Muži si mohou přitažlivost koupit, ale ženám, když už nejsou mladé, nepomůže nic


06.12.2017 - 19:58
(Váhy) pavlíček p
Muži si mohou přitažlivost koupit, ale ženám, když už nejsou mladé, nepomůže nic
Setkal jste se s tímhle někdo ?

https://www.stream.cz/matika-zivota…

Už vidím ty komentáře žen: ,,JÁ BYCH NIKDY!" ,,JÁ TAKOVÁ NEJSEM!" ,,NA PENĚZÍCH NEZÁLEŽÍ"... :4: :61:

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
10.12.2017 - 22:53 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » koczka.zlobywa
Všiml jsem si, že když napíšu cokoli v minulém čase, tak to nějak nevnímáte.
10.12.2017 - 22:52 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » koczka.zlobywa
Ale budou kritizovat, právě že budou.. A kdo, že ? Muži určitě ne.

Mimochodem líbí se mi menší prsy. Ano není to obvyklé. Těch velkých jsem se nějak bál, nebo co :4: nevěděl co s nima, ale hlavně mi překáželi k romantickému líbání :6:
10.12.2017 - 22:39 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » dan162
Ano, já spíš říkam anděl :76: i ďábel :21:

Děkuji za vysvětlení, vize a naplnit ji. To dává smysl. Zvláštní, že žádná žena to takhle vysvětlit neumí, natož jednou větou.

Ještě by mě zajímalo, proč se tím tedy mnohé neřídí ?
Proč je tedy láká prolhaný ženáč, který sotva kdy, v ojedinělých případech, svoje vize, že se s tou co si strašně nerozumí, jednou rozvede ?
Všichni víme, že ne! Ať mi nikdo netvrdí, že jsou ženy tak naivní a hloupé.
Hmm ? Jak dokážou čekat i roky ? Vždyť evidentně vidí, že vizi nenaplňuje.
10.12.2017 - 22:16 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » Crumb
:4: přééésně :15:
10.12.2017 - 15:18 | Filtr
(Býk) 144
If I were a carpenter
And You were a lady
Would You fuck me anyway?
10.12.2017 - 14:03 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená
Já mám zkušenost tak trochu "z druhého břehu" a sice tu, že peníze opravdu mohou kazit charakter. Byla jsem hodně dlouho vdaná a žili jsme finančně tak nějak "průměrně", časem muž začal postupovat v práci, měl čím dál slušnější příjem a ruku v ruce s tím začal "blbnout", nahánět ženský na všech frontách. S penězi a kariérním postupem se mu náramně zvedlo sebevědomí, myslel si, že si může koupit a dovolit téměř všechno. Ze začátku to ani tak nevypadalo, ale brzy se mu to začalo vymykat z rukou, prostě " s jídlem roste chuť" a tak jsem nakonec bouchla do stolu a učinila tomu konec.
Já jsem nyní mnohem raději s mužem, o kterém vím, že mne má rád a věrnost pro něj není prázdný pojem. :79:
Takže stejně jako v životě najdeš skupinu nemorálních boháčů, kupujících si lásku mladých pohledných žen a žen - zlatokopek, tuto šanci využívajících, tak jsou i lidé, pro které věrnost, oddanost a láska znamená mnohem víc než závratný prachy.
10.12.2017 - 09:54 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » pavlíček p
Tak si sežeň líp placenou práci, když tě to tak pálí a uvidíš, jestli se něco změní. Vsadím se, že se ukáže, že problém je někde úplně jinde. Nebo si myslíš, že vztah si udrží jenom prachatí chlapi? To by vydrželo tak 10 % párů. Jasně, že je lepší bohatej chlap než chudej (mimochodem taky záleží na tom, co si kdo představuje pod pojmem nízký/vysoký příjem), ale většina žen nejsou zlatokopky. Stejně jako většina chlapů nejsou milionáři. :3:
10.12.2017 - 01:03 | Filtr
(Rak) dan162 » pavlíček p
Žena je Eva i Lilith. Život i smrt. Prostě obě stránky, nejen ta ťuťuňu.

hláška o tom, že muž má vědět co chce je přání, aby její muž měl vizi a schopnost ji naplnit, to je pro ženu atraktivní, aby pak mohla být ženou a důvěřovat muži, že ví, co dělá.
09.12.2017 - 20:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » pavlíček p
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tebe ten nízký příjem neomezuje?
09.12.2017 - 20:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » pavlíček p
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Pokud se tobě líbí ženy s velkým poprsím, tak tě taky nikdo nebude kritizovat, že jsi povrchní .. nebo jsi? Máš právo si vybrat, co ti na partnerce vyhovuje nebo ne? ... Být tolerantní k její volbě? Tak má holt ráda prachy, jiná velké pé.o, jiná když jí chlap píše básně...
09.12.2017 - 20:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » pavlíček p
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele koczka.zlobywa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Chápu, však jeden z mých inzerátu nas seznamce začínal slovy: "Až budu vědět co chci, tak to sem napíšu. Aktuálně vím jen to, že hledám muže na ...". Měl celkem úspěch :4:

Ten názor na mladou v luxusním autě ... děkuji za pohled muže. Zjevně chybný úsudek, můj, nu což, šlo jen o amatérskou psychoanalýzu :5:

Pro mě peníze roli zas tak moc nehrajou. Jsem skromná a umím na ootřebné vydělat. Ex si často liboval ve své hůře placené práci jak tam má klid, zatímco já měla souběh zaměstnání a občas ze stresu padala na hubu. No když začal plánovat, jak za pár let půjde do důchodu a bude už jen ležet na zahradě, tak jsem se nad jeho dvacetiletou společnou "snahou" trochu zamyslela. Zvlášť po poznámce, že já se důchodu hned tak nedočkám. To nebylo sexy.

Já psala o výběru mezi dvěma muži, kteří nabízí citově téměř totéž plus jeden k tomu je i bohatý. Tedy mě to podvědomě lákalo k tomu s vyšším postavením a byla bych u něj zřejmě shovívavější i k závažnějším neřestem než je zvednutý dekl na WC. Prostě je to pro mě znak alfaúspěchu, sexuálně přitažlivý, co dodat.
09.12.2017 - 20:04 | Filtr
(Ryby) Crumb » pavlíček p
Ano, "nízký příjem" může někdy v lásce představovat velký problém. Ovšem milovat lze i bez peněz. Vzpomeňme např., jak Bohuš Stejskal v legendárním filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntág volá za odcházející Irenkou: "Irenko, nebuď hlůpá, já tě mám rád aj bez peněz!"
09.12.2017 - 18:18 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » Mici Angóra
Ano mám své chyby, ale největší byla...nízký příjem.
Věřil jsem, že na tom nezáleží. NAIVKA
:49:
09.12.2017 - 16:02 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » pavlíček p
Hele, to že něco udělala tvoje ex neznamená, že jsou takový všechny ženy (přečetla jsem si tvůj příběh vedle v diskuzi).

A co ty? Tys neudělal ve všech těch vztazích nic špatně? Zatím tu nebyla ani čárka, která by svědčila o tvém podíle na situaci. Všechno ony, ty ženské strašné, ty za všechno můžou! :23:
09.12.2017 - 14:12 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » player
:15: :15:
09.12.2017 - 14:05 | Filtr
(Býk) player » pavlíček p
Máš pravdu , Pavlíčku. Jsou to zákeřný mrchy. Ne ale vždy. Jak je sinusoidní jejich život , tak je sinusoidní soustava jejich postojů. Žena nemá moc konstant. Má nekonečné množství proměnných. Jak sám správně píšeš , jen málokterá sama sobě rozumí.

ale pozor - takové , jaké jsou , takovými jsme je "dotvořili nebo doprznili" my , muži. Ty pohlaví nežijou odděleně. Vzájemně na sebe působí a po tisíciletí se ovlivňují a přetváří.
09.12.2017 - 13:52 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » koczka.zlobywa
Já si představoval ženu, že má srdce, city, představitelku dobroty, něžnosti, lásky.. Víc než muž.
Rodiče mě nechali moc dívat na pohádky. Udělal jsem si touto výchovou mylný obraz. Pár facek mi měli dát a hnát mě od televize !
A nebo pouštět pořád dokola Vlka z Wall Street.

Na jednu stranu hledáte mužnost a na druhou se snažíte být strašně emancipované.
Vždyť vy nevíte co chcete! A nejvíc mě pobaví inzeráty typu: ,,chtěla bych muže, který už ví, co chce" :4: a sama to neví. Tohle mě spíš dokáže až vytočit, asi proto, že jsem tuhle hlášku nikdy nepochopil.
Myslel jsem, že něco společně budovat, když se dva zamilují je nejvíc a nejlepší.
Že láska vítězí nad vším a je u vás prioritou.
Ale ne! Stačí, aby někdo zachrastil penízky... Tohle! mi připadá strašně povrchní! :28:

Je to prostě v tom videu, jsme zvířata, tedy savci a tečka.
A chlap mužnost neztratí, když v luxusním autě bude mladá a překrásná. Ale naopak! Bude si připadat, jako LEV, když takovou dostane do postele.
09.12.2017 - 12:55 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » Žihadlo
:15: dobrej názor :15: souhlas
Ale z tvého příspěvku jde zas lehce cítit ženu typu...Kudlanky nábožné ?
09.12.2017 - 12:46 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » Háňa*
Drahá Háňo,
přečti si pořádně, co jsem psal a pak reaguj. Nebo znovu a pečlivě.
Psal jsem v čase minulém .. „BYL". Už v bahně nejsem! Ani v pekle!
Peklo je myslím tohle:
https://www.novinky.cz/zahranicni/…

Plavu a klidně doplavu už sám tímto životem. Ale když kolem poletí labuť, tak moc rád z té vody vyletím. Jestli dovolí, abych letěl s ní. Potápěč už být nechci, spíš bych zkusil ještě zalétat si. Ale na zemi je to taky dobré. Jenže já jsem váha a láká mě létat v oblacích. Jinak plavu rád a dobře. Takže plavu dál a mám se nejlíp, co jsem se kdy měl.
Tak asi tak, no.. Snad už je to teď srozumitelnější.
08.12.2017 - 10:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Žihadlo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak můžou, no...
Důležité je tady to slovíčko "můžou".
A diví se tomu snad někdo? I v přírodě si často vybírá samička, kterému samci dovolí se s ní spářit. Hledá dobré geny, ne nějakého chcípáčka. To není o tom, že jsou svině, ač někteří muži nad tím mohou fňukat (to fńukání je právě známkou slabosti, kterému se každá normální samička vyhne, protože v ohrožení pak sameček chrání svoji vlastní řiť a ne rod).
Tohle nám nastavila už příroda. Muž může něco dělat, aby si ho samička vybrala. Třeba u ptactva je to pestré peří. No a u muže často schopnost uživit rodinu. Ale ne každý muž má na to, aby tuto informaci unesl. Někdy se pak hodí leda k tomu, aby byl sežrán. :21:
08.12.2017 - 09:12 | Filtr
(Beran) Háňa* » pavlíček p
Proč by tě měla nějaká labuť tahat z bahna a učit plavat, když si může létat s labuťákem, co je v pohodě a pořád jen nekňučí ?
Labutě nejsou nějaká charitativní organizace na záchranu ztroskotanců.
A navíc, za letu tě v tom bahně ani nevidí, musí koukat na cestu, aby nenarazily do kandelábru a nezahučely do toho bahna taky.
Dokud se budeš po krk v bahně jen litovat, skuhrat a nasazovat na ty, co jsou venku, nic se nezlepší. Zabředlý v bahně můžeš potkat zase jen jen zabředlé v bahně.
Vyhrab se, očisti, vylízej si rány, uzdrav se a vzlétni - teprve pak můžeš potkat labuť.
08.12.2017 - 00:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » pavlíček p
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ale já tě nelituju a nelituju žádnýho chlapa :4:.Umravním se. Jen prostě to k tomu vybízí, jak máš ale velkou pifku na ženský a možná bys měl hledat u sebe :14:.
Nejsem na sladký, ale mám teď hlad a tvarohovej koláček bych si dala.
08.12.2017 - 00:16 | Filtr
(Rak) dan162 » pavlíček p
však my pláju známe, neboj, a koczka taky není žádná cimprlína. Je mi sympatické, když plája mluví jak to vnímá. Když to kór přehání (zas tak často to není), baby si ho podaj samy :-)
08.12.2017 - 00:11 | Filtr
(Váhy) pavlíček p » player
Tohle ale nebylo hezké :10:
Měl by ses omluvit :47: a nebo máš tam taky možnost vlevo SmazatX
08.12.2017 - 00:09 | Filtr
(Rak) dan162 » pavlíček p
Poctivost k sobě je úžasná vlastnost, pěkně napsané !

Hm, to je asi trefné: nechtít se smířit, vcelku jedno s čím. Cvičně to zkus, na den třeba, fyzicky si představ, jak to pouštíš, odtéká to dolů, jak špína při sprchování. Hafokrát, jeden průchod nestačí. Kdybys pozoroval nějaké vedlejší účinky, tak se nelekni, vytrvej.

Tím, že něco nepřijímáme, odmítáme, nechceme pustit, tím to v životě si držíme, celou tehdejší negativní emoci, která pak má vrch nad celým člověkem, až necítíš žádnou radost. Držením čehokoliv vytváříme v sobě umělou bariéru, přehradu, strašný tlak si na sebe umíme tak přichystat. A pořád připouštíme vodu, každou další podobnou příhodou, zákonitě.

Je jasné, že tvé vztahové karamboly mají nějakou příčinu, ale k té se přes to držení nemůžeš dostat, abys ji našel, vyřešil a přestalo tě to strašit.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »