po 101x... Reiki, je nebezpečné ???


23.09.2009 - 19:23
(Panna) dj.kelly
po 101x... Reiki, je nebezpečné ???
ahoj lidičky,začínám se víc zajímat o Reiki a mám takovou obavu. od puberty se dokážu dostat jednoduše do Alfa stavu. dost často mám pocit, že nejsem doma sám i když jsem. mám osobní zkušenost s telepatií. prostě asi dokážu vnímat trošku něco víc.k otázce: co když se mně v důsledku Reiki otevřou smysly ještě víc a budu vnímat víc? někdy se totiž toho co vnímám bojím. pokud bych to měl vnímat intenzivněji, bál bych se víc, což nechci.poradí někdo zkušený?díky za reakce

Stránka: 4 3 2 1
Řazení:
24.09.2009 - 17:29 | Filtr
(Panna) Namchan » il*ča
Taky znam ženu...pořad mi posilala reiky a když si udělala mistrovsky, tak během par tydnu skončila na antidepresivech a nevi co se s ni děje. Neda si poradit je hrozně ješitna.
24.09.2009 - 17:16 | Filtr
(Blíženci) il*ča » Levleon
Nedávno jem četla něco podobného v časopise Phoenix - vyprávění ženy, která se začala věnovat reiki - první stupeň byl OK, když přešla na druhý, taky proběhlo vše v pohodě. Po té se rozhodla přistoupit k mistrovské zkoušce - měla sice pocit, že není vše v pořádku - ale byla poněkud zaslepena výsledky dobrými výsledky a pocitem vlastní důležitosti . Několik dní po závěrečném zasvěcení následoval pád - její tělo reagovalao neadekvátně na veškeré podněty - pokud potkala někoho, kdo se na ni usmál,měla pocit, že se její tělo naplnuje zářivou energií, pulzující v mohutných vlnách, plakala štěstím a nebyla schopna se ovládnout . Bohužel to vše platilo i v opačném případě, což bylo mnohem horší - jakákoliv hrubost ji dováděla k nezvladatelné lístosti a vnitřní bolesti - to vše vyustilo v krizi partnerskou , zdravotní, deprese.... :19:

Znám dvě osoby, které mají první stupeň reiki - první osoba - muž - říká , že mu to vůbec nic nedalo, bylo to pouze nepodstatné zastavení na jeho Cestě . Druhá osoba je žena - je nadšená, má velmi dobré výsledky v osobním léčení a chystá se na stupeň druhý.
24.09.2009 - 16:57 | Filtr
(Panna) dj.kelly
VELMI děkuji všem za hodnotné příspěvky :30:

něco na oplátku :


Transformace a zkušenosti s ní

Samsára tu je dokud je tu rozdělenost těla, mysli a duše. Dokud je tu boj o to, co je správné a co si můžeme dovolit.

Tělo chce živočišnost a požitek, mysl společenskou kultivovanost a uznání, duše volnost a svobodu.

Nirvána je sjednocení všech těchto tří energií.

Pokud porozumíme radosti těla a radosti mysli a objevíme v nich jen čistou energii, pak stačí tuto energii nechat proudit skrz otevřené srdce a dojde k transformaci.

Živočišná energie se zkultivuje, kultivovaná energie osvobodí a osvobozená energie se účastní konání v tom nejlepším způsobu, jaký je možný.

Tady nastává ta alchymie, kdy nalézáme Boží království a vše ostatní je k němu přidáno.

Tedy zjednodušeně, hledejte ve vašem životě radost, ať už pochází z těla, či mysli a pak ji nechte proudit srdcem a o víc se nestarejte.

Zůstanete-li pravdiví, samo si to najde svou cestu.
24.09.2009 - 16:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petr.pf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Samozřejmě, že Reiki nezmění nitro člověka. Reiki pomůže člověku pochopit, že existuje jiná, lepší cesta, než je ta, kterou zatím člověk šel. A zbytek už záleží jen na tom samotném člověku. Reiki pomáhá, Reiki neřeší. Reiki je prostředek, Reiki není cíl.
24.09.2009 - 14:37 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele petr.pf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Reiki Ti neublíží a znásobí ti vnímání. Duchů se neboj - lidi jsou horší. Pokud by se kolem Tebe motal zlý duch či démon, poznal by jsi to už dávno. Hlavně si musíš uvědomit, jestli se více bojíš toho, že se Ti znásobí vnímání a otevřou se Ti obrovské nepoznané obzory nebo toho, že sem tam potkáš i negativní bytosti. Pokud se Ti zvýší vnímání, Tvé Já Ti samo poradí (kromě dalších věcí) i možné obrany proti těmto negativním bytostem. Buď zůstaň malým a nechtěj nic nebo se staň velkým a jdi do toho.
24.09.2009 - 07:56 | Filtr
(Hadoken) ži.va » dj.kelly
tak jdi :17:
24.09.2009 - 07:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Sem.miš, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj.
Po 101x definice Reiki
"Reiki je energie = boží láska = univerzální energie ze které je absolutně všechno tady na Zemi."
Vše energetické se dá "spravit" opět jen energií. Reiki spravuje napáchané škody tím, že upravuje vibrace na ten správný kmitočet. Jako když pytel záplatuješ pytlovinou a hedvábí zase hedvábím.
Takže jak by mohla být nebezpečná?
Není nebezpečná.
Co se týká tvého vnímání - Reiki "je inteligentní" v tom smyslu, že neumí být negativní a jakmile by jí kdokoli nebo cokoli chtělo zneužít pro něco negativního, tak přestane proudit. Nenechá si nic přikazovat.
A s vnímáním duchů má do činění jen to, že je odpuzuje, pokud jsou negativní, protože kolem tebe dokáže tvořit ochranný obal. Umí je od tebe "odprejsknout" co nejdál, protože je to prostě koncentrovaná láska, kterou negativní bytosti nemůžou ani cejtit.

Namchan o pár příspěvků přede mnou říká:
"Ježíš řekl: Kdo ve mne věři a za mnou pujde bude činit skutky jako ja ..."
To je pravda - kdo umí používat Reiki, je na tom stejně jako Ježíš - je blíž Bohu, Univerzu, má čistější myšlení, pomáhá bližním v uzdravování a snaží se dobro šířit mezi co největší počet lidí ne doktrínami, ale vlastním příkladem.
:17:
24.09.2009 - 02:48 | Filtr
(Štír) Tasha11 » Tyna_Tynka
Tynka pise naozaj pravdu, najprv prechadzas procesmi ako uvedomenie si kras tohto zivota, uvedomenie preco tu si, odkial si, kto si.Zacnes plne milovat svet, zivot a ludi. :18: Maximalna laska, ktoru v okamih pocitis a uz nevies inak, len milovat a milovat vsetkych bez rozdielu, slabsich aj silnejsich, padlych aj bez upadkov, zvieratka, proste absolutne vsetko, ti postupne dava priechod tejto energii.Je to pochopenie inych, vsetkych. Uvedomenie si , vedomie preco sa vsetko deje.Preto tuto cast, ktoru som prave opisala, velmi kurzom reiki neverim, neviem si predstavit ako v rychlosti k tomuto vedomiu prides, k tej neskutocne velkej laske dospejes ...da sa to cez kurz???Plne MILOVAT? Ale nie domnele MILOVAT, ale MILOVAT? :18:
Poznam ludi, ktori tiez miluju a miluju naozaj vsetko, ale ani jeden z nich nepresiel Reiki. Na realnu lasku som vnimava az velmi dobre, nakolko sa nesie s hlbokou pokorou a uvedomenim kde sme.Drzim ti place DJkelly, nech uz si zvolis cestu akukolvek, mas v tejto diskusii nazory roznych ludi a celkom zaujimave su aj v tej predoslej diskusii o Reiki,nezatracujem rozhodne tych, co presli kurzom, opat to bola ich vlastna cesta :27:
24.09.2009 - 02:34 | Filtr
(Štír) Tasha11 » dj.kelly
ano, ano, ano :27: plnohodnotne odpovedam ano :27:
24.09.2009 - 02:32 | Filtr
(Štír) Tasha11 » zofinkaIv
podla mna je hrozne citat, ze "ti bolo povedane" to by si predsa mala vnimat sama, mas kurz reiki, tak potom kde problem? kde sa vynechala nitka suvislosti? ty s vlastnymi ochrancami nekomunikujes? nerozumiem tej postupnosti....pokial pouzivam "reiki" mam duchovne uvedomenie a plne s nim pracujem, nepotrebujem inou dusou oboznamenia co sa mi deje :68:
24.09.2009 - 02:25 | Filtr
(Štír) Tasha11 » Levleon
ano, opat pises o obdobnom , suhlas :27:
24.09.2009 - 02:22 | Filtr
(Štír) Tasha11 » dj.kelly
Vies Dj kelly, na temu Reiki som obdobny nazor Pavlovmu uz vyjadrila a stale si stojim v hlbokom vnutornom presvedceni, ze vsetko ma svoj prirodzeny postup a vyvoj a urychlovanie nie je na mieste, obzvlast, pokial si takto vnimavy.
Dokonca myslim, ze Reiki a vobec cela masineria, umelo vytvorena kurzami a mistrami je mi hlboko proti srsti.(co objasnujem uz v spominanom prispevku).
Preco to pisem, ludia, ktori su schopni liecit a ma im byt dana tato cesta, si casom uvedomia svoju silu ruk, a uvedomia energiu z nich prudiacu, netreba na to specialne cvicenia, ide to uplne samo, ale je to natolko prirodzene a ide ruka v ruku s dalsimi vnimaniami, ze ta to nezaskoci, ba naopak, je to prirodzeny postup.Takyto postup je aj cestou vnutorneho myslenia , postoja k zivotu, skusenosti.
kazdy jeden krok ma svoje opodstatnenie, napriklad aj ked vnimam vlastnu energiu a citim ju maximalne mozne, ako sa len da a zaznamenala som pozitivne skusenosti s jej pouzitim pre inych, stale viem, ze nie je cas ju pouzivat verejne, preco? pretoze opat viem, ze pride chvila uvedomenia, kedy mi bude presne dana myslienka, kde a komu ju posuvat, a za akych okolnosti. Idem cestou prirodzenou a postupnou a viem, ze je to cesta mudra a pokorna, vsetko ma svoj cas
:1:
Preco to pisem? prave kvoli vnimaniam, o ktorych sam pises, obavas sa dalsieho a snad nezvaldnutelneho,a mas pravdu. Nas materialny svet je len svet pomimo ineho sveta, inej dimenzie, plnehodnotnej a plnevnimatelnej taktiez az postupom. Neviem si predstavit v akom rozsahu vnimaju tieto skutocnosti ludia po kurze, avsak prirodzenou cestou je to prijatelne a plne pochopitelne uvedomenie. :68:
Pravdou je tiez aj to, ze su mnohi spokojni s kurzami a tak si teda vyber a rozhodni sa sam, pocuvaj svoj vnutorny hlas duse :1:
24.09.2009 - 02:06 | Filtr
(Štír) Tasha11 » Namchan
plne suhlasim, skvele Pavle :27: :30: :30: :30:
23.09.2009 - 23:31 | Filtr
(Panna) dj.kelly


ano je to velmi nebezpečné.




většina lidí není na toto poznání připravena.
23.09.2009 - 23:04 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » dj.kelly
Proč tohle píšeš?
Ježíš přece taky "uzdravoval rukama", i tento odkaz právě Usui využil.
Bibli sice neznám velmi dobře, přesto chápu. Je to pochopitelné, přes Lásku se ti otevře vše potřebné a možné.
Ale než je člověk připraven, nedokáže si to samozřejmě téměř ani představit.
23.09.2009 - 22:08 | Filtr
(Panna) dj.kelly » Namchan
Ježíš neexistoval, nebo to byl mimozemšťan...
Tvůj příspěvek zní jak brainwashing od Svědků Jehovových...
btw Bibli znám velmi dobře.
23.09.2009 - 21:57 | Filtr
(Panna) Namchan » dj.kelly
Ziskat energii bez kurzu se ptaš?
Zacituji Ježiše, někteři to sice nemaji radi.... řekl: Kdo ve mne věři a za mnou pujde bude činit skutky jako ja a nad to větši.
Jit za Ježišem znamena jit za Laskou, protože on byl Laska.
Přečti si knihy Bedřicha Kočiho.
23.09.2009 - 21:56 | Filtr
(Panna) dj.kelly » ži.va
ahoj :17:
Reiki neznám...
cítím, že chci jít dál...
23.09.2009 - 21:53 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » Tyna_Tynka
Jo akorát nebezpečí u těch berlí je, že u nich někdo zůstane, protože se domnívá, že chodí už dostatečně dobře, nebo dokonce výborně, ale není to tak. To jsem zapomněla dodat.
23.09.2009 - 21:36 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » dj.kelly
Lze, Mikao Usui, který Reiki říká se "znovuobjevil", ho měl získat sám, po studiu a meditacích.
Je to přece částečně léčitelská schpnost a jak tu zaznělo - reiki je všude kolem, každý ji může využívat, pokud je pro ni vhodným kanálem (a to je právě otevřením, čistotou nebo jak to chceš nazývat).
23.09.2009 - 21:29 | Filtr
(Hadoken) ži.va
pokud cítíš, že Reiki ne, tak ne... :3:

23.09.2009 - 21:22 | Filtr
(Lev) zofinkaIv » drátek
tak vzhůru do bezvědomí a šťastnou cestu :23: :29:
23.09.2009 - 21:20 | Filtr
(Panna) dj.kelly » Namchan
myslím, že nejsem duchovně líný.
je možné nejít do kurzu a získat tuto schopnost sám?
23.09.2009 - 21:20 | Filtr
(Lev) zofinkaIv » Namchan
nebyla jsem v kursu,byl to náš rod.přítel,léčitel,kterému absolutně důvěřuji už 5 let a za kterým jsou vidět výsledky,nejen u mých vyléčených blízkých. A na reiki jsem nějakou dobu čekala,musí tam být určitý stupeň duchovnosti,a hlavně vhodnost pracovat s energií... :29:
23.09.2009 - 21:04 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka » Levleon
Je to berle, máš pravdu. Ale úplně na škodu berle vždy nemusí být. Nejdřív se třeba skoro nepohneš, pak začneš chodit o berlích a potom sám. :3: A někdo ty berle nepotřebuje vůbec, aby se naučil chodit.
Jak zmínil Namchan, každý v nitru ví, co je pro něj to správné, jen se snažit naslouchat.
Někomu to může ublížit a někomu to může být přínosné.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BeranBeranu
ukázat kalendář »