Nákupy před zavírací dobou


17.11.2017 - 17:03
(Kozoroh) Alffie
Nákupy před zavírací dobou
Když už zde bylo téma stání u kasy. Napadla mě další souvislost. NÁKUPY PŘED ZAVÍRACÍ DOBOU.

S praxe pozoruji, že jsou lidé, kteří vkročí do obchodu za 2 minuty před zavíračkou a dělají jako by nic. Zpravidla to bývají jedni a ti samí a to den co den. Dneska třeba rekord jedna paní, která odešla snad 15 minut po oficiální zavíračkou. Jak to máte vy? Chodíte nakupovat jak se říká za 5 dvanáct, nebo raději zajdete do jiného supermarketu, kde mají ještě v tu dobu otevřeno?

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
23.11.2017 - 15:31 | Filtr
(Beran) Háňa* » Loreena Mckennitt
Jak zase víš, kdo co umí nebo neumí i jinak ?
S tebou už je debata zbytečná - perly došly ... tak třeba z toho vyrosteš ...
23.11.2017 - 14:20 | Filtr
(Štír) Freja » Hustokrutě obscénní Morti
:75: :61: :61: :61: jááá tė prostė mejluju.... :4:
23.11.2017 - 08:38 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
inak, vies, co som si vsimla? ze tych, ktori nevedia byt "laskavi" inak nez omlouvanim, spaja rovnaka generacia a pohlavie.. ak to niekto dokaze inak, nez ony, vidia za tym chybajucu uctu.. :32: cim to podla teba je? :1:
23.11.2017 - 06:45 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
celistvost.. konat v sulade so svojim so svojim vnutrom :17:
23.11.2017 - 06:38 | Filtr
(Rak) dan162 » Loreena Mckennitt
Ne. Co vnitřní integritou rozumíš ? Respektování všech svých vět uvnitř sebe, naučených i vrozených ?
23.11.2017 - 00:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Háňa*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Njn, každý si vytváří svůj prostor, jak umí :3: :74:
22.11.2017 - 20:40 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » 144
:15: :1:
22.11.2017 - 20:38 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
:61: mna sa tyka oboje, ale vies co je to vnutorna integrita? sice nie som svata za dedinou, ale na toto som hrda, to mi vyslo :75: :61:

mna to netlaci, ja som praveze rada.. :4: aj ked neviem, ci vravime o tom istom, lebo sa tu zamienaju pojmy s dojmami.. :63: ale snad hej :4: :15: :6: :83:
22.11.2017 - 20:30 | Filtr
(Rak) dan162 » Loreena Mckennitt
Princip ?? To je to slovo, které neni odvozené od slova láska a tebe se netýká ? :61:

Kdyz ted žiju sám, tak se mi málokdy vyjevi na bezne situaci nejaka dosud utajena emoce. Takže kdyz se dereš o princip, nejde ti snadno zvolit si své jednání jinak, tak ti závidím, ze tobě se ukáže, kde tě tlačí bota.
22.11.2017 - 20:13 | Filtr
(Beran) Háňa* » onka
Jo, napsala.
Ono jde vlastně jen o to, že vnímám všechny lidi jako sourozence. Takže s nimi plánovitě nebojuji, spíš kamarádím. Někdy mě také naserou, ale to i vlastní brácha nebo já jeho. ... Neznamená to ale, že od té chvíle se přestáváme mít rádi a nezáleží nám na sobě.
Myslím, že většině těch, kterým se ta omluva tak hrozně příčí, by stačilo, kdyby si tu prodavačku představili na jejich místě a na jejím sebe nebo někoho jim blízkého - třeba svoji dceru, matku, kamarádku.
I s jejich životními příběhy.
Najednou by možná jejich pocit byl úplně jiný - nebyl by to nepřítel, byl by to kolega člověk. Taky za celý den unavený, taky se starostmi, obavami, touhami, ... prostě brácha, který sice teď třeba prudí, ale my víme, že je nervózní, protože ho už týden berou plotýnky, tak nad tím mávneme rukou a nebereme si to osobně ..
Rozdíl mezi cizím a blízkým člověkem je jen v tom, že příběh toho cizího neznáme.

22.11.2017 - 17:36 | Filtr
(Býk) 144
ked su otvaracie hodiny do 20:00, to znamena ze az do 20:00 je ovorene pre vojdenie zakaznika dovnutra.

o 20:00 presne ale v slusnych obchodoch este pustia dnu aj nejaku minutku dnu...

sa dvere zamknu a predavac alebo strazna sluzba stoji u zamknutych dveri a postupne vypusta s usmevom von odchadzajucich zakaznikov.

cast personalu stejne musi dopocitat trzby a vykonat ine ukony.

20:00 nie je cas ked predavaci vypadnu z predajne lebo im padla.

avsak problem je u zamestanvatela ktory im plati smenu iba do 20:00 a tak vytvara konflikt.

nie je to jedine zamestnanie kde zamestanec je v praxi nuteny odpracovat urcity cas zadarmo

taky predavac je v tomto este v najmenej postihnutej profesii.
22.11.2017 - 17:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » dan162
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
".. ta věta Háni se mi líbila, když jednáním druhého člověka v tobě nevznikne nějaké nutkání, nějaká emoce navíc, můžeš reagovat pro prodavače zcela nečekaně a třeba použít laskavost, nebo mu něco povíš, ale nejsi k reakci nucená .. " :15:


Souvisí to s tvrzením, že má-li někdo úctu k sobě, nemá problém ji projevit k jinému. A teď nevím, jestli tohle taky nenapsala Háňa v jednom z jejich příspěvků tady nebo jinde :63: :4:. Každopádně její postoj je mi blízký a Ty jsi to hezky shrnul :74:
22.11.2017 - 08:54 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
:1: emoce, to je moje :61: :4: :6:
22.11.2017 - 09:02 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
ja viem, ze to znie mozno cudne, ale mne ide len o princ.. :1: :83: preto pisem, ze ina forma je v poriadku. Dane, nic viac za tym nehladaj :4: ale dakujem ti :17: vzdy ta rada citam :79:

Nevím co to je, není to problém s laskavostí, tam se jen vyjevuje. "


co znamena, ze sa tam vyjavuje? dakujem :1: :17:
22.11.2017 - 08:24 | Filtr
(Rak) dan162 » Loreena Mckennitt
Rádo se stalo. :84: Dost mi pomáhá v porozumění Řeč emocí, líp chápu zprávu, kterou emoce nese. Asi zase napíšu co jsem si v ní přečetl :-)
22.11.2017 - 08:23 | Filtr
(Rak) dan162 » Loreena Mckennitt
Zkus si ještě zmapovat, co se ti přesně nelíbí. Je v tobě nějaká emoce, ne jen nesouhlas. Vyjevila se ti v místě, kdy jsi cítila se nepatřičně, když bys udělala něco příjemného vůči prudícímu prodavači. Je to nějaká rezonance, třeba jsi alergická na prudění/slovní agresi, nebo na ohrožení (bezpečí vzniklé vědomím práva), na negativismus vzniklý zbytečně...Nevím co to je, není to problém s laskavostí, tam se jen vyjevuje. Právo mimochodem je jen dohodnutý princip řešení situace, proto ta věta Háni se mi líbila, když jednáním druhého člověka v tobě nevznikne nějaké nutkání, nějaká emoce navíc, můžeš reagovat pro prodavače zcela nečekaně a třeba použít laskavost, nebo mu něco povíš, ale nejsi k reakci nucená, tlačená sebou podobně jako on je tlačený sebou ke svému prudění. To nutkání se bránit vzniká jako třeba nějaká automatická zažitá obrana, možná nějaká zkušenost, kterou nechceš podruhé procházet, zažitý nedostatek úcty...
22.11.2017 - 07:14 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
dakujem :1: :17: paci sa mi to :15:
22.11.2017 - 07:12 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
:61: som rada, ze sa smejes :4: ale ja nepisem, ze laskavost je od slova princip - to si zas dakto domysla :4: nemistna omluva tez neni odvozena od slova laskavost :61: :61: :61: da sa byt laskava aj inak :3: mne sa paci ako si pisal o milom slove, ci uteseni :30: ak to vie niekto len omluvou, jeho vec, ale nech nehovori, ze ten, kto to robi inak, ma problem s laskavostou :3: aby nedoslo k nedorozumeniu - spojila som odpoved na posledne komentare do jedneho prispevku :4:
21.11.2017 - 23:39 | Filtr
(Rak) dan162 » Loreena Mckennitt
Prodavač už se viděl na odchodu, když jsem přišel těsně před zavíračkou, tak mu to vadí. Jeho špatné očekávání, představa v konfrontaci s realitou se zhroutila, on je smutný, protože se představy nechce vzdát, nebo naštvaný, protože je ohrožený, aby stihnul to, co si naplánoval. Prožívá nepříjemné emoce, které si sám vytvořil svým očekáváním, a padly na jeho hlavu. Vnímám jeho emoce, mám s ním soucit, potěším ho. A je jedno, že si je vytvořil sám.
21.11.2017 - 23:28 | Filtr
(Rak) dan162 » Háňa*
"Laskavost je odvozená od slova láska, ne od slova princip " To jsem si málem poprskal monitor, ještě že jsem měl poklnuto :61:
21.11.2017 - 23:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Háňa*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já tedy nechodím do prodejen pět minut před zavíračkou, ale vnímám to stejně, jak píšeš. Kdyby se to stalo, vlezu tam s úsměvem a klidně omluvou, že za chvíli vypadnu. Nebudu se cítit poníženě a budu mít lepší pocit.
21.11.2017 - 20:29 | Filtr
(Beran) Háňa* » Loreena Mckennitt
Nejde jen tak říct, že kdo se omluví, dělá to proti svému přesvědčení. Nemůžeš to přece vědět, jaké má kdo přesvědčení.
Hodnotíš to jen podle sebe, ale zapomínáš, že jsou lidé, kteří jsou naladěni jinak, než ty. Nedělají to proti svému přesvědčení. Neexistuje u nich žádné přesvědčení o tom, jak JE SPRÁVNÉ se chovat, ABY ... Chovají se spontánně - tak, jak v které situaci cítí. Mají radost, když mohou druhého potěšit - třeba jen slovem - tím líp, když to stačí.
Laskavost je odvozená od slova láska, ne od slova princip :3:
21.11.2017 - 20:29 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
tak inak - omlouva sa niekto inym povolaniam za to, ze su v praci dovtedy, dokedy to maju stanovene?

Spíš jde o to, že jsou projevené emoce navenek, lhostejno, zda si je člověk vytvořil sám chybným očekáváním a že mu pak spadly na hlavu. "

co tym myslis? :1:

Před zavíračkou se třeba někde dlouho dopředu vytírala podlaha a prodavačka byla naštvaná, že jí to poslední zákazník pošlapal, tak s enaučil tam nelézt :-) "

tak teraz si mi prave nieco vysvetlil :4: rano som zase "otvarala" tesco, a videla som predavacku umyvat podlahu za pokladnami.. vobec som nechapala, preco umyva rano a nie vecer.. teraz to uz viem - myslela si asi, ze v 6 rano jej to nikto neposlape.. a mala pravdu - kym som nakupila, stihla podlaha vyschnut :15: :4:

Ono školky končily dřív, obchody taky a prodavačka si taky potřebovala nakoupit, nebyla otevíračka třeba do 21h, ale do 15.30 , takže něco člověk chápal."

toto moze byt pravda, ze preto to robili, pretoze dnes casto vidim, ako si nakupuju pocas pracovnej doby - zrejme preto, ze uz nemozu zatvarat svojvolne..
21.11.2017 - 20:22 | Filtr
(Rak) dan162 » Loreena Mckennitt
Se šéfem mi ten příklad nějak nesedí. Spíš jde o to, že jsou projevené emoce navenek, lhostejno, zda si je člověk vytvořil sám chybným očekáváním a že mu pak spadly na hlavu.

Před zavíračkou se třeba někde dlouho dopředu vytírala podlaha a prodavačka byla naštvaná, že jí to poslední zákazník pošlapal, tak s enaučil tam nelézt :-) Ono školky končily dřív, obchody taky a prodavačka si taky potřebovala nakoupit, nebyla otevíračka třeba do 21h, ale do 15.30 , takže něco člověk chápal.
21.11.2017 - 20:15 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » dan162
:61: mozno to uzivanie si nakupov na poslednu chvilu prameni prave z doby, kedy si to predavacky zatvarali ako chceli a ti, co si chceli nakupit v case otvaracich hodin, si mohli trhnut protezou.. dnes mam istotu, ze ked je nieco otvorene do nejakeho casu, tak naozaj je :75: :15:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »