Maju vztahy vyznam?


15.12.2011 - 14:13
(Býk) littlehoney1
Maju vztahy vyznam?
:18:Asi každy kto si toto precita ma hned zacne osudzovat pretoze kazdy tu bude pisat o tom ze raz stretnes toho praveho cloveka a vsetko bude fajn...Pravy clovek?!kto to vlastne je?kolkokrat v zivote sme si mysleli ze sme stretli toho praveho a o par rokov sme ho preklinali ci uz z dovodu nevery alebo akehokolvek ineho... :9:Tak som tak zacala premyslat a na zaklade svojich skusenosti s opacnou polovickou pohlavia som zacala uvazovat ci vobec to vsetko ma zmysel...nie je to hladanie toho praveho len nejaka spolocenska povinnost?hladame si partnera pretoze to od nas vyzaduje spolocnost...pochopitelne ano kazda zena potrebuje citit lasku pohladenie a podobne...nie som nejaky necitlivy clovek...ano aj ja to potrebujem aj ja to chcem...Asi prvotnym mojim dovodom preco som sa rozhodla to tu napisat bolo ze som mala X vztahov ktore nedopadli najlepsie...stale tam nieco chybalo...nebolo to ono... :19:Druhym dovodom bolo to ze som si zacala vsimat vztahy ostatnych okolo seba...a znova len nevera,rozchody,slzy,plac...Nemyslim tym moju vekovu skupinu pretoze som mlady clovek ale myslim tym i ludi starsich...a mozem zodpovedne povedat ze z tych cca 200 pripadov vztahov okolo mna som nasla jeden jediny v ktorom sa nevyskytla nevera...(teda myslim ze nie :1:)A teraz trosku z mojho pribehu...Stretla som chlapa.ked som ho videla prvykrat hovorim si tento sa mi proste paci...uz dlho som nezazila takyto pocit...pochopitelne mi oznamil ze ma priatelku ale to by mu vobec nebranilo v tom nieco si so mnou zacat..tak sme sa zacali stretavat...uz na zaciatku som mu oznamila ze nech odo mna necaka ze budeme spolu spat pretoze pochopitelne na zaciatku boli pokusy ma dostat tam kam chcel.ale bez uspechu...hovorim sa tak ano tak snad ho to prestane bavit ale stale nic...aj napriek tomu mi stale pise...odpoved na moju otazku preco robi to co robi mi odpovedal: vies co ak to s tebou bude lepsie,ja to s tebou chcem skusit...absolutne nechapem...nechapem preco je so zenou ktoru je schopny podviest...nemyslim si ze pritahujem taketo typy chlapov pretoze to je len vyhovorka podla mojho nazoru...myslim si ze vo vacsine vztahov to takto funguje...myslim tym ze chlap si povie ze vsak co doma mam jednu ktora mi operie a mozem mat aj druhu ku ktorej mozno aj budem nieco citit...nie som feministka takze obraciam to aj na zenske pohlavie pretoze aj takychto pripadov som zazila mraky...obcas sa sama seba pytam kde je ta ucta partnerov voci sebe? to uz nikto si nedokaze vazit lasku?ved to je jedine co ma na tomto svete vyznam lebo prave ta robi ludi dobrymi :18:

Stránka: 5 4 3 2 1
Řazení:
16.12.2011 - 14:35 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Freja
..ja richtig.....taky jsem se mohl podívat žejo.... :63:
16.12.2011 - 14:34 | Filtr
(Býk) player
To hlavní máš ve vzkazech.

Jinak souhlasím s tvou statistikou,že dlouhodobé štěstí z páru je opravdu výjímečné a že společnost nás opravdu tlačí někam.Pořád.

Až nám zdražej plyn o 100%,tak nás dotlačej pod most. :3: :19:
16.12.2011 - 14:14 | Filtr
(Štír) tentady » littlehoney1
Všechnu teorii již víš, tak teď už jenom praktikovat, praktikovat a praktikovat. :3:
16.12.2011 - 14:08 | Filtr
(Štír) Freja » Pithecanthropus erectus
tu,na kterou jsem reagovala :21: :2:
16.12.2011 - 14:08 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Pithecanthropus erectus
Píťo, vyber si už tú zelenú osinu :56: :61: :61: :61: :50:
16.12.2011 - 14:07 | Filtr
(Býk) littlehoney1 » tentady
bo to je dost na zamyslenie preco su muzi zenam neverni...myslim ze preto ze nie su spkojni vo vztahu...ale to si myslim ze z tohot dovodu su aj zeny...ak mas ine napady sem s tym :4:
16.12.2011 - 14:02 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Freja
kterou?....tu první nebo tu druhou?... :61: :61: :61: :61:
16.12.2011 - 13:57 | Filtr
(Štír) Freja » Pithecanthropus erectus
Nééé,dobrý...tuhle kládu klidně unesu :15: :4:
16.12.2011 - 13:50 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Freja
taky koukám jak jsem najednou začal plodit klády....slibuju že příště budu úspornější..... :61: :61: :61: :61:
16.12.2011 - 13:45 | Filtr
(Štír) Freja » Pithecanthropus erectus
žjoooova.... :22: :3:
16.12.2011 - 13:40 | Filtr
(Štír) tentady
Ano mají. Každý má takový vztah, jaký a o jaký se zaslouží. PS: Co se týká nevěry není od věci uvážit, proč jsou muži ženám nevěrní? :3:
16.12.2011 - 10:59 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Zornička
... :4:však píšu....ale jen pro sebe a v sobě. :75: :75: :75:
16.12.2011 - 10:53 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Belinda
Proč?Ty reakce jsou totiž vzájemné, a to proto, že tohle je diskuze, ke které se každý dobrovolně rozhodne.

Já naopak pokládám za irelevantní pokládat nevydařené vztahy, jen jako nekvalitu protějšků.Mnohým lidem totiž chybí sebereflexe a tak nejjednodušším posouzením situace je, obvinit toho druhého.V podstatě je to v těchto případech vždy otázka zbrklého výběru, protže když se spustí chemie,pak rozum je paralyzován.Říká se tomu růžové brýle.Ten kdo se zamilovává do někoho spíš podle postupného poznávání jeho vlastností, než podle muskulatury, většinou taková zklamání nezažívá.
16.12.2011 - 10:50 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Pithecanthropus erectus
Mal by si písať knihy .. :46: :30: :50:
16.12.2011 - 10:29 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus

Já bych se pokusil to za sebe nějak shrnout.Myslím že tu řešíme dvě nezávislé věci, které se sice mohou překrývat, a my si jen silně přejeme, aby se překrývaly úplně.Jedna věc je vztah, jakožto krásná,doplňující se interakce dvou osobností, násobená fyzickou přitažlivostí a klidně to můžeme nazvat zamilovaností.Druhá věc je životní partnerství založené především na kvalitních lidských vlastnostech, které předurčují že rodina bude stát na pevných základech.Je jen velmi malé procento lidí, kde se jim obě složky více či méně překrývají a lze mluvit spíše o štěstí, že je náhoda svedla k sobě.Každý z nás si v sobě nosí nějaký model , nebo ideál partnera, se kterým by chtěl žít a kterého by chtěl do smrti milovat s tím, že téhož se dočká i z druhé strany.Jenže většinově tomu tak není a pokud člověk nechce zůstat sám, tak musí buď do nekonečna hledat a zkoušet, nebo slevit ze svých ideálů a zaměřit se na to podstatné které směřuje k funkční rodině, jak jsem to psal v tom dlouhém příspěvku.Ten kdo má za sebou dlouhá léta manželství ví mnoho o stereotypu, o tom že když toho druhého zná za ta léta do mrtě, jeho reakce, zlozvyky atd. ,že vyprchá to nepojmenovatelné a nastane jen prosté soužití dvou lidí kteří,( v tom lepším případě), se mají lidsky rádi ,kteří si pomáhají mají k sobě úctu a spoluvytvářejí dětem rodinné zázemí.Tohle nejspíš vědí všichni ti, kteří manželstvím pár roků prošli, a tak třeba až po zkušenostech z předcházejícího manželství jsou schopni kvalitnějšího výběru, než když se rozhodovali v mladých letech.Nezazněla tu totiž jedna podstatná věc.Že muži jsou mezi dvacítkou a třicítkou přirozeně promiskuitní, že je to pudový tréning pro to ,najít později tu správnou partnerku, a v takových vodách se ponejvíce nalézají jejich vrstevnice a je pochopitelné že nenalézjí to co by si přály.Trpí pak desiluzí, jako třeba zakladatelka téhle diskuze.To bez ohledu na výjimky,které toto většinové pravidlo potvrzují. :1:
16.12.2011 - 10:28 | Filtr
(Rak) Tenesie
otázka je, co se pvoažuje za vztah.. mně to přijde jako vydírání s enavzájem. dala sjem ti lásku, musíš mi dát lásku enbo už mě nikdy neuvidíš!! a musíš mi říkat, že mě máš rád a musíš se mnou chodit ven! a musíš tohleto a támhleto.. je to blbost..!!! svobda je ve vztahu to enjdůležitější. na všem se dá dohodnout a je podle mě rozhodně lepší žít s někým(anebo jak já řkám vedle někoho) kdo ti dobrovolně chce být věrný, ne žot marně vymáhat po někom, kdo nechce.. stjené je to se vším v našem životě.. žena nebo muž, je to jedno, oba to mají stejně a nevěra je podle mě odplata za to, že jedne dod druhého rýpají stylem: no kdoví, kdes byl, už dvě hodiny ses mi neozval.. tohl kdybyhc měla poslouchat, taky zahnu. už jen pro ten pocit, že diktatura nade mou nemá moc.. vztah má smysl, pokud je oboustraný a nemění tě, nepokuší se tě nutit do čehokoliv, co nehcceš a neohrožuje tě na tvojí osobní svobodě..
16.12.2011 - 09:33 | Filtr
(Býk) littlehoney1 » Zornička
ja neodsudzujem nikoho a nic a keby moja kamoska spavala kazdy tyzden s inym tak je to len a len jej vec...neviem myslim si ze mas scasti pravdu ty aj ja...kazdy sme iny a kazdy mame na zivot iny nazor...ja som mozno mladsia a este si potrebujem co to prezit aby som mozno pochopila o com vztahy su...to nepopieram...emocie su niekedy mozno silnejsie ako samotny clovek takze lahko moze do toho spadnut...mozno tie svoje hranice neviem a nedokazem prekrocit dnes ale o par rokov to uz budem brat inak...tu napriklad nejde o to ze by som to nechcela spravit myslim tym vyspat sa snim...ano urcite by som po tom tuzila ale pokial je zadany nie...a aj keby nebol zadany necitim ze po tak kratkej dobe co sa pozname by som to spravila...vies nedokazem to brat len tak...ze vsak co uzijeme si...proste neviem u neho nie...pretoze sa bojim toho ake by to malo nasledky premna a bojim sa toho ze by som si sama ublizila...to je to coho sa bojim...
16.12.2011 - 09:08 | Filtr
(Kozoroh) OldDog21
Čas je zabiják lásky... (a kdyby bylo doma všechno OK, tak jsem si na "to" nenašel "kámošku" jinde...).... :6: :32:
16.12.2011 - 08:49 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » Belinda
Nechápem, odkial berieš, že ja a Píťo niekoho urputne presvedčujeme..Pokým to budeš takto brať je (ako aj on už uznal) každá diskusia márna :29:
16.12.2011 - 06:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Billy Fisher, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
maju nemaju.. nikoho si nehladaj a moc nad tym nepremyslaj..
16.12.2011 - 00:51 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » littlehoney1
Pozri si, čo ti píše na začiatku Bergruna..Máš zrejme povoliť v tých zarytých názoroch, to neznamená aby si začala fetovať alebo skákať z postele do postele. Tieto veci ludia robia, sú okolo teba a je len na tebe ako sa s tým vyzrozumieš, to čo píšeš, že odolávaš, je správne :3:
Ja nepijem alkohol, nefajčím, nepoznám drogy, pre niekoho totál nezaujímavá :4: zato si to vynahradím inde a zaujmem inak. Na tomto to postavené nie je. Zásady môžeš mať akékolvek až božské, to ešte neznamená, že to je niečo viac, nejaký patent na dobrý vzťah, niečo čo by druhému vyrazilo dych a hned vyhlásil-to je super baba - nejde so zadaným :15: Každému vyhovuje niečo iné - miliónkrát opakovaná veta, ale dovolím si napísať vetu, že bola by som opatrná aj s tými výrokmi ako nikdy neprekročíš svoje hranice..
Človek, ktorý má čo to za sebou ti potvrdí, ako ich prekročíš, ani nevieš ako. Nikdy nevieš vo vypätých situáciách kto ťa začne utešovať :16:, nikdy nevieš, či nesiahneš po alkohole ked budeš zapíjať niekoho smrť napríklad, nikdy nevieš, kto ti pomôže, komu budeš niekedy vdačná a zrazu zistíš, že tá vdačnosť prekročila hranice a si sa bachla do niekoho bez toho, aby ti tĺklo srdce jak ti bilo, ked Šmajda vyšiel na pódium s tým holým bruchom :12:
Ani vo sne by ťa nenapadlo, čo všetko si schopná, napriek tomu že dnes vyhlasuješ ja by som to nemohla :74: :29:
16.12.2011 - 00:32 | Filtr
(Býk) littlehoney1 » Zornička
ano mas pravdu...vonkajsie okolnosti menia ludi ale myslim si ze ked ma clovek nejake svoje hranice tak ich proste neprekroci...poviem ti jednu vec ako rpiklad...nenavidim drogy a zhodou nahod som sa dostala na vysokej skole medzi ludi ktori vyskusali vsetko mozne dokonca i v mojej pritomnosti a ja som sa nikdy nenechala nahovorit...proste to mam v sebe a viem ze toto k zivotu nepotrebujem...nikdy som nemala nic so zadanym chlapom(myslim sex) pretoze to bolo proti mojim presvedcenia a doteraz som ani nic take nespravila pretoze sa mi to protivi...to znamena ze ani s tymto zadanym chkapom nebudem mat sex aj keby som bola na mol...takze si myslim ze nejake zakladne vlastnosti ma clovek v sebe...a ked hovoris dajmewtomu o pracia podobne ze dne sa uz vset riesi cez sex a podobne...toto by som tiez nikdy nedokazala aj keby som bola na tom fakt zle financne ale je mi to rpti srsti...ide o to ako velmi sa necha clovek ovplyvnit
16.12.2011 - 00:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Belinda, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No pocit jsem teda měla opačný. Proč tedy ty reakce na mé názory? :3:

Ba co více, např.: takový člověk, který si projde pěti katastrofálními vztahy, ve kterých velice strádal a trpěl, když ho protějšek podváděl anebo jiným způsobem klamal, bude mít asi v těchto záležitostech více jasno než někdo, kdo si prošel dvěma celkem hezkými vztahy, ve kterých alespoň po jistou dobu nescházela vzájemná důvěra a náklonnost... takže ne, tu delší dobu poznávání nepokládám za relevantní. :1:
16.12.2011 - 00:23 | Filtr
(Kozoroh) Zornička » littlehoney1
Ja nie som zástanca ani odporca, myslím že je to individuálne od prípadu.Ale mýliš sa hlboko ked píšeš že ten človek ktorého spoznáme na začiatku je stále ten istý..
To je takzvaný diskusný blud, ktorý tu šíri ako mor jeden radca pravidelne v každej diskuz výrokom
Lidé se nemění ! :21: :39:
Hned sa mi dvihol dekel :16:
Však keby to tak bolo, tak je rozprávka nie? V 20tke si vybereme, ukážeme prstom - toho chcem -ideme na radnicu no a nastúpime 40 ročnú šichtu v nejakom uzákonenom zväzku, ktorý sa budeme snažiť udržať, lebo sme to v 20tke prisahali ??
Ľudia sa menia a to velmi rýchlo v poslednej dobe a velmi intenzívne. Ved zmena práce, prispôsobenie sa podmienkam, sťahovanie, cestovanie po celej zemeguli, spoznávanie nových informácií a nových ludí cez internet dáva predsa luďom velmi zabrať, otvára im nové možnosti o akých sa im ani nesnívalo a ľudia sa snažia s tým vyrovnať. Kto napríklad nechodí na večierky a neťahá s vedením vo firme, je velmi skoro vyradený z kola a potom nepostupuje ako by si predstavoval. Najväčšie funkcie sa rozdávajú dnes vo vírivke na firemnom koncoročnom stretnutí. A teraz ludia sú konfrotovaní doma, ako sa zachová, zoberie ponuku, peniaze potrebujú, tak už to ide, ovplyvní to celý vzťah, lásku, sex, dôveru aj neveru
Opačný príklad, ženy sa snažia stále viac a viac presadzovať, dokazujú mužom, že majú na viac, že vykazujú rovnaký výkon za polovičný plat. No a potom trávia vela času v práci, pretože ked si žena vyberie kariéru, tak musí inak makať, viac ako muž, a ked žena chodí domov neskoro, neoprané, nenavarené, kvetiny suché, muž zanedbaný, decká nosia päťky, tak sa to zase odrazí na všetkom.Na vzťahu, na dôvere, na nevere..ked si nenajde ona ríďu, tak on susedu..
Prečo tieto príklady píšem? Lebo ked máš 17 alebo 24 rokov, a vodíš sa so svojim spolužiakom za ruky a cez víkend ked starí vypadnú, tak sa s ním zgúliš v detskej izbe,
tak v nijakom prípade nemôžeš ani tušiť, čo sa z týchto ludí neskôr vyvinie, aké budú mať priority, čo uprednostnia, či ťa budú milovať a ctiť ako to v tom momente vtedy prisahajú :3:
Netušíš čo bude za 5 rokov, za 10, za 20 ..Niekto si dá záležať a popracuje na tom, niekto to potláča v sebe celý život, niekto sa 3 krát žení, niekto raz a dosť :4:
16.12.2011 - 00:22 | Filtr
(Býk) littlehoney1 » Belinda
tiez si myslim ze akonahle dojde vo vztahu nevera tak nieco nie je v poriadku a ten vztah nie je taky aky by mal byt.poznam zo svojho okolia...kamoska podvadzala chlapa niekolko rokov pretoze boli spolu uz len zo zvyku a nasla si po case ineho aj tak a su v stave rizchodu.preco ludia na zaciatku vztahu su si verni a ani ich to nenapadne podvies a potom zrazu sa viac spoznavaju a zistia ze to nie je az tak super...proste pre mna nevera znamena zaciatok konca...a poznam to aj podla seba...tiez som podviedla a akonahle som to spravila som sa s nim rozisla pretoze som vedela ze to nema vyznam...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »