Stiri / Plutaci


17.01.2014 - 16:16
(Ryby) Jan1na
Stiri / Plutaci
Motto: Nejsilnejsi je ten, kdo mam moc nad sebou (Seneca)Ahojte,mili Stiri ci ostatni se zvyraznenym Plutakem,uz jste prisli na to, jak ustoupit ze svých pozic (tedy neprosadit svou) bez sramu na dusi? :3:Zajimal by me predevsim zkusenostni vzah dvou stiru nebo silnych Plutoniku.Takove to teoreticke zvatlani, jak by to melo byt nebo nejake teoreticke rady sice mohou byt poucne a mozna i zajimave, ale kdo nezazil, ten fakt nepochopi a netusi!Diky za nazory, postřehy, zkusenosti a hlavne tipy od Plutaku!

Stránka: 3 2 1
Řazení:
21.01.2014 - 12:06 | Filtr
(Ryby) Jan1na » UreaNayal
a ještě do třetice - ja bych tak děsně chtěla psa!
uz od 10 let a furt nic
a furt ho nejakej "spolubydlici" nechce
nejdřív taťka štír - prej že jen přes jeho mrtvolu a můj manžel štír předstírá alergii :41:

ale nejpozději v důchodu ho mít budu :4:
21.01.2014 - 11:59 | Filtr
(Ryby) Jan1na » UreaNayal
I to jak jsi zminila ty dva filmy :30:.
Ano a to z toho Schindlerova seznamu mi uz kdysi trochu jinak zminoval muj psycholog. Ze bych se toho mela drzet :16:
Na astrologii nehraje, ale vystihl me taky naprosto presne :32:

Tak at jsi brzo zdrava! :62:
21.01.2014 - 11:47 | Filtr
(Ryby) Jan1na » UreaNayal
Ano, rozumim vsemu, popsalas to uplne presne, ja bych to takhle neumela.
I to, ze kdyz je clovek vycerpany, tak je tam stale to Pluto, ustoupil, ale je nastvany a neni to to, co bych si predstavovala.
A o kus dal jsi to popsala uplne presne to Pluto, ktere bych si u sebe predstavovala.
Teda nevim, jestli jsem na to uz zrala, ale tech plutonickych boju jsem uz zazila tolik, ze uz mi to vazne pripadne trapne, jen tak pro nic za nic bojovat.

A dneska normalne doslo ke zvlastni situaci.
My s partnerem si opravdu casto cteme myslenky. Casto myslime na to same, jde jen o to, kdo to rekne nahlas.
No, takze jsem si v jedne klasicke vymene nazoru pomyslela: "OK, moudrejsi ustoupi", ale mlcela jsem.
No a jakoby me partner slysel, tak sam zacal se smirem.
Takze takhle bych si to do budoucna predstavovala! :16:
Vim, ze to nebude snadne, ale opravdu bych chtěla. Chce to ale pevnou vuli, tu nejpevnejsi... :16:
21.01.2014 - 11:33 | Filtr
(Býk) UreaNayal
Ahoj Jani,

...si to tu tak pročítám a :63:a přemýšlím,co vlastně chceš/opravdu chceš/.. :2:mám něco hodně podobného doma=taky rybička/slunko 6d/,taky mars v raku v 10d,taky pluto-co by kamenem dohodil u severního uzlu,taky Asc v panně :23: :4:...a taky věčné"mocenské"třenice/at to nazveš jakkoliv kulantně-je to ve své syrovosti-boj o moc/-u nás je to navíc opepřené :21:zdvojenou synastrickou/přesnou/ opozicí-já do jeho slunka plutem,on do mé luny plutem=výživná meducína :11:...taky jsem dlouho "řešila"-co s tím-stále se opakující konflikty,třenice,boje-nakonec se jeden prosadil,ale vítězství to určitě nebylo-bo jsme oba totálně vyčerpaní čekali jen na to,kdo"odpadne"první-za krátký čas to tu bylo znovu...paradoxně mi v tom,abych do tohoto mechanismu vůbec byla schopna nahlédnout-pomohl tranzit pluta přes marse...vlastně jsem si leta říkala,že se svým plutem/konjunkt jupiter,trigon slunko/ani nejsem schopna manipulovat/a pokud už nějaký ten nátlak-tak v zájmu nejvyššího/tedy mnou vnímaného/dobra :61: :23:to byla jedna z nejgrandioznějších haluzí mého života...každé vnitřní pluto,dokud není"ohlazené"-jako oblázek-je maximální manipulátor/takový vnitřní nacista/-at už skrytě,podvědomě,vědomě -nebo bezskrupulí-ale je tam-někde uvnitř a vyrazí do utoku kdykoliv/ačkoliv často neviděn/-...jsou dva dokonale plutonické filmy=Dábluv advokát a Schindleruv seznam-...V Dáblovi- Al Pacino říká K. Reevesovi-"Ješitnost je mým nejmilejším hříchem...a v Schindlerovi-říká Schindler Amonovi/když se Amon bije v prsa,jak slastná je moc-moci odstřelit,zničit,zabít- kohokoliv,kdykoliv a jakkoliv-/=že skutečná moc není v tom zmáčknout spoušt-naopak-že opravdová moc je v tom-moci ji zmáčknout,ale neudělat to-dát"milost"-když je rozhodnutí o žití/nežití jen na něm/...už si to nepamatuji přesně-ale myšlenka je snad nedotčena...a přesně o tom je pluto-resp něco,co může být v počátku"prohnilé" se v důsledku může ukázat jako pozitivní= napasováno na Tvou otázku=pokud si skutečně uvědomíš,jakou sílu Tvůj pluto umí uvolnit a že v případě,že bude třeba , umíš povolit otěže-a pak je zase přitáhnout-bude se vytrácet otřeba demonstrovat pluta vnějším projevem/konflikty/=prosazovat své/a ohobluje to i ješitnost-protože pokud Ti ustupek udělá zářez"na duši"-jsi jen unavená z boje-ale vlastně se o žádný ustupek nejedná-až ,když budeš mít nad sebou takovou nadvládu-že si budeš vědoma toho,že v případě nutnosti uvolníš svou sílu-ale je zbytečné s ní"plácat"kdykoliv má někdo jiný náhled-až pak ji budeš teprve vládnout a každé ustoupení/pokud to vůbec bude ustupek/-Tě nerozhodí-právě naopak...
....nádherně je to vidět na psech-mám 3 stafbuly-jsou to takové pochodující mašinky-když jsou mladí-zkoušejí-co a kam až mohou zajít-chnapou po všem,provokují,blbnou a vyvolávají při tom konflikty-ale jakmile na ně něco/někdo zautočí-zdrhnou se schovat za mě :61:...a jak dospívají a utrží par šrámů-začnou se měnit-když dospějí-a dozrají -začnou si být vědomi své síly/která je v tom malém těle opravdu obrovská/-a tam kde před rokem byla provokace je najednou něco,co neumím popsat-jako stoický klid-konkrétně u svých psů-vidím přesně pluta=jdou si svým tempem,okolní psi se mohou :10:
-a oni jdou a mají je na háku-ALE okamžikem,kdy by se do nich nějaký pes navezl-je to smrtící vteřina...jsou přátelští,milí,nekonfliktní-ale naprosto si vědomi své síly...
:4:tak jsem si hezky popsala :5:-netuším,jestli bylo srozumitelno,co jsem chtěla předat za obrovské moudro :20:a jdu se zas potit :43: :29:
20.01.2014 - 21:18 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Hustokrutě obscénní Morti
Jo a jeste by me zajimalo, jestli se Ti podari ustoupit bez toho predchoziho "boje"?

A dale by me zajimalo, jestli te ty boje taky tak vycerpavaji.
Pac nas v postate vycerpavaji oba dva. Ale to, ze jsme z toho vycerpani nesouvisi s principem stira, ale ryb.
A jestli mi nerozumis, nevadi, tak tu poslední vetu vypust :4:
20.01.2014 - 21:07 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Hustokrutě obscénní Morti
Hurra!
S Tebou uz jsem fakt dlouho nemluvila, vitej po tak dlouhe dobe :27:.
Konecne prispevek od stirky s partnerem stirem!
Znalost astrologie neni vubec potreba, ty zkusenosti se mi tedkom hodi vic.

Jo, ten pocit znam, taky jsem si pripadala desne moudra :2: :4:.
Takovyto moudrejsi ustoupi a v podstate taky jakoze s pocitem vitezstvi :20:

Tak jeste vysyp neco z rukavu, ja bych se Te lip zeptala, ale nevim jak :76:
20.01.2014 - 19:23 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Ahoj Janiiii,
Bych ti ráda poradila...u nás doma máme štírů jak na štířím srazu. :61: :61: :61:
Ale ty nemluvit mou řečí a já nevim na co přesně se ptáš. :2:
Asi nejspíš něco ve smyslu "jak se nezabít"?
Bych řekla, že u nás propukne válka a když už je to moc tak u jednoho (většinou u mě teda) zvítězí pud sebezáchovy...jinak bych to asi nepopsala. :21:
Je fakt, že můj drahej má slunce ve štíru v prvním domě, asc.ve štíru a mars máme ve štíru oba...je to trošku síla ale dá se to...vlastně "ustupuju" s vědomím, že on neustoupí a že by to neskončilo...a připadám si u toho děsně "moudrá" :2:

Ale když se mě zeptáš jako astro-analfabeta, tak ti možná odpovím líp. :2:
19.01.2014 - 19:19 | Filtr
(Ryby) Jan1na » PavelH
ano, souhlasim
19.01.2014 - 19:17 | Filtr
(Ryby) Jan1na » heslo
Ale ja o sobe vim tu tvrdou pravdu, co se tyce agrese. Ja ji totiz nemam vnitrni a nevedomou, ale nekdy zcela vedomou (bohuzel).
Nepasuju se do pozice krehke rybky (nekdy k nim mam bohuzel dost daleko), proto jsem ani moc nevedela, co na předchozi prispevek rict.

Ja tu prece nediskutuji o tom, proc se ti stiri na me tak lepi.
Diskutuji o tom, jak se s tou stiri povahou (mam Pluto v prvním dome to je i pro predchozi prispevek) naucit zit, tak aby to u nas doma nevypadalo jak pri kohoutich zapasech :4: :16: :39: :115: :14:

19.01.2014 - 15:15 | Filtr
(Panna) PavelH » heslo
Nedá mi to, abych po čase nezareagoval, protože poslední dva názory (Madahi a heslo) představují evidentně i ten nejzdravější náhled na přístup k životu. Oba příspěvky, které by neměly zůstat přehlíženy, mluví také mou řečí. Veškerá podstata všech lidských problémů je vždycky o porozumění sama sobě, protože uvnitř nás samotných se skrývá tajemství všeho – ne v těch druhých. Zásadním bodem je schopnost nikoli jen pochopit, ale vnitřně rozpoznat a sladit se přesně s tím, co tvoří to naše vlastní nastavení. Pak také můžeme v rámci své „připravenosti“ začít zpracovávat své skutečně vlastní bloky a karmická nastavení. Tím je vlastně dáno i to, co je náš životní úkol, s čím se máme vypořádat a zpracováním karmy tak nepředávat zátěž dalším pokolením – v tom tkví totiž podstata evoluce lidstva. Ty druhé jsme si přitáhli do života proto, aby nám předkládali tu nejzákladnější životní výzvu, která nás nemá vnitřně rozložit a podlomit, ale namísto obrany nebo přehlížení problému máme nalézt takovou cestu, která nám umožní růst, dozrát a posunout se dopředu. Neexistuje zdaleka jediná cesta, ale de facto ze všech obdobných diskusí na Najdi se vyplývá, jak často se my lidé motáme v začarovaných kruzích a nejsme schopni se z nich vyprostit. Proto se tak často uchylujeme k napodobování cest někoho druhého, proto se také tolik lidí obrací na astrologii, která ale v tomto směru jen naznačuje. A jak tak moc chceme se už konečně pohnout dál a netrpět, nejsme schopni vnímat význam toho utrpení a co nám svou naléhavostí naznačuje. To není o logice, ale o připravenosti a otevřenosti. Ale jen ten, kdo je opravdu připraven něco ve svém životě změnit, bude slyšet na to, co mu pomoci skutečně může.
19.01.2014 - 12:49 | Filtr
(Lev) heslo
Souhlasím s tím že je potřeba poznat sebe sama.Jít svou vlastní cestou.Naše myšlení a cítění přitahuje stále všechno co s ním ve vnějším světě rezonuje.Tak si myslím že když máš kolem sebe tolik silných štírů s kterými bojuješ je třeba podívat se na sebe.Někdy vypadáme jako citlivé bytosti ale naše nevědomí nám říká tvrdou pravdu.Pokud ale nejsme na zážitek dostatečně připraveni sebevětší úsilí nám není nic platné.Je plno technik jak uvolnit vnitřní nevědomou agresivitu :27:
19.01.2014 - 10:37 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Madahi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Když pročítám tuto diskuzi a pokud jsem to tedy správně pochopila, jedná se o vztah žena Ryba, muž Štír? Často se setkávám s partnery v této kombinaci a mohu ze své zkušenosti říci, že tato kombinace mimo jiné je dobrá a je hodně dlouholetých partnerství Ryba- Štír. Ale leckdy je to kombinace pro nepochopení jeden druhého hodně náročná a většinou ryba si chce svoji pozici vybojovat, protože si připadá o proti štírovi slabší. Štír většinou v tomto vztahu působí dominantněji a komplikovaněji a "křehká" (myslím tím, zdánlivě křehká) rybka leckdy úplně nerozumí nejenom štírovi, ale i sama sobě a tudíž ji může zraňovat jeho chování a má potřebu se v tom lépe vyznat a hledá cestu jak na to. Ryba potřebuje znát sama sebe a pokud to ví, má svou moc ve svých rukách. Pokud člověk nevezme v potaz obě data narození i s hodinami narození, může se jenom domnívat, jak Ti dva spolu energeticky fungují. Každé partnerství funguje na jiných energetických základech, a proto je zřejmé, že co pár, to jiné energie i jiná rada. Tudíž pro každého je závěr jiný. Nemělo by jít o boj, ale o pochopení toho, jak to mám já, jak to má on a jaké to má máme dohromady. Podle mě je důležité, vidět to jako celek. Tak to je můj postřeh a pocit z této diskuze..... :17:
19.01.2014 - 10:22 | Filtr
(Štír) Fuuu » Jan1na
No mně tam to Pluto právě vůbec nechybí...v tom , co jsem napsala...já to vnímám a prožívám jinak, a tak to mám být...aspoň jsme si inspirací :3:

19.01.2014 - 09:55 | Filtr
(Ryby) Jan1na » Fuuu
ne, ne, spatnes to pochopila
zmahaji me ty boje a cesta k tomu vitezstvi :2: :20:


ten zbytek, cos napsala je sice moc krasne a zenske, ale chybi mi v tom to Pluto, ktery si proste neodparu
nebo nechybi a jenom to nevidim???
19.01.2014 - 07:26 | Filtr
(Štír) Fuuu » Jan1na
Hmmm...ty sice ustoupíš, ale zmáhá tě to a vyčerpává...proč to v sobě vědomě nezkusit obrátit a prostě si to užít?...možná ten rozpor, co děláš a jak to prožíváš, je totiž právě ten problém...třeba by pomohlo více se položit do té "ženské" energie...ve smyslu...vždyť je přece příjemné, že za mě v tomto může rozhodnout partner...že nemusím být stále akční a určovat, co a kde kdy se bude dít :3:...prostě odevzdat muži tu důvěru, že on umí v jistých věcech rozhodovat lépe a přísluší mu to, uznávat jeho autoritu...a pak zcela přirozeně...třeba se věci promění a on najednou začne respektovat, že jsou záležitosti, v kterých lépe dokážeš rozhodovat zase ty jako žena...

No, nebyla by toto hezká alchymie? :34: Ale samozřejmě tohle je stav ideál...
18.01.2014 - 23:10 | Filtr
(Lev) heslo » Jan1na
zkus třeba knihu Transformace vědomí 2 .... :27:
18.01.2014 - 23:05 | Filtr
(Ryby) Jan1na » heslo
no jasne, ale nekdy se zacit musi
teda ja nekdy zacit musim
manzela nezmenim
a to bojiste me fakt uz dost nebavi, zmaha to a vycerpava
u me je proste nutnost zvolit jinaci pristup
18.01.2014 - 22:45 | Filtr
(Lev) heslo » Jan1na
To co jsi vybrala za motto si myslím je už- vyšší dívčí- je to velká práce na sobě a neustálá pozornost aspon ze začátku než to přijde do krve.... :27:
18.01.2014 - 15:14 | Filtr
(Ryby) Jan1na » heslo
Ja se ale nesnazim zbavit energie Plutona.
Vlastne ji mam rada a vim, co od ni cekat. To je spatne napsane. Proste jsem na tu stirovskou energii tak zvykla a chovani Plutonika me vlastne vubec neprekvapuje a asi bych ani s nikym jinym zit nedokazala. Muj tata je Stir s asc. ve Stiru, mama sice neni stir, ale ma silnou nezpracovanou vazbu merkur kvadrat Pluto a muj manzel je jak jinak nez Stir a k tomu povysen na entou. Ma asi 6 planet ve stiru vcetne asc a tech 6 planet se mota kolem toho asc. :3:

Chci se akorat s touto energii naucit lepe zachazet presne podle toho motta v zahlavi. Chci mit moc nad sebou a ne, aby si se mnou ta energie delala, co chtela.
Ta snaha, ovladnout tu situaci, tam stale je. Akorat bych ji chtela zvladat trochu jinak nez doposud.
Mit moc nad sebou do te miry, ze klidne ustoupim a budu se v tom ustoupeni citit v kramflecich a v pohode s pocitem, ze mam tu situaci stale pod kontrolou.
18.01.2014 - 12:48 | Filtr
(Lev) heslo
Tak nevím ale energie planet se skrze nás chtějí projevit at chceme nebo nechceme.My jsme ta energie.Dlouho jsem to o sobě nevěděla a stále jsem s někým bojovala jak o život.Když jsem přestala tak se to přesunulo do událostí a musela jsem podávat výkon jako málo kdo.Ted už tak nějak cítím energii a když víc tlačím tak udiv v očích druhého mne vrací zpět..... :27:
18.01.2014 - 10:10 | Filtr
(Štír) Fuuu » Jan1na
Jojo, to chápu...tam, kde máme dračí hlavu, tak se většinou škrábeme dost ztuha...já ji mám ve Lvu v 10. domě... a lvovské vlastnosti, notabene na veřejnosti, zatím moc projevovat taky neumím :63:
18.01.2014 - 09:50 | Filtr
(Štír) Fuuu » Loen
Loen klid :4:...já bych měla Pluto asi taky nějak rozvinout, a to su trojnásobnej štír a s Plutem na ascendentu. No a paradoxně jsou tací, kteří se mi smějí, že jsem "prd" plutonička :4: :6:
18.01.2014 - 09:45 | Filtr
(Štír) Fuuu » ži.va
Manipulace...o tom žádná...jojo, ta je vždycky oboustranná a je plutonická ža na půdu. Tam ale byla řeč o přímočaré neústupnosti, o neochotě ustoupit... a tam si myslím, že kolikrát může hrát prim i něco jiného než Pluto, no...

Jinak...schopnost nahlídnout svoje vlastní vzorce a pokusit se z nich pomaličku vystupovat...to je ta nejlepší cesta, pod to se ti můžu podepsat :15:
17.01.2014 - 21:22 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Fuuu
člověk, kterej rád manipuluje sebou na druhou stranu nechává rád manipulovat...bych řekla, že to jsou dvě strany téže plutonské mince...

17.01.2014 - 18:00 | Filtr
(Rak) Loen » Jan1na
Já bych zas to Pluto měla nějak rozvinout :4: nebo spíš nějak víc zvědomnit ten trigon na Slunce...

- chce to kurz plutonské manipulace :4: a kurz jak odhalit plutonskou manipulaci dřív, než tě totálně rozemele na prach :75:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »