váš názor ?je blázen, když mluví s anděly?


23.08.2011 - 12:24
(Rak) mikejla
váš názor ?je blázen, když mluví s anděly?
Dnes mě zaujal článek ,že Hana Horecká se měla léčit dávno, protože mluví s anděly a je duševně nemocná !!! Já si třeba moc přeju mluvit s anděly zatím je ,,jen,, žádám o pomoc pokud jí potřebuju .A oni mi pomáhají...Podle těch tzv.NORMÁLNÍCH si vlastně přeju duševně onemocnět :39: :23:Přemýšlím teď nad tím jsme nemocní my všichni co hledáme v životě jiné nové směry,víry nebo jak to pojmenovat ?? Jsme tak nenormální my nebo ti ,,normální ,, jsou nenormální ???http://tn.nova.cz/zpravy/…

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
26.08.2011 - 12:50 | Filtr
(Rak) mikejla » inkateo www.pracesesny.cz
DĚKUJU :27:
26.08.2011 - 12:35 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Neferlin
Tak duše a duch je rozdíl, ne?? Ostatně mě se moc slovo "duše" nelíbí, radějí mám "mysl".
26.08.2011 - 12:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ty seš prdlej! :2: :61: :61: :75: :75:
Ukazovat Ti ho nebudu poněvač ho nemám :6: :75:

Myslela jsem ducha jakožto duši, ty trdlo :2: :20:
26.08.2011 - 12:24 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Neferlin
Říkala jsi, že mi HO ukážeš... tož to dělaj kluci, že HO ukazujou... :3:

Už?? Byl to pokus o humor...
26.08.2011 - 12:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Fajn, tak nechápu tohle
"neboť jsem si celou dobu myslel, že jsi skutečná holka..."
26.08.2011 - 12:08 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Neferlin
Když ukážeš na svoje jméno u mýho příspěvku, tak se ti ukáže, na který tvůj jsem reagoval. A opravdu na ten příspěvek jsem reagoval.
26.08.2011 - 11:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Teď nevím na který příspěvek jsi reagoval.
A co jsem? Duch snad? :4:
26.08.2011 - 10:57 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » inkateo www.pracesesny.cz
Zdravíčko, nezlobím se, neboť máte pravdu. Diskutovat neumím a souhlasím s tím, že to je umění, které se musí člověk učit. Jste jeden z mála, kdo mě převálcoval a toho si vždycky vážím a setkání s někým takovým je pro mě vždycky přínosem. Myslím, že diskutovat dál v tomhle duchu nemá smysl, takovýhle znalosti nemám, takže budu maximálně už jen zírat s otevřenou hubou a stejně zabejčeně věřit svýmu a nebo budu obyčejnej tlučhuba, kterej neví, o čem je řeč.

Jen se zkusím trochu ohradit, když mi vytýkáte, že nepoužívám vlastní názory. Jednak za tu větu, kterou jste mi dal ("Tvrdíte, že myšlenka startuje chemické reakce. Jinde jsem četl, že to je naopak.") jsem ještě dopsal, že si myslím, že je možný oboje. A to je můj názor, ten je z mý hlavy, ten jsem nevyčetl. Pak zkuste pochopit, že jste opravdu zabřednul hodně mimo moje znalosti, takže je těžký si dělat názor. A zkuste taky pochopit, že mnohdy může mít názor vyjadřovat i slovo "nevím", i když to tak nevypadá.

Nicméně opravdu ve všech vašich slovech pořád nevidím vysvětlení mýtických bytostí. Pro mě to je pořád jen lidská fantazie, kterou si prostě něčí mysl zhmotňuje a přijala ji do svýho myšlení. Stejně tak jako všechno ostatní. Včetně Boha.
26.08.2011 - 10:31 | Filtr
(Váhy) inkateo www.pracesesny.cz » Glimmer Man
Dobrý den Glimme
Děkuji Vám za Vaši odpověď i když mi neudělala radost. Myslím, že jste ještě nedozrál pro diskuzi. To nemyslím zle. Nemusíte se hned zlobit. Diskutovat umí jen málo lidí. V podstatě to je velké umění, kterému se musí člověk učit.

Nejde o to, že jsem si přál nějakou odpověď. Prostě byla položena jednoduchá a zcela zásadní otázka, kde se nachází vědomí a co je jeho zdrojem PODLE VÁS. Měl jste uvažovat VY a SVÝM rozumem a SVOJÍ logikou, POKUD CHCETE ZASTÁVAT NĚJAKÉ NÁZORY.

Pokud někdo v diskuzi neodpoví na jednoduchou a jasně danou odpověď sám za sebe a přitom si hájí své postoje dál podobnými výroky: „A já zůstanu ten, kdo si myslí“ , tak je věřící právě on.

Když říkáte: „Tvrdíte, že myšlenka startuje chemické reakce. Jinde jsem četl, že to je naopak.“
Co je to s Vámi Glimme? Tak uvažujte sám za sebe. Proto jsem Vám formuloval můj příspěvek do diskuze tak jak jsem ho formuloval. Abyste se měl čeho chytit a o čem přemýšlet a na to pak mohl reagovat. Vždyť já jsem Vám nenapsal žádnou víru, nebo fantasmagorie. Ale jednoduchou a hlavně logickou úvahu. A pokud o tom nebudete chtít logicky uvažovat, tak potom nemáte právo pomocí logiky čemukoliv oponovat.

Ti nejšpičkovější vědci už přes deset let vědí, že časoprostor i hmota je vystavěna z něčeho co by se dalo nazvat jako informace a že vědomí je právě oním hledaným grálem. Je to pro nás nedostižná technologie. Jenže se o takových velkých složitostech nedá moc veřejně diskutovat. Paradoxně ten kdo oficiálně prokáže Boha bude kvantová fyzika. Ona už ho tam má. ukazuje se vědcům na špičkových pracovištích čím dál tím víc tím co jim vychází ve výpočtech a následně při měření.

Zkusím to ještě jednou. Nyní Vám zkopíruji něco co jsem psal jinde o mozku.
A buď mi na to zareagujete diskusně nebo ne. Volba je jen na Vaší straně. Ale nedejte se prosím vyhecovat. Buďte prostě svůj. Ať tak či tak
Díky předem

Cituji:
Je velmi zajímavé, že v dobách, kdy ještě nebyly na pořadu dne výzkumné pitvy, lidé nechápali tu podivnou šedou hmotu uvnitř lebky jako centrum a nositele vědomí. Už od pradávných dob si vědomí spojovali s věčnou duší. Dnes se naopak většina lidí domnívá, že mozek je líheň vědomí a všeho co s tím souvisí, tedy i včetně snů. Vědomí vnímají jako funkci mozku. Tím by se však vědomí stalo pouhou funkcí hmoty. Stačilo by rozestavit správnou hmotu do správného vzájemného rozestavení a vzniklo by vědomí plné konkrétních zážitků, tužeb a dojmů. Vědomí a myšlení by ve své podstatě byly rychlé změny v konfiguraci a rozestavení draslíkových a sodíkových iontů uvnitř a vně neuronových buněk. Tímto mechanismem se totiž aktivují vzruchy v neuronech. A vznik vzruchů v neuronech stojí podle racionálního mechanistického pohledu na svět na samém počátku řetězce vedoucího ke konkrétní mentální činnosti mozku. Tyto ionty by tedy musely sami od sebe mít potřebu nekonečně složitě koordinovat vzájemně své pohyby a to tak jedinečně, aby vznikla jedinečná myšlenka, vjem nebo mentální činnost. I kdyby tomu tak opravdu bylo, výsledkem by byl specifický pohyb a rozestavení iontů, nikoliv další věta rozepsaného románu. O čem se nás to vlastně snaží racionálně uvažující mechanistická věda přesvědčit? O tom, že miliardy iontů se z vlastní vůle mezi sebou navzájem domluví a supersložitě zkoordinují své pohyby tak, že výsledným stavem je konkrétní myšlenka?
Že by myšlenka byla specifické rozestavení hmoty? Hmota reprezentovaná těmito ionty by se tak stala tvůrcem a pánem nad myšlenkou. Hmota by určovala jaká myšlenka vznikne. Hmota by v takovém případě musela vést pero básníka. Elektrony a další částice upálených hrdinů lidstva by svojí podstatou musely toužit po pravdě i za cenu vlastního sebezničení, musely by plakat a toužit dojetím a ke své existenci by bytostně potřebovaly například hudbu. Zřejmě cítíte, že je to nesmysl. A můžete to nejen cítit, můžete to i vědět. Dokonce i racionální logické myšlení ukazuje jak nesmyslná je to myšlenka. Ionty by se totiž musely napřed navzájem nekonečně složitě zkoordinovat, aby následně mohla vzniknout myšlenka. Jenže dokonalá koordinace vyžaduje přesný záměr a vzájemnou komunikaci se zpětnými kontrolními mechanizmy. Jinými slovy, ionty by si napřed musely vědomě předávat myšlenky, aby mohla myšlenka teprve vzniknout. Vznik vědomí je zkrátka hmotou neopodstatnitelný. Mechanistický přístup ke světu předpokládá, že vše má svoji zjevnou příčinu. Tento omezený přístup, který si neumí představit vědomí jako něco nehmotného, se uzavírá ve vlastní pasti. Hmota je limitovaná časoprostorem a fyzikálními zákony, zatímco myšlenky nikoliv. Omezená hmota nemůže být médiem a prostředím, skrze které vzniká neomezené vědomí. Myšlenkový svět není omezen časoprostorem. Je jasné, že takto svět není vystavěn.

A jinde o kus dál píši:
Centrální buněčné tělo neuronu má v podstatě kulový tvar a zněj vybíhá několik výčnělků jimž se říká dendrity a které se na konci větví jako větve stromu. Kromě dendritů má buněčné tělo ještě jeden dlouhý výčnělek, spíše jakési vlákno, kterému se říká axon. Axon se ve své konečné části také dělí na několik větvení, jehož každá větev je přichycená na buněčném těle nebo dendritu jiného neuronu. Oblasti kontaktu mezi větvením axonu a jinými neurony se nazývají synapsemi. Jeden neuron vytváří synapse průměrně s 10 000 jinými neurony. Lidský mozek je tvořen zhruba ze 100 miliard neuronů to znamená, že v mozku existuje řádově 10 000 x 100 miliard synapsí (1 000.000.000.000.000 synapsí)
Věda chápe nervové vzruchy mozkových buněk jako prvopočátek a zdroj konkrétní mozkové činnosti, tedy podle vědy jako zdroj vědomí a současně říká, že nervový vzruch je ve skutečnosti elektrický vzruch. Když je neuron v klidu, existuje mezi vnitřkem a vnějškem neuronu potenciál 70 milivoltů, přičemž pozitivní napětí je na povrchu a negativní uvnitř. Když se patřičné místo neuronu zaktivuje, dojde k náhlému přechodnému obratu napětí, které trvá dvě miliontiny vteřiny. Této impulsní přechodné změně potenciálu se říká „akční potenciál“. Když ale uvážíme, že akční potenciál se šíří v neuronu a podél jeho axonu rychlostí od 1 do 100 metrů za sekundu, zjistíme že tu něco zásadního nehraje. Rychlost šíření akčního potenciálu je řádově milionkrát pomalejší, než je rychlost světla a ani tato světelná rychlost by nestačila k vysvětlení naší okamžité například verbální reakce. Pokud by myšlení bylo produktem neuronové činnosti, potom by neurony museli umět předávat vzruchy nadsvětelnou rychlostí nikoliv rychlostí „pouze“ 100 metrů za sekundu. Profesor S. Reiniš z univerzity v kanadském Waterloo, který se zabývá výzkumem tohoto fenoménu k tomu říká:
„Synaptické spojení mezi dvěma buňkami trvá o něco méně než jednu milisekundu, tedy tisícinu vteřiny. Pokud však mozek potřebuje koordinovat složitější činnost, na které se podílejí miliony nervových buněk, není synaptická komunikace dostatečně rychlá. To platí například pro lidskou řeč. Pokud by se nervové buňky dorozumívaly pouze synapticky, trval by výběr slov v paměti dlouho a komunikace mezi lidmi by byla téměř nemožná.“
V jedné ze svých prací odhadoval Profesor Reiniš, že i v tom nejideálnějším případě, by nejrychlejší odpověď následovala až po několika sekundách. Profesor Reiniš se proto snaží hledat onu nadsvětelnou rychlost komunikace návrhem, že se v mozku vytváří složité kvantové pole, které nějakým způsobem umožňuje superrychlá spojení mezi neurony. Pro vědce, kteří pojímají svět ještě Newtonovskou fyzikou jde samozřejmě o téměř kacířské názory. Přesto ani taková méně „hmotná“ představa mozkové činnosti nám neříká nic bližšího o vědomí. Ukazuje nám alespoň, jak složité či nemožné je představit si líheň zázraku, kterému říkáme vědomí. Je pro mě osobně velmi zajímavé, jak samozřejmě vnímá lidstvo otázku vědomí.
26.08.2011 - 09:48 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Neferlin
No to asi jo, neboť jsem si celou dobu myslel, že jsi skutečná holka...
26.08.2011 - 07:43 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » inkateo www.pracesesny.cz
No, třeba jsem jenom neodpověděl tak, jak jste si přál. Ale to je asi normální. Smiřte se s tím, že já jsem bohaprostý a ke svému životu žádný lidský nadpřirozený výmysly nepotřebuju. Včetně andělů. A myslím si o tom svý.

Váš příspěvěk je zajímavej názor. Nicméně ho považuju za zajímavou hypotézu. Já mám zase svojí. Pravda je ve skutečnosti ale jenom jedna. Tvrdíte, že myšlenka startuje chemické reakce. Jinde jsem četl, že to je naopak. Že chemická reakce je otcem myšlenky. A co je prvotní, to se zatím neví. Osobně si myslím, že je možný obojí. Ale to jsou jenom dohady.

Vědomí je podle mě produkt nervový soustavy a souvisí s její činností. Víc vám neřeknu, neurologie není můj obor. Ale myslím, že složení mozku a nějaký procesy popsaný už jsou.

Nicméně přesvědčil jste mě pouze o tom, že mám hodně mizerný znalosti neurologie. Nic víc. Přesto zajímavý. Nicméně pro mě jste jen další věřící, jehož víra je hodně pevná. A já zůstanu ten, kdo si myslí, že fantazie jako jsou Superman, Spiderman, Dr. Manhattan, Wolverine, Bůh, Andělé patří pouze do komiksů, nikoliv do reálnýho života.
26.08.2011 - 00:42 | Filtr
(Býk) ave » Glimmer Man
Jste na mě moc chytrej a chcete po mě dokázat neexistenci něčeho... to ale nejde. Mě musí být dokázána existence.
Tak jsem si to přečetla a myslím,že se mýlíš :1:
Tobě nemusí být dokazováno vůbec nic :61: :3:
Ani by to nešlo.Jsi přesvědčen o své pravdě a prostě ani nic jiného slyšet nechceš.Jistě je to těžké a Tvým argumentům myslím rozumím,ale není to Bůh ani Andělé kdo tu na Zemi dělá zlo,jsme to my lidé a my lidé bychom v sobě měli najít soucítění s bolestí druhého.Bůh ani Andělé nezasahují do naší svobodné vůle.Pokud Tě k tomu co píšeš vede bolest,která na světě je,utrpení,které činíme.Potom Tě chápu,byla doba kdy jsem i já tvrdila,že Bůh být nemůže,protože by byl krutý,jak jinak by dokázal nezasáhnout když vidí utrpení tolika lidí...dětí...
Ne Bůh není krutý,krutí jsme my lidé necháváme umírat děti žízní a hladem a denně vyhazujeme jídlo,je v našich silách,učinit to co bys chtěl od Boha a Andělů.ale Oni se starají o naše Duše a pokud vidí naše utrpení pomáhají nám přesně tak jak psala Tulinka,ulehčují nám ho a ukazují nám cestu,právě v utrpení je vnímáme nejvíce,ne jako iluzi,ale jako pochopení a odvahu.Ale na Zemi jsme proto,abychom se naučili žít spolu a pomáhat si,vnímat jeden druhého a ne proto,aby to za nás vyřešili Andělé.
A přestože tomu nyní nebudeš věřit mnoho lidí ,kteří zemřeli jak píšeš si takový odchod ze světa vybrali před narozením.Ale tím Ti nechci nic dokazovat,nebo Tě přesvědčovat.Myslím,že vedení Andělů je i v tom,že Tě jednou přesvědčí sám život,tento,nebo nějaký další :74:
25.08.2011 - 21:04 | Filtr
(Váhy) inkateo www.pracesesny.cz » mikejla
dobrý den.
jeden z důvodů proč jsem napsal do diskuze bylo to, že už se mi přestávalo líbit kam se dikuze šine. už to byl souboj dvou stran, které prosazovaly to svoje. duchovní zastánci bývají často tolerantnější už z principu. materialisté bývají méně tolerantní a je jim všechno více jasné. ale občas jdou obě strany za vítězstvím.

jenže: všichni jsme duše. I Glim. I jeho duše je v jádru vědoucí a moudrá. je pro to jistě dobrý důvod aby byl právě teď a tady materialista jak zvon. já byl také takový a dělal jsem příšerné věci. ale mělo to svůj vývojový smysl a určitě i jiný smysl do kterého nevidím.

život mě poučil, že nemám nikoho přesvědčovat. jediné čím mohu být prospěšný je zaujmout. nabídnout motivaci a respekt. kdo chce ten se chytí. kdo ne tak taky dobře.
ostatně stejně tak to dělá i Bůh s námi.

proto volím v podstatě tak technickou a krkolomnou cestu mé diskuze s Glimem, protože to je jeho řeč. a jedině jeho řečí ho mohou oslovit nové obzory. už dávno vím že účelem hledání není dozvědět se , tedy něco někomu popsat nebo ukázat , ale pochopit. a to je něco jiného. Ideální bude když Glima něco na mých argumentech logicky zaujme a pak po tom bude vlastní cestou pátrat.

pokud by někdo chtěl abych něco z toho co píšu dovysvětlil jak jsem to vlastně myslel , tak velmi rád tak učiním. píšu to hlavně pro Glima. řekl jsem si že ho zkusím zaujmout logikou na které funguje.

jinak pokud jde o anděly tak je sice nevidím , ale mám to štěstí , že mi bylo povoleno komunikovat s mým duchovním rádcem. ale jedno vím. tohle nechci používat jako argument k přesvědčování druhých.
25.08.2011 - 17:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
když někdo narodil slepej, těžko se mu bude kdy zdát o modrým nebi

Jak to můžeš tvrdit?!
25.08.2011 - 17:46 | Filtr
(Rak) mikejla » inkateo www.pracesesny.cz
Nádhera !!!asi tak ve druhé třetině jsem se totálně ztratila ,ale chápu,že to bylo adresováno Glimovi a ten určitě vydržel..... :4:
co mě zajímá je ten konec a ten mě absolutně uspokojil zvláště ,když mám pocit ,že to předchozí absolutně potvrzuje že andělé jsou a já můžu pokračovat ve své snaze o šílenství :44: :15: :17: :17: :17:
25.08.2011 - 17:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Glimmer Man
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Neferlin, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jestli chceš, tak Ti ho ukážu, ale aby jsi z toho neměl doživotní šok :61:
25.08.2011 - 16:59 | Filtr
(Rak) almas » il*ča
To si pis,ze bude :3: :39:
25.08.2011 - 16:53 | Filtr
(Blíženci) il*ča » almas
Ano, taky jsem si to celé musela přečíst několikrát - perfektní elaborát ! :15:
:61: - také se těším na reakci G. - doufám, že bude :4: :20:
25.08.2011 - 16:47 | Filtr
(Býk) balboa » inkateo www.pracesesny.cz
presne tak, mozek je vpodstate formou odporu v poli ciste enegie, ciste pozornosti. Kazdy kdo neni osviceny, brani se svym specifickym zpusobem a tak vznika svet :) Kdyby byl kazdy osviceny a neexistovali by zadno Glimmer mani apd. tak by proste nic nebylo, protoze kazdy by jenom vnimal a nikdo by to vnimani nevyhodnocoval a nasledne netvoril hmotu. A kdo tohle pochopi, ze neni potreba vubec nic delat, tak muze vklidu umrit a umre s nim i tenhle svet
25.08.2011 - 16:38 | Filtr
(Býk) delict » Glimmer Man
nečetl jsem vše, na to je tu moc vedro, ale zareaguju:

ne, nevidím anděly. vidíš vzduch? gravitaci? magnetismus? ne a přesto je bereš jako samozřejmost. jen tak k zamyšlení :)
o to vlastně jde, smysly zachycují jen nepatrnou část naší existence.
25.08.2011 - 16:26 | Filtr
(Rak) almas » inkateo www.pracesesny.cz
Na mne trochu slozite,tradicne si to prectu
3x ale libi se mi to.Uz jsem zvedava co odpovi
nas G.
:1: :74:
25.08.2011 - 16:15 | Filtr
(Váhy) inkateo www.pracesesny.cz » Glimmer Man
Díky za odpověď.
A víte, že jste mi vlastně neodpověděl? A přesně v tom je kámen úrazu všech lidí, kteří si nekladou otázku co je vědomí. Prostě ho berou jako fakt a hotovo. Ale dál už o něm nepřemýšlí.
Už jste si někdy sám pro sebe řekl, že jste něco vyslovil jen tak v mozku, když jste to nemohl říct nahlas? Asi ne. Říkáme v takovém případě, že jsme si něco řekli jen tak v duchu. Myslíte, že to je náhoda? Myslí tedy duše nebo mozek?
Zkuste začít hledat odpověď kde je vědomí a co je jeho zdrojem. Jednoduchými úvahami zjistíte, že atomy ani ionty nemohou produkovat vědomí. Je to přesně naopak. Atomy a ionty se mohou v mozku uskupovat podle záměrů vědomí , ale nemohou být jeho zdrojem. Rozmístění atomů, nemůže vytvářet myšlenku, pojem, vědomí. Každá myšlenka nebo mentální činnost je spojená s přeskupením miliard iontů na neuronech (mohu Vám o tom napsat více) a je přece šílená úvaha myslet si, že napřed se musí koordinovaně přemístit miliardy draslíkových iontů (což podle vědy stojí na samém počátku řetězce vedoucího až ke konkrétní mentální činnosti) aby teprve následně tímto neuvěřitelně koordinovaným počinem vznikla myšlenka a její uvědomění. To by se napřed ty ionty musely mezi sebou domluvit , komunikovat a vyměňovat si informace aby informace teprve mohla vzniknout.
A když objevíte tuto jednoduchou pravdu, zjistíte, že vědomí je nehmotné povahy a je nadhmotné a že existuje mimo fyzikální omezení času, prostoru a hmoty. Mozek je pro vědomí jakýsi geniální propojovací uzel, skrz který vědomí řídí hmotný skafandr (tělo) a také skrz který od tohoto uzlu dostává zpětnou vazbu z hmotné roviny reality. Mozek ale není vědomí a ani nemůže být jeho nositelem a zdrojem. Jako oko je čočka , nervy jsou dráty , tak mozek je geniální zpracovna , třídírna, vysílačka a přijímač , který slouží našemu vědomí (naší duši). A ta není složená z atomů a není omezená v čase ani prostoru, právě proto, že není hmotného charakteru.
Podívejte se třeba na jemnou hmotu , tedy na vakuum a zjistíte , že máme přímo před očima zázrak v přímém přenosu.

Jestli vidím anděly? Ne. Nevidím. O jejich existenci však nemám pochyb. Stačí na to opět jen selský rozum
25.08.2011 - 16:08 | Filtr
(Býk) balboa » Glimmer Man
Mam kamarada, ktery ma podobne nazory jako ty... ale posledni dobou po nekolika psychedelickych zazitcich se mu zacinaji ty jeho nazory rozpadat :) Ja tvrdim ze to, co lidi povazuji za halucinace je skutecnost, zazitek kosmickeho vedomi je vzdy pritomny ve vsem, rodis se z neho a umiras do nej. On zase tvrdi, ze zazitek tohodle osviceni je projekce mozku, protoze ma silnou averzi k duchovnu kvuli tomu, ze ho nutili chodit do kostela...
Ono je vlastne uplne jedno, co je realita a co neni, my mame tu moznost si vybrat a nastavit vnimani, pokud se nekomu zije ve fantasy svete lip, tak budiz.

Ja treba andely nevidim, protoze nikdy jsem v nic takoveho neveril - ten kdo takovym vecem veri a spojuje si to s vedomim tak vidi energi timhle zpusobem ztvarnenou. Ja vidim jen elektromagneticke pole a nemam potrebu si to nejak zosobnovat. Ale vsechno co si kdo dokaze predstavit, vsechno tohle existuje v urcitych dimenzich, staci se na ne naladit.

Mozkova projekce je uplne vsechno, co dava smysl, vyznam nebo tvar ci formu. Takhle pracuje nase umela inteligence s energii, zhmotnuje ji....

Btw kdysi jsem byl jako ty nazorove, je dobre verit jen tomu, co zazijes, z ceho mas zkusenost... no ale pak to prislo a zjistil jsem, ze nazory jsou jako dira do prdele - kazdy ma nejakou a je to jedno jakou, fakta jsou fakta a ty proste musis zazit aby sis trochu rozsiril obzory :) Takze bych ti doporucil masivni davku LSD a pak neco rikej, az to uvidis
25.08.2011 - 16:04 | Filtr
(Rak) almas » Glimmer Man
Glime az ted jsem si precetla o te Horecke.
Vcera jsem jen odpovedela spontanne na otazku
ktera se tykala hovoru s andely.

Nevidim zadneho Andela ani buclatyho andilka
jen citim,ze nejsem sama.Nevidim nic, neslysim hlasy jen vim ze je.
Jeste doplnuji ze nejsem verici a nikdy nebyla
a hlavu mam v poradku :1:
25.08.2011 - 15:47 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » inkateo www.pracesesny.cz
Jste na mě moc chytrej a chcete po mě dokázat neexistenci něčeho... to ale nejde. Mě musí být dokázána existence. To by šlo třeba tak, že nás půjde víc do blázince, najdem chovance, kterej vidí anděla a ukáže nám, kde ten anděl je. Když toho anděla všichni uvidíme a vyfotíme, tak můžem říct, že anděl fakt existuje.

Můj názor na vidění jste pochopil soudím správně. Anděl je mozková projekce, přirovnám-li k fotografování, tak je to vada na snímači. Před objektivem to není. Takže ten člověk opravdu vidí anděla, o tom nemám pochybnosti. Pochybnost mám o jeho duševním zdraví a o funkci jeho mozku.

K vaší otázce - hmota produkuje vědomí, pokud je nějak zachycena, nějakým orgánem k tomu určeným, pokud někdo nemá nos, tak necejtí řízek... ale opět může dojít k mozkový projekci, takže vědomí hmoty může mozek vytvořit, ani by ke kontaktu došlo, ale tady hraje roli paměť, nemůžu si vytvořit něco, co jsem předtím nepoznal... když někdo narodil slepej, těžko se mu bude kdy zdát o modrým nebi. Vědomí je podle mě chemický reakce, kontakt z hmotou jí může vyvolat a dojde k onomu vědomí - uvědomění.

Snad jsem to formuloval dobře...

Teď dám otázku já - vy vidítě anděly??
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Lev Lvu
ukázat kalendář »