Koučing


16.07.2018 - 18:09
(Rak) seven
Koučing
Tak nějak by mně zajímal váš názor/zkušenosti s koučováním/koučingem ....

Všechny - všech - o všem - se vším . Však víte :3:

Příspěvky: Všechny | seven

Stránka: 3 2 1
Řazení:
19.07.2018 - 08:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Už som to písala v inom vlakne. Aj ked v tom čase to boli liečitelia a iní guru a teraz sú už koučovia. Našla som medzi nimi najviac špiny, ani jeden nemal ani potuchy o tom ako energie fungujú ako to všetko funguje. Nemali problémy hovoriť to čo odo mňa vytiahli, to čo vidím a cítim a to vo svojich prednáškach odrazu bolo lákadlom, lenže nič nebolo ich. V podstate túžili ovladnuť mágiu či ľudí či vesmír, - ťažko definovať ale hlavne každý chcel byť ihned veľký mág. No komu z hora není dáno nič neurobí ale možno zbohatli a roky ich to živí, aj ked niektorí skončili dosť zle.
Nie neverím tomu, viem že človek môže zmeniť sám seba, môže zmeniť aj svoju chorobu a môže dôjsť k samouzdraveniu ale len od samotného jedinca a nie skrz niekoho iného.
Nepáči sa mi ak človek ktorý by mal byť na vyššom stupni - teda ak sa zaoberá takou prácou, manipuluje s tými čo sú nižšie a ešte sa neprebrali.
18.07.2018 - 22:22 | Filtr
(Rak) seven » Petr204
Otázkou je co pro tebe znamená jistota...

Pokud to nevíš nebo si to neuvědomuješ,tak pochopitelně hledáš. Buď sám nebo s něčí podporou.
18.07.2018 - 22:10 | Filtr
(Rak) seven » Freja
No ještě aby ne :61: :61:
18.07.2018 - 22:09 | Filtr
(Rak) seven » Cililink
Jo, když je žák připravený... :44: :4:
18.07.2018 - 22:06 | Filtr
(Rak) seven » aktigram
Možná by mně docela zajímalo, co vlastně způsobilo ten negativni náhled na kouče / koučku se kterými jsi se potkala. :63: Co byl ten zlomový moment. Pomiňme ale fakt, že za to chtěli peníze.
18.07.2018 - 12:50 | Filtr
(Štír) Freja » seven
Já věřim!
Je naprosto nemyslitelný,že by tomu bylo jinak... :4:
18.07.2018 - 10:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Cililink, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ked je ziak pripraveny, ucitel sa najde :-) a treba ist a hladat a skumat a verim, ze zivot ti privedie vzdy do cesty tych, ktorych potrebujes stretnut prave v tom danom case a mieste.

Co sa tyka planet, tak to tiez tak vnimam, ze ahaaa tak toto vela veci vysvetluje, ale beriem to len ako jednu z moznosti, potencial, ako a kam ist, podobne ako koucing. a obcas aj ten gaucing neni zly :61:
18.07.2018 - 10:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ja som sa s takým nestretla takže hurá do toho :16:
18.07.2018 - 10:44 | Filtr
(Rak) seven » aktigram
Vlastně , tahle diskuze je o zkušenostech všech kteří zkušenost předat chtějí, takže opravdu díky za Tvůj pohled na věc :17:

Taky jsem potkal člověka, který se prezentoval mimo jiné jako kouč a snažil se některé prvky z téhle disciplíny praktikovat. Ale zároveň měl na vizitce, že dělá terapii tance, možná taky šamanství, vykládání karet a další co už si fakt nepamatuju. Hodně mluvil a mluvil v záhadných větách ... :4: Byl hodně inspirativní v tom mixu názorů a vyjadřování. Ale pouze pro tu jedinou diskuzi kdesi v čajovně. A taky věřím, že na spoustu lidí toto působí velmi sympaticky protože jim to dává jistou formu naděje pro řešení věcí.

Ale lidi co uměli opravdu koučovat na mně působili naprosto jinak. Možná až nepříjemně a nepohodlně v tom, jak tě směřují do toho převzít plnou zodpovědnost za to co sama dělaš. Bez nějaké šamanské nebo podobné omáčky kolem. A myslím, že dost lidí tuhle syrovou zodpovědnosti odmítá.
18.07.2018 - 10:21 | Filtr
(Rak) seven » Cililink
Díky :3:

Naprosto s tebou souhlasím, zejména s tou poslední věcí. Přidaná hodnota nikoliv proces samotný dělá dobrého kouče. A takových lidi je v praxi spíše míň. Ostatní v tom vidí spíše ten rychlý a jednoduchý byznys.


Jinak když mluvíš o těch planetách a sebepoznávání a vůbec astrologii ... Každý má v sobě samozřejmně v sobě tu svou jedinečnou cestu vpřed kterou si vybral a chtěl by ji následovat. A hodně lidí to díky tomhle webu zkoumá a objevuje. Takže vlastně takové samokoučování ... :4: :4:
18.07.2018 - 10:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No vidím že to chceš robiť takže vidíš to inak a vlastne mne je to fuk, každý ma svoju cestu.
Trenér je dôležitý pri športe, lebo pomáha ale v duchovných veciach je taký istý ako liečiteľ.
Inak ta psycholožka je zároveň veľkou šamankou a čo ja viem čím iným, ale potom bolo oveľa modernejšie a tak je kouč.
18.07.2018 - 10:07 | Filtr
(Rak) seven » thééé
Robotický ... :4: Ale s tím motorem máš pravdu :3:

Myslím, že každý si svým způsobem nechává rád pomáhat (tím myslím řešení věcí). Co si budem říkat, je to prostě pohodlné. Někdo se ale kvůli egu tváří že zvládá všechno, někdo se pomoci naopak dožaduje furt a u každého. Jenomže nikdo nikdy nepomuže/neporadí tak, aby ti to stoprocentně vyhovovalo.
18.07.2018 - 09:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Cililink, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ja to vnimam pozitivne. Vsak chodim ku koucovi :61: zartujem. Moja motivacia ku koucingu je osobny rast, sebaspoznavanie, vedome lepsie prekonavanie zivotnych kriz a pod. Urcite to ma suvis aj mojim postavenim planet, najma pluta a lilith v 1.dome :D Riesim s nim ako temu vztah, ale pretavuje sa mi to aj do biznisu.
V kazdom pripade, ak chces byt kouc, sla by som po kvalite a kvalitnom mentorovi, pripadne skole. Vela robi aj tvoja osobnost, charizma, pohlad na zivot, proste tvoja pridana hodnota. Niekedy ti stretnutie s vnutorne mudrym clovekom da ovela viac ako koucing u cloveka, co ma naucene ale nepochopene. V kazdom pripade drzim palce
18.07.2018 - 09:55 | Filtr
(Rak) seven » player
Jako zajímavý mně příjde moment, kdy si lidí uvědomí, že jim to přece jen něco může dát. Asi ta důvěra je takový ten klíčový klíč ... :4:
18.07.2018 - 09:50 | Filtr
(Rak) seven » Freja
Pozor ...

Gauč je kouč všech koučů ... Vrchní velitel.

Slovo GAUČ je totiž složeninou slov Guru + kAUČ.

Gauč jako nábytek k tomu přišel čistě náhodou , když GAUČ při svém koučování potřeboval posedávat/polehávat na něčem pohodlném (tedy gaučing)

Kdo nevěří ať googlííí :4: :4:
18.07.2018 - 09:40 | Filtr
(Rak) seven » aktigram
Trochu Ti budu oponovat v tom smyslu koučingu. V podstatě jeho kořeny pochází ze sportu a obecně se to pak rozšířilo dál. Sám ze sportu vím, že můžeš být ve fázi, kdy se výkonostně dál nepohneš a prostě potřebuješ ke změně vnější impuls tak, aby jsi se prostě vymanila z mentálního zacyklení. Tak to prostě je ...

Slyšel jsem jednu hezkou definici , a to že koučingem se nedozvíš nic nového, ale to uvědomění že to vlastně víš (a umíš to použít) je díky koučování mnohem rychlejší. Koučovi tedy neplatíš za rady/doporučení/opatrovnictví ve vztahu ke své osobě ale za čas ušetřený na své vlastní cestě k vytýčenému cíli. Proto to hodně funguje ve sportu a byznysu, kde jsou ty cíle většinou jasné. Horší je to v osobním životě, kdy si nejprve musíš uvědomit co vlastně chceš a pak k tomu začít směřovat.

A v tomhle se mně fakt líbí Plájova definice - "Kouč je ten , kdo vtiskne myšlenku a řád chaosu. "
18.07.2018 - 09:20 | Filtr
(Rak) seven » aktigram
Jj. díky za info :3: Jak jsem psal jinde, kvalita a přístup je dost rozdílný. Dobrý řemeslník taky není každý. A spousta z nich místo výsledku zajímá hlavně to kdy dostanou zaplaceno. Jinak psycholog má vždycky trochu výhodu širšího teoretického základu, což ovšem neznamená že to v koučování dokáže využít. A platí to i naopak.
18.07.2018 - 09:12 | Filtr
(Rak) seven » Buddha/2
No ... Takže myslíš, že jako třeba v našem parlamentu by kouč mohl mít naprosto neomezené uplatnění? :44: :4:
18.07.2018 - 07:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » seven
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Kedže si myslím že myslíš duchovného kouče, tak ten význam nemá ale je ešte mnoho ľudí ktorí sú presvedčení o tom že niekto príde a vyrieši ich život len nech oni nemusia nič na sebe meniť a dobre za to aj zaplatia.
Takže vždy je to o tebe - je dopyt a nemáš s tým problém že im fúkaš boliestky aj ked vieš že nič nezmeniš lebo nie si prvý kouč, alebo to jednoducho nebudeš robiť lebo sa to prieči tvojim zásadam.
Dobre to už niekto napísal že je to chúva no a ja dopoviem pre nezletilé ale nie vekom.
18.07.2018 - 06:52 | Filtr
(Ryby) thééé
Nemám osobní zkušenost, jen pocitově odpozorováno:
První dojem už ze slova kouč - byl brr, jakože co to má zase být (jsem konzerva) ,ale..
Měla jsem možnost sledovat pár lidí, kteří si potřebovali v určité fázi rozhýbat život a poradit, a sice ten efekt z toho byl takový moc robotický, ale ten motor a nadšení do začátku, od někoho, kdo má nadhled, je podle mě super. (ostatně všichni jsme v těch prvních nových krocích takoví neohrabaní, nabušení informacema)
A ještě jeden dojem. V dnešní době existuje obrovský rozmach terapií, tak všeobecně. Je možnost si vybrat a podpořit čímkoliv. A většina mi přijde takových ženských. A přímo koučování mi přijde naprosto ideální jako podpora pro muže, kteří si většinou velmi neradi nechávají pomáhat - co si budeme povídat, je to tak. Je to přirozené a dané mužským celkovým nastavením.
Takže za mě prostě skvělá forma podpory mužského světa, který si samozřejmě ale může vybrat i žena.
:29:
17.07.2018 - 23:47 | Filtr
(Býk) player » seven
Výborně. Když jsem měl ty hokejbalisty , fotbalisty , prostě mi věřili. A v muzice to je ještě na víc procent. Visej mi na hubě. Tím nechci říct , že jim nedám prostor k vlastní vizi , ale učešu jim to.
17.07.2018 - 20:09 | Filtr
(Váhy) Buddha/2
Kouč ? Chůva pro odrostlejší děti :4:
17.07.2018 - 19:48 | Filtr
(Rak) seven » kopretina4
Záleží na koho narazíš a ceny jsou fakt různé a kvalita samozřejmně taky. Jako ve všem ...

Ale spousta lidí si myslí , že to je zlatý důl. Možná, ale musíš pracovat s několika málo lidma, kteří na to prostě z titulu svého lukrativního živobytí mají.

Jinak pro mně to znamená (pokud) jen okrajovou činnost z hlediska příjmů.

A klidně můžeš popichovat dál a víc :3: , jak jsem říkal zajímají mně všechny názory na věc.
17.07.2018 - 19:37 | Filtr
(Rak) seven » kopretina4
Jo, nevyjádřil jsem se tady asi přesně :1:

V případě psychologa jsem diagnozou nemyslel stanovení přesného typu psychického onemocnění, ale definování problému který tě trápí s následnou terapíí nebo doporučení k psychiatrovi.

Jinak psycholog není kouč. Psycholog potřebuje licenci a delší vzdělání protože provádí terapie. A koučing není žádná z forem terapie. :3:
17.07.2018 - 19:18 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » seven
a ty to budeš dělat zadarmo?

psala jsem ti, že jsem o tom uvažovala, vím jaké jsou ceny a neznám jediného kouče, který to dělá jako charitu,

ale skvělá myšlenka :15:

už dám pokoj...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »