tož když už jsme u té tantry...(aneb diskuze úplně mimo téma :-D)


13.06.2010 - 13:32
(Hadoken) ži.va
tož když už jsme u té tantry...(aneb diskuze úplně mimo téma :-D)
YouTube

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
14.06.2010 - 08:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
1) ke vsem pristupuju tak, jak to citim, coz ne nutne znamena doslova stejne - ani nemuze; nezalezi, jestli dotycneho znam cely zivot nebo jen par sekund. chovam se nejak, a on se muze chovat ja citi on... neplati, ze kdyz s nekym zijes cely zivot ty za neho nebo on za tebe nese odpovednost...
2) za kazde okolnosti delas to nejlepsi, co v dany moment dokazes. kdybys to umela lip, proc bys se tak nechovala?
3) aha. takze ke vsemu co pro druheho udelas - a skoro je jedno, jestli dospely nebo dite, ale bavme se hlavne o dospelych - budes davat i pribalovy letak!?

"hele, Bozka, tady mas sirky. ale upozornuju Te, ze jsi dospela, a tak snad vis, k cemu slouzi. a ze jsi odpovedna za vsechno, co s nima udelas. nenesu zadnou odpovednost, jestli se pomoci nich upalis, jestli jima sobe nebo nekomu ublizis, jestli jima provedes nejakou jinou - v nasem svete predevsim majetkovou - ujmu. na kazdy takovy precin se budou vztahovat v platnem zneni zakony Ceske republiky, Evropske unie, a platne zakony Vesmiru... a jestli mne za to, co jsem ted provedla, potom budes pronasledovat po cely zbytek zivota, tak fakt radej tahni ke vsem certum...
:4: pardon... :14:
14.06.2010 - 08:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo, to je vono.... buď pomáhat, nebo nepomáhat - důsledně, neexistuje nic mezi tím.

Pokud se rozhodnu pomáhat automatocky na sebe beru zodpovědnost... a to je myslím to, na co zapomínáme.
14.06.2010 - 08:03 | Filtr
(Hadoken) ži.va
a když teda NEZACHRANUJES, tak proč se tolik zabejváš ostatníma a hlásáš, že jim POMAHAS?

je mezi tím nějaký rozdíl?
14.06.2010 - 08:00 | Filtr
(Hadoken) ži.va »
...
viz. Lostris :3:
14.06.2010 - 07:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz »
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jasně... nejste za to zodpovědní, ale kdybys mu dal kanystr a do toho lesoparku ho poslal?

Ale všechno jde dělat různě, pokud člověk dokáže nebýt vnitřně zaangažován, nemusí bejt vůbec drsnej... ono by pomohlo, kdybychom od začátku nehráli s lidmi tyhle jejich hry... jenže nějakým způsobem jsme se naučili manipulovat každej z nás :3:

Jak já to myslím... když někdo manipuluje tak, že vydírá a vzbuzuje lítost, stačí mu tohle nedávat a pojmenovat mu to, a pak si můžeš dovolit být soucitnej a laskavej...

Naprosto chápu, že je těžký, když je člověk v tom a už neví z které do které, to ovšem neznamená, že obranná reakce může být považována za správnou... měla by spíš vést k tomu: "příště to udělám jinak", poučujeme se z chyb, nebo ne?

To mluvíme o lidech, se kterými jsme nějak blíž v kontaktu... a já chci ale mluvit o tom, že pokud je pro nás někdo naprosto cizí, měli bychom si podobné chování opravdu rozmyslet...
14.06.2010 - 07:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a i kdyby? meli doma plynovy sporak... pravda, benzin jsem tenkrat po ruce nemel... bez benzinu to upalovani trva vecne, z toho by mel strach i on sam... :4:
14.06.2010 - 07:52 | Filtr
(Hadoken) ži.va
ehmmm... jen upozorňuju, už jsem tuto diskuzi promazávala jednou...a to proto, že pokud se chcete urážet, dělejte si to soukromě, a nezajímaj mě sebelepší argumenty
14.06.2010 - 07:51 | Filtr
(Hadoken) ži.va »
no dobrý, ale tys mu nedal sirky do ruky... v tom je ten rozdíl
14.06.2010 - 07:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jak tak zjistuju, spatne je jakekoli pomahani a prebirani viny/odpovednosti cizich na sebe - zdejsi lidi to berou tak, ze z nich snimas jejich problem, a ze maji hotovo...

a, tedy, je spravedlive platit za jednu vec jednou, nikoli opakovane a neustale, az do konce zivota...

taky jsem mel asi pred 15 lety dosti labilniho kamarada... zil o "hooodne vys", nez obycejni smrtelnici... bohuzel v te dobe nemel nikoho, krom mne, na koho by se citove upnul. zacal k nam dost casto dochazet az domu pod ruznymi zaminkami, nakonec opravdu dolezal... az jednou tata rozhodnul, ze takhle to dal nejde, a ze se s nim budu stykat treba v knihovne, ale dom uz nebude moct... kdyz jsem mu to rekl, sice delal, ze rozumi, ale do tydne se upalil v nasem lesoparku... kdo je za to odpovedny? a mel bych si to ja nebo tata vycitat az do konce zivota?
14.06.2010 - 07:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jestli to neustojí.....je mi u prdele, to je jeho karma ........já na tom vůbec nemám podíl.....

Tohle je opravdu fatální omyl, je rozdíl mezi tím nezachraňovat a nenechat se manipulovat, mezi tím, nechat někoho ať se v tom plácá sám, pokud pomoc nikam nevede.. a tím podpořit někoho v nesmyslu... jáj, teď asi zčínám bejt nesrozumitelná...
14.06.2010 - 07:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já ti rozumím... ale cítím to opravdu tak, že není špatně nenést zodpovědnost a jít od toho, naopak si ale myslím, že není dobře někoho ještě dorazit...

No, nevím, nezažila jsem nic takového ne v takové míře...
14.06.2010 - 07:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz »
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Píšu, že neseme zodpovědmnost za sebe a své chování... tzn i za to, jak se chováme k druhým...

Jistě, mohla udělat cokoli, ale pokud je jasné, že je někdo na hromadě, je mojí zodpovědností, zasadím-li mu poslední ránu... nemusím pomáhat když to nikam nevede, můžu od toho jít pryč, ale "pomáhat" tak, že ublížím a pak si umejt ruce uškodí zase především tobě...
14.06.2010 - 07:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Fíha! Já ti rozumím... ale jsou i jiné možnosti, zapomínáš na to, že i laskavé slovo a pohlazení v pravou chvíli dokáže zázraky, ne každej, a ne každá situace je vhodná k "drsným" metodám...

No, rozhodně není dobrý lidem pomáhat k tomu, aby se zabili...

Láska je mocnější než cokoliv.

Rozumím tomu, a taky to tak vnímám, že není dobré podporovat lidi v jejich slabostech, fňukání a sebelítosti... jenže je opravdu velmi ošemetná věc rozlišit jestli to ten druhý ustojí.

Mně se nejvíc líbí přístup - být upřimnej, vždy a naprosto... jenže po takové upřimnosti musí člověk zůstat a vysvětlovat a prožívat reakce s tím druhým, musí přijít soucit a pohlazení, jedině tak to má smysl... a tohle nejde, jde-li o lidi co neznáme, nebo je nemáme vedle sebe. Proto si myslím, že někdy je lepší prostě mlčet, není třeba říkat všem všechno co vidím, nebo co mě napadne...
14.06.2010 - 07:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
neprekrucuj... :4:
14.06.2010 - 07:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
kdyz pises, ze neseme odpovednost jen sami za sebe... obe na to mely naproste pravo, a nic z toho neni nakonec ani dobre, ani spatne... zalezi jen na prezivsi, jak si to pro sebe prebere, a jestli se za to bude mucit do konce zivota... dotycna mohla ten provaz pouzit treba na svazani papiru do sberu...
14.06.2010 - 07:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz »
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nerozumím... bohužel proto, že někdo udělal fatální chybu v úsudku a musí s tím pocitem žít, a někdo to neustál...
14.06.2010 - 07:25 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
revolucionářko! :61:
14.06.2010 - 07:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele , který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Proc "Bohuzel", kdyz pises, co pises vyse?
14.06.2010 - 07:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hustej a bohužel pravdivej :8:

Fazole by nestačily??? :25: :49: :4:
14.06.2010 - 07:21 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
ty jo, hustej příběh...

hele, máš dost hrachu? :3:
14.06.2010 - 07:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tohle je právě náš největší omyl... myslím, že existuje jen opravdu málo vyjímečných lidí, co dokážou rozlišit kdy si tohle můžou dovolit. Ne vždy je mlácení klackem po hlavě to pravé ořechové... Ze života: jedna paní měla kamarádku která byla věčně na hromadě, v depresi, brečela, skuhrala, mluvila o sebevraždě... jednou takhle zase přišla, a její kamarádkla, unavená slabostí a z podobného pocitu jaký máš ty udělala jednu věc, dala jí do ruky špagát se slovy, že když je to tak hrozný ať o tom furt nemluví a hodí si ho... a ona se oběsila.

Neneseme zodpovědnost za reakce a chování druhých lidí, ale neseme zodpovědnost za reakce a chování své... a před svými skutky a jejich motivy neutečeme.
14.06.2010 - 07:13 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
...je potřeba jí pomoct, poradit...

A tohle je právě ten problém, nemůženme rozhodovat o tom, co kdo potřebuje, natož se stavět do role samozvaných rádců... často naděláme víc škody jak užitku :3:
13.06.2010 - 23:10 | Filtr
(Štír) !gby » ži.va
jo, Bible... ted si na to kapla... :75: :15:

vino je jak vlhke slovo bozi... :14:


tak oukey, hezky se vyspi :62: :29:
13.06.2010 - 23:08 | Filtr
(Hadoken) ži.va » !gby
no...nevím že... :14:
ale tak když pro někoho víno není alkohol, tak to pak chápu :4:

hele, tak si změň návyky, neprohlížej si před spaním ty pornočasáky ale zkus si třeba přečíst kousek z Bible...

jdu spát, usínám na pravým boku :2:

:29:
13.06.2010 - 23:06 | Filtr
(Štír) !gby » ži.va
ta nejchytrejsi... chytra Horakyne je oproti tobe blba krava :34:


ne, to ne... jsem striktni abstinent, piju abych zil, neziju abych pil :62:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »