Láska mezi mužem a ženou je nádherná věc,ale.....čemu slouží?


30.06.2009 - 22:40
(Býk) player
Láska mezi mužem a ženou je nádherná věc,ale.....čemu slouží?
Všichni to několikrát za život prožíváme.Líbí se nám to,vzrušuje,dojímá,obohacuje,je to koření našeho žití.Jenže:Quo vadis,lásko? Proč je to u nás tak dané,že po nádherné záběhové době přijde jakýsi příjemný kamaračoft a v konečné fázi (až na výjimky) jsme schopni druhého v lepším případě tolerovat ale již ho nezbožňujeme,v tom horším mizíme za cenu emočního vypětí a rozvratu?Je tedy život v páru omylem lidstva?Měli jsme zůstat v rodech? Tam,kde třeba oplodňovali samičky jen ti nej samci?Namchan tu kdysi řekl,že čistá láska přečká cokoliv,že vychází z duše.Já se považuju za oduševnělého tvora,nicméně vždy po dvouletém vztahu jsem se dostal do slepé uličky.Tak proč ? Proč? Proč musíme platit za pár měsíců rozkoše a nádhery takové obří daně? Tuší to někdo?

Stránka: 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
01.07.2009 - 11:21 | Filtr
(Panna) Ameliee » UreaNayal
nic víc, nic míň...vnímám to podobně...díky za tvá slova... :17:
01.07.2009 - 11:20 | Filtr
(Panna) Ameliee » player
Dobrá, nečílíš :15:
sama za sebe cejtím, že vím, kde je zakopanej pes..
01.07.2009 - 11:18 | Filtr
(Býk) UreaNayal » player
Vždyt Ti tady na to v různém pojetí téměř všichni odpovídají :63:-proč domníváš,že to příroda domršila??-třeba je to naopak velmi důmyslný"mechanismus-zkrátka se musí potkat dva-kteří jsou kompatibilní-cokoliv ,co není ,nemá šanci přežít-maximálně tak živořit a pokud se člověku nedaří potkat,nebo setrvat a "rozrůstat se",tak není ještě optimálně nastavený-dozrálý...taky,když chceš potkat přítele-nejdřív musíš být ty dobrým přítelem a stejné je to s čímkoliv jiným...Ukázat prstem na "přírodu"sice člověk může,ale dokud mu nedojde,že ten prst musí nejdřív zacílit na sebe,tak se moc nepohne...Když je tu řeč o živlech-tak pokud je člověk s převahou zeme a vody-a vybere si k životu někoho,kdo je čistý ohen,tak to zkrátka fungovat nemůže-může se od něj naučit hořet, jeho podstata se tím rozroste-ale nezmění-obdarují se a zmizí si ze života-ohen Tě zahřeje a pak dohoří-u zvířat je to zkrátka jasné-tučnák nebude žít s polární liškou :23:a nikoho to neudivuje-proč by to mělo být u lidí jiné...jen to není tak očividné...neo tak nějak :4: :4: :29:
01.07.2009 - 11:12 | Filtr
(Býk) player » Ameliee
Já se na nikoho nečílím.Sám na životě nechci nic moc měnit a je to pohoda.Mě zajímá,zda někdo vyhmátne podstatu toho,PROČ to tak máme.Zatím tu zazněla nedokonalost.Hm.Dobrá,beru.
01.07.2009 - 11:04 | Filtr
(Panna) Ameliee » player
za sebe odpovídám na to, proč je takové malé procento kvalitních vztahů:
"ale, napadá mě - určitá neschopnost převzít zodpovědnost, nezralost a nedostatek pokory a taky strach..."
01.07.2009 - 11:03 | Filtr
(Panna) Ameliee » player
umění, nebo jakýkoli jiný zájem, kterému věnuješ hodně ze sebe...je jen o respektování volby jeden druhého...tudíž, poskytnout takové pochopení, které pramení z opravdového citu a přání nechat druhého dělat to, co jej naplňuje...
nevím, intelektuální omezenost...napadá mě spíš touha právě nerepektovat a vlastnit...a to není asi o intelektu..nevím...
víš, často se ohrazuješ v téhle diskuzi, že nepíšeš o sobě...ale mně osobně přijde, že tu zmiňuješ hodně sám sebe, viz to, co jsi popsal v tématu ohledně sebe a toho, že po určité době prostě ve vztahu končíš...tak na to tady asi reagující naráží..nečil se na nás, jen bereme z toho, co nám ty podáváš... :17:
01.07.2009 - 10:35 | Filtr
(Býk) player » Ameliee
U mě je to jinak...s uměním může žít jen takovej tvor,kterej naprosto chápe o co jde a chce s ním žít-myslím vedle sebe.Navíc narážím strašně často na intelektuální omezenost a povrchnost-ony za to ty holky nemohou,prostě jsou takový.
Já tady ale nediskutuju o sobě!Mě vadí,že je tak nízké procento šťastných párů a tudíž mě přijde,že někde něco nehraje.
01.07.2009 - 10:03 | Filtr
(Panna) Ameliee
Necítím to tak, že žít v páru je omyl...už toho tu bylo řečeno dost, proč a nač. Myslím, že to tak nějak všichni cítíme, kde je chyba, že se nám "nedaří" překlenout určité obodobí ve vztahu.
Pokud to vnímáš tak, že nedokážeš překlenout tohle období a vždy to skončí...nevím, co za tím ve skutečnosti u tebe je, to budeš vědět jen ty sám...ale, napadá mě - určitá neschopnost převzít zodpovědnost, nezralost a nedostatek pokory a taky strach...nevím, netvrdím, že to tak u tebe je...nezamýšlím se nad tím ani obecně, reaguju jen na to, co jsi popsal v tématu.
V rodech v podstatě koexistujeme, v rámci rodiny, ale nepárujeme se tímhle směrem, jelikož geneticky nevědomě hledáme ten nej "gen" pro zachování "kvality" rodu.
01.07.2009 - 08:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele KLEOPATRA 1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nepíši žádnou definici, je to můj názor a má zkušenost, jsem s manželem 13 let a jsme šťastní a rozhodně to nehodláme měnit. :3: :27:
01.07.2009 - 08:54 | Filtr
(Býk) player » KLEOPATRA 1
Definice je správná,tu umíme všichni odříkat jako básničku.Ale - za chvíli dosáhne počet rozvedených u nás 60%.
01.07.2009 - 08:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele KLEOPATRA 1, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Láska je smysl života a myslím si, že každý člověk potřebuje k životu lásku, bez lásky je život prázdný. Opravdová láska prostě je a nemusí se o ní přemýšlet, trvá i po období zamilovanosti, jen se posouvá o kousek dál, podle mě je více a více spontánnější a otevřenější, nemusí se přikrašlovat a záleží na každém, jak se k ní postaví, pravá láska nezaniká, jen se vyvíjí. A aby nebyla nuda o to se samozřejmě musí oba neustále snažit, celý život. Pravá láska přijímá člověka takového jaký je, i když stárne, mění se fyzicky i duševně, stále se měníme. Pravá láska chce pro toho druhého nesobecky jen to nejlepší, ale to samé očekává zpět. Je to i strach o toho druhého, když je nemocný, je to přijmutí člověka se vším co k němu patří. :17:Je toho mnohem víc, ale toto ve stručnosti podle mého názoru. :3: :27:
01.07.2009 - 08:38 | Filtr
(Blíženci) Nuna » player
"PROČ to takhle příroda domršila anebo jestli to domršené není,ale je v tom při blížším ohledání záměr"

..to je divná věc. Člověku jedinému ze všech živočichů byl dán rozum. Měl to být nejspíš dar,ale jen velmi málo lidí ho jako dar vnímá. Z většiny je to spíš na škodu. Protože kdybychom jednali jen pudově a jen na základě svých citů,tak bychom toho "ideálního" patrnera měli. Labutě mají jen jednoho labuťáka když jeden z nich umře...a nejspíš je víc zvířat,která to takto vnímají.. :43:
..jenže člověk všechno moc zkoumá...moc pitvá.. chce mít víc a víc,je náročnější k sobě i k druhým.. a z toho nikdy nemůže vyjít stav,ve kterém jsme schopni opravdové lásky.. :43:
01.07.2009 - 08:33 | Filtr
(Lev) Oprah » player
Pochopila jsem to dobře. Ty´s asi nepochopil moji odpověď.
Pokud jsi nepoznal to, že po této první fázi s tím člověkem chceš zůstat a chceš ho ochraňovat, cítit jeho blízkost každé ráno, když otevřeš oči; tak nemůžeš mluvit o lásce, jak to uvádíš Ty v titulu diskuze.

Abych to upřesnila, můžeš mluvit o lásce, ale né v tom slova smyslu, jak to myslíš Ty. Myslím takovou tu lásku s člověkem, se kterým k sobě opravdu patříte.

Tu Tvoji ženu jsi asi ještě nepoznal, takže k té lásce sis ještě nečuchl, a proto Ti přijde úžasná ta první fáze a pak Ti to krachuje. Nechápeš moji odpověď proto, že jsi ještě nepoznal, že ta druhá fáze je mnohem nádhernější, i když už to není jen o sexu. Právě proto. To už je pak o souznění dvou duší, jak to tu někde na jiném tématu popisovala Nuna. To je pak teprve pecka.
01.07.2009 - 08:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
zajímavá perspektiva je to dítě...víc nic, v tomhle smyslu
pak se vše podřizuje tomu dítěti a máš vymalováno, směr je dán
01.07.2009 - 08:26 | Filtr
(Býk) player » haf
Ne.já razým,že už je nás přespočet.Ale kdybych viděl zajímavou perspektivu,asi bych podlehl. :6:
01.07.2009 - 08:25 | Filtr
(Býk) player » Oprah
Nepletu.Mě nezajímá co je co.Mě zajímá-JAK TO?
Tady to pochopily zatím jen dvě.
01.07.2009 - 08:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
příroda to domršila proto, abychom zblbli a oplodnili se a rozmnožili....
hej?

už jsi to splnil?
:46: :3:
01.07.2009 - 08:23 | Filtr
(Lev) Oprah » player
Pleteš si lásku s rozbouřenými hormony.

Láska nastupuje právě ve chvíli, až se ty hormony uklidní.
01.07.2009 - 08:21 | Filtr
(Býk) player » Nuna
Já si to taky myslím,že existuje někde žena,vedle které bych chtěl zestárnout.Myslím,že
by měla být podobných rysů.Otevřená mysl,smysl pro humor,lehce moudrosti.Taková Artep s mandolínou nebo houslema třeba.
01.07.2009 - 08:19 | Filtr
(Býk) player » UreaNayal
Znám Nesnesitelnou lehkost bytí.Já nepátrám po tom,co je láska nebo vášeň.
Tady zní veškerá pravda.Ale stále tady chybí to-PROČ to takhle příroda domršila anebo jestli to domršené není,ale je v tom při blížším ohledání záměr.Zkrátka-proč to musí být tak složité.
01.07.2009 - 07:15 | Filtr
(Blíženci) Nuna
No to teda koukám,co jste za včerejší večer vytvořili :39: :15: :1:
A kupodivu ta diskuze není ani za :40::39: :4:

K tématu samému nedodám nic převratného,opakovala bych slova druhých.
Pudy - zamilovanost - milování - strach - závislost - touha vlastnit - potřeba komunikovat - potřeba duševního souladu atd.... tohle všechno může být lidmi považováno za lásku.
V tom bude ten rozkol,proč máme pocit,že po nějakém čase láska končí.
Ale láska nekončí,končí jedno - nebo více - z toho výše uvedeného.
Láska je někde jinde a o něčem jiném. :3:

Ale Plájo,Tobě bych věřila,že Ty ji tam někde v sobě máš :3:
01.07.2009 - 07:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
já myslím že je to tvým očekáváním....
láska vášnivá a romantická je jen krátká, pak nastupuje zvyk a pochopení se.....ne?
:3:
01.07.2009 - 06:46 | Filtr
(Panna) mikiduc » UreaNayal
:30: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30:
01.07.2009 - 02:18 | Filtr
(Býk) UreaNayal
Celkem hezky by na Tvou otázku mohla odpovědět Kunderova -Nesnesitelná lehkost bytí..
Ptáš se na lásku,na soužití muže a ženy v souznění,ale píšeš o vášni-láska a vášen,jsou jak den a noc-patří k sobě,ale jsou si na hony vzdálené-vášen je jak prskavka-vzplane-jiskří-má žár,ale poměrně rychle vyhoří-jestli v tom procesu"vyjiskření"zažehne něco,co bude mít trvání je otázka-někdy ano,ale většinou ne-většinou už při tom prvním zážehu-je něco víc-něco jiného než jindy a dokud to nepotkáš-můžeš o tom číst,slýchat,snít,projikovat to do mnohých-ale vlastně nevíš co to je....ale ,když se toho jednou dotkneš-budeš vědět,že Ti to nepřestane vonět-možná ta vůně projde velkou proměnnou,ale vonět nepřestane..alespon velmi dlouho :3:
Napadá mě připodobnění s kytarou/když jsi muzikant/-taky Tě přeci něčím přitáhla právě kytara-spousta muzikantů vystřídá mnoho nástrojů,ale většina si nakonec vybere ten jeden,který je provází celý život/-a počáteční nadšení-vystřídá "práce"-a čím víc cvičíš-zkoušíš-překonáváš bolest popraskaných polštářků,tak tím vším jste si blížší-začínáte spolu pomalu souznít-můžeš po 2letech kytaru vzít -odložit ji a vzít do rukou třeba housle,ale bud Tě vůbec neosloví,nebo tě čeká stejná dřina.../metafora pro možnou podmíněnost karmou=pokud má člověk překonat něco sám v sobě/..a pak,když se sladíte-souzníte-můžeš na ni hrát a plakat u toho,stejně jako rozeznít klasiku,nebo bigboš-nebo si zabrnkat u ohně a je Ti s ní dobře-jsi s ní v harmonii-těšíš se na ni a když ji odložíš-neznamená to,že od ní odcházíš.... :4: :4: :4:Tak proto :4:
Ps-jak víš,že tučnákovi po čase nevoní i jiné samičky-než ta jeho?.... :29:
01.07.2009 - 01:14 | Filtr
(Panna) mikiduc » ži.va
ano,láska je i o zklamání,trápení,bolesti,ale stojí to zato,když to vyjde,nikdo ale neví,jak to nakonec dopadne,to prověří čas,jinak to nejde.Ale proč to nezkusit,třeba to vyjde a když ne? No tak to zkusím znova,zkušenosti se hodí vždycky.....komu to vyjde napoprvé?? Proč toho bylo tolik napsáno o lásce? :62: :62:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v KozorohKozorohu
ukázat kalendář »