Vysněný (vytoužený) svět


18.01.2017 - 14:42
(Štír) tronco
Vysněný (vytoužený) svět
Jo,to by šlo snad jak nadpis a mezi nebe a zemi se toho vejde :6:
Rád bych založil diskuzi,kde se dá zapojit mnohá fantazie,nebo i věci s kterými jsme se setkaly a třeba byly k neuveření a šlo by to do toho snu zapojit. Jde mi o to,jak si představujete svůj vysněný svět,ve kterém by jste chtěli žít a opravdu bych ocenil trošku více,než jen ...mír a lásku,ale jak by to mohlo mezi lidmi fungovat ... ježiš a jsem v koncích.... Jinak? Lépe? ... vlastně fungovat... a ono to nefunguje? Co se Ti nelíbí? Tak a jsem u toho,je to na vás.

P.S. Toto dodávám až asi druhý den pro objasnění nejasností v bordelu diskuzí vzniknuvších a vytažení toho podstatného. Nápaditost. Zkusím již zde udělat šuplíky a dle toho,na čem se třeba domluvíme,nebo přidáte,přidám sem a snad nám z toho vznikne pěknej mišuge pro námi vytoužené životní prostředí.Tak v současném stavu.

-----------------------------------------------------------------------
1) co mi chybí/co bych přidal:

Permakultura(2x), MMS pro každého(1x), telepatie :44:(2x), :78:(1x), bio tabák :46: a bio slivovica :37: (1x)
-----------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------
2) co považuji za nepodstatné/co bych vyřadil:

Peníze(2x), FB(2X), USA(2x), zákony(1x), všechno(1x)
-----------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------
3) co bych pozměnil:

legalizace :46:(2x), zřízení samosprávních oblasti (1x), pozměnění neplatidel na platidla :78:(1x), zákony(2x), zpátky na :56:!(1x)
-----------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------
4) co bych neměnil(popř.zachoval)

nic-max sebe sama(3x), příroda :56:(4x)
-----------------------------------------------------------------------


A k většímu přehledu pokroku mohu přidávat i videozáznamy z průběhu díla :3:
YouTube

Stránka: 3 2 1
Řazení:
20.01.2017 - 09:50 | Filtr
(Štír) tronco » exit
:75: :75: :75: moje hrdinka :62:
A začal bych těmi pošukanými USA :75:
YouTube
20.01.2017 - 09:06 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
Jen prostě jaký to je pocit, mít jako dítě někoho (to by měl být v nejlepším případě rodič), na koho se mohu obrátit, když mi není něco jasné a on mi to rozumě vysvětlí. Pokud neumí dát skutečnou lásku, tohle je pro dítě moc důležité. Nejhorší způsob výchovy je žádný a třeba ten "americký" způsob výchovy dětí,kdy ho nechám růst jako samorost, může si dělat, co se mu zlíbí, nemá nastaveny hranice atd. To je to nejhorší jak pro společnost, tak především pro to dítě. To je doslova a do písmene týrání dítěte ! Nejistota je pro děcko fakt "psycho" A ještě horší to může být,když to dítě není vedeno tak,jak jsi to naznačil - jen pouhým pozorováním a směrováním, ale jen příkazy a tresty bez jakékoliv pochvaly a jediné vysvětlení celého dění je: Protože jsem řekla a drž hubu a nedělej ostudu!
Do píči... pardon ... už se zase otevírám a čekám,kdo se do mě zase začne srát ve smyslu holé věty (Si ňákej chytrej chlapečku. Se podívej,jak je vychovávána Tvá dcera) ...jen tak plácnuté do diskuze, protože mám hodně práce, tak si jdu jen tak na internet na někoho plivnout, abych si potěšil ego a sebedůvěru. (ty Funiku,nebo jak přesně,prosímtě to není "jen" na Tebe,jo?)
No,to je též svět jako ze sna. :7: .. jak z kterého :20: :8:
19.01.2017 - 20:58 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
Au... promiň,to se Ti (ne)povedlo ... znám tu scénku a musel jsem jí přerušit
1)moc nemusím ty americký kecy (jsem víc levičák,dá-li se to tak říci)
2)zrovna dneska jsem se chtěl v diskuzi zeptat,jaký to je mít otce.
Nereaguj,hlavně ne omluvou,jo? Tu již jsem tam dal já za to,že Ti vyvolám pocit proviněním už jen tím,že to,co teď píšu,nesmažu a ten pocit bude nemístný,protože jsi to udělal nevědomě a přec má vše svůj smysl,takže dík.

Když se tedy raději ohlédnu zpětně,co jsme to tu vytvořili za svět ....mmm
19.01.2017 - 19:38 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
i kdyby to měl být on sám po stočtyřiapadesátýšestýapůltý :85:au :50: :13:
19.01.2017 - 19:36 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
Zblouzením od katolictví,které mi právě věřící lidé z naší rodiny zhnusili svými životními postoji,k různým mysteriím,Buddhismu jsem tam nacházel stále více věcí,které mi objasnili,že se celý život cítím nejvíce být křesťanem,který však nežije úplně bohulibý život....
Takže Ti rozumím a nikterak nevyvracím.... jen jedinou poznámku ....
nedá se zbavit ega. S egem se dá jen uzavřít smír :3:
K tomu tématu... (život je tak vážná věc,že v ní nesmí chybět smysl pro humor) teď v pátek 13. se už i u nás v práci začalo něco dít a všichni jdou do sebe a dělají osobní změny a berou konečně vážně smysl toho,být šéfem,vedoucím a začali nám jít příkladem. Aleluja :75: :61:
Vidím to na brzkou změnu k lepšímu :117:
YouTube
19.01.2017 - 17:36 | Filtr
(Štír) tronco » :):):)
ík :49: :9:
19.01.2017 - 17:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » funik
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele :):):), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
citace
"Chlap sklízí,co zasel...Píšu to v souvislosti s tím,co zde a jinde o sobě píšeš. Pokud jsi lajdák a o nic dobrého jsi se v životě nezasloužil,nemužeš ted ani nic dobrýho čekat.Možná fakt jen o tom snít..."


Mám jeden oblíbený slogan a to je:Respektuj příběh každého člověka, protože vždy má svou cenu.

I když někdo o sobě něco napíše,neznamená to,že znáš jeho život, je to dost ošemetné, nevíš kolikrát,co vše za tím stojí :3:.
19.01.2017 - 17:16 | Filtr
(Štír) tronco » Pietra di Luna
Když já nevím jestli to zapůsobilo nějak změny k lepšímu/horšímu..... to bych byl nerad,protože to tak ani v téhle diskuzi nevnímám.... čkat... jo....dík..... neměnit nic ... super,další chybějící kolonka... ono právě budu v závorkách připočítávat hlasy,tak to bude takové do jisté míry hlasování. Co se týká změn,ty jsou přeci ale už dány a už se dějí .... takže neměnit nic,jako měnit něco (s ohledem našich bezplatných hlasů opičanů,ztrácejících se v tom davu a které jsou přehlasovány těmi pány,kteří to tu vedou... prostě jakýkoliv názor je momentálně jisté teorie v téměř jistém utopistickém duchu)
a v rámci objektivity a kýženého relativně kocourkovského mišmaše musím brát i třeba takové názory jako ... já nevím... skinheadský stát třeba ... a pivo zadarmo.... no jo,jenže to je jasný,když už zrušíme ty peníze,tak bude zadarmo všechno :75:
19.01.2017 - 17:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo a ještě mě napadla jedna věc, s tím mírem a láskou - to si každý musí nejdřív najít v sobě. Viz to typické buddhistické "mír přichází z nitra, jinde ho nehledejte." Začíná to s "já" a končí to univerzálnem, splynutím v jedno. Však znamení horoskopu tuhle cestu krásně zobrazují, cesta od Berana až po Ryby :)
19.01.2017 - 17:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pietra di Luna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Když uvažujeme v opozicích černá-bílá, zlo-dobro, špatně-dobře, nepodstatné-podstatné, pak bych se tu mohla rozepsat a psát do aleluja. Jenže copak můžu říct, že to a to je dobře, když nevím, jaký to bude mít v rámci celku dopad na můj život a na životy druhých? Já jsem dřív měla takové ambice, že "zlepším svět". Pak mi postupně došlo, že to, co je dobré pro mě, nemusí být vůbec dobré pro druhé. A i ta univerzální věc, kterou si všichni tak strašně moc přejeme - kterou je láska, pocit, že jsem milován a že miluju - tak ani na té se lidi neshodnou.

A proto já bych neměnila nic. Pouze ty části sebe, které vím, že mi škodí a které mi brání v růstu. A vím, že jenom tak se začne měnit i realita kolem mě, nenásilně, aniž bych já do něčeho zasahovala a prosazovala svoje ego. Prvním krokem je přijetí. V tom je asi ta největší síla.
19.01.2017 - 17:07 | Filtr
(Štír) tronco » .
:3: jasně 1.kniha ... ty pokračování bejvaj slabší i u filmů,viď :63: :61:
(jé... jsi mi předběhla-to doplňuji posléze-a já se teď trapně opakuji :6: :62:)
19.01.2017 - 17:04 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
:6: to se mi líbí,že se Ti to líbí,ale v podstatě to nejsou mé myšlenky,ty jsem si přečetl a už si nepamatuji přesné znění textu jak bibliografologové,nebo co jsem to napsal :4:,ale jen tu myšlenku a celé to z Korintským 13 mám za nejsilnější ze všeho,co jsem tam při čtení zatím chytil :6: ...kouknu na mail... ík :49: :27:
19.01.2017 - 16:57 | Filtr
(Štír) tronco » funik
Máme svobodnou vůli. Omlouvat se nemusíš. .. (ale můžeš,chceš-li :61: sorry,to je jen svobodomyslný fórek,nic víc,jo?)
Jezdím průměrnou rychlostí v létě tak 27 - 34,5 km/hod co se týká kratších tras do 30-ti kilometrů,tak nevím,co to znamená.
To je právě ono,co mi vadí .... jen jsi něco plác a fajn. Měl jsem Tě smazat rovnou. Ale to fakt neznamená,že bych Tě nerepektoval tak,jako Ty mě,když to přiznáváš. Jenomže v podstatě se mi to též netýká osobně,protože nerespektuješ jen vlastnosti té sebou samým smyšlené iluze a už jen díky té iluzi máš zkreslené vnímání mnou podávaných informací.... prostě několikrát jsem Tě prosil,aby jsi tu na mě nevytahoval sebou zkreslené již tak dostatečné "sračky",které sám přiznávám a nemažu po sobě v jiné diskuzi a prostě jen přepíšeš můj text a zasereš mi to tady... fajn.... Takže dám Ti příklad. Jak jsi se cítil,kdyby jsi měl nastoupit na maraton se zlomenýma lyžema a nebo na obří můstek na vyfouklém kole ??? Jo,to chce tréning,se s takovými podmínkami popasovat.... :3:
Tu cigánku jsem nelovil,ta po mě beztak čuměla a čekala,až jí oslovim a myslíš si,že to jako vyhledávám a nějak by mi to rajcovalo? Myslíš si,že jsem tu psal,že jsem užíval dříve drogy,protože si to jen myslíš a jsi o mě plný předsudků,ale .... fakt nedáváš mi dobré pracovní náčiní,ani podmínky ke komunikaci .... Hodně zdaru v práci ... Ahoj
19.01.2017 - 16:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tronco
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele já to spíš jen tak plácl, nemám čas to moc řešit,mám práci. Jestli se tě to nějak dotklo tak se ti za to omlouvat nebudu,protože je to jen muj pohled na tebe a tvé téma a respekt u mě taky nečekej.
Na tom kole by s rychlostí asi problem nebyl,jedu často s někým mi blízkým i jentak pro radost třeba na kafe do vedlejšího města..Ale ty mi teda blízký nepřijdeš,když třeba píšeš,že jsi psychicky nemocný nebo ulovíš na nádraží cikánku v šestinedělí a chceš s ní mít hned sex. Myslím,žes tu dřív i psal,že užíváš drogy,tím by se kvalita tvého života vysvětlovala.Respekt u mě zatím nehledej.Možná později.Čau.
19.01.2017 - 16:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tronco
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
1 Kor 13,1-13 :27: :62:
19.01.2017 - 15:47 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
.... ty brďo ...
Teď už je to jak z nějaké knihy.... uáu...
Ty jo mi to nedá .... distancuj se od toho klidně,si to napíšu jen pro sebe..... tak to mi zas připomíná mojí nejoblíbenější kapitolu v Písmu.
Nevím doslova,ale prostě... kdybych mluvil jazyky národů i jazyky andělskými,kdybych vše vědění na zemi znal,ale Lásku nepoznal,nejsem ničím..... jo... dokud jsem byl dítě,smýšlel jsem jako dítě,uvažoval jsem jako dítě,mluvil jsem jako dítě,choval jsem se jako dítě,ale když jsem se stal dospělým,to co bylo dětinské,bylo překonáno .... prostě .... inteligence neznamená moudrost a vše vědění,které na cestě pobíráme je nám k ničemu,pokud v něj zabředneme a zalezeme do toho pokoje,kde máme ukrytou třeba.... mmm... jsme na najdise ... třeba astrologii a budeme-li věřit tomu,že je tam celá Pravda ukrytá,nehneme se z místa,z toho pokoje a nejsme už na té chodbě na té cestě pozná(vá)ní .... nemohu vstupovat do Tvého mailu .... zde je má adresa jakuba.dusan@seznam.cz odešli mi to tam,chceš-li
19.01.2017 - 15:32 | Filtr
(Štír) tronco » funik
Jasně,dík i za trpělivost.
Prostě je pravidlem,že se do mě v každé diskuzi někdo obuje a třeba nejeden a fakt mi to nebaví... nemám ve zvyku nic,ani nikoho mazat,ale potom vynakládám s takovým člověkem mnoho úsilí,abych mu pomohl ve věcech,v kterých se mýlí,nebo tak něco... a i ostatní se mi pak diví,že se s takovými dál bavím a je to na hranici hádky a tak... no to je jedno... každý máme své.... třeba bych se s Tebou rád projel na kole,ale je mi jasné,že ne dlouho :61: ... no,maximálně tak s tím,že pojedem po silnici a já na svém fávu z roku 1,2,3 a Ty na horáku s pořádnýma drapákama a pomalým převodem,abys mi neujel :3: Proto jsem se snažil namířit to v předešlém zase zpět k tématu,protože v dnešním světě se mi nelíbí,že se není na co dívat. Mladý holky prdelatý,neumí ani pořádně chodit... ale vybudování nových hřišť,nebo tak něco,to není způsob změny... něco v tom systému změnit tak,aby lidé měli více času na sebe (často i v otrokářství na sebe měli otroci více času,než lidi v dnešní vychvalované úspěšné době,no o pohyb nouzi též neměli jistě :4:)
Třeba jedno k tomu,aby lidé víc sportovali a zvedli se od kompů již navrhované zrušení FB - tím myšleno celkově sociální sítě a životního stylu na něm vytvářejícím se .... fajn ... makrobiotika... pěstitelské práce... příjemný a zdravý "sport" a tak ..... kdyby Tě třeba něco napadlo......

Fajn..... k mému životnímu stylu.
Ne. Nemám jisté příjmy. Nemám sociální pojištění,natož životní. Ne. Před lety pro mě tenhle systém přestal existovat. roky se snažím najít cetu,jak se tam vrátit,ale je tak krutě nastaven,že jsem zatím cestu nenašel,ale ... vím já? Už podruhé se o to pokouší zas jiná sociální pracovnice. Ta první to též před roky vzdala již při pokusu o mojí občanku. Je to jinej život. Někdo Celej život pracuje jako dělník v jedné fabrice,má rodinu,děti,vnoučata a zná cestu z domu do práce,hospody a do krámu.Max na autobusák,když jede někomu na návštěvu.O.K. a sklízí ovoce,že žije celý život stereotyp a rozhled má úzký natolik,že mu to stačí. Pak jde do důchodu,je o něj postaráno (má-li jako málokterý důchodce štěstí) a pak umře. Já mu to též neberu a často jsem to i vskutku trošku a tiše záviděl... ne nezáviděl,jen jsem si představoval,jestli bych si dokázal takový život představit a prostě dokázal,ale to bych musel být někdo jiný. Nechtěj vědět,v jakých možných povoláních jsem se flákal,jak jsem se flákal vlastně díkybohu i v pokusech o sebevraždu,protože nejsem schopen se postarat o to,aby lidé kolem mě byli spokojení,protože jsem šťastný a tím je můžu bavit a přinášet jim něco nového. Flákal jsem se při výberu svých partnerek tak,že jsem potkával samé kurvy a dceru mám též díky tomu,jak jsem se flákal svojí obranou a nechal se znásilnit. Tak jsem odflákl můj pokus o vytvoření nového (č. asi tak 24) prostředí,kam bych si ovezl dcerku,až mi to málem stálo život .... ty woe... musím stále pokračovat? Už mi chápeš,proč Tě od začátku prosím o respekt,abys na mě nevytahoval takové věci,na které,když mám reagovat,protože mi přijde hrubě neslušné někoho bez varování mazat,nebo mu neodpovídat,nebo tak... prostě jsem v diskuzi..... ale fakt tohle mi otravuje stále a stále v každé diskuzi dokola a má energie tu vydaná je mi k hovnu. Můžu jen doufat,že Ti to něco řeklo... budem v tom pokračovat? Jsem nezačal ještě mluvit,abys pochopil.... :3:
19.01.2017 - 12:50 | Filtr
(Rak) dan162 » funik
1) Někomu se povede užívat si život v duševní oblasti ve dvaceti, někomu se to nepovede v sedmdesáti a jinému nikdy.
2) extrémně silné dary jsou zároveň extrémně silné zátěže, těžko zvládnutelné v jakémkoliv věku. Otázka proto vždy zní jak svůj stav zlepšovat, ne co by být mělo, nebo že tobě se něco povedlo.
3) nepřekročitelnou hranicí je agrese, narušení prostoru druhého, platí pro vás oba.
19.01.2017 - 09:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tronco
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Myslel jsem to tak,že chlap ve čtyřiceti už by měl sklízet ovoce,tedy užívat si to,o čem dřív snil a čeho svojí pílí dosáhl,hmotně i nehmotně,duševně.Být snílek je moc hezký,ale jinak pro život asi k ničemu. Pokud už není jiná možnost,kvuli nemoci,tak to už je jiná věc,soudit tě nechci.
19.01.2017 - 02:35 | Filtr
(Štír) tronco » funik
Klidně bych tam zařadil víc pohybových aktivit,bude-li mít někdo zájem :3:
19.01.2017 - 00:53 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
Právě...souhlas s Tvým náhledem na ten určitý problém s uvědomováním si toho více a více a s větším přehledem třeba asi u mě o celosvětovém dění a velké politice a tak... fajn to vědět,protože mi objasní několik věcí důležitých,ale těch je méně než přehršel věcí absolutně nepodstatných,nedůležitých ale se stejnou platností opodstatnění uvědomění si jich.... k čemu? Abych si to nějak srovnal a vypořádal se s tím,aby mi to nepřekáželo v životě,i když o tom vím. Mi napadlo jakoby to dát někam do pokoje ve svém rozlehlém zámku.Takových místností je tam mrtě,ale chodby musí být prázdné,aby se po nich dalo chodit a když potřebuji nějakou vědomost,zkušenost,stačí jen otevřít dveře (pokud jsem je nenechal otevřené a nebo jsem je nezavařil pod mříže) a nahlédnout a vytáhnout,co zrovna potřebuji,ale nenakládat si na sebe moc,dál by šlo chodit po té chodbě,ale už se dá zapotit,nehledě na to,že ten zámek může mít i schody do jiných levelů a ty třeba nevylezu,dokud tam ve spodním patře nenechám všechno....
19.01.2017 - 00:37 | Filtr
(Štír) tronco » včielkaMajka
S tím filmem je to prostě tak. Není to jediný,ani první,ani poslední film,který cenzura nechce pustit a přesně kvůli strachu o narušení chodu systému a nebo dokonce o vyvolání pokusů o změnu. No jo,ale kdyby se dostal film o lepším světě plném chemie,kterou by jsme nemuseli a vlastně neměli používat,plného... čkat... co by tam mohli vychvalovat? mmmm.... tak teď mi nic fakt nenapadlo... ke všemu by jim to tam nemohli pustit,protože ve světě,kde lidi mluví telepaticky je nesmysl nejen televize ..... jéééé .... to je bomba! Telepatie! A mám to. Nás zbaví VŠECH zbytečných úředníků a všelijakých zřízení... nemusím ani uzavírat smlouvy. Ty se uzavírají mezi lidmi,kteří si nemohou věřit,ale když si vidí jeden druhému do hlavy,tak mají v otázce nejen důvěry vyřešeno.... :75:
19.01.2017 - 00:28 | Filtr
(Štír) tronco » silentium
Jo a už jsem u toho... jestli jsemneměl použít raději slovo vytoužený :6:
18.01.2017 - 23:59 | Filtr
(Štír) tronco » funik
ano,další příspěvek jsem na Tvou radu klidně smazal.Nedělám to normálně,ale... jestli nedáš pokoj a budeš se do mě stále opírat a nebo vytahovat mé příspěvky v jiné diskuzi a vytržené z kontextu a píšeš,že to je k tématu této diskuze,ale přitom je to o :93: vytažené z diskuze o záchodech,no vysněný svět to můj nebude ...a nejen já už to vnímám jen jako snahu mě pošpinit .... smažu Tě celého a není mi to příjemné. Nepotřebuji si tu zasírat půl stránky paradoxně mým psaním,které sem nepatří. Lidé mi tu už znají dost dlouho... klidně Ti to řeknu,chceš-li
Jsem sexistický prase,který už roky nešukalo,jde-li ti o to mě takhle špinit a používat k tomu mé psaní,z kterého jsi si vzal jen tohle a zbylých asi 71% v tom nejsi schopen pochopit.....
Mám sociální fobie s hraniční poruchou osobnosti,maniodepresivní psychotik zkrze bipolární poruchy s organickým psychosyndromem atd.....
O tohle Ti jde kurva celou dobu ???? Mě prostě sere,že si tu dělám bordel takovýma píčovinama,co sem nepatří a na to fakt nemám čas ani náladu !
Zvládl by jsi se s takovou diagnózou,která Ti nedovolí normálně pracovat a i když jsem invalida,nemám nárok ani na NIC ... můj příjem je 0 dokázal by jsi přežít a ještě přitom normálně komunikovat s inteligentními lidmi a proto jsem rád,že mohu být chvíli tu,pak zas budu dlouhé dny trpět samomluvou,protože málokdo stejně jako Ty nemá trpělivost na to mít uši..... Neříkám,že jsi blbý,to bych si fakt nedovolil,jen se Ti snažím říci,že se chováš blbě a znovu Tě prosím,aby jsi mi s tím přestal otravovat. Předem děkuji
P.S. řeknu Ti troufalou věc. Představ si,že mi lezou do diskuzí lidé a serou mi tam a já se je tam snažím tolerovat a utrácím s nimi zbytečně energii jako teď s Tebou i přesto,že se mi sem díky tomu nenahlásí jiní,rozumněji komunikující s ostatními a tím přinášejíce něco ... ne,že by třeba nybyly jiné cesty poznání,než nebolestivé.... ale.... chjo...
18.01.2017 - 23:40 | Filtr
(Štír) tronco » cerberus
... přesně ... ke všemu,kdybychom dnešní technologické vyspělosti použily tak,abychom mohli používat výrazů jako je třeba moderní doba a nekrmili ty tlustý svině nad náma,jsou projekty,kde by stačilo třeba je 3% populace k... !!! Hej hou ... takže ... Ti,kteří nadávají na ty nemakačenka,že na ně musí makat,aby je tak zkrze daně živili (i tady se pletou,podpory v nezaměstnanosti,sociální dávky se nevyplácí z daní) .... prostě všichni zaměstnanci by si mohli užívat volného času a nezaměstnaní by zajistili vše pro život všech... Jo,bylo by to možné.
Já nevím.... práce při výrobě nesmyslných věcí a třeba energie v bombách,která lidi zabíjí,by více lidí nakrmila!!! Jen jeden z mnoha příkladů.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2025
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »