Je možné vyrobit lásku?


07.05.2017 - 11:38
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Je možné vyrobit lásku?
Navazuji na svůj literárně ulítlý příspěvek o partnerském zrcadlení. Když už mi někteří tu myšlenku podsunuli. :2:

Za předpokladu, že se sejdou dva jedinci vykazující společné znaky a sympatie, tedy ne úplně mimózní pár.

Tito dva se předem dohodnou co mají rádi, své směřování, vyladí kompromisy, řeknou požadavky - prostě dokonalá partnerskoprávní dohoda.

Myslíte si, že by důsledné a dobrovolné dodržování této dohody automaticky vedlo k lásce? Že ten pocit pohody a jasné kvalitní konstrukce, "pozemské partnerské nirvány", že by zákonitě vedl k lásce?

Bráno černobílým pohledem - ano x ne. Nějaké mezi mě nazajímá, protože nic nepotvrdí a tušíme to všichni. :3:

-------------------------------------
EDIT 1: Komerční sdělení: Kdo zvolí možnost "ano", pište SZ. Přednostně muži. Ženy s lesbickými sklony pište též, budete zařazeny na pořadník. :5:

-------------------------------------
EDIT 2:

Přidám sem příspěvek od mého tiskového mluvčí. Krásně vystihuje podstatu toho, co jsem se snažila neumětelským způsobem naznačit. Za což mu moc děkuji :3:

PS 1 : omluvte prosím zhoršenou kvalitu příspěvku, čtěte pls obsah, ne jen poloslova.

PS 2: soukromá poznámka do notýsku - poslat tiskového mluvčí na jazykový kurz :4:

-------------------------------------


skusím to zjednodušit

ano láska není o dohode a to ani neby,o téma

téma jak sem to ja čet je najít se 2 lidi sympatie atd

dohodnout se a pak si tu lásku vyrobit

dohoda ji nevyrobí jsou to lidí co si lásku vyrobí

ale lidi to delkaj bey dohody a bez vyjasneni vztahu


Koczka jede o stupen vejš, jedná z roviny vedomi - ne z podvedomi -
vybaví nejdrív ty prakticky nutné veci tedy napred odstarní konflikty a apk de vyrabet lásku

to je ten uvedomelý postup

vedomie rozhoduje, nie podvedomie plne nespravnzych cudzich programov blokov komlexov atd.

Stránkování od konce: / 11 

Řazení:
09.05.2017 - 13:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Klaret
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No já to vzala ještě, jak je psáno, že navazuje na předešlou diskuzi.Tudíž trochu podmiňovací způsob co je psáno, to je dáno a pak vyráběj lásku. Přesně mi zapadla do toho ta scéna pravidelného rytmu pohybu Trojan X Trojanová,např. dnes máme středu a ve 20 00 hod jdeme na to a vyrábíme ,máme na to deset minut.
Už si z toho dělám :71:.Tato diskuze by byla zajímavá jakožto verbální :75:. Ovšem jinak super téma a :92: za to dík :17:.
09.05.2017 - 10:21 | Filtr
(Býk) 144
Adam tvoril lasku, lebo ju medzi ludmi vynasiel, tvoril nieco nove, co tu nebolo, ked prvykrat oprcal Evicku.
po nom to uz len opakovali jeho synovia, ktorych to naucil, opakovanie toho isteho je uz pre mna iba vyrobny proces.
odvtedy za tych 6000+ rokov to milardy ludi opakovali v roznych obmenach
a moje EGO si netrufa v tomto vymysliet nieco nove a tak sa na tvorbu vyprdlo a tak mozem len opakovat kopirovat a teda zucastnovat sa vyrobneho procesu

moje darwinovske ego to ma este tazsie, ved ked som zliezol zo stromu nic som netvoril len som opakoval vyrobny postup ktory som odkukal od opic na stromoch.

ked raz nieco nove vytvorim urcite to sem napisem, zatial som len vyrobny stachanovec a to mojmu ego uplne staci a aspon od 1 frajerky som dostaval pochvaly :61:
09.05.2017 - 09:18 | Filtr
(Býk) 144
ked uz je tu tato ospravedlnovacia energia, tak sa zveziem


ospravedlnujem sa Koczke.Obyczajnej a tiez inym citatelkam za nasledovne:


1. ze som lenivy po sebe citat a opravovat preklepy

2. ze som lenivy sa ucit a dodrziavat gramatiku

3. ze hacky niekedy pisem iba na PC v praci, kde je hackovacia klavesnica
a ze si dovolim pisat aj z domu, kde na ohryzenom jablku mam len tu hnusnu bezhackovu anglicku klavesnicu a ze som lenivy si pripojit na ohryzene jablko hackovu klavesnicu, ktoru doma mam a nechce sa mi to softwerovo riesit

som hrozny lenivec

4. ze ked pisem z mobilu tak uz je to uplna hroza

tymto sa ospravedlnujem aj do buducnosti. kedze moja lenivost mi nedovoli niektore body odstranit

moja lenivost tiez mi nedovoli ku tomu napisat nejaku basnicku

prosim o mier a zhovievavost
09.05.2017 - 09:09 | Filtr
(Býk) 144 » včielkaMajka
Dávať v láske (v partnerskej) nejaké záruky je prinajmenšom naivné.


neviem ale zas mam pocit ze si si nieco niekde vysvetlila inak, tak po svojom

takto to nebolo predsa prezentovane, to nebola myslienka
09.05.2017 - 09:07 | Filtr
(Býk) 144 » včielkaMajka
09.05.2017 - 08:10
(Panna) včielkaMajka


:30: :27: :62:
09.05.2017 - 08:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » :):):)
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele včielkaMajka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano, súhlasím. Dávať v láske (v partnerskej) nejaké záruky je prinajmenšom naivné. Neláleží totiž od jedného človeka, vždy sú v tom dvaja.
A tak nám neostáva iné, ako v tejto neistote bez záruk dobrovoľne zotrvať alebo to vzdať, ak potrebujempotrebujeme vo všetkom istotu a záruku a ostať sám. :12:
09.05.2017 - 08:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » :):):)
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
FungieD, včielka a 144 hned na začátku diskuze přesně vypíchli, že slova "automaticky a výroba" jsou zavádějící a zkrátka do kontextu nepatří. Koczka v příspěvku ve 13:06 potvrdila, že je použila vědomě a že to tak chce. Dál už jsem diskuzi podrobně nestudovala.
Takže než se diskuze zamotala i do jiných sfér (ano všechno se vším souvisí), tak mám pocit, že jsme prostě všichni odpovídali přesně na vědomou otázku.

Nojo...není to lehký se slovama. Jsou jak odjištěný granát. Hlavně když chybí oční a mimický kontakt a vůbec.
09.05.2017 - 08:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » včielkaMajka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Mně tohle napadlo taky -s tvořením,jelikož výroba a k tomu automaticky, tak před sebou vidím výrobní linku a tam vypadne hotový produkt.Proto jsem na začátku napsala roboti.Taky prostě už tam jde připravená surovina, tedy suroviny A takto se s láskou zacházet nedá.Na konci linky nevypadne výrobek (maximálně tedy dítě :61:), ale ukaž mi kde máš lásku...Ta se prostě musí cítit.Prostě spolutvoření by tam šlo a ani to vždy nezaručí, že se budou ti dva milovat.
09.05.2017 - 08:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele včielkaMajka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Týmto príspevkom do diskusie, by som sa chcela verejne ospravedlniť koczke i 144, ak som ich svojimi názormi niečim urazila, ranila alebo v snahe o žart zosmiešnila.

Premýšľala som včera, prečo toto nedorozumenie celé vzniklo a prečo vlastne takmer každá žena(vrátane mňa) a aj niekoľkých mužov reagovalo na výrobu lásky odmietavo. A došla som k záveru, že išlo len o jedno jediné zavádzajúce slovo - VÝROBA. Čo mi iba potvrdilo akú obrovskú moc môže slovo mať a aký pozor si teda musíme dávať pri ich používaní.
Takže za mňa osobne...ak by som si slovo výroba zamenila za slovo TVORBA, tak v tom momente je moja odpoveď ANO. A myslím, že aj väčšiny žien, ktoré tu reagovali a dobrovoľne sa vystavili možnosti, že budú za klamárky.
Pretože s tvorbou...vedomou tvorbou na základe dohody v prípade partnerského vzťahu (za predpokladu, že už vytvorený je) súhlasím v plnej miere. A nemám k tomu viac čo dodať, lebo to by už nebolo k téme. Tým pádom by to bolo už iba pitvanie a alibizmus.

Ale tebe koczicko pridávam krátku básničku, keďže si tu niekde o nejakú prosila :1:

Skončila sa výroba lásky
Pretrhli sa výplatné pásky
Kto má dať...dal
Kto dával...vzal
Zostala iba premenná
Tá...
Čo v srdci
Je nemenná.

(Všimla si si? Zostala...iba sa na chvílu zastavila výroba...vedome.)
:62: :79: :27:
09.05.2017 - 07:13 | Filtr
(Býk) 144 » Klaret
jasne jenom je to divne ze si stat necha sefovat cizinci

uz to temer bylo : rakouske knize, japonec, slovak

nam se tu zase vsude cpou madari, scientologove
08.05.2017 - 22:44 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
jasněže ano všechno se dá vyrobit.
nebo koupit...
https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
08.05.2017 - 22:11 | Filtr
(Býk) 144 » Klaret
s pomlckou i bez pomlcky

neboj jednou bude slovensko az do Ase a budem si rozumet dokonale :61:

uz mate i naseho financministra :61:
08.05.2017 - 21:58 | Filtr
(Býk) 144
tenhle odtsvec je napsan chybne nepresne s tim souhlasim:



Myslíte si, že by důsledné a dobrovolné dodržování této dohody automaticky vedlo k lásce? Že ten pocit pohody a jasné kvalitní konstrukce, "pozemské partnerské nirvány", že by zákonitě vedl k lásce?
08.05.2017 - 21:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 144
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Neopravila a doufám, že teď už opravovat nebude. Protože tím by z většiny diskutujících udělala trdla. Myslím, že ne každý čte co se vydiskutovalo. Prostě odpoví na "zadání".

Proto jsem na zadání už v první odpovědi psala ať nehledá vzorec. Tak snad už si rozumíme :3:
....ufff.... česky i po slovensky :1:
08.05.2017 - 21:48 | Filtr
(Býk) 144 » Klaret
ano v tom mas pravdu a to slovo ZAKONITE sme vydiskutovali a Koczka to uznala

mohla to opravit nevim ted jesli opravila

byly v tom nepresnosti.

a jsem ji to taky vysvetlil
08.05.2017 - 21:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Klaret
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Taky mně přijde, že už se to šouplo, tedy dříve, trochu jinam.
08.05.2017 - 21:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 144
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nooo...každý špatně pochopil :63: :1:

Budu sama sobě advokátem. A asi nejen sobě.
Já odpovídala přesně na Koczky otázku:

"Myslíte si, že by důsledné a dobrovolné dodržování této dohody AUTOMATICKY vedlo k lásce? Že ten pocit pohody a jasné kvalitní konstrukce, pozemské partnerské nirvány, že by ZÁKONITĚ vedl k lásce?"

Takže za mě ještě jednou stručně: AUTOMATICKY a ZÁKONITĚ by to rozhodně k lásce NEvedlo.

Kdyby Koczka napsala jestli by MOHLO vést, tak to ANO.
Láska přece může vzniknout za různých podmínek a situací. Ale nikdy NE automaticky :3:
08.05.2017 - 21:15 | Filtr
(Býk) 144 » .
dyt orave ze ne samo

ze sso slo vyrabet

ja nevim proc to kazdej tak nespravne pochopil ze se sepise dohoda a ceka jesli neco prijede samo

a sem si taky delal prdel ze to neni vyrobni proces socialistickych funkcionaru ale ze se skutecne maka

a jo ten neustaly proces sebevyladovani

(nesnasim poanglictovani nasich jazyku :2:
08.05.2017 - 21:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 144
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nene, spíš v tom smyslu, že mi prazáklad diskuze přišel jako "potkali se u Kolína, na začátku se dohodli takhle a takhle, a teď počkají, jestli bude láska" :4:

Ale to moje teď bylo myšleno tak, že komunikace a ony ´dohody´ musí být neustálé, pravidelné, prostě konstantní. Ne jako že se na začátku na něčem dohodnem a pak vše přijde samo. Láska je totiž taky dřina. Doufám, že mě někteří nezlikvidují, když řeknu - láska je taky sebetuning :36: :4:
08.05.2017 - 20:59 | Filtr
(Býk) 144 » .
a proc jak uplne jine tema

ze to bylo napsano nejak moc konfrontacne pro romanticko naivni typy ?

mne to prislo jako desne uprimne a presne, zadne pindikovani vokolo

ale to jsem ja nadrzenej na uprimnost :61:
08.05.2017 - 20:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 144
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"ved to ze sa vedia napred porozpravat a dohodnut na fer pravidlach nijako nemeni ze sa stretli v restauracii alebo pod mostom"

Však nemění. Já právě poukazovala na to, že je to jedno... v podstatě jen jinými slovy říkáš to, co já :4:

Jinak - otevřenost a komunikace patří u mě do každého vztahu. Nedokážu si představit být s někým, kdo něco tají a nemluví narovinu. Pro mě je to tak nějak základ a samozřejmost u všech vztahů, nejen partnerských. Ale to, s čím přišla v prazákladu diskuze koczka mi přišlo jako úplně jiné téma...
08.05.2017 - 20:49 | Filtr
(Býk) 144 » .
jo nepitvej

ja to rozlisovanie nechapem ze preco by malo byt ine v restauraci vo vlaku alebo cez internet

ved to ze sa vedia napred porozpravat a dohodnut na fer pravidlach nijako nemeni ze sa stretli v restauracii alebo pod mostom.

ja vidim rodiel len v tom ze sa alebo vedia na zaciatu otvorene porozpravat a dohodnut

alebo to nerobia a zatajuju a predstieraju a az neskor potom zistuju ze o co komu ide a islo
08.05.2017 - 20:35 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 144
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Promiň, ale zjevně to pořád nechápeš a já už moc nevím, jak Ti to vysvětlit. :4:

Nikde jsem nepsala že je to jiná láska. Ani jsem nenapsala nikde nic o kvalitě.
Píšu, že láska má pro mě mnoho rovin. Dobře, nebo jestli se líp budeš orientovat, když řeknu, že je to jiný druh lásky, tak budu teda operovat s tímto termínem.

Ano, je to jiný druh lásky.

Stejně, jako je jiný druh lásky, když se dva potkají v restauraci nebo na parkovišti. Nebo když se zamilují do sebe holka s holkou nebo kluk s klukem. Je to něco jiného. To ale neznamená, že je to jiná kvalita, jiná hodnota nebo co... Prostě je to jinak. Každý prožívá jinak.

A už fakt moc nechápu, co je na tom víc k pitvání, přijde mi to totiž strašně jednoduchý... :4:
08.05.2017 - 20:31 | Filtr
(Býk) 144 » .
:75: :75: :75: :75:

slava zenska co to chape

jasne volba vedomy proces je jedno jesli slovicko vyroba

a vybers si do koho se zamilujes

dyt vo to de

to slovo racionalita uz bylo dost zbytecne, ale mozna chces rict ze to nekdy delas umyslne neracionalne :61:
08.05.2017 - 20:28 | Filtr
(Býk) 144 » .
tak upresnim, stale to beres ze je to laska jine kvality

jasne neposuzujes ale beres to ze je to jina laska

proc ?

protoze dopredu na rovinu reknes a dohodnes nepodrazy a nemanipulovani ?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »