život s tyranem ...co dál??


30.01.2012 - 15:47
(Rak) Lolla
život s tyranem ...co dál??
Žiju s manželem kterého nenávidím a přesto s ním ještě jsem..uz dlouhou dobu mě psychicky i fyzicky terorizuje ,děti nemáme,intimně spolu už 1,5roku nežijeme takže si užívá jinde není to jen jedna je jich víc několikrát jsem mu navrhla že se rozvedeme když už nás k sobě nic nepoutá ale on to vždycky zavrhne a ještě je agresivní mám pořád strach odejít bojím se jeho nepřiměřených reakcí a nechci aby mě a nebo někomu z mé rodiny neublížil ..nevím jak dál nechci si už připadat tak uboze ..chci žít po svém a ne tak jak mi to nařizuje můj despotický manžel ...co dál??

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
31.01.2012 - 13:20 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Michaelli
Já jen, že v době, kdy jsem četl tvůj příspěvek, tak ještě nebyl upravený a neměl jsem ani ponětí o tom, že ho opravuješ a tak, jak byl napsaný, nedával zhola smysl, když tam bylo pro bezdětnou ženu psáno, že si musí uvědomit, že jde i o její děti. Toť vše. Dál to řešit nebudu.
31.01.2012 - 13:17 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Hustokrutě obscénní Morti
Nebyl. Nemám onu kombatibilní vlastnost, abych si našel tyranku.

Takže v takový situaci jsem se nemohl ani snažit. Já dělal vše proto, abych se do takový situace nikdy nedostal. Zatím jsem byl úspěšný.

Jestli je "moje" rada dobrá nebo špatná, nechť posoudí potřebná. Myslím, že odejít od tyrana a vyřešit svůj problém jsou dvě věci. Tak odejde, pár jich schytá, časem to odezní, jí se uleví a pak si bude hledat jinýho... a co myslíš, že si najde. Jednou jsem mluvil s jednou, co byla zřezaná sedmi chlapama... smůla na partnery?? Ani náhodou...
31.01.2012 - 13:16 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » Glimmer Man
mas pravdu..napred si musi projit poznanim, a zjistenim a sebe se presvedcit, ze to nema smysl na tohle doufat.. :15:
31.01.2012 - 13:13 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » Glimmer Man
Ja jsem to ale cetla, ale cetla jsem "deti mame"
ne deti nemame, krom toho kdyz nemaji deti, pak to nechapu co jeste resi, to je to, proc jsem cetla deti nemame, myslela jsem ze zit dlouho s manzelm tyranem je vetsinou domena zen s detma (kvuli detem, nemaj je kam dat, nebo nechtej aby ztratily tatu)
..krom toho Glimme neresim jen problemy jedne pani, pomaham treba take vice lidem najednou..

no tak jsem udelala chybu a pak ji opravila no a co jako? NO co? Mam se ted stydet, nebo se po.at? :61:
Na co si myslis, ze ta uprava tam je, kdyz se prekliknes, nebo hned vidis chybu muzes ji hned opravit..nebo si muzes opravit pravopisne chyby, coz se me stava casto, nebot pisu velmi rychle.. a kdyz rikam hned, tak rikam hned, behem jedne minuty opravit, ne za hodinu.Opravovala jsem to driv, nez jsi me na to upozornil :3:
Fakt uz me stves s tvym neustalym zpochybnovanim lidi..
31.01.2012 - 13:13 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti » Glimmer Man
No,zajímalo by mě kolik let si strávil po boku tyrana, že to tak přesně víš.
Snažil si se někdy pracovat "sám na sobě" a opravovat "sám sebe" ve chvíli kdy na tebe někdo řve, případně s tebou cloumá i něco horšího, nadává ti a máš strach položit hrneček na stůl, jestli ho náhodou nepoložíš špatně?
Pochop, že v takový situaci nemáš klid ani ve spánku, natož abys mohl vědomě řešit sám sebe.
Pochop už konečně, že ne všechno co je v knihách byť myšleno velice dobře a velice logicky znějící ve skutečném životě opravdu funguje....uleví se tobě a hlavně i mě... :23:
31.01.2012 - 13:10 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Hustokrutě obscénní Morti
V první řadě to musí začít řešit. Pokud si bude myslet, že jí to zavinil zlej osud nebo prokletí, tak by mohla začít zase čekat, až příjde dobrej osud a nebo pozitivní požehnání. A to se načeká... dřív přijde pořádnej pravej hák.

Cesta ven z tohodle je začít to řešit, sama za sebe. A k týhle cestě se snáze vydá, když pochopí, že to byla ona, kdo tohle dovolil a že to musí bejt ona, kdo musí zase říct "stop".

Ty umíš napravit či opravit věci, když nevíš, co je na nich špatně či co se rozbilo?
31.01.2012 - 13:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hustokrutě obscénní Morti
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :15: :15: :1:
31.01.2012 - 13:05 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Pro všechny radily typu : i ty za to můžeš, ty se stavíš do role oběti atd. mám poznámku.
Nechte si to prosím na později...teď je v situaci, kdy potřebuje "popostrčit" aby odešla, terapie stylem "já si tvořim svůj život" tak ta příde na řadu až pozdějš, až bude v bezpečí. Teď myslim spíš potřebuje ubezpečit, že to co žije, není normální, že tak žít nemusí a že to že odejde je naprosto v pořádku...jestli žije pod takovým tlakem už několik let, je jasný, že ztrácí pojem o tom, jestli to je nebo není v pořádku atd, protože jak známo, člověk si zvykne i na šibenici. :44:
31.01.2012 - 13:00 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » mechac
No musí taky pochopit, že i jí se to mohlo stát a že se kvůli ní opravdu nezmění.
31.01.2012 - 12:58 | Filtr
(Lev) mechac
Co dál? Na tvém místě bych si dal takovou malou facku na probrání, že jsem to tak dlouho vydržel. Potom bych sbalil své věci a odešel. Buď k rodině, nebo přátelům, nebo sám do podnájmu. Je hodně možností, skládat se na nájem apod. Svět je velký a lidí mnoho, tak proč trčet v jednom bytě na jednom místě s buranem...
31.01.2012 - 12:56 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » player
ale jasne ze to jde, dneska 500 km pro me neni problem..s kamosema temer denne v kontaktu, v Cr na najdi se jsem stale, rodice stejne nevidam casto, i kdyz bych bydlela kousek od nich, protoze mame vsichni praci a zadnej cas..kazdej svuj zivt.. pro dnesnich komunikacnich prostredcich muzes cist denne svemu diteti pohadky na dobou noc a byt pro nej stale online, kdyz se neco deje, nebo ma otazku, mame sms..? :1:
31.01.2012 - 12:54 | Filtr
(Střelec) Lokii
jestli máš kam jít, tak není co řešit..
31.01.2012 - 12:53 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Michaelli
"Jo, pravda, nečetla jsem a napsala to od boku, už jsem se opravila..."

Těžká věta, viď?
31.01.2012 - 12:52 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » Glimmer Man
Diky ale to jsem registrovala i bez tebe..
31.01.2012 - 12:49 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Michaelli
Možná by bylo dobrý prvně číst... ona děti nemá.
31.01.2012 - 12:45 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » player
Ano, takhle me uz jeden vyprovokoval.. :15:
malem jsem tohoto byla schopna..na mile daleko utikat pryc..
31.01.2012 - 12:43 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli
no co, potajmu si najdi novej podnajem..bal veci potajmu tak, aby to nebylo videt (vzdy zabal jen par veci do tasky a postupne je tam odnasej..az ti tam zbyde par svestek vem si kamarada/kamaradku a pro tech par svestek si dojdi s ni/nim, nejlepe napred, kdyz neni doma..
a nerikej mu adresu..u soudu se pak muzes branit, zes mela z nej strach..a ze jsi chranila pred nim i deti. aha vy deti nemate???? :39: :14: :22: hm to jsem vedle..tak stale nechapu co resis, kdyz deti nemate, je to uplne jednoduche..nasbirat dukazy a jedem..

nez tohle vsechno dokonale proplanujes a promyslis, potrebujes dukazy..telefony, skryta kamera, fotografie a dukazy o tom, ze ti zahyba, ze na tebe krici bohate staci..reakce nereakce.

vim ze tohle je moc tezke, ale jeste bych si snim sedla a rekla, ze takhle s nim dal zit nemuzes, ze to boli, a ze te to nici..znova navrhni rozvod ale jednej neustupne ale klidne..jakmile zacne stupnovat, zkus ho zase odstupnovat, treba tim, ze se nechces hadat, ze neni duvod aby rval, ze sis prisla s nim jako dospela popovidat..ne na sebe rvat..kdyz bude rvat dal, pak rekni, pak si uz tedy nemame o cem povidat, a rvat na sebe taky nenecham ...s timhle odejdi z mistnosti a to je vse..jde o to, co stupnuje tu situaci..pokud se stupnuje sam, navrhni mu odbornou peci (ma zrejme nejaky problemy) tohle vsechno si tajne nahraj na zaznam, mobil atd..a nerikej mu nic, zes tohle udelala..mohl by dukaz znicit..na nahravku rekni, ze te bije, ze ti ublizuje a pozaduj po nem duvody, proc tohle dela..kdyz rekne, ze ma duvody, pak sam tim dozna, ze te doma tyra.. :8: to je jedina rada co muzes delat..
dalsi vec je, najit pricinu proc to dela..chyba muze byt i v tobe same.. nechas si sr.t na hlavu? Nemas zadnou hrdost? Ale no tak, jses taky jenom clovek a on je taky jenom clovek.. :74:
31.01.2012 - 12:35 | Filtr
(Vodnář) Kiára.. » Lolla
Tak zaprvé to, že jsi slaboch, to nezpůsobil on. Ve všech vztazích platí to, že nikdo si k tobě nedovolí nic, co mu nedovolíš ty sama. Takže na svém týrání máš stejnou zásluhu jako on, podílíš se na tom.

Za druhé - nechceš udělat nic špatného sobě. A co děláš sobě dobrého když zůstáváš?

Za třetí - on tě nikdy nenechá jen tak odejít..

Podle mě, jediné východisko jak z toho ven, je rozhodnout se, udělat si nějaký plán a odejít. Dokud to neuděláš, nebudeš mít klid ani v tomto ani v jiném životě. Je to tvůj úkol, pokud ho nezvládneš, bude se ti to vracet v jiných podobách..

31.01.2012 - 12:25 | Filtr
(Beran) yocarnero
jedno je isté, každý tyran je ten najväčší zbabelec ... buď na neho tvrdá a nepríjmi úlohu obete ...
31.01.2012 - 12:24 | Filtr
(Kozoroh) swetlex » Pan Božský Nesympatický
máš pravdu :15:
31.01.2012 - 12:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » swetlex
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :1:
31.01.2012 - 12:19 | Filtr
(Kozoroh) swetlex
odejdi..dokud máš sílu..
žila jsem taky dlouho s tyranem,ted jsem čerstvě rozvedená,3měsíce s námi nebydlí a rozvod byl boj o děti,ale nevzdala jsem se.. Ještě není vyřešen majetek.Neustále se mi snaží házet klacky pod nohy..Finančně na tom sice nejsme nejlíp s dětmi,mám dcerku postiženou,ale už můžu volně dýchat :75:
A zato to stojí :27:
31.01.2012 - 10:56 | Filtr
(Beran) Pan Božský Nesympatický
Mám kamarádku, která skončila v krvi s rozdrcenými obratli. Ty to můžeš mít třeba zítra. Nerozhoduj se, nepřemýšlej nad následky, jdi tam při první příležitosti. Uleví se Ti.

Policie má přímo speciální oddělení DONA, DOmácí NÁsilí. Zajdi na první služebnu a poptej se, co pro Tebe můžou udělat, když máš strach o své blízké.

Takových pitomých jelit, které se nechají týrat a nikomu o tom neřeknou je hodně, takže věřím, že v DONA těch případů řešili více a je jasné, že si poradí i v Tvém případě.

Prvním krokem z domácího násilí může být:
telefonát na DONA linku - tel. č. 2 51 51 13 13
nebo více na www.donalinka.cz

A víš Ty co? Zavolej tam dnes. Zítra už to nepůjde.
31.01.2012 - 10:29 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Lolla
No ale tím že odejdeš neuděláš nic špatného, naopak :44:
31.01.2012 - 07:44 | Filtr
(Býk) Glimmer Man
Vždycky jsou dva... ne víc, ne míň. Mistr a učedník... násilník a slabá naivka. Dvojice, která k sobě padne. Co myslíš, že by ten tvůj dělal s ženou typu Dorota Máchalová?? A nebo co ty by jsi dělala s někým pasivním a nerozhodným? Asi bys nevěděla co dělat...

Když se nad tím zamyslíš, tak dojdeš k tomu, že jsi to byla ty, kdo si takovýho našel. Pak dojdeš k tomu, že takovej tě přitahoval. A pak si musíš odpovědět na otázku "proč?". Je to výsledek tvýho myšlení a tvýho chování - sebe samotný.

A když zvážíš tohle všechno, možná spatříš cestu jak z toho ven. A to je to, že se nad sebou zamyslíš a uvědomíš si, že jediná cesta, jak změnit svoje vztahy je změnit sama sebe. Takže přestaneš naříkat nad špatným osudem, pochopíš, že ten si vytváříš jen ty sama, přestaneš bejt pasivní naivka a začneš věci rázně řešit. Je to tvůj život a uvědomíš si, že už ani jeden den ho nechceš dál prosírat. Takže musíš najít cestu, jak z toho ven. Vzepřít se a bránit se a ne si nechat všechno líbit. Je to na tobě, tvýho štěstí za tebe nikdo jinej nedosáhne.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »