život s Plutem na Asc.


13.12.2011 - 14:48
(Váhy) LemmOny
život s Plutem na Asc.
Jak se vám žije s tímto aspektem. Jak jej na sobě cítíte? Co vám dává a co zase naopak bere?Myslíte si, že je vůbec možné tuhle stranku svého já, za celý pozemský život, dočíst až do konce?Někdy mám pocit, že vidím uplně neznámému člověku (třeba na ulici) až do žaludku. Jakobych věděl přeně to, co se v něm odehrává. Dost lidí mi také tvrdí a zpětnou vazbou potvrzuje, že se přede mnou cítí příliž odhaleni, takřka nazí. Jakoby nebylo kam se schovat a přitom se jen dívám.Je to většinou hezké a hřejivé, ...vědět. Ale v životě jsou někdy chvíle, kdy by člověk byl radši "slepý, němý a hluchý"

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
13.12.2011 - 19:24 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich
Mně se s ním nežije dobře,říkám to zcela otevřeně a upřímně..tento aspekt nemám já,má ho člověk,kt.miluji..
Ale rozvádět to nebudu,je mi z toho akorát smutno a poprvé v životě se cítím naprosto bezmocná a taky neschopná..
Donedávna jsem si fakt myslela,že řešení existuje úplně na všechno.Teď už si to nemyslím.. :17:
13.12.2011 - 19:20 | Filtr
(Štír) !gby
jo, pluto :) milacek... taky si ho uzivam mirou vrchovatou, clovek muze ostatni vytocit temito schopnostmi, to je fakt...


taky se jen divam... problem je, ze nekdy az moc casto a moc dlouho... :)))
13.12.2011 - 18:17 | Filtr
(Rak) ardente
mám pluto na asc.,a tiež vidím do ľudí,ľudia sa pri mne cítia odhalení..
nič mi neujde :4:
a niekedy je to neprijemne tým ľuďom, to že vidím do nich a mne tiež...
a v poslednej dobe sa mi stáva,že čítam ľuďom myšlienky,aj na diaľku,čo im prebieha v hlave,čo si myslia a tak..
13.12.2011 - 17:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dr. Faustroll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
v ČL je Pluton už 5°20´nad obzorem, vyšel tam v 8:09.

kolmice spuštěná Plutonem na ekliptiku ukazuje sice ekliptikální délku 23°19´ Vah, ASC je 20°08´ Vah je sice delkově v konjunkci s ASC, ale jeho fyzická poloha je ve 12. domě 5°20´nad obzorem, který má výšku 0°, V azimutálních souřadnicích je to ještě rozvolněnjší: ascendent má azimut 102° 29´a Pluton 86° 26´ tam je diference 16°

Takže bych si s Vaším Plutonem zas až tak hlavu nelámal.
13.12.2011 - 16:48 | Filtr
(Váhy) LemmOny » dr. Faustroll
Dobrý den,
mohl byste prosím rozvést, vysvětlit tento jev trochu více do hloubky? Je to zajímavé.

Chápu to dobře tak, že i když se v nativním horoskopu jeví konjunkce Pluta v prvním domě s ascendentem, tak je to v případě narození v České Lípe, v České Republice nemožné?
13.12.2011 - 16:42 | Filtr
(Beran) Ruby » LemmOny
Tak to se budu i já těšit na výsledky tohoto experimentu :1:, je fajn, že to chceš, že jsi na to připraven a jsi připraven to unést. :1:
13.12.2011 - 16:41 | Filtr
(Lev) Alberto » LemmOny
hele, na pluťáky musí bejt člověk přísnej, a postavit je před věc z příma, jinak se uměj přesvědčivě ze všeho vykecat. jestli to bude o něčem víc než plkání a masírování ega se ještě ukáže. :15:
13.12.2011 - 16:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dr. Faustroll, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
kdepak jste se narodil, že máte Plutona na ascendentu? Pokud byste se narodil v Čechách tak byste ho měl podle časových údajů cca 5° nad obzorem, i když ekliptikální délkou ještě pod obzorem. Pluton totiž vyšel v den Vašeho narození v 8:10
13.12.2011 - 16:38 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Alberto
"Používáš mozek" to se mi líbí
To co tu popisuješ, je už konkrétní cvičení a skutečné zkoumání sama sebe.
Diskuze je vždy jen odlehčující, ať už na internetu nebo v běžném životě. Povídat si jen tak, můžeme do nekonečna.

Mě se to jeví už teď, jako hodně zajímavý a dobrý nápad :15: Pokusím se zde pozdějí popsat to, co tak nějak už od okolí o sobě vím. Samozřejmě to není záležitost jen aktuálního nadšení a tohle tema nesleduji a neřeším, jen dnes. Zároveň ale také své zkoumání prohloubím. Zaměřím se spíše na ty rozpory a nesoulady mezi podvědomím pluta a skutečností toho, jak ho vnímá z jiného úhlu pohledu i jeho okolí.

..trefné dobré :15:
Jen se mi nelíbí, když se věc předem odsoudí. Zrovna třeba zde, se dovím nebo dovíte i víc, než jen to, jak se dá masírovat naše ego. Důležité je jakou cestou se vydáme :3:
13.12.2011 - 16:38 | Filtr
(Beran) Ruby » LemmOny
Asi takovým nejlepším učitelem a zároveň krotitelem Pluta, které se jinak nedá podrobit ničím, je z mé vlastní zkušenosti, láska. :74:

:1:tak to mě přítel musí hluboce milovat :3:, protože při tom zrcadlení se on ve své neomyslnosti octne tváří v tvář situacím, kdy-aby neztratil korunku-se musí sám sobě s naštvaným úsměvem zasmát,k čemuž ho teda zatím asi nepřinutil nikdo, ale pokaždé se pak dozvím, že ho s..u :4: :12:
13.12.2011 - 16:31 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
...a co když mi tam jenom tak chodí? :22: :21:
13.12.2011 - 16:23 | Filtr
(Lev) Alberto » LemmOny
trochu svou otázku rozšířím.

podle mě může planeta na ascendentu dost zakrývat "mou vlastní identitu" tím, že se identifikuju s archetypem oné planety, takže nevidím přes svou vlastní masku, kterou jsem si nevědomky nasadil a jež mi přirostla ke tváři.

podle mě jestli se chceš nejvíc o sobě dozvědět - a máš pluto na asc - zeptej se svého nejblišího okolí, ať ti napíše nebo poví co neujpříměji a natvrdo - co si o tobě myslí. možná zjistíš, že věci jsou "jinak" - o tom je pluto. věci jsou vždycky jinak. za slupkou další slupka atd. internetová diskuze na toto téma je ale slabé kafe, protože tady tě nikdo (přepokládám) soukromě, intimně doopravdy nezná, takže si touto diskuzí spíš polechtáš egíčko. :1:

ale kdyby ses zeptal na tu otázku, co jsem nadhodil svého nejbližšího okolí - a pak nám sem prdnul odpovědi - to by to začalo dostávat grády.

(pluto na asc rádo zkoumá tajemství ostatních, ale svá si pečlivě střeží). no, je to velké téma, ale nevím, jestli zrovna tady na internetovém fóru s tím nějak pohneme.
13.12.2011 - 16:16 | Filtr
(Váhy) LemmOny » dora
Ano, někdy to občas hodně pálí a především toho druhého, vím vím :24:

a kor když se k tomu přidá ještě Kohoutek, který se s nějakou empatií už vůbec necacrá. Ono vypozorovat a zajít to opravdové hloubky, někdy téměř podvědomí, je pro Pluťáka skutečně téměř zadarmo. Ale naučit se to sdílet se svým zevnějškem, okolím, to je někdy "nadlidský" výkon.

Asi takovým nejlepším učitelem a zároveň krotitelem Pluta, které se jinak nedá podrobit ničím, je z mé vlastní zkušenosti, láska. :74:

13.12.2011 - 16:08 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Ruby
..tak to jsem asi ještě vyjímečnější Pluťák, než vůbec Pluták vyjímečný může být :5:

trocha odlehčení :3:

ale tu srandu si ze sebe udělat naštěstí umím, tedy alespoň si to myslím :63:

a máš pravdu, někdy si sám sobě dám za uší tím, že se vytrhnu z vlastního kontextu a v celkovém důsledku pak zjistím jak moc jsem se mýlil. Je to ale vždy strašně hřejivý pocit. Samozřejmě až po sléze :3: ..nejdřív mě to pěkně se*e :47: :5: :4:
13.12.2011 - 16:02 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Jan1na
"nechápu".... :61: :3:
13.12.2011 - 16:00 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Buh je tlak
Vnitřní vhled a zároveň vypozorování okolí, je nedílnou součástí asi každé bytosti, jež reaguje na podněty.
Myšlenkové dedukce a následné reakce, se samozřejmě přirozeným postupem, vývoje každého z nás, mění.

..no to dá rozum přeci :44:

Tahle diskuze je ale právě o tom zesílení :3:
13.12.2011 - 15:52 | Filtr
(Ryby) Jan1na » LemmOny
...sákryš s Tebou už není žádná sranda :61: :61: :61:

.. chápeš, jak to myslím, viď? :3:
prchám z práce, pak sem možná ještě kouknu z domu..
:62: :27:
13.12.2011 - 15:49 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Jan1na
mluvíš mi z duše :15: Co se to děje? :74:

Jen sám za sebe, si tak nějak v poslední době uvědomuji tu snahu o to ego víc, než jsem si dokázal vůbec přiznat a právě to, mě tak nějak staví do role spíše pozorovatele, než tvůrce a vypravěče(obhájce svého ega).
Něco se ve mě zlomilo "asi" a já nemám potřebu tolik bojovat, jelikož ta vnitřní filosofie se přehoupla na uplně jinej level, kde tak nějak předem sám sobě ukážu závěr dřív, než se odehraje vůbec děj.
Není to tak složité, hlavně ve chvíli, kdy si člověk uvědomí, že se to vše tak nějak točí v obdobných případech stále do kola.



je hezké si "pouze" povídat, ale zároveň je to někdy to nejtěžší..
13.12.2011 - 15:39 | Filtr
(Ryby) Jan1na » LemmOny
... budu mluvit o sobe, aby sis to nevzal osobne :2:

Jako tahle stranka pluta mi prijde zajimava (to cteni vsech z okoli), ale mame to tak nejak zadarmo.. :16:
Mnohem horsi a obtiznejsi mi prijde neustaly zapas o nase Ego.
Aby nahodou chudacek neutrpelo :2:
Clovek se nekdy v diskuzi ztrati kvuli svymu Egu a pak ten rozhovor nebo diskuze (obsah) uplne ztraci smysl..
A ovladnout sebe (sve Pluto), abych ja sebe a sve pluto mela v me moci a ne ono me... to mi prijde nejobtiznejsi..


PS: je mi to jasný :13: :3: :4:
13.12.2011 - 15:37 | Filtr
(Beran) Ruby » LemmOny
On ten Pluťák v prvním domě dává řekla bych člověku pocit neomylnosti :1: spojený s touhou po moci. Proto musíš být zákonitě občas zklamán tím, že ne vždy měls správný dojem či pravdu. Prostě dostaneš za uši :3:
Myslím, že udělat si sám ze sebe v ten moment srandu a nebrat se tak vážně je nejúčinnější. Nuda to ale rozhodně není :4:
13.12.2011 - 15:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
plaťák nepluťák, takhle nás funguje většina.

do druhýho "vidíme", ale sami do sebe už ve spoustě věcí tolik ne,nemáme od sebe dostatečnej odstup.

Čím jsem starší, tím víc se mi ale třeba daří vidět svoje vlastní myšlenky, od zrodu až do chvíle, kdy mě opouští.

je možný, že pluto tyhle schopnosti a naopak deficity (co se týče vhledu do sebe sama) prostě jen zesiluje. :1:
13.12.2011 - 15:32 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele dora, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Má ho moje máti v 1.d. v těsné konj. s asc. Vnímavost je u ní zřejmě větší, než je obvyklé, ale není to taková ta empatická vnímavost... Možná velmi ostře vnímá osobnost druhého člověka, ovšem pokud není v souladu s tou její, má zároveň potřebu jivelmi ostře potírat, neumí uznat, že mít něco jinak, než má ona, neznamená mít to špatně. Asi je to v něčem podobné i asc. štíra. Slova hezký a hřejivý mi k tomu vůbec nesednou, ale já nevím, nemám přímou zkušenost.
13.12.2011 - 15:28 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Jan1na
"Vím" jak to Alberto myslel, "jsem přeci Pluťák" :32: :21: :5:

stejně tak, jak nabýváme pocitu, že skutečně vidíme pod povrh a do obrovské hloubky toho druhého, tak se také zároveň míjíme skutečnosti ve vlastním já, v tomto případě hodně intezivním sebeklamu. :3:

btw ..pod nadpisem nic neočekávej, prtože tam bude vždy jen to, co pod něj napíšeš. Vytrhl jsem z kontextu pro mě asi nejzajímavěší část vlivu toho aspektu. Mohl jsem se takhle rozpovídat i jiných věcech spjatých s naším tolik "milovaným" Plutem :1:

PS.
já věděl, že se tu objevíš :75: :4:

13.12.2011 - 15:21 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Ruby
Ono je to takové vědomí propojené s podvědomím. Stejně tak jako jsem někdy přesvědčený o tom, že vím, tak se taky občas nachytám jak moc jsem sám sebe klamal.

Je to tak trochu nevyzpytatelný, ale rozhodně to není nuda :1:

Jasně že nezbývá nic jiného, než se s tím naučit žít. Občas mi jenom tak přijde, že tohle je nekonečná výzva, navíc v tom takřka nejhlubším slova smyslu. ..a tak se stane, že sem tam, občas, "založím takovouhle diskuzi"(obrazně řečeno) :3:
13.12.2011 - 15:15 | Filtr
(Ryby) Jan1na » LemmOny
On to Alberto možná myslel trochu jinak.. :16:
Popravdě jsem pod nadpisem o Plutu na asc. čekala trochu něco jiného :2:
Ale nerejpám, alespoň pro dnešek ne, jen konstatuju.. :27:

Tak Pluťáka mám v prvním domě.. spoustě lidem taky vidím do žaludku..
Jde jaksi o to s těma informacema (který vidím) tak nějak umět zacházet..
Celej život se to možná budu učit :49:

Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »