Je mi 30 a více, kdo je nepopsaný list koho hledám?


11.08.2015 - 15:50
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Ganesh, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Je mi 30 a více, kdo je nepopsaný list koho hledám?
Poslední dobou vídám hromady inzerátů od žen 30+ let,bezdětných, bez partnera, bez .. ale zato s jasně zadefinovanými podmínkami na partneraaby byl bez dětí, bez závazků, nejlépe i bez minulosti :4:Tak si říkám, co by to muselo být za dřevo ten chlap aby v cca 35+letech byl normální (schopen si vydělat, schopen mít vztah, schopenrodinu uživit a postarat se o ni) a přitom neměl ani jedno dítě (zapředpokladu, že je zdravý a jeho případné bývalé partnerky taky) :63:Je spousta mužů (i žen), kterým z různých důvodů vztahy nevyšli,teď by rádi měli nový vztah, ale.. člověk není lev, aby zardousil děti,když mění partnerku.. A to neříkám ani o tom, že se lidi jsou schopnirozejít i v dobrém a mít pak spolu přátelský vztah na úrovni..Kvůli těmto "osamělým" duším mi inzeráty od žen (najdou se i muži)co "proflákali" kus života a teď se to snaži dohnat na poslední chvília přitom si staví zcela nesmyslné požadavky, přijdou dost urážející.Urážející lidského ducha i jeho důstojnost.Přeji každému, aby našel toho správného partnera, aby byl schopen s nímjít tak dlouho stejnou cestou, kolik zvládne, a aby vztahy takto vzniklédali život zdravým dětem..Jen mě už "nese*te" s inzeráty typu: "Hledám osvíceného zralého muže co právě vyšel z matčina klína" :61:

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
13.08.2015 - 19:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ***
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tenhle strach, abychom se neznemožnili, asi známe všichni .. když nám na něčem záleží. Mně se trapárničky stávaly často, i když jsem si myslela, že -tentokrát je vše OK-
Jednou (hooodně dávno) jsem byla v situaci, kdy on koukal, já koukala, on se kouknul a já zrovna taky, nevydržela jsem tu nemluvnost z obou stran a začala komunikaci : " Nevíte prosím vás, kolik je hodin? " Už během té věty jsem si uvědomila, že na zdi visí hodiny jak krafa a ta vteřinová ručička vydávala zvuk jako rány kladivem. Kupodivu mi muž správně odpověděl a navíc pozval na skleničku vína. Takže tu moji trapárnu vůbec nezaregistroval, protože byl sám v nejistotě a řešil "to svoje".
Tímto Ti chci napsat, že mnohdy jsou na tom obě strany podobně a jen díky strachu z nepatřičnosti se bohužel neseznámí. Může se stát cokoliv, to nezastírám, ale může se to obrátit i ve smích a uvolnění .. jen to zkusit. Myslím, že zájem vyjádřený očním kontaktem se už rozšifrovat dá :74:
13.08.2015 - 14:04 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
Rodové zřízení:


při úmrtí jedince rod jel dál
pracovalo se ve velkém , funkce rozděleny podle dispozic,děti vychovával rod , ne jeden cvok , kterého muselo poslouchat a tudíž by bylo okamžitě deformováno
kompaktnost - neoddělitelnost do klecí
(pravda - nebyl soukromý majetek , nebylo haraburdí).

Jinak - já si nemyslím , že se rodové zřízení vrátí , už nemůže. Leda po nějaké obrovské ekokatastrofě.

Pakliže máš to štěstí a nežiješ ve frustracích a stresech , patříš mezi 25% šťastných v Evropě (a to číslo stále klesá). Ale stejně budeš moc konečné hodnocení udělat až na smrtelný posteli.

Jinak ale souhlas. Budoucnost totiž nebude bezpárová. Bude volná. Nebo-li single (já jsem a jsem šťastný , milenku si vždycky vychutnám) , pár a komuna. Ale musí to společnost transformací postupně uznat jako legální. Bude to prostě tak , jak bude každému vyhovovat. A daleko více přibude i homosexuálních párů či týmů. čekají nás velké úkoly a ve zdech paneláků se prostě nesplní.
13.08.2015 - 14:00 | Filtr
(Býk) player » Freja
Leckde. Indičtí Muriové , fungovalo to v OSHOVĚ komunitě v poušti v USA , kterou museli násilím rozprášit , protože politik se děsí šťastných lidí a jich stále přibývalo , vymaněni z okovů státu a taky - už se to objevuje leckdee po světě ba i u nás. Byl jsem zván kamsi do Brna , jenže komuna se zabývala úplně jiným kumštem , než já...
13.08.2015 - 10:05 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Freja
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ccccc jste sprostá! :2: :61:

Já jsem na starší, ale asi budu ještě na víc starší :4: Poněvač s mým vzezřením dvacítky, ještě víc omládne :75: :20: :61: :61:
13.08.2015 - 09:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » onka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To je velmi zajímavý příspěvek! I mě jako muže přiměl k zamyšlení a musím souhlasit, hlavní problém je v naší pasivitě. Dnes se to celé nějak otočilo, ženy aktivně hledají muže a muži čekají až budou nalezeni? Nechci svou vlastní pasivitu na něco svádět, ale když se nad tím zamýšlím, vlastně mám často strach, že mé projevy zájmu budou vnímány jako něco nepatřičného, téměř jako obtěžování - právě z důvodu, že dnes velmi často s tím prvním impulzem zájmu přichází žena a pokládá se to už za tzv. normální.
13.08.2015 - 08:49 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
Prosím o konkretizaci, v čem bylo rodové zřízení lepší a proč by se mělo vracet? Já si nepřipadám ve vztahu s jedním partnerem ani frustrovaně, ani ve stresu, ani jako soumar, jaký si to uděláš, takový to máš. Spíš mi přijde, že každý, který komunitní soužití propaguje, si chce hlavně "legálně" užít sex s jinými partnery/partnerkami. Já jsem třeba individualista, mám ráda svoje soukromí a z uváděného modelu mi běhá mráz po zádech. :17:
13.08.2015 - 08:12 | Filtr
(Štír) Freja » player
A kde to funguje? :25:
13.08.2015 - 08:11 | Filtr
(Štír) Freja » Hříšnice
No,hele, v případě Neferlin,by to musela bejt základka :5: :61:
13.08.2015 - 07:01 | Filtr
(Býk) player » onka
Jenom připomíná. Musíš se podívat na místa , kde to funguje nebo fungovalo. Je to soužití budoucnosti. Páry - to je nepřetržitá frustrace , stres , soumarství (až na výjimky a týká se to celé historie lidstva). Lidstvo do nich bylo násilím vmeteno z původního rodového , daleko funkčnějšího zřízení.

Takže ? Vyčkejme.

Jinak - nevím , zda odrazuji od partnerských vztahů , to snad ani ne , zejména ty tvůrčí mohou být krásné a naplňující. Ale neměl by je mít člověk za absolutní prioritu. Sex je totiž achilovou šlachou člověka.
12.08.2015 - 23:32 | Filtr
(Štír) Dr.Voštěp
hmmm...fakt zvláštní, ale to jsi popsal jen jeden příklad (..co Tě zaujal :4:)
..a urážející?? Koho (ty inzeráty) uráží? starší/mladší ženy/muže, bezdětné/či s dětmi - co neprošli filtrem na který má každý z nás právo?

Já naopak tyhle inzerátu svým způsobem obdivuji :30:.
Ukazují totiž na to, že člověk, který si je podal, to nikdy nevzdává, pořád věří, že k sobě najde "compatible" protějšek a hlavně, nedělá kompromisy(které časem stejně vyplavou).

Navíc, jejich požadavky nemusí být nijak nereálné. Mezi lidmi (tedy i mezi ženami) je pořád ještě docela dost užitečných úchylek (odchylek od normálu, či výstředností) - např. gerontofilie :15: mi dává stále nehynoucí naději, že i v pozdním stařeckém věku (dožiji-li se) seženu partnerku na swingers párty, která mne tam svým způsobem bude "zdobit" :4:.
12.08.2015 - 22:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tulačka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4: :61: :61: :30:
12.08.2015 - 22:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ještě,že už jsem se na inzerát před třicítkou seznámila...vzhledem ke stálosti a intenzitě vzájemného zamilování mi stále i po dvanácti letech připadá jako nepopsaný list,ač jím nikdy nebyl,já jemu jako bohyně,ač mám do ní daleko,naše srdce se otevřela hned jak jsme si začali psát a pak na prvním setkání jsme zahořeli docela...komunitu jsme si udělali vlastní i nevlastní... :4: :61:...no zkrátka jsem pro seznamování jakkoliv...pro množení a pro vztahy ve dvou či patnácti lidech...přeji ať si to každý učiní tak,jak je mu vlastní a potká ty se kterými souzní... :1: :18:
12.08.2015 - 18:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » tulačka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Reaguji hlavně na "playera"-polyamoristu a jeho odrazování druhých od partnerských vztahů.
Co se týče komunitního soužití - to je hudba daleké budoucnosti (jestli vůbec), protože lidstvo není schopno se vymanit z různých sektářských praktik a z těchto důvodů se mnohé zajímavé úmysly rozpadají. Partnerství má úžasnou zásluhu na osobnostním rozvoji. Odlišnosti obohacují a podobnosti přispívají ke schopnosti si vzájemně vyhovět. I možnou komunitu vidím ve sloučení rodin určitého směřování, ale to je úplně jiná filozofie.
Ještě v dobách mého mládí se říkalo, že čeští kluci jsou v ohledu seznamování se a chození s dívkou nejlínější z Evropy. Kolovalo to i mezi slovenskými děvčaty. Nevěřila jsem tomu, protože jsem takové zkušenosti neměla, ale jak tady čtu playerovy názory na děvčata a vztahy, tak je mi to čím dál víc jasnější :1:

Už zadavatelova otázka v tématu je mi sympatičtější, neboť se snaží najít odpověď na překážku v seznámení.. tedy jakási aktivita tu je. Ne jen - tu mne mááš, pobav mne, osexuj mne :63: :63: :32:
12.08.2015 - 18:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hříšnice
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4:

To bude vono! :75: Už abych si na to dala nějakej inzert :61:
12.08.2015 - 18:42 | Filtr
(Blíženci) Matdamou » player
jistěěěě....souhlas.....s tou první částí

ale nevím co si počít s tou tvůrčí komunitou......at si každý dělá co chce....ale já jsem spokojená takhle... po svém:-)))
12.08.2015 - 16:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele onka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Komunita .. to mi připomnělo komunisty, když měli ideu, že se děti budou matkám odebírat už v porodnici a vychovávat se budou kolektivně, aby z nich vyrostli správní občané :39: Ještě že jim to včas zatrhli.
Tohle se, doufám, taky neujme celonárodně, bylo by smutné .. každý s každým, v Česku temno a děti z umělých kukaní :23:
12.08.2015 - 15:39 | Filtr
(Rak) Hříšnice » Neferlin
:75: Lehni a čekej :4:
Ať si ti staří hledaj mladý holky se závanem mládí, my "starší" dámy se necháme omladit mladšíma :46:
12.08.2015 - 14:48 | Filtr
(Blíženci) Nuna » Freja
Což je škoda. Protože komunity jsou cesta :1:

Co třicítky...ale čtyřicítka..to je věk ! :3: :4:

Mám nějak rok co rok víc a víc pocit,že lepší už to nemůže bejt...a ono vždycky je.. každý ten věk považuju za nejkrásnější..sebe považuju za nejkrásnější.. jak se znám,vydrží mi to až do smrti :4: :1:
12.08.2015 - 14:45 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » player
Sarkasmus? :3:
12.08.2015 - 14:42 | Filtr
(Štír) Freja » player
Taky si myslím,že ženská je nejkrásnější mezi 30 a 40....

Že by byly sňatky přežitý???No,možná,ale nic nenaznačuje,že by lidstvo směřovalo ke komunitnímu žití,to určitě ne...
12.08.2015 - 14:38 | Filtr
(Blíženci) Nuna
Po dlouhé době diskuze,kterou jsem přečetla úplně celou..ne tedy že by se mě téma týkalo,ale když dal podnět právě Ganesh... :3: // .. nějaké Tvé aktuální životní téma miláčku? :3:.. //

Když řeknu,že se mě to netýká,tak proto,že nejsem příznivcem hledání,už vůbec ne inzerátů. Hledají se klíče.když jsme zapomněli,kam jsme je položili...lidi se potkávají na místech,kde se otvírají jejich srdce. Nu...a to je kámen úrazu většiny lidi a naprosto lhostejno kolik jim je,zda jim hodiny tikají,nebo netikají,zplodili li děti na diskotéce nebo vůbec..Ono otevřené srdce totiž je stav,kterého docílíme jen a jen sami, bez ohledu na vlivy vnější a už vůbec na to nemá vliv někdo druhý :3:

V těch inzerátech jsou nevyřčené podtexty " Nudím se..zabav mě.. neumím se mít rád/a/ ..miluj mě.. " apod. což je tristní v každém věku,ale čím je věk pozdější,tím je to celé zoufalejší samozřejmě. :3:
Mě to tedy vyloženě neuráží,ve své podstatě je mi to jedno,jsem si vědoma toho,že každý cestu svou má a toleruju cokoliv...i když s tím nesouzním. Přílepkové mě nebaví,tak jsem obklopena lidmi,kteří život umí žít a užívat... Tak třeba něco jako tady Plája.. :3: ..a Tebe mám taky ráda zlato :34:..
12.08.2015 - 14:22 | Filtr
(Býk) player » Matdamou
žena 30 + je přestárlá s tlukoucími biologickými hodinami a náročná?


Není přestárlá. Vůbec ne - naopak , je nejkrásnější.
Háček je ale v tom , že už není z měkké modelíny. Není už tvárná - a poprávu. Je na to už dost zkušená...

A vůbec, vykašleme se konečně už na ty sňatky? dejme už konečně šanci tvůrčím komunitám. Tohle je už přežitej blbinec.
12.08.2015 - 14:17 | Filtr
(Býk) player » Mici Angóra
No jo, my ženy jsme náročné, zatímco chlapovi stačí hezká holka, která moc neprudí


Jak moudré....
12.08.2015 - 14:15 | Filtr
(Býk) player
Moment , vynecháváš ale požadavky žen 30+ , které se množit nechtějí (páč Země je už tak dost přelidněná) a naopak chtěj užívat svobody a krásna.


Ani se mi nelíbí ten výraz "proflákali". Nevím , zda se na můj život hodí tento výraz - spíše projásal.


OSHO by se asi podivoval. Přece rozmnožování není povinnost.
12.08.2015 - 10:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Freja
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak ten je fakt krutej! :21: :61: :61: :61:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »