zůstat nebo ukončit vztah?


18.11.2011 - 14:08
(Štír) Honza z HK
zůstat nebo ukončit vztah?
Chtěl bych znát Váš názor.Jsme s polovičkou přes 11 let,nehádáme se,nepodvádíme v sexu si rozumíme v celku to vypadá na ideální vztah ale má to jen jednu chybu.Možná to je jen můj pocit ale přítelkyně mi nedává najevo že mě má ráda takhle to vypadá divně když to píšu ale chybí mi ta ženská přítulnost,ten pocit když se k vám večer přitulí,sedne si na klín,letmí dotyk když jde kolem prostě ta ženskost,ten pocit že víte že vás má ráda.Někdo by to neřešil,domácnost funguje na výbornou,je šikovná,spolehlivá,v posteli super tak co ale mě chyby ten pocit že vím že mě má ráda.Říkal jsem ji to zkoušel různé věci ale bez odezvy.Když jí řeknu že jsem sice sní ale jsem sám a chci se rozejít tak nechce ,brečí,je na práškách nervy na dranc ale stejně to je takové jaké to bylo žádná změna.Já povolím jsem sní ale za pár měsíců to zas nemůžu vydržet a je to zas jak pře kopírák.Asi mě má ráda ale mě ani nejde o to mít doma navařeno,napečeno,uklizeno chtěl bych abych zní cítil že mě má ráda.

Stránkování od konce: / 10 

Řazení:
20.11.2011 - 19:36 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Laki :)
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Renata747, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
To mas pravdu...keby nenaplnoval moje potreby, bolo by mi z toho smutno ...chcela som tym len povedat, ze ak by mne partner neprejavoval lasku mazlenim, tak by mi to samozrejme podvedome chybalo, ale viem, ze ak mi tu lasku prejavuje aj inak,tak je to v poriadku...
a o tom to u mna je...nechcem sa vo vztahu dacoho dozadovat.... ked to dava sam a prirodzene, je to o to krajsie... :17:
20.11.2011 - 15:51 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Honza z HK
To byla jen poznámka na okraj a však jsem psala, že to nemusí být tvůj případ. :2:
Jsou to všechno jen domněnky, když není možnost zjistit, jak na tohle pohlíží tvoje partnerka.Nuna měla ze začátku diskuze pravdu.
A dobrý antivirus je základ. :3:
Někdy je však těžké poznat, do jaké míry si někdo věří nebo ne. I snaha ho přesvědčit, že na něco má, nemusí být to pravé. Ze mně by například manažerku nikdo neudělal.Né proto, že bych na to neměla, ale prostě jen proto, že mně by to nebavilo, že nic takového nechci.
Asi jsem složitá povaha, ale už se nezměním.
Vlastně ti děkuji za tuhle diskuzi,myslím, že jsem si také pár věcí ujasnila. :21: :44:
20.11.2011 - 14:41 | Filtr
(Štír) Honza z HK » Svá štírka
Ne to jsi špatně pochopila,tohle není můj případ.Neumím psát tak je to asi zas špatně pochopeno.Doufám že mam dobrý antivir abych nedostal ty osypky a odpor. :4:Ono to možná tak vypadá když je to tu napsaný na jednom místě ale není to tak.Dostat z někoho maximum jsem myslel tím že když někoho znám a vím jaký je a v něčem si nevěří a vzdává to a když ale vím že na to má,tak se ho snažím navést tím správným směrem a podržet ho i když mu to na poprvé nevyjde.Neřeknu mu kašli ne to nemá to cenu nemáš na to,jsi blbá atd.
A nejsem žádný světec to opravdu ne. :21: :1:
20.11.2011 - 14:17 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Honza z HK
Promiň, jestli se pletu,ale pořád nad tím přemýšlím.....
Zrovna tohle, co tu píšeš, ve mně vyvolává osýpky a odpor. Taky jsem znala jednoho, který tohle tvrdil a nakonec všechny jeho různé vztahy skončily proto, že tu dotyčnou opuastil, když se mu ona přestala hodit a začal se nudit. Vyklubal se z něj jen nekamarádský sukničkář a né nějaký světec.Vlastně se mu v té chvíli hodilo ze svého rozhodnutí udělat vinu někoho jiného.

Taky si myslím, že dostat z někoho maximum, nemusí nutně znamenat, dosat ho do blázince.To je asi lepší ho se ctí opustit.

Netvrdím, že je to tvůj případ, to jen tak na okraj.... :63:
20.11.2011 - 14:11 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Honza z HK
Po tolika letech bys to mohl už poznat, navíc se s tím potřebuješ smířit, ber ji prostě takovou jaká je. O tom mluv jen s ní...
20.11.2011 - 13:18 | Filtr
(Panna) alassea » Honza z HK
ahoj Honza,napíšem ti pohľad z druhej strany...žila som v manželstve,kde to bolo podobné-môj muž ma miloval,prejavoval nežnosti aj navonok a ja som mu to neoplácala-bola som zablokovaná citovo z detsva,zablokovala som si prežívanie pocitov /aby som necítila strach,smútok,odmietanie od rodičov-tak som si zablokovala prežívanie pocitov a necítila som nič-v tom čase to bolo pre mňa "bezpečné",ale v ďaľšom živote to bolo neúnosné/...a pritom som tak neskutočne túžila po nežnostiach.Pre môjho muža to muselo byť neskutočne ťažké-to moje-akoby odmietanie.
Tá neodozva.Dostávam sa z toho pomaly,ale vedome.Viem,kde je chyba a pracujem na tom.Tvoja žena má zrejme podobný problém a zrejme potrebuje pomoc nejakého odbroníka.
A zrejme sa nemá dostatočne rada ona sama.Ak ona bude chcieť tento "problém" vyriešiť,až potom sa to pohne.Držím ti palce.porozprávaj sa s ňou o tom,a a navrhni alternatívy pomoci.
20.11.2011 - 12:35 | Filtr
(Beran) Háňa* » Honza z HK
Tak potom nevím. Pokud má takovou náturu odjakživa, neuděláš s tím asi nic. Někdo je holt mazlivější, někdo méně. :62:
Asi se budeš muset naučit vidět její lásku v těch projevech, kterých je ona schopna, pokud ji nechceš kvůli tomu opustit - nic jiného Ti poradit neumím. :17:
20.11.2011 - 12:23 | Filtr
(Štír) Honza z HK » už zase ocelová žena
Ano i to je možný ale já to cítím jinak ale nebráním se tomu.
Já nechci aby po mě pořád lezla takový vztah jsem měl a opravdu ne to nechci.
V každém dlouholetém vztahu jsem věděl že mě má ráda u ní prostě nevím,nepoznám a takovýhle problém jsem nikdy neměl i moje mamka řekla když ji viděla a mluvila sni mi řekla že zní cítí chlad ale né vypočítavost.
20.11.2011 - 12:14 | Filtr
(Štír) Honza z HK » Háňa*
Ano vadí a to je doma jediný problém který se pořád dokola opakuje.Vadí mě to pořád ale snažil jsem se to nějak vyřešit.Ono když ženská nemá u sebe dítě,je po rozvodu a bydlí s někým koho vlastně pořádně nezná,než se zabydlí,vyřeší se problémy s ex. se synem to trochu trvá proto tak jsem to nějak extra neřešil a tohle je dlouhá doba.Nechával jsem tomu čas.Měl jsem hodně práce tak jsem to vše vypouštěl.
Na obzoru není žádná osoba která by potřebovala ode mě pomoc to opravdu ne.
Myslím že vím že jí mám rád snažím se asi o to.
když to čtu tak je to tedy hrozně napsaný. :41:
20.11.2011 - 11:57 | Filtr
(Štír) Honza z HK » Flamenca
Dokonalí to určitě nejsem to určitě ne,mám taky hodně chyb.Nemyslím si že by si tak připadala (nicka)dokáže být velmi rázná a nekompromisní když jí někdo naštve.
Nerozkrájím se pro ní,nechávám jí absolutní svobodu, netlačím ji do něčeho co ona sama nechce.
Pomáhám ji když už sama neví kudy kam.
20.11.2011 - 11:49 | Filtr
(Štír) Honza z HK » Svá štírka
Ta práce jí baví a kdykoliv měla nějaký problém tak ho řešila semnou,sama za mnou přišla a chtěla poradit jak to vyřešit tam problém asi není.
20.11.2011 - 11:26 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Háňa*
achsoo,že mě to hned nenapadlo :41: :4:
20.11.2011 - 11:13 | Filtr
(Beran) Háňa* » Buddha/2
Tohle je určitě výjimka - myslím, že kdyby se to stalo, svěřila by se mi :2:
A ..... s největší pravděpodobností bych seděla s tím popcornem v té první řadě vedle ní - fandily bychom spolu :2: :61:
20.11.2011 - 11:08 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Háňa*
myslíš :3: ? Nuna dává často příklady ze života :20:
20.11.2011 - 09:58 | Filtr
(Beran) pimon » Háňa*
Dobrá, můj příspěvek byl však směřován k Tobě se snahou vyvolat případnou polemiku. Nebyl brán jako má prezentace i když je to můj názor. Ty jsi zareagovala jak zareagovala, stačilo odpovědět. Třeba:"Ne mám to jinak"
Na našem nedorozumění je vidět, že mnohé sdělené myšlenky nemusí být přijímány tak jak jsou myšleny, mnohdy předjímáme nějaké chování, či úmysl toho druhého a mnohdy je vše jinak.
20.11.2011 - 09:47 | Filtr
(Beran) pimon » shakti11
Naprostý souhlas, jen doplním, že jsem se také setkal s tím, že někdo daruje něco s manipulativním úmyslem. V dobách před sametovkou jsem měl kolegyni co dokázala vnutit nějaký rádoby dobrý skutek a po té pokud nebylo po jejím tak to vyčetla. Okolí včetně mne jí to dost tolerovalo, dodnes z ní mám nepříjemný pocit. Informace proč tomu tak bylo by mohla být zavádějící.
20.11.2011 - 09:43 | Filtr
(Beran) Háňa* » pimon
Opět nepochopil a opět se nedivím :61:

Měla jsem samozřejmě na mysli, abys SVŮJ názor podával jako svůj - tj. v 1. osobě jednotného čísla.
O onikání mi fakt nejde :61: :61: :61:
20.11.2011 - 09:39 | Filtr
(Beran) pimon » Háňa*
Ó sorry nedotknutelnosti, sama používáš druhou osobu jednotného čísla všude a je to i obecnou zvyklostí na tomto portálu. Ale pokud je to Tvé výslovné přání budu v těch ojedinělých případech mé reakce na na Tvé příspěvky klidně onikat.

Jen tak mimochodem fakt netoužím vědět o její jasnosti víc, mám svých starostí tak akorát.
20.11.2011 - 09:34 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » Honza z HK
A co když se máš právě ty něco zde naučit, proto jste spolu...
Každý je jiný a těžko si cokoliv vynutíš, když ten člověk je jiný, jakože jsme všichni jiní :44:...
Představ si, že opustíš tenhle vztah a dostaneš se třeba do pravého opaku, budeš mít partnerku, která ti opětuje tvou lásku dotyky a tím vším, co ty chceš a upřednostňuješ a nebude fakt fungovat jako ta dotyčná v tom ostatním, že se pak vyvrbí, že je nepořádná, nebude ti pořád vařit a pod. - budeš pak spokojený a nebo zase ti bude něco vadit?
Nemá cenu být s někým, koho neumíš a nebo nechcdeš brát takového jaký je... A vidíš sám, že jí zřejmě nepředěláš :63:
20.11.2011 - 09:13 | Filtr
(Beran) Háňa* » Nuna
Velmi zajímavá představa :20:
20.11.2011 - 08:54 | Filtr
(Blíženci) Nuna » BARUŠKA.BÁRA
:1:
No jasně. Člověk vždycky chce to,co nemá :2:

A bábovka je ještě dobrá. Což potom ty extrémy ve vztazích? Chlap má ženskou,která žárlí na cokoliv co on udělá bez ní a pak si najde nějakou,který bude srdečně jedno i kdyby jí před očima klátil celý dívčí volejbalový družstvo :2: :4:
20.11.2011 - 08:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele BARUŠKA.BÁRA, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hihi,ve chvilce,kdybys dostal tu svoji "nehospodyňku",která se ale umí tulit a každej den ti řekne,jak moc tě miluje a večer ti bude masírovat unavený záda z práce....,no prostě bys zdrhnul a nevydržel :4: A víš,proč se směju?Páč můj manžel přesně takovouhle má :61: :61: :61: A co on by právě dal za to,kdyby přišel domů a tam voněla čerstvě upečená bábovka,manželka by se tolik nelísala (těch nemocí,co se takhle dá přenýst),prach by se taky utíral každej tejden...
20.11.2011 - 07:53 | Filtr
(Beran) Háňa*
Už jsem se na to jednou ptala, ale asi jsi to přehlédl. Zeptám se tedy znovu -připadá mi to dost důležité :

Vadí Ti tohle celých těch 11 let - byla takové vždycky nebo až v poslední době ? A jestli byla taková vždycky, co se stalo, že Ti to až teď vadí natolik, že ses rozhodl to tady ventilovat.... a celkově, prostě to řešit ?

Není náhodou někde na obzoru někdo (nějaká), u které cítíš, že by taky "potřebovala" vytáhnout,naučit a dostat z ní maximum. ? :2:

Ona ten pocit, že ji máš skutečně rád, má ?

Jé, to je otázek :2:
20.11.2011 - 07:13 | Filtr
(Beran) Flamenca
A co když ona Tebe vnímá jako příliš dokonalého a tak trochu se Tě bojí. Třeba jsi jí nastavil laťku příliš vysoko a příliš jí zasahuješ do jejího života a prostoru. Já když je někdo až moc hodný a rozkrájel by se pro mne, tak si připadám tak nějak svázaná. Že já budu muset hrát protipól tj. vyrovnat energii a být tou "zlou" případně nevšímavou. Mám z takových lidí spíš depku než že by mě někam vytáhli...

Píšeš, že k hodně věcem v jejím životě jsi jí dopomohl Ty, může to být i v tom. Může si připadat jako "nicka", které všechno zařídí partner. A ten partner teď očekává vděčnost v podobě mazlení...
20.11.2011 - 04:50 | Filtr
(Štír) Svá štírka » mitea
Plně souhlasím s tvým názorem.
To, co někdo zvládá naoko dobře, nemusí vnitřně zvládat vůbec. Člověk může vypadat v pohodě a přitom prožívat obrovský tlak a stres. Myslím, že i funkce manažerky ji může dost vyčerpávat, přestože ji vykonává zodpovědně a dobře.
Myslím, že by byl potřeba odborník, který posoudí, do jaké míry je její chování obranný systém nebo její přirozená povaha. My to těžko můžeme s určitostí napsat, jsou to všechno jen dohady.
Rozhodně si myslím, že zahodit 11 let je škoda.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »