Proč byl Michael Jackson zavražděn ?


28.04.2010 - 22:18
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

Proč byl Michael Jackson zavražděn ?
Existují mocné skupiny Ilumináti, svobodní zednáři, kteří uctívají Satana a chtějí ovládnout svět a lidstvo uvrhnout do otroctví, kterému se říká NWO - New World Order - Nový Světový Řád - nejhorší totalita všech dob.Tito satanisti využívají zábavní průmysl včetně hudebního k vědomým i podvědomým manipulacím s naší myslí - jako podprahové zprávy že jsme otroci, výzvy k pudovému sexuálnímu chování, propagace násilí, vraždění apod.Hudba má obrovský vliv na mozek a vědomí na mnoha úrovních stejně jako obraz. I Michael Jackson byl nucen používat satanské symboly a texty ve své tvorbě, s odporem používal, ale pak odmítl, dali mu kožní nemoc vitiligo a lupus - stále odmítal - následovala veřejná diskreditace pomocí pedofilních skandálů (nikdy nedokázané) - při letní tour 2009 chtěl Jackson VEŘEJNĚ Pravdu odhalit světu - následovalo to, co u Boba Marleyho, Johna Lennnona, JF Kennedyho, Marilyn Monroe - veřejná vražda !To jsou jejich metody - pusťte si MTV, filmy, zprávy a máte všude krize, vyvolávání strachu, násilí, sex - nízkoenergetické vibrace, které člověka tlačí mezi zvířata :8:
YouTube

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
29.04.2010 - 17:23 | Filtr
(Vodnář) Siraels
Každá osobnost se stává určitým centrem pozornosti a každý tu slávu v podstatě prožívá některak jinak a ne každý ji unese (viz. J. Morisson nebo třeba M.Monroe aj)a nedá se tedy říci,že by ti slavní byli zároveň také šťastní,byť mají příliv obdivovatelů,fanoušků apod. Samozřejmě,že kolem těchto osob také vznikají různé bubliny spekulací,závisti a fám......přízeň tak jde ruku v ruce s tendencí různého pošpiňování a pomluv....realita se tak zahaluje do různých tendencí ,někdy až mystických podob a snadné manipulovatelnosti davem... :3: :3:
29.04.2010 - 17:09 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Baděnka
a máš to ověřený,podložený důkazama,Baděnko? :34:
29.04.2010 - 17:03 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Lynx
he he,Lynxi,myslela jsem,že Tě znám,ale nebudeš ty nakonec Iluminát? :61:
když maj tak vychytaný to utajení?? :5: nějak mi začíná docvakávat a uvědomuju si zdánlivě nepodstatné maličkosti,kterých jsem si dřív nevšimla.. :4: :2:
29.04.2010 - 16:32 | Filtr
(Ryby) Marek 83 » Lynx
Majlk byl právě převším autor muziky..i textař..a i autor svých videoklipů...
29.04.2010 - 16:10 | Filtr
(Ryby) Marek 83
Promin, ale s tímhle nesouhlasím, Ilumináti jsou dost velké zvěrstvo, ale nevidím jediný důvod proč by zabíjeli Majkla?To že kolem nás panuje stracha a nejistota, a všecho to kolem chaoz -- to víme asi tady všichni, uměle stlačený Euro a dolar..aby potraviny a vše kolem mělo pak stoupající cenu a lidi pak žili víceméně v chudobě..i ty čipy chápu..ale především Majkl byl rozdvojená osoba, trpěl těžkou depresí, a dávkoval se práškama a vším možným, byl vyhublej až na kost..a hůavně vysílenej, měl jet 50 koncertů po Londýně, i tak by to prostě nedal..takže Ilumináti v tomhle roli prostě nehrajou..bylo mu 50 let..to už je celkem slušnej věk -- na tu jeho zátěž..Ano Ilumináti jsou všude, ale do hudby za tím moc nepronikly..a doufejme že ani neproniknou..
29.04.2010 - 15:15 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mrtvý
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
zdrojů je relativně hodně, např. http://www.sightlessworld.wz.cz/mod…
nebo
http://www.overlordsofchaos.com/htm…
nebo
http://www.illuminati-news.com/

sbírám střípky z různých zdrojů a dávám dohromady, ale některé střípky můžou být úmyslně podvržené - ve virtuálním světě nikdo neví co je skutečné a co ne, fikce a realita se stírají :3: takže ... VOLBA je na VÁS :1:
29.04.2010 - 15:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Lynx
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele eXistence X, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Lynxi - k té demagogii :
neřek sem, že černí panteři jsou mírumilovní, řekl jsem, že Jimmy byl mírumilovný a byl také černý panter :-)
U toho Vitiligia jsem se opět ptal, jestli vůbec existuje taková extrémní forma (mohlo to být i něco jiného) a o Mikiduc víme, že se vyskytuje.
Nikdo neříká, že Illumináti tahají za všechny nitky, ale tahají za mnoho důležitých nitek a důležité osoby z politiky a průmyslu mají podchyceny - fungují podle jejich symbolu - pyramidy, tj.nahoře jsou Illuminated ("osvícení", oko - co všechno vidí a řídí) a pak hierarchickou (pyramidální) strukturou mají spoustu nohsledů (třeba řád zednářů), kteří slouží dílčím účelům, čím níž ve struktuře, tím míň informací mají, což se hodí k utajení.
A kdyby se prokázalo, že byl pedofil, tak by šel sedět, ale lepší je celebritu společensky znemožnit - znedůvěryhodnit, ať pak říká co chce, většina mu nevěří. Oni mají postup podle toho, jak je jim určitá osoba nebezpečná, nejdřív se dělají vždy špinavé hry, najde se slabina dotyčného a na tu se útočí, obvykle veřejně. Zabití je vždy až poslední krok, kdy dotyčný hrozí, že půjde na veřejnost a řekne jak se věci mají, pak člověka zabijí. Majkla potřebovali umlčet, ale byl hodně oblíbený tak se to udělalo jako nehoda, aby fanouškovskou základnu moc nevydráždili (itak už byl kolem jeho smrti hurhaj). V případě JFK nebo Lennona použili přímo veřejnou vraždu - jako odstrašující příklad pro kohokoli, kdo jde proti nim.

Vojensko-průmyslový komplex jsou největší a nejbohatší korporace světa (většinou US), které vyrábí průmyslové zboží, zbraně, spadá tam farmaceutický průmysl, mediální průmysl atd. Ti drží finanční zdroje, jsou hybnou silou západních ekonomik. Korporace taky dodržují úzkostlivě hierarchickou (pyramidální) strukturu řízení.

Nejde jen o rozvody, ale i o politickou situaci třeba u nás, myslím dost lidí to vnímá, že to není dobré, jak to je ... člověk se ptá, proč to nefunguje ... a když mi neodpoví (politici, firmy, média, škola ...) na moje otázky, tak začnu hledat, domýšlet, ptát se a nakonec to psát na najdi se :-)

OK moje chyba, oko Sauronovo - v pánu prstenů značilo zlo, a ve znaku Illuminátů je pyramida s okem na jeho vrcholu - tento symbol je i na dolarové bankovce s nápisem Nový Světový Řád v latině. Je to o symbolech, jejich významu a proč jsou tyto symboly na různých "zvláštních" místech

Důkazy jsou nakonec nejisté, vše se dá zfalšovat, překroutit význam - nakonec člověku zbyde stejně jen víra, v lepším případě intuice a jeho volba, čemu věří, každý máme svůj svět :3:
29.04.2010 - 15:00 | Filtr
(Rak) Baděnka » Lynx
vis, treba po tech letech odmlceni si rekl a dost, uz se jich nebojim, This is it, ted reknu lidem pravdu, jak to vlastne doopravdy je a chci si udelat jeste turne pro moje fanousky, byt by to bylo posledni..
29.04.2010 - 14:54 | Filtr
(Rak) Lynx » Baděnka
pokud by chtěl světu sdělit nějaké šokující, skandální odhalení, proč by kvůli tomu pořádal koncertní šňůru? Notabene za situace, kdy byl velmi nemocny - jak píše Kostěj viz výše. Není lepší normální tiskovka? Navíc za předpokladu, kdy má strach, necítí se v bezpečí, atd...

Musím se přiznat, že mi to opravdu nezapadá - bohužel :-(.
29.04.2010 - 14:51 | Filtr
(Rak) Lynx » Baděnka
Pokud mi je známo, tak Michael Jackson nebyl autorem hudby, textu, ani svych videoklipu. Ale je mozne , že se mýlím...
29.04.2010 - 14:50 | Filtr
(Rak) Baděnka
kdyz o tom tak premyslim, proc prestal zpivat? byt na verejnosti? proc se po letech najednou rozhodl udelat turne? a najednou jeho smrt? opravdu vam to nezapada?
29.04.2010 - 14:47 | Filtr
(Rak) Lynx » Iza23
ano, svobodní zednáři jsou pokračovatelé templářů.
A neopomíjel bych ani dobrovolné hasiče a spolek filatelistů - to jsou téměř také hermetická společenstva a jejich vliv na celou tu věc kolem Majkla nebude zanedbatelný.
Takže - pozor na ně !!!
29.04.2010 - 14:46 | Filtr
(Rak) Baděnka
lidi a prelozili jste si treba nekdo jeho texty? mnozi asi neporozumi, i kdyby byly v cestine..
i ve videoklipech se na ne snazil upozornit, oni vsak nektere casti vymazali..
29.04.2010 - 14:45 | Filtr
(Lev) Mrtvý » Freja
No, ono záleží na tom, čemu říkáme brajgl ... Já osobně Kostějovo vidění světa akceptuji se slovy, že na něj má právo. Jen jsem chtěl vědět odkud čerpá, ale když mne takhle odbyl, tak jsem prostě chtěl naznačit, že to je málo.

Sám tomu jen pramálo důvěřuji, na druhou stranu vše souvisí se vším a kdo z nás sežral veškeré vědění světa? Osobně vím pramálo :3:
29.04.2010 - 14:45 | Filtr
(Vodnář) mitea » Shirma Nuwa
:15: :17: :68:
29.04.2010 - 14:44 | Filtr
(Rak) Shirma Nuwa
no je to všechno fakt moc divný,co se mu dělo. Michael Jackson byl skvělý a zvláštní,sice mám jineý hudební styl ,ale byl fascinující a jeho některý clipy taky byl to neobvyklý zpěvák-člověk a je mě moc líto co se mu stalo,je ho škoda :42: :17: :74: :68: :27:
29.04.2010 - 14:42 | Filtr
(Lev) Mrtvý » Lynx
Tolkien byl především vzdělaný člověk a jeho osobu, když vynecháme, tak napsal dílo, v kterém si najde každý to svoje. Neonacisti si tam najdou rasovou politiku, ekonomové zajímavý dynamický model, slovo Boží hledající si najdou odkaz na Bibli svatou (kterou samo taky četl a něco z toho mohl vyzobnout, nebo se tím inspirovat), atd...

No, a todle jsem taky slyšel prvně... Když nad tím tak přemítám, celkem by mně zajímalo, co takoví neonacisti mají za symbol v Tomovi Bombadilovi :25:
29.04.2010 - 14:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » eXistence X
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja som pocula, ze slobodni zednari su udajne pokracovatelia templarov :25:
29.04.2010 - 14:29 | Filtr
(Štír) Freja » Mrtvý
Aha,ted to taky vidim...tady se smichali Iluminati se svobodnyma zednarema...no to je brajlg,toto.... :32: :49:
29.04.2010 - 14:29 | Filtr
(Rak) Lynx » Mrtvý
Ano, Sarumanovo oko mě rovněž pobavilo :-))
ad 1) nepochopil jsem význam
ad 2) vždy jsem měl za to, že oko je Sauronovo

Ale možná byl J. R. R. Tolkien také Iluminát (nedivil bych se) a temnou symboliku do svých děl zakomponoval, aby šířil ony nízké vibrace - tak by se to asi dalo vysvětlit :-))
29.04.2010 - 14:27 | Filtr
(Štír) Freja » Lynx
:30: presne tak...utek od jednoho extremu do druheho..a zdravy rozum je kde???

Clovek by mel ty vycteny 100% jisty informace selektovat a hlavne...neustale pochybovat,nic nebrat jako dogma. :3:
29.04.2010 - 14:26 | Filtr
(Rak) Shirma Nuwa » škodasemnoumluvit
no mě se to nezdá jako pouze tvůj názor,tys sem přišel prostě prudit,snažit se někoho vytočit vyvolat spor a ještě zle mluvit o zemřelém-což se nemá, takže s tehle diskuze bys měl radši zmizet :19:
29.04.2010 - 14:22 | Filtr
(Lev) Mrtvý » eXistence X
No, jako odpověď mi to stačí i nestačí ... neb:

Videa mi zavánějí konspiračníma teoriema okolo :32: Obzvláště pasáž od 00:00:52 po 00:01:05 z toho druhého videa mně zaujala. Zde jsem si vzpomněl na tuším šedesátá léta, kdy se našla skupina lidiček, co tvrdili, že McCartney z Beatles je mrtvý a hraje za něj dvojník. Taky si pouštěli desky odzadu, chytali se plakátů, viz světoznámý plakát ke studiovce Abbey Road. Jdou tam po přechodu a McCartney je jediný ze skupiny bos. No, a našly se také mnohé jiné podezřelé "náhody".

Na netu se najdou ptákoviny, třeba jako nejzářnější příklad jsem na wikipedii(!) našel, že Lucifer je z římanského panteonu bohů a polobohů a má jít o jitřenku. Když jsem chvíli pátral v paměti, tak jsem si vzpomněl, že todle už od někud znám. Nakonec jsem to našel v LaVeyově Satanské bibli, kde jak sám uvedl je jím samotným upravený panteon, který se lépe hodí pro magické účely. Toť k internetovým zdrojům. Takže všude po netu nelze říci jako autoritu, nýbrž je nutné uvést konkrétní zroje a vědět, kdo za nimi stojí.

Tolkiena do toho snad už tahat nebudem, že ne :3:
29.04.2010 - 14:22 | Filtr
(Vodnář) mitea » eXistence X
Staré príslovie hovorí : "bez vetra sa ani lístok nepohne".
Vsetko co je povedané a nejakým úcelom nemusí byt síce cistá pravda, ale treba pripustit aj to, ze ani úplná loz. Faktom je, ze nie sú dokazy, takze nám neostáva iná moznost, iba spracovávat sprostredkované informácie podla svojich schopností, mozností a intuície. Je len na nás comu uveríme, co pripustíme, co uprednostníme a co naopak nie, ale vzdy tu ostáva moznost, ze ak nieco podstatné prehliadneme, moze to mat pre nás následky. Nemali by sme nikdy podcenovat tok informácií, nech uz sú akékolvek a z akéhokolvek zdroja a aspon si ich nechat prejst hlavou.
A tých skupín, ako ilumináti a pod.je viacej a niektoré pracujú proti sebe... :3:
29.04.2010 - 14:05 | Filtr
(Rak) Lynx » eXistence X
Kostěji - tomuto se říka demagogie...
Ty sám píšeš, že taková forma neexistuje (měl jsi na mysli ten rychlý průběh, atd...). Takže se ptám: pokud tedy taková forma neexistuje, proč tím byl infikován - aby si každý lékař říkal: sakra, co to je? Aby v každých novinách vycházel článek o tom, jakou že to měl divnou formu onemocnění a kde k ní přišel? nemyslíš si, že by to bylo z jejich pohledu jaksi kontraproduktivní?
Ohledně těch soudů - na jedné straně píšeš o tom, jak ho soud osvobodil (chápu, to se ti hodí tzv. do krámu). Ale pokud by padl nějaký verdikt, jenž by na Majkla ukázal prstem a řekl by: ano, je to pedofil - nemělo by to pro ně větší smysl? Pokud je to tak, že tahají za věechny nitky, nebyl by to pro ně zřejmě problém, ne? A pokud jim Majk tak moc pil krev, proc k jeho odstraneni nedoslo již mnohem dříve? Proč? A Proč byl (dle Tveho nazoru) zabit zrovna tímto způsobem? Aby si každa pop star, kterou maji "pod palcem" řekla: a sakra, majkl to od nich koupil, s nima vazne nejsou žerty...?
Co to je - vojensko - průmyslový komplex? Co to znamená?
Ano. Jsme vadná společnost. Přesně tak. K rozvodům dochazí v moderních dějinách neustále (pochopitelně to ilumináti kvitují s povděkem) a to, že je toho ted vice - to se da preci vysvetlit i jinak, nez za použití teorie spiknutí...
A ještě k Tvému staršímu příspěvku o JH a černých panterech - pokud o nich píšeš jako o mírumilovných lidech, doporučil bych intenzivní samostudium.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »