Invaze islámu a jeho stoupenců, konec Evropy jak ji známe..


03.06.2015 - 23:18
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele matusberanus, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Invaze islámu a jeho stoupenců, konec Evropy jak ji známe..
Prosím o Vaše názory na pohromu, která již je v Evropě a dotýká se nás všech.Itálie, Francie, Německo, Velká Británie a další...Pohroma, která se valí z Afriky, Islámský stát a v neposlední řadě konec demokracie v Anglii,Francii a Španělsku.Bohužel naše media mají přísný zákaz nám cokoliv poukazovat, ale je to pouze zoufalý tah nás držet v nevědomosti.http://www.czechfreepress.cz/evropa… třeba jednat nebo demokracie a naše kultura a identita bude v troskách.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 21 

Řazení:
10.06.2015 - 18:02 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
vis co by me zajimalo? kam smeruji potomci z mixovanych manzelstvi Zidu a Arabu, kterych je nejen na Strednim Vychode ale take v USA dnes uz opravdu hodne - jsou uz geneticky svetlejsi az do zrz a blond a maji take uplne jine hodnoty nez materialni arabsky svet, zaroven ale uplne neobsahuji duchovno toho zidovskeho, je mezi nimi hodne umelcu a povolani, ktera se snazi diplomaticky oba svety spojovat, bohuzel ale u paru, kdy zena je bila, jsou take dost castym jevem prave onemocneni zenskych organu
10.06.2015 - 17:15 | Filtr
(Váhy) neptun » Bosch
Souhlasím Václav Klaus je dobrý prorok či jasnovědec - co se týče zahraniční politiky s ním souhlasím téměř na 100% - pokud by záleželo pouze na lidech jako je KLAUS, tak jsme neutrální zemí mimo EU a NATO - a hlavně bychom se měli všichni mnohem, mnohem lépe - o všem bychom si rozhodovali samostatně. MY Češi, Moravané a Slezané jsme velmi schopný národ a i proto se o nás západ a východ pere - jen namátkou pár příkladů - máme jaderné elektrárny a jsme energetická velmoc + jsme automobilová velmoc viz. Škodovka, Tatrovka, Zetor.....A celkově co se týče soběstačnosti jsme defacto jediný stát z bývalého východního bloku, který si může dovolit být mimo EU a NATO - třeba Slováci Ti můžou být těžko neutrální, když jsou energeticky 100% závislí na Rusku zatímco MY máme tři zdroje a sice kromě Ruska ještě bereme ropu, plyn....z Norska a Alžírska. Přeloženo kromě ropy + plynu máme defacto všechno co potřebujeme k životu - máme dostatek vody, klima na pěstování kukuřice, pšenice, jablek, jahod..................

To je taky jeden z důvodů proč nás Rusko potřebuje - oni mají ropu, plyn......,ale nemají klima např. na pěstovaní jablek, hrušek, paprik, jahod, višní, meruněk................Takže to co tady hrajou Putin + Orbán + Klaus má logiku + racionální základ a je to dobré pro děti ve všech třech zemích - MY + Maďaři dostáveme ropu + plyn a naše děti v zimě nemrznou + máme co tankovat do našich Škodovek zatímco děti v Rusku mají zase přísun ovoce a zeleniny od nás + z Maďarska. Mimochodem ještě když byl Klaus v úřadu, tak téměř ze země vydupal restart nových vztahů s Ruskem viz. jeho přátelství s Medvěděvem a to otevřelo dveře např. našim ovocnářům - vývoz jablek do Ruska + jihočeské Madetě nebo valašské Hamé - konkrétně Hamé má v Rusku i fabriku. Tohle vše díky sankcím padlo a kamióny s jihočeským mlékem museli zařadit zpátečku. No třeba co se týče toho vývozu jablek je už dnes jisté, že až skončí sankce, tak Poláci si už v Rusku neškrtnou, když jsou z nich krvelační jestřábové a spojenci s USA - takže co se týče ovoce a zeleniny zabereme s Maďarama jejich trhy - i o tomhle jednal Putin a Orbán - ono je to pro někoho možná banální či úsměvné, že tady píšu o jablkách, hruškách, paprikách, kukuřici......, ale i díky tomu jsme v nějaké politické hře - Rusko+ČESKO+Maďarsko se vzájemně potřebují......

S tím NORDSTREAMEM přes Severní moře to je zase jiné téma a tohle právě padlo - teď Rusové budou stavět takzvanou jižní trasu přes Turecko. A víš proč? To je zase jiná politická hra. Ještě před olympiádou v Soči a tedy anekcí Krymu byli PUTIN a MERKLOVÁ velcí kamarádi - tomu nahrávalo i to, že za totáče byl Putin agent KGB a Merklová ta pochází z východního Německa - z NDR a tak to taky táhla s bolševikama. No zkrátka zjednodušeně napsáno před lety byl plán Putina+Merkelové, že Rusko se bude přibližovat EU, že se postaví Nordstream..... z čehož by jsme profitovali i MY Češi jelikož měla jít odbočka přes Polsko a ten uzel měl končit u nás. Jenže jednoho krásného dne přišel blesk z čistého nebe a na světlo vyplulo, že americké tajné služby dlouhodobě odposlouchávají Angelu Merklovou a náhle se vše změnilo - lidově napsáno Amíci na Angelu něco vědí - mají ji v hrsti - to je prostě politická špína, kde se vydírá, korumpuje, lže.......v horším případě rovnou vraždí......Ono si všimni jak Angela nyní papouškuje co Amíci řeknou a tady se dostáváme k špinavé politice USA nebo-li v zájmu USA není, aby EU měla nadstandartní vztahy s Ruskem či aby dokonce Rusko vstoupilo do EU - o tom mluvil mezi řádky i europoslanec za KSČM Ransdorf, který seděl s Klausem za totáče v prognostickém ústavu a má taky kontakty na ruské tajné služby - na agenty KGB, že v americkém zájmu není silná EU, silné Rusko, silná muslimská komunita........, protože to by byla konkurence.........Amíkům by nejvíce vyhovovalo pokud by v Kremlu seděl ožrala typu Jelcina.
Ono polož si filozofickou otázku: Komu tohle vše co se děje v našem prostoru nejvíce vyhovuje? Krize či občanská válka na Ukrajině + konflikty v muslimských zemích např. chaos v Libyi, Egyptě, Sýrii, Iráku........No nejvíc to vyhovuje USA - naštěstí je tady silná opozice - Rusko, muslimové, Čína.....Ono za vším je zase honba za nerostným bohatstvím - třeba v Libyi je mnohem více ropy než v Saudské Arábii a navíc mnohem čistější. Bohužel tuhle politickou špínu odnášejí nevinní lidé ať už ve formě bombardování nebo ve formě stěhování národů, občanských válek........Amíky netrápí problém s uprchlíkama ze Severní Afriky, že nám za humny vyrůstají komunity islamistů což povede k válečným byť lokálním konfliktům - to je to svinstvo!!!! Proto s Amíkama nikdy - těm nevěřím ani dobrý den - ono to co páchájí Američani na celé naší planetě to je na celou knížku - to bych mohl psát hodiny a hodiny..............




10.06.2015 - 16:41 | Filtr
(Váhy) neptun » Flory
jasně to si uvědomuju, že republika je rozdělena - jeden příklad za všechny a sice TOP09 - tam se sešel výkvět našeho národa, který jde proti našim národním zájmům - představa, že škrtneme vztahy s Ruskem viz. neustálé strašení Kalouska + Knížete Karla - Putinem je totálně mimo realitu a to jak z bezpečnostního, tak z energetického hlediska.

Ono Rusko dlouhodobě vytváří opozici nejen proti USA+EU, ale také právě proti muslimům či Arabům a všimni si, že opět dlouhodobě mají ze sebe např. Rusko a Saudská Arábie velký respekt - to má vše kořeny v 80letech, kdy tehdejší Sovětstký svaz se snažil válčit, ovládnout či získat vliv na arabském poloostrově viz. např. válka v Afgánistánu jenže v místních horách si vylámal zuby stejně jako nyní Amíci - třeba Al-Kajda původně bojovala proti Sovětskému svazu a až později otočila a začala svatou válku proti USA, západu, EU........Ono je to vše taky hodně o těžbě ropy, nerostném bohatsví, kdy Saudská Arábie těží nejvíce - je jedničkou a hlavně Saudové hrajou politickou hru s USA zatímco Rusko je dvojkou a hraje nyní zase politickou hru s Iránem nebo-li většina lidí tyto politické šachy nechápe - vše je o nějaké sféře vlivu - to samé je s KRYMEM - to je strategický bod - to si zase stačí otevřít mapu. Pro nás je určitě lepší, že na Krymu vládnou Rusové než třeba Američani či muslimové.................

10.06.2015 - 16:03 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele matusberanus, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Neberu ti to...věc názoru :)
10.06.2015 - 15:47 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
to dáváš do souvislosti s tím vztahem že to byl islámec izbaláhovič mohamedánec? že kdyby si vzala rusa nebo frica nebo šaloma byla by ještě tady?
10.06.2015 - 15:40 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
ahá co vy všechno vidící taky všecko nevyčenicháte to aby se pak jeden před váma i červenal.. :14:
10.06.2015 - 15:39 | Filtr
(Ryby) Flory
Islam je energeticky mor. Musime se na jeho prichod emocne pripravit. A sice semknutim se ve vztazich se svymi vlastnimi rodinami a v nasich vlastnich partnerskych vztazich.

Asi bych si tento komentar nechala od cesty kdybych se dnes rano neprobudila do sveta, ktery je chudsi o jednu mou uzasnou a nadhernou kamaradku z Australie, ktera po snatku s Arabem 3.5 roku bojovala s rakovinou podbrisku a svuj boj vcera v noci prohrala.

R.I.P. ClaireBear :42: :42: :42: :42: :42: :18:
10.06.2015 - 15:35 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
šak taky naši trojití agenti se něco nadřou než to všecko oběhaj moskva berlín washington.. :8:
:1:
10.06.2015 - 15:34 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
to my auro-vidici pozname :3: :4: :4:

navic se tim ani pak uz netajil :41: :21: :39:
10.06.2015 - 15:31 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
a jaks poznala že to aura na co čumí :63:
:4:
10.06.2015 - 15:30 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
na 3 strany :61: :61: :61:

no dyt jo :75: to posunuje DIplomacii do 3D dimenze :75: :61: :61:
10.06.2015 - 15:26 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
mmmm.. zajimave.. jednou jsem potkala nejakeho blond nemeckeho alternativniho hudebnika a ten do teto oblasti porad jezdil

vypadal jak ja :75: :75: :75: :75: :75:

a furt cumel na moji auru :21: :21: :21: :21: :21: zvedavec jeden :23:
10.06.2015 - 15:25 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » matusberanus
Jistě že to hraje roli. Těch 30/30/30 rozhoduje o tom jakým směrem se bude naše směrování vychylovat. A to rozhoduje o výsledku hry. Nikoli domnělá vůle jedinců. :2:
:4:
10.06.2015 - 15:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » neptun
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele matusberanus, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Velice zajímavé a pravdivé..konečně názor hodný potlesku :)
Nemá smysl řešit jestli jsme napůl z kmene tamtoho či onoho..myslím si, že v dnešní době to nehraje žádnou roli.
Ono hrát na více stran..jakožto dělá skoro každý je pro nás asi nejlepší, ale jednoho dne stejně hra bude ukončena :)
Skvěle napsané..
10.06.2015 - 13:31 | Filtr
(Blíženci) il*ča » onka
Ono to ve většině evropských států před lety taky začalo pár přistěhovalci . Mám známou,která v Německu žije, ta by ti dopodrobna povyprávěla,jak je to s tím válcováním a kdo se komu víc přizpůsobuje .
Samozřejmě, že ta uřvaná menšina si umí svoje vydupat. Je k tomu taky řádně vedena - rodinou, náboženstvím atd.
10.06.2015 - 12:41 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » neptun
Klaus je podle mého názoru dobrý prognostik kterého jsme nedocenili.
Dokáže vidět souvislosti a myslet v našem zájmu.
Udržovat vztahy s ruskem je pro nás strategicky zásadní.
Německo si to taky uvědomuje a už před léty uzavřeli němci s ruskem smouvu o výstavbě plynopotrubí přes severní moře rusko německo tzv nordstream. Bez ostatních.
Tak toto je politický šach mat který umí dávat němci.
My pak budeme kupovat ruský plyn z německa za jaké asi tak ceny?
Zůstaňme tak jak jsme a hrajme na 3 strany. Je to naše přirozenost.
Budeme se mít dobře. :4:
Jakékoli vychýlení z této rovnováhy na jednu z těchto 3 stran je pro nás nevýhodné.
10.06.2015 - 12:28 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » neptun
Ale ano může to tak být.
Ale jak dí Laki jsme směsicí rusa germána a čehosi(snad žida).
Takže jsme spíše rozpolceni než sjednoceni v té dvojí či trojí hře.
Neplánovali jsme to ani to neumíme řídit jen v tom jaksi lítáme.
Samozřejmě je velká blbost uzavírat si vztahy s ruskem.
To je právě výhoda naší geopozice že naše země jaksi sedí na strategickém místě. Zdá se ale že je celkem jedno co naši úředníci udělají, kolo dějin změnit nedokáží i když si to všichni myslíme že lze politicky cokoli ovlivnit.
Vše je naprogramované a dané. Neúprosnou matematickou zákonitostí. Pro naši zemi v podstatě platí, když se budeme jen dívat. Můžeme se snad jen rozčilovat ale to si můžeme i ušetřit kazí se tím krevní obraz bilirubin atd. :3:

10.06.2015 - 12:13 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
žejo, vypadáme jako íránci to si taky myslím :4:
s tou indií to jsi mně úplně nepochopila nemyslím že bychom vzdychali po staré dobré indii ale spíše po nějakém místě jako po domově kde bychom našli klid.
Málokdo z čechů je tak úplně spřízněn s tímto kusem půdy kde žijem nejsme prostě jakoby pořád doma. Pořád jakoby hledáme. Něco jako běženci, homles, bezprizorní.
Do indie nechci ani jet stačily mi pořady bbc a jiné informace né děkuji do této země bych dobrovolně nevkročil. Nechávám si některé produkty z indie posílat dhl ty kterým důvěřuju ale po indii jako zdroji duchovnosti či inspirace netoužím. Jsem doma tady i všude jinde kde zrovna jsem.
Jednou jsem viděl film o rusku z oblasti uralu. Byli tam lidé, jejichž rysy úplně přesně odpovídají lidem které denně potkávám. Jako by to bylo odsud.
Tam někde je oblast kde žili kdysi árijové, na jižním uralu, nedávno tam našli město arkaim staré přes 5 tisíc let. Do té doby se moc nevědělo že by tam nějaká kultura předtím byla, ale podle všeho byli znalci astrologie avesty. Má se zato že to mohli být oni kdo kdysi osídlili v malém počtu indii kterou ovládli a udělali z ní ono tehdejší duchovní centrum. V každém případě před ruskou astrologií klobouk dolů. :1:




10.06.2015 - 11:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » neptun
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Pěkně jste to popsal. :1:Něco na tom bude :44: :30:
10.06.2015 - 09:58 | Filtr
(Ryby) Flory » neptun
zajimave, ale obavam se ze ani v tomto nebude republika nazorove jednotna, viz. to tretinove rozdeleni obyvatel podle genofondu na Germany, Slovany a Zidy
10.06.2015 - 09:45 | Filtr
(Váhy) neptun
Islamizace Evropy to je vážný problém a hodně to souvisí s vysokou politikou. Z našeho pohledu je sice pravda, že nám hrozí zatím pouze latentní nebezpečí - konkrétně v Rakousku-Vídni... či v Německu-Berlíně.... tedy defacto za humny nám vyrůstají velké muslimské komunity což ohrožuje nejvíce lidi žijící v pohraničí.

Na druhou stranu je potřeba zdůraznit, že dokud v Rusku vládne pevnou rukou duo Putin a Lavrov, tak nám nic moc nehrozí a můžeme být v klidu jelikož dlouhodobě patříme do sféry vlivu velkého MEDVĚDA z Ruska - viz. přítomnost agentů KGB na našem území. Paradoxně nám Čechům, Moravanům a Slezanům může islamizace Evropy z psycho hlediska dokonce vyhovovat, můžeme z toho do budoucna profitovat, může se výrazně zvýšit naše MOC a VLIV na politické šachovnici...... - např. díky islamizaci Německa či Francie držíme v šachu celé Německo + celou EU.

Pro TY co nechápou jaké mocenské šachy se hrají v politickém podsvětí se pokusím vše polopaticky vysvětlit s tím, že se na vše budu dívat egoisticky z našeho pohledu, protože o nás jde - o bezpečí NAŠICH DĚTÍ a ŽEN!!!!

Takže - spousta takzvaně obyčejných lidí u nás asi neví, že v jistých např. politicko-vojenských kruzích je celkem známo, že RUSKO má v EU mafiánskou terminologií napsáno takzvané BÍLÉ KONĚ a jedním z těch koníků je i ČESKO a prozradím ještě druhého koně a sice MAĎARSKO. V překladu to znamená, že někteří vlivní politici či celé politické strany hrají ve skryté formě mocenské šachy s Kremlem, Putinem, agenty KGB.....Konkrétně v Maďarsku jsou to Orbánovci - stačí připomenou navštěvu Putina v Maďarsku a výroky Orbána, že jeho prioritou jsou mimo jiné vztahy s Ruskem a nikoliv s USA. Napravo od Orbánovců je JOBBIK, který je dlouhodobě ekonomicky podporován z Kremlu.

U nás dlouhodobě s Ruskem hrají politické šachy komunisti, prezident Zeman, ale také Klaus a jeho modrá nezničitelná chobotnice. Stačí připomenout přímou volbu prezidenta, kdy kampaň Zemana ekonomicky podporoval ruský LUKOIL. Stejná společnost financovala překlad knih Klause do ruštiny. A pak stačí zmínit poslední aktivity exprezidenta Klause, kdy se v Praze sešel s Le Penovou mimochodem velké fanynky Putina a hlavně byl Klaus, Bobošíková.... + další VYVOLENÍ pozván nedávno na ruskou ambasádu což je prostor, kde se vaří ta velká politika, kde je velká koncetrace agentů KGB, vlivných ruských podnikatelů např. z LUKOILU, GAZPROMU..........

Tyto politické šachy jsou z psycho hlediska pozitivní zprávou pro všechny Čechy, Moravany, Slezany a to hned ze třech důvodu.
Za prvé jsme i díky takzvaným Klausovcům součástí nějaké vysoké politické hry - lidově napsáno jsme reálně ve hře. Pro lepší pochopení si představme šachovnici, kde jsou různé figurky a ČESKO + MAĎARSKO jsou na šachovnici BÍLÉ KONĚ, které jsou připraveni dát s RUSKEM ve správný okamžik šach + mat např. EU, NATU, USA..........potažmo Islámskému státu. Podívejme se třeba na pozici SLOVENSKA, BULHARSKA.......to jsou státy, které nemají co nabídnout, lezou do řiti Eurohujerům z Bruselu a na šachovnici jsou pouze pěšáky či ovce čekající na to, který predátor je dříve sežere.
Za druhé skryté spojenectví s Ruskem vysílá jasný signál směrem do USA, že na uzemí ČESKA+MAĎARSKA se žádné radary, vojenské základny...... stavět nebudou - tyhle vojenské hry ať si Amíci hrají s Polskem, Německem, Bulharskem......a dalšíma poskokama z EU.
A za třetí to samé co platí pro Amíky platí i pro islamisty - na uzemí ČESKA se žádní uprchlíci přijímat nebudou a už vůbec nebudou vznikat na předměstích našich měst velké muslimské komunity nebo-li díky této politice vysíláme do světa jasný signál, že patříme do sféry vlivu Ruska - viz. velká ruská komunita žijící v Praze, Karlových Varech, Poděbradech, Českých Budějovicích............a pokud to Američané, Arabové, příslušníci Islámského státu........nepochopí - nebudou to respektovat, tak velký MEDVĚD a jeho česká a maďarská medvíďata vystrčí drápy + vycení zuby a ochraní svoje teritorium. Ono se stačí podívat do přírody, kdy MEDVĚDICE si taky hájí svoje teritorium a snaží se nakrmit + ochraňovat svá medvíďátka. V politice je to stejné, kdy každý muslim či islamista na našem uzemí je VETŘELEC, který narušuje naše teritorium - bere nám jídlo, práci, bydlení, sociální jistoty....a hlavně ohrožuje naše děti a ženy.......

Na závěr ještě jedna klíčová poznámka. Současný vývoj jasně ukazuje, kde je ta PRAVDA, kde je to DOBRO.....Konkrétně exprezident a euroskeptik Klaus už před lety věštil, že největší hrozbou z hlediska bezpečnosti pro nás není RUSKO, ale NĚMECKO potažmo EU a dnes se to jasně ukazuje - ono si stačí otevřít mapu Evropy a na základě vizualizace každý vidí, že mezi Českem a Ruskem jsou DVA státy a sice Ukrajina + Slovensko zatímco s Německem přímo sousedíme. A hlavně dnes už se stoprocentní jistotou víme, že na uzemí Německa a možná i Rakouska dojde ke krvavému konfliktu, který bude mnohem brutálnější než tomu bylo za 2.světové války - historie se bude cca po 100letech opakovat jen s tím rozdílem, že proti náckům a bojovníkům za bílou rasu nebudou stát Židé, ale islamisté či muslimové a to poteče hodně krve!!!! Pro TY co nevěří jeden neprůstřelný fakt - na území Německa už nyní operuje hnutí PEGIDA což jsou potomci - vnuci gestapáků - tady taky platí, že genetiku nelze změnit - Němec + Američan se neustále má potřebu vyvyšovat nad ostatní národy, etnika.........

Pro nás Čechy z toho plynou dvě zásadní věci. Za prvé podrobně sledovat politickou situaci v Německu a jakmile tu šílenou Angelu Merkel vystřídá nějaký predátor např. z té Pegidy či jiného nahnědlého hnutí, tak je nutné začít bít na poplach - přesouvat vojáky na západní hranici + hledat spojence - opět je vzorem Klaus, který dlouhodobě hraje šachy nejen s Ruskem, ale také Velkou Británií či Tureckem což jsou velmoci, které nás můžou ochránit.
A za druhé pro naší bezpečnost je klíčové vystoupit jak z EU, tak z NATO a čím dříve tím lépe - znovu to byl euroskeptik Klaus, který bojoval proti Lisabonské smlouvě a dneska tady máme z EU na talíři kvóty pro uprchlíky což už je útok na naší suverenitu, bezpečnost..... - to už není švejkovská debata o žárovkách či pomazánkovém másle - tady už jde prostě do tuhýho - jde o PŘEŽITÍ!!!! A pokud chce EU kvótovat, furt něco regulovat, přerozdělovat..............., tak ať si to dělají bez nás. Nakonec v mece demokracie - V.Británii taky bude referendum o vystoupení z EU..........A pak tady máme neutrální země jako Švýcarsko či Norsko, které jsou taky mimo EU. To samé platí ohledně NATO, kdy nám neustále politici + média vymejvají mozky, že nás NATO ochraňuje, že musíme bojovat s Amíkama+EU proti Rusku, Islámskému státu......A přitom stačí jmenovat 2 státy a sice FINSKO+RAKOUSKO, které taky nejsou v NATO - opět má pravdu Klaus + jeho buldok Hájek, kteří dlouhodobě tvrdí, že armáda by měla sloužit hlavně na obranu naší vlasti, dětí a žen což je nyní dost aktuální, kdy shodou okolností včera přišlo info z Vídně, že Rakušani už nezvládají příval uprchlíků z Afriky a jak daleko je to z Vídně na Moravu - do Brna?...........Tady už prostě končí veškerá sranda!!!!

10.06.2015 - 00:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nějaký čas jsem žil v Júes, dokonce krátce (pár dní) po událostech 11. září 2001 jsem navštívil „uklízení dvojčat“ v New Yorku. Co se týče Keltů, podívej se na kmen jménem Tuatha Dé Danann (předci Keltů), který působil u nás na Šumavě a dokonce v době zániku Atlantidy, kdy jednotlivé větve uprchlíku obsazovali celou zeměkouli, tak tento kmen bojoval a vyhnal z našeho území Atlanťany, což bylo dávno před osídlení Slovanů. Nacistické Německo díky informacím od Tibeťanů vytvořili na místech těchto dávných kmenů - uprostřed hor tajné fabriky na výrobu zbraní, kde pracovali lidé z koncentráku atd.Nebylo možno vybudovat stavebními stroji ani jinak vytvořit uprostřed hory prostory pro fabriku. Je mnoho zajímavostí, které se před lidmi utajuje, ale koho by to zajímalo? Přednější je např. kdo v NHL dal gól. :75: :1: :29:
09.06.2015 - 23:22 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » petamar
Tak pak se ovšem američanům znelíbili vlastní zaměstnanci takže si je teatrálně odstranili. Může být. Pak je docela přirozené že si odstraní i nepotřebné stavby z centra města to taky dává logiku zvlášť když byly prodělečné a nikdo nevěděl co s nimi byl to technický problém který potřeboval řešit.
Ano s tím genvýzkumem, nevím například kde zařadit kelty protože o nich prakticky nic nevíme jen že snad byli ale jejich genetické znaky je mi divné jak je dnes umíme určit z jakého vzorku materiálu žádného kelta jsem v životě neviděl. Pojem indoevropan je velmi široký tam spadá mnoho národů.
Četl jsem před časem studii o stěhování národů a původu kmenů které přicestovaly tady na území moravy. Vyjadřovala se v tomto duchu vyhnanství z indie. Docela jsem si tuto teorii přivlastnil s ohledem na něco co bych nazval psychologickou příbuzností našeho národa s indií. Našel jsem v esoterické oblasti pro tuto teorii mnoho znaků. Což v žádném případě neznamená že co čech to přivandrovalec z indie. Toto není nutné chápat přímo doslovně. Existují jakési proudy které se slévají a vytvářejí nová ramena. Nesou ale semínko, zárodek, původní buňku z oblasti svého původu. Podle této teorie jsme přicestovali snad o něco dříve než rómové. Takže jsme s nimi vlastně bratři a sestry. :4: Mně připadá ta blízkost indického ducha duchu našemu celkem příznačná. Bordýlek.. ležérnost a odevzdanost čekat, ono to nějak dopadne.. :61:
Našel jsem spoustu poukazů na podobnost mezi současností a dávnou minulostí, která se v obou kulturách znovu opakuje, odžívá, to se týká spíše skupin lidí než národa plošně. To si myslím se u sousedních národů v této míře nevyskytuje. Jsou tady i určité společenské poukazy na tuto podobnost jinde se neopakující. Údajně snad probíhalo vyhánění některých vrstev indické společnosti která musela opustit zemi z donucení. Jestli pochází touha najít pravý domov znějící v hymně odsud nevím. Zrovna geneticky to asi nebude to pravé ořechové museli bychom provést asi výzkum vzorku těchto lidí jestli vůbec by to mnělo smysl. Asi ne. Jdu se na to vyspat. :4: :29:
09.06.2015 - 23:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Flory
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petamar, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Napřed byli Chazaři a až potom Ashkenazi. Jinak Chazaři nebyli původně židi, ale přešli na židovskou víru. Dnešní Izrael je složen především z potomků Chazarů. :1: :17:
09.06.2015 - 22:59 | Filtr
(Ryby) Flory » matusberanus
tak to mas vskutku mylne informace, pokud se ovsem bavime o zakonem stanovene pracovni dobe mimo vikendy, svatky a nocni smeny, samozrejme take legalne zdanene a ve stejne danove skupine
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »