Vegetariani...Soucit, nebo jen maskovana nenavist?


19.03.2017 - 16:52
(Ryby) Myatis
Vegetariani...Soucit, nebo jen maskovana nenavist?
Co si myslite o tomhle typu vegetarianu? Za svuj zivot jsem vypozorovala zajimavoy vec a to, ze vegetariani/ vegani se mnohdy rozhodli pro svuj zivotni styl ze soucitu k zviratum a zivym tvorum...nadhera, tak slechetne...casto z ich ust pocut, jak jsou ti spravni co miluji cely svet a vsechno zivy... ALE pokud jde o ostatni lidi zrazu se zmeni na nenavistni, casto z ich ust srsi nenavist vuci ostatnim lidem, mnohdy rikaj jak by klidne i jine lidi zabili,mucili, padaj nadavky, nesnaseni a jsou kruti. Ta nenavist vuci ostatnim z nich jenom srsi. Proc to tak je? Mam nejakou teorii, ale zajimaji ma vase nazory.
Za prispevky vsem moc dekuji.

Stránka: 3 2 1
Řazení:
21.03.2017 - 20:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo, to jsem vypozorovala. Někdo to dělá dokonce i kočkám. Ale to už i já jakožto poměrně tolerantní člověk považuji za hodně velikou zhovadilost. :23: V podstatě je to vědomá devastace organismu daného zvířete. Ať žije soucit se zvířaty, achjo.
21.03.2017 - 16:15 | Filtr
(Býk) Buluu » bubobubo
Ano, krevni skupina je taky docela dulezite info. Ja jsem nulka (asi neprekvapuje, ze?!). :) Neni to o nejake tabulce potravin co ano, co ne, ale kdyz se clovek do teorii o krevnich skupinach zacte vic, najde tam dost pravdy. Nulky zas casto trpi na ruzne alergie, proste to nejsou "zemedelci", aby se bez nasledku cpaly (ty nulky) chlebem a zapijely mlikem.. :)
Ja treba nejim lepek, soju, ale i nektere jine lusteniny, mliko... plus x dalsich veci, takze jeste se omezovat tim, ze nesmim domaci vejce nebo domaci maso, to fakt ne (ale jak jsem psala, i to mam za sebou). Podle vysledku krevnich testu bych spis s zivocisnym mela pridat. Nejim to totiz zrovna denne. :)

A jinak ano, mela jsem kamarady vegany z veganskeho obdobi a nekolik se mnou nekomunikuje z duvodu, ze uz maso jim. Takze nejaky ten fanatismus mezi nekterymi je. A ne ze ne.

Kdo si mysli, ze zivocisna slozka VUBEC ne, doporucuji vylet nekam k prirodnim narodum... a verim, ze to trosku prehodnoti.
Ale uprimne receno mi je docela jedno jestli si nekdo zhuntuje SVOJE zdravi napr. sojou... Nikoho nemam chut presvedcovat. Jen pokud by se me nekdo zeptal na muj pribeh, na me zkusenosti.
21.03.2017 - 07:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Buluu
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Je možné,že to souvisí i s krevní skupinou.Vypozorovala jsem,že třeba áčkaři fakt to maso tak nějak přirozeně nemusí,ale nulky si ho dopřejí,ábéčka jsou tak nějak v rovnovážném poměru.
A k tématu diskuze...dcera byla teď o víkendu na pankáčskym koncertě a přijela znechucená právě rozhovorem o tom,jak jsou masožravci odporní,prý si to tam zas vzájemně cpali lidi do hlavy.Jí je šestnáct,od třinácti do patnácti nejedla maso(důvod soucit),ale totál jí to zdevastovalo a odnesla to játra,takže už maso jí,málo ale jí.Ale ten extremismus od veganů prostě je a i jí to dali sežrat,ačkoli pocitově je ona na tom líp jak ti,co to někomu cpou,protože ona nejedla maso a nikdo o tom vlastně ani nevěděl. :3:
20.03.2017 - 21:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Proč to tak je? Ego. Jejich ego se ztotožnilo s identitou někoho, kdo svým jednáním zachraňuje planetu a tudíž ho to opravňuje povyšovat se nad ostatní (tedy u té skupinky, kterou ty popisuješ).
Jinak já osobně takových vegetariánů a veganů naštěstí neznám až tolik. Ale je pravda, že jednou jsem se během svého vegetariánského období setkala s takovým, který mi pomalu vynadal, že chodím s člověkem, co jí maso. :63:

Já znám ale i takové vegetariány/vegany, kteří si s tímhle životním stylem spokojeně žijí, aniž by to někomu nějak křečovitě cpali nebo si hráli na všeználky, co se lidské výživy týče. Takoví lidi jsou pro mě inspirací, jsou takoví vyladění či jak to říct.
20.03.2017 - 21:25 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » Klaret
:15: :61:tak jo,píšu si:Klarion přestala ze dne na den kouřit,alkohol taky už ne :75: :61:měj se sluníčkově :29: :68: :64: :122:
20.03.2017 - 21:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele ty štíří provokatérko :4:....až mě budeš dávat do té diplomky, tak tam můžeš připsat, že jsem před 8 lety přestala ze dne na den kouřit, protože si tělo řeklo, pak zminimazovalo alkohol na asi tak 5 skleniček za rok a teď už pár měsíců přestává potřebovat maso. A taky že nemám ráda, když si jdou lidi po krku, protože toho jsem si užila dost. Howg :68:
20.03.2017 - 20:20 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » Klaret
Jo a nejvíc se baví :75: zakladatelka diskuze Myatis,která se nevyjadřuje i když má nějakou vlastní teorii a je pořád on-line :63:.Takže přikládat pod kotel bych nikdy nezačala,kdyby si Myatis nezaložila tuhle polarizující diskuzi :3:Jo jako budoucí psycholožce mi přijde v pořádku,že přikládám pod kotel,protože vztek,nenávist jsou nějaké emoce,negativní,ale emoce,boj mezi masožravci :40: a vegany :68:.A kdo ví třeba i ty budeš v mojí diplomce :75:a už raději :14: :29: :64: :122:
20.03.2017 - 20:18 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » musiúa
Ber si z toho to pozitivnější: Našlo se tu dost lidí (mnozí raději ani nenapsali), co to nijak nehrotí, protože jsou si vědomi toho, že to není o válce mezi jednou a druhou skupinou. Ti militantní jsou vždy nejvíc slyšet a snaží se strhávat jiné, ale ve skutečnosti jsou v menšině. Prostě jen víc křičí. Snad i proto, že se rádi poslouchají. Protože je jinak poslouchá málokdo, snad jen jiní stejní. To je celé. :62: :27:
20.03.2017 - 20:18 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Chápu Lostris a nemám problém. Celé to téma je hodně horký. Proto jsem se nezapojovala až na to, že jsem to zkoušela předtím odlehčit s tou diplomkou.

Hele já na Štírku neházím vinu. Jen by jako nastávající profesionál podle mě měla mít jiný přístup.
Proto jsem se obrátila na ní. Věci související třeba i s tímhle může přece jednou v práci řešit.
20.03.2017 - 20:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
dik, tohle resim uz peknou radku let, proc dalo universum prednost jedne bestii - co si kalela do vlastniho hnizda - pred jinou, co tam kalela jinym, ale organizovane...
tohle, preci jen vneslo trosicku svetla, do mych soukromych teorii...
10min04sec-12min34sec
20.03.2017 - 19:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Moc jsi mě nepochopila. Ptala jsem se, jestli ti jako budoucí psycholožce a člověku který soucití s utrpením a dušemi zdá v pořádku právě tahle "přikládat pod kotel". Jak jsi to sama nazvala. Ale když je to pro tebe černý humor, tak to je jiná :(.
Já mám smysl pro humor jiný, tak jsem mimo mísu.

Víc nic. Loučím se.
20.03.2017 - 19:40 | Filtr
(Býk) Petr9 » musiúa
ano i ne.

velkochovy jsou samozřejmě děsný zvěrstvo a člověk jako druh by zasloužil nejlíp nějakou nálepku "ostuda téhle planety" ... ale chtěl jsem i ukázat, že ten "přírodní" koloběh - klonování, plození a následné požírání mšic mi vedle těch velkochovů přijde snad jako ještě větší humus, který se v přírodě děje i bez "ostudy téhle planety" :/
20.03.2017 - 17:20 | Filtr
(Býk) Buluu » bubobubo
u me si to maso taky nakonec vymohlo telo samo. A to jsem jedla pestre, ale telo to chtelo v zivocisne forme. :)
20.03.2017 - 17:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No, už dlouho jsem se tak nepobavila :61: :61: A navíc je to fakt krutá informace :4:

Myslím, že někdo by měl natočit takový apokalyptický film o mšicích. To by bylo boží. :4: :15:
20.03.2017 - 16:55 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
Prostě náš Velkovezír jen nazývá věci pravými jmény..... :4: :4: :4:
20.03.2017 - 16:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Petr9
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"tak jsme tady všichni utopení v jednom velkém rozbředlém šukajícím slizu" :61: :61: :61: pojdu :61: :61:
20.03.2017 - 16:40 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » Klaret
Nejsem vegetariánka z přesvědčení a ani nejsem extrémistka.:2:Proč bych jako studentka psychologie nemohla být zároveň vegankou?A studenti psychologie taky prozkoumávají myšlenkové pochody ostatních živých tvorů:3:.Tak jsem včera videi přiložila pod kotel a čekala co se bude dít.:75:Jako škorpionka :122:by si mohla vědět,že:122:milují černý humor :61: :29: :64: :122:
20.03.2017 - 12:56 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » .
přesně !! :15: dlužno ale dodat, že tvrdé reakce "masožroutů" jsou povětšinou reakcí na akce vegetariánů...pak už se to vleče oboustranně.Všechny diskuze které jsem četl na různých webovkách vždy začínaly útokem vegošů... co se dělo pak je už klasická válka za použití všech prostředků. :3:
20.03.2017 - 12:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Klaret, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Studuješ psychologii a jsi vegetariánka z přesvědčení, že nechceš ubližovat jiným duším.
Jak moc ti přijde vůči duším druhých šetrné, že na ně vyvíjíš tlak a tím je provokuješ k protitlaku, který je živnou půdou pro všechny možný nega a tím způsobuje zatížení duše?
20.03.2017 - 11:25 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nepoznala jsem osobně jediného vegetariána/vegana, který by do toho šel pouze ze soucitu. Já byla vegetarián, vegan i vitarián a to z jediného prostého důvodu - prostě mi tak bylo dobře. A hlavně jsem se potřebovala akutně uzdravit a zhubnout, což se mi během vitariánského léta úspěsně podařilo :1:

Maso si teď občas dám, ale víc si vybírám a spousta věcí mi přestala prostě chutnat. Víc poslouchám svoje tělo než slepě poslouchat něčí názor a díky bohu za to, protože mě to zachránilo.

Většinou jsem se setkávala bohužel pouze s fanatickými masožrouty, kteří se neustále nadřazují nad kohokoliv, kdo není jako oni. Ale to samozřejmě není věc těch, co jí maso, ale těch, co si nevidí na špičku nosu a jsou nepřístupní jakýmkoliv novým informacím, nehledě na to, co jí. S těmito lidmi se prakticky nedá mluvit otevřeně téměř o ničem. Takže uznávám, že jsou i fanatičtí vegani, ale já se s takovýma lidma prostě nestýkám. Je mi jedno, kdo co jí. Důležité jsou pro mě jiné věci...
19.03.2017 - 23:18 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » bubobubo
Vždyt jo,když to takhle cítíš, lidi jsou různí :75: :29: :64: :122:
19.03.2017 - 23:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo a kdyby tě náhodou zajímalo,kdy jsem zase začla jíst maso a nezůstala u veganství,tak to bylo v okamžiku,kdy jsem zahájila svou kariéru maminky. :4:Intuitivně mi chyběla flákota už v těhotenství. :3: :4:
19.03.2017 - 23:07 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » bubobubo
:15: :14: :29: :64: :122:
19.03.2017 - 23:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Měsíční štírka25
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak psala jsem někteří a vegetariánka a posléze veganka jsem byla před 25 lety a pár let mi to vydrželo.
Autorka diskuze se ptá na extrémisty,tak jsem jí napsala svůj názor. :3:
19.03.2017 - 22:58 | Filtr
(Štír) Měsíční štírka25 » bubobubo
Necítím se být spasitelka a ani nejsem extrémistka :3:Taky jsem v dětství jedla maso,hlavně ryby,ale s dospíváním jsem přišla na to,že ryby jsou taky zvířátka s duší :3:Možná taky přijdeš na to,že zabíjet zvířata je špatné :23:je to vražda živého tvora s duší :3:A srandovní je,že tady na najdise jsme na stránkách s duchovní tématikou :61: :27:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »