Živly v horoskopu


29.11.2019 - 16:50
(Lev) Gilraen123
Živly v horoskopu
Zdravím komunito :)

Máte někdo zkušenosti s tím, jak doplňovat deficitní živly v horoskopu pro zajištění větší rovnováhy v životě?


Já například mám u sebe dominantní oheň a vzduch. A potřebuji doplnit zemi a vodu.

Co se týče té země, tak tam jsem už nalezla nit, ale co se týče té vody, tak tam jsem ztracená.

I mám nehody které se týkají vody například potopa v kuchyni. atd.

Samozřejmě jsem zvědavá i na živly ohně a vzduchu.

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 3 2 1
Řazení:
02.12.2019 - 12:31 | Filtr
(Štír) tronco » Bosch
No jo, zasejc pak mám dost parkovišťátek k pronájmu od přátel ....i porůznu svých.... Co to je babis?
02.12.2019 - 08:26 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tronco
Mas prilezitost parkovat jako kdokoli jiny.
Za to ze neparkujes nemuze nedostatek parkovacich ploch.
Spise by ses nudil. Trcet na nejakem parkovisti. Nemoci prohanet svuj velociped po cestach necestach. Vse ma sve vyhody a nevyhody. Pohyb i nepohyb. A nikdo nema vse. Ani babis.
02.12.2019 - 08:23 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
mmmkey.
02.12.2019 - 08:13 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Zivly jsou nevyvazene pokud jsme se svoji zakladni konstituci, tedy se svoji zivlovou podstatou vyplyvajici z nasi nativity v nesouladu.
To se deje z vicero ruznych pricin.
Tranzity, stridani rocnich obdobi, vliv prostredi a vychovy, zony, spatna zivotosprava..
Kdyz v horoskopu chybi zivel, neznamena to automaticky ze takovy clovek tim musi trpet a ze bude spokojeny teprve az si zivel "doplni".
Jednak je takove doplnovani si zivlu problematicky napravny model,
a za dalsi a to hlavni tento chybejici zivel je jeho zakladni nastaveni, naladeni.
Kazda bytost se lisi svoji jedinecnosti, originalitou, a jednou z techto bytostnych charakteristik je pomer zivlu.
Tak jako kdyz se nekdo narodi blond nebo barevny. Coz taky, snad, neni znakem nejake nevyvazenosti.
Nevyvazenost se odehrava v nevyrovnani se s touto vrozenou podstatou.
Samozrejme v ramci osobnostnich aktualizaci danych vyvojem.
Ale v tomto smeru se clovek v prubehu zivota meni jen zridka a spise malo.
Zakladni konstituce, mix zivlu, nas doprovazi cely zivot jako nativita.
Mame ji prilezitost spise poznavat nez menit.
Je mnoho zpusobu jak se vychylit z rovnovahy. Naprava je celozivotni usili o soulad s tim cim jsme.
Ne s tim co nam zamane ze budeme.
02.12.2019 - 07:54 | Filtr
(Štír) Nabi*
Osobně moc nechápu diskuzi.
Vzduch: ASC, Uran, Venuše,
Oheň: Pluto, Saturn, Slunce
Voda: Luna, Mars
Země: dokonce 3 PLANETY! Ale pokud bychom chtěli trvat na tom, že se Neptun "nepočítá", tak je tam pořád Merkur (nikdo ho tady nezmínil myslím) a Jupiter.
Jestli nutně potřebuješ počítat všechny hroty hlavních os, tak dejme tomu, že máš oheň a vzduch v mírné převaze, ale za mě teda žádný deficit výše zmíněných živlů nemáš :4:
02.12.2019 - 07:41 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Dobře, v tom případě by mě zajímalo, co si představuješ pod nevyvážeností živlů, to musí jeden úplně chybět? :3:
01.12.2019 - 23:22 | Filtr
(Štír) tronco » Bosch
Boschi... Ja te zeme oproti jinym zivlum mam tak malo, ze kdyz ty tri zkrotim tak, abych byl vubec schopny vnimat tu zemitost, vnimam ji, ale jakoby bez ...... .... .. bez sebe.
EDIT ale... Je to ...ne brzda, ale parkoviste, jenze pak Ty tri veci spi a ne na tom parkovisti, ale opodal.. Tak pak nevim, jak je zaparkovat, kdyz jsem na parkovisti a nemam pri ruce zazite nastroje... A kdyz bych mel parkoviste spolecne s pritelkyni... No jo, to moje je fakt male... Ja nevim...
01.12.2019 - 23:17 | Filtr
(Štír) tronco » Bosch
Vice krotit transformaci elementu.... No Ti neco povim..... Sexisticky stirackeho. Nemam zenu, tak bych si ho urval, co bych mel povidat, ale je to fakt trapne bezduche, takze treba s tou energii... Treba kdyz jsem resil chlast, musel jsem si misto piva radeji jit zorat policko, venovat tu energii jinak... No jo, zemite pekne na baraku... Ksakru... Nechcete mi nekdo ubytovat na ruine a vozit material a jidlo? No... A casto myslim na sex. Tak casto, az je to trapne, protoze na nej jen myslim a nic neudelam, tak radeji jdu a z cele te nadrzenosti namaluju obrazek a pripisu sprostou basnicku. Dneska jsem z te same nudy vlezl do sexchatu a holky si tam cesou vlasy a kluci jsou z nich celi hotovi a ja vlastne zrovna z te same nadrzenosti hral na kytaru a nebylo se k cemu tak vyznamnemu pripojovat, tak si jedu doprovod k muzice, co mi hraje z repraku a pozoruji ty reakce. Holek tam moc nebylo, ale nekolik hodne prekvapenych kluku. No, ve finale jsem se udelal smichy pod stolem. Nevim, co to bylo za zivel .... Hele :75: a kdyz jsem se dovalel, jeden chlapec se vytasil s elektrikou a rozdali jsme si to spolu
01.12.2019 - 14:01 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
Nema malo ma tam jupiter to je dost.
A i kdyby nemel v zemi nic, tak stale to neni diagnoza.
01.12.2019 - 09:55 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
Má málo země :3:
01.12.2019 - 09:53 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tronco
To jsem teda opravdu neřekla :1: Možná jsem to špatně formulovala, prostě někdo, komu úplně chybí voda třeba těžko najde společnou řeč s někým, kdo jí má naopak přebytek, můžou se míjet. To samé člověk bez vzduchu bude pro někoho s přepáleným vzduchem nudný suchar atd. Jinak "téměř chybí" a "zcela chybí" je velký rozdíl. Spíš se bavím o extrémech, kdy má někdo jednoho živlu opravdu převahu.
01.12.2019 - 09:50 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tronco
Tobe zivly nechybi. To dela spise ta opozice stelia na jupitera. Musis se vice krotit.
01.12.2019 - 08:24 | Filtr
(Štír) tronco » Mici Angóra
Tak teoreticky dle Tebe (jak mi to zavadi k pochopeni mou neuplnou pochopitelnosti) jedinec, kteremu temer zcela chybi jeden zivel, ma velke problemy a je pro nej partnerstvi temer nemozne?
01.12.2019 - 08:15 | Filtr
(Štír) tronco » Korzárka
:9: :6: :12: :62: :30: :75:.....
Dekuji Ti. Dobre rano. Haleluja... Mrki...
Nebudu tolik souhlasit, to vsak neznamena, ze s Tvym poselstvim nesouhlasim, jen ho doplnim o svuj postreh. A aktualni.
Touha po sebezdokonolovani muze mit mnoho pricin a praktik a vysledku. Jedna cesta je (diky pulbuddho) mit vse dokonale u prdele a s tim se prijmout i tak pokurvenyho, jaci vsichni jsme....odbocuji,promin,dostal jsem se na zacatku hned na konec.Nepudi nas buhviodkud vzesly pocit o nasi (pomyslne) nedokonalosti k marnym pokusum o zdokonalavani se? Me sousedky se kazdy boji jako stare jezibaby. Je ji urcite 150 let a na hlave ma cikanske peklo. Vykrosil jsem ji skalu a pak dali kafe a brk. Je to krasna zena. V raku. Takovou erotiku jako s ni jsem dlouho nezazil.... Ale co jsem Ti chtel poupravit (samosebou subjektivne) nemusi to byt touha po dokonalosti, ale po jednote. Souzneni. Sounalezitost i soucit. Jako maly jsem se bal toho raje, ktery tak snad ti dospely videli jako vsechno Jedno. Hovno. Diky Bohu (ktery i v Nebi prebyva za neprostupitelnym svetlem = nikdy nedosahneme tohoto Bozstvi, ale muzeme s Nim zit v jednote) to tak neni. Kdyz se vysereme na trapnou teorii evoluce, ale prijmeme fakt o stvoreni vseho (!) a od te doby to samo vymira, rozpada se a co ne, to znicime my, pri predstave te pocatecni rozmatitosti na Zemi mi jde hlava kolem a pak si predstav tu rozmanitost na Nebi v Raji. Haleluja. To je Zivota nepreberne mrte. Jeste touzis po takove dokonalosti? Byt tim vsim v jednom? Ufff. Ja ne... :61:... A vim proc. Me srdce, ma duse vsak prahne po sounalezitosti a jedina cesta je Laska. Amen. Takze lvicku, zakladatelko diskuze, ja Ti to takhle nechtel sprasit hned na zacatku, aby jsi se na sve umysly vykaslala atd. Protoze bych se ztracel ze sveho pribehu tim, ze bych se nasiral do toho Tveho ;)
30.11.2019 - 18:31 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Jak už psal Bosch, u Tebe vcelku není co vyvažovat, v obecném smyslu na doplnění vody stačí se hodně koupat, fakt je to nejjednodušší způsob, jak se dostat do kontaktu s živlem :1: U toho doplňování skrze partnera to může být ošidné, protože úplný deficit jednoho živlu u partnera může způsobit zásadní nesoulad, skrze přátele a členy rodiny by to šlo a často se to tak i samo poskládá. :17:
30.11.2019 - 16:02 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Kvuli vrozene zivlove podstate zivot komplikovany nema.
To je nepochopeni zivlu.
Zivly se nemuzes rozhodnout prijmout nebo neprijmout.
30.11.2019 - 13:57 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Živly jsou sice dané,ale je otázka,jestli je jen poznávat, přijmout a nechat žít vlastním životem, když má kvůli nim komplikovaný život, nebo to řešit jen vyrovnáváním uzemnit/plout, či jinak to posunout,
hlavně nezůstat stát,ale rozšiřovat vědomí.
30.11.2019 - 11:44 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » fanik
Mluvis o necem zcela jinem.
Zivlova podstata urcuje temperament.
Je to neco co poznavas cely zivot.
30.11.2019 - 11:11 | Filtr
(Blíženci) fanik » Bosch
Uvědomění, práce na sobě a tedy sebereflexe je ale pravý opak. Sice trochu naruší své zažité vzorce a zkomplikuje cestu (přejde dočasně do té nerovnováhy která se špatně řeší) ALE rozšíří své vědomí a nezůstane "jen svá" Podle mě je tohle nezbytný pro rozvoj mladého člověka a je skvělé, že začíná brzy. Potíž vidím spíš ve složitosti a délce procesu a že vyrovnanost živlů je pouhý začátek,který moc stávající komplikace a nerovnováhu nevyřeší,ale dobře za něj.
30.11.2019 - 09:39 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
Zivly mas docela dobre vyrovnane tam bych zadrhel nevidel.
Ale i kdyby jsi mela dominanci vzduchu a ohne, neznamena to ze si mas vodu a zemi doplnovat, do "zprumerovani".
Znamena to pouze ze vzduch a ohen je tva prirozenost. Jedinecnost, ve ktere jsi "sva".
Takzvana prakrti.
Pokud se ji budes snazit nejak narusit, dosahnes nerovnovahu ktera se spatne resi.
Je dobre ctit svoji konstituci takovou jaka nam byla dana do vinku.
Byt tim cim jsme, a nechtit byt tim co nam neni prirozene, vlastni.
Bud rada tim cim jsi.
30.11.2019 - 09:11 | Filtr
(Panna) mg
Dalo by sa povedať, že živly v horoskope sú umiestnené tak, že z každého je tam toho dosť - Slnko(oheň), Luna ako druhé hlavné svetlo - (voda), Merkur ako dôležitý na komunikáciu, myslenie - (zem), Venuša - (vzduch). Horšie je to v takých prípadoch, keď napr. zem alebo voda by boli len jedna planéta aj to nie tak dôležitá ako Luna u ženy alebo keby tam nebola žiadna.
V tomto horoskope budú väčší problém robiť retrogradné planéty (karma z minulosti) a aj 3xkvinkunx medzi planétami, ktoré sa potom akokeby nevideli.
Niekedy dobre ukazujú chýbajúce čísla v mriežke (numerologia), čo si treba doplńať.
30.11.2019 - 08:39 | Filtr
(Štír) tronco
.... Jen... Proste... Uplne prvni tok mych myslenek byl tim smerem: Kde se bere touha po zdokonalovani se... Chtit byt lepsim = citit se byt horsim - nedokonalym. Jenze dokonaly neni celistvy (!) Dokonaly muzes chapat tez jako od slova konat, konal, dokonal svoje zlepsovani se sebeuctou, kdy se prijmul za dokonaleho i se svymi pomyslnymi (!) nedokonalostmi. Kdybychom byli vsichni elementarne a jinak vyvazeni, kde by proboha byla rozmanitost. Neni Tva touha po doplnovani jen projevem nespokojenosti a tim, co mas a na cem se da stale pracovat a rozhojnovat byt rozohnenim..?... To nevim a neporadim. Jen se bavim...
30.11.2019 - 08:23 | Filtr
(Štír) tronco » Gilraen123
Nechapej mne zle, prosim. Vis, muze to vypadat, ze Ti to tu prasim z nudy, abych pokecal, ale to zas tolik neni. Myslel jsem si, ze v tomhle mam problem, tak jsem zkusil jit tvrde zemite. Nastoupil jsem v zamestnani, pronajmul jsem si byt, jel jsem cisty rezim a zivotospravu. (O.k. ty doplnky jako kytara,kresba,kone,kolo,bohosluzby a fylosofovani s prateli a mnoho jinych... To neodpadlo, jen na prvnim miste byla zeme. Musel jsem tomu vsak venovat vice energie, nez se vratilo. Tak nejak na ukor tech ostatnich trech mi urcenych zivlu... Proto castecne souhlas s MIG34 (promin,ze jsem popletl Tvuj nick) nemůžeš vůbec radit s neúspěšnými pokusy ... A ted babo rad, zda mohu radit.... To nehodlam, jen se zapojuji do diskuze i s neuspesnymi pokusy a snad i to muze byt pro oba napoveda ;)
No... Proste ta zemitost mi tak dusila (bez ohledu na to,ze jsem financne delal nemoznou vec a abych toho byl schopen, byval bych musel jit az snad do prostituce, prodeje drog a jinych... bez ohledu na to, ze mi pomoc charity v mem uzemneni prinesla jen vetsi dluh...) ze jsem musel skocit na kolo a jet se projet ( neco pres 4000km, pak jsem kolo uvaril) ale proste........ Dokazes-li si predstavit, jak bych dokazal milovat matku mych deti, ke ktere se kdykoliv z mych vyletu vratim k rodinnemu krbu... Tak si dokazes predstavit, ze by me projevy prizne takovy clovek tez nemusel snest.... Atd.... Nevim. Nevim, jak na to a zda bych mel vedet, jak na to...
30.11.2019 - 08:12 | Filtr
(Rak) aktigram » Gilraen123
No možno to mal byť radšej človek s ASC vo vode ale hlavne taký ktorý žije svoj ascedent.
30.11.2019 - 08:03 | Filtr
(Štír) tronco » Lupi
Kde se berou taci lide?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »