Astrologie jako ezoterický svět nebo opravdová skutečnost?


07.06.2009 - 17:59
(Váhy) LemmOny
Astrologie jako ezoterický svět nebo opravdová skutečnost?
:3: ..."remake for ajvy"Jak dalece a hluboce, jste schopní ve svém přesvědčení a hlavně cítění, zajít pod vlivem astrologie?Stalo se vám někdy ve vlastním prožitku nebo v uvědomění to, že jste si sami sobě najednou všechno popřeli a následné cítili opravdu to, že je to vše jen pohádka, která je tak šikovně napsána a zdokonalená po tisíce let lidmi, kteří sami sebe znají a pozorují již od doby kdy se vyskytli na planetě Zemi. Stalo se vám někdy že jste najednou vše vnímali jen jako pohádku, ze které si každý člověk veme své z hlediska jedné klíčové obrovské vrozené vlastnosti, jež je nám někdy dosti osudná (víry v cokoliv neuvěřitelného a silně procítěného) Necítili jste někdy opravdu na vlastní kůži z prožitku a vnímání lidí kolem, že je to jen výborně téměř geniálně propracovaná "sci-fi psychologie" člověka, která je tak šikovně zaobalená, aby se hodila na všechny lidské vlastnosti, které jsou defakto v nás všech jen v jádru uplně stejné? :3:Pokud ano, povězte mi: Máte dokonce nějaké konkrétní příklady, na kterých jste to nejen viděli, ale hlavně opravdu cítili?

Stránkování od konce: / 10 

Řazení:
07.06.2009 - 19:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Hele, brouku, já s tebou celkem souhlasím, ale ty jsi mě nepochopil.... to že člověk všemu přikládá svůj význam a věří čemu chce, nic nemění na tom, že náš vesmír nějak funguje :3: nejsme ani na začátku pravdy... to neznamená, že jsme ji kdysi neznali. Naše lidstvo má přesně tolik poznání, na jeké je zralé, proto se všude přidávají nové věci a poznatky - zdá se že se malinko vyvíjíme - přece jen :4:
Já nikde nic nevyčetla, to co jsem ti napsala je jen a jen ze mě :43:

Tenhle systém nějak funguje a aby vzniklo něco konkrétního je k tomu potřeba těch správných podmínek... pak jsou tady vzorce, které pevně určí jistý rámec.... hele na fyziku dnes fakt nemám.

Myslela sem to tak - představ si, že k tomu abys vznikl se musel v jistý moment spojit celý vesmír, a nejen ten co známe a manifestoval se v jediném okamžiku a jediném bodu... Astrologie je méň než špička ledovce... je stručná, je to psychologie, takže to ber tak, že jsou to jen jisté archetypy, na kterých můžeme vidět něco co se opakuje - vlastně je to statistika :3:
07.06.2009 - 19:20 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
hvězdy byly, jsou a snad! stále budou...kde jinde by měl brát člověk inspiraci? kde jinde by měl člověk hledat, to cosi, co nikdy nepozná....
:3:
07.06.2009 - 19:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no jo no...tiez sa mi velmi nepaci ze som v indianskom znameni bobor :10: este tak medved alebo vlk...ale bobor? :32:
07.06.2009 - 19:16 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Wolfinka
..to "za třetí" mám již delší dobu také, ale těch opačně mířených vnitřních pocitů přibývá stále víc. V každým případě ...kdo ví :25:
07.06.2009 - 19:15 | Filtr
(Býk) player
Nikam.
Astrologie je zábava bez reálných podkladů.
Abych si říkal,že tohle se k býkovi nehodí tak to nebudu dělat,to teda opravdu ne.

Jinak k tomu zbytku...nevím.faktem je,že lidé narození v zimě se třeba proti letňákům liší.
A je taky zajímavé,že postavení hvězd na charakterové rysy měli nezávisle na sobě různé civilizace na zemi (mj indiáni apod).
07.06.2009 - 19:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jak svítá? u mě je dávno pravý poledne
:3:
07.06.2009 - 19:13 | Filtr
(Váhy) LemmOny » haf
no, ...tady mi připadá, že již svítá :3:
07.06.2009 - 19:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » haf
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ja to beriem vsetko velmi seriozne a vazne :3:
07.06.2009 - 19:11 | Filtr
(Váhy) LemmOny » musiúa
Je jasné, že pokud by tedy astrologie měla fungovat na jednotlivém postavení vesmírných těles, tak nás neovlivňuje jen naše sluneční soustava, ale celý vesmír. A ten je tak obrovský teoreticky nekonečný, že by se vněm dalo slušně odůvodnit individualita člověka a to nejen charakteru, jež bude někonečně krát jinak, a to už na věky, co vůbec člověk bude existovat. Astrologie také stále nabírá na obrátkách a čím dál víc přibívá nejrůznějších nových aspektů a jiných asrologicky opodstatnělých vlivů, jež jsou ale jen vymyšlené člověkem, který stále jen buďto něco poisuje nebo jen na sebe šije boudu jestli mi rozumíš.
Další věc co mě zajímá na tvém názoru je ta, že pokud tedy někdo kdysi věděl jak to funguje, tak kdo to byl, člověk asi těžko, jelikož člověk pod vlivem neumí vnímat vliv :44: ....a navíc je jedinečný a má jen určitý úhel pohledu na dannou věc a jen jediný individuální cit, skrz který cítí své okolí o kterém se pak domnívá, že je takové a ne jiné. Pochopitelně že to tak máme, jelikož to ani jinak neumíme. Astrologie si myslím není poznatkem jen někoho nebo tedy vlastně ani jedné generace lidí, jelikož je nemožné toto vysledovat krz jediné srdce či rozum. Ale pokud budeš dál pátrat sama v sobě a nebudeš jen přebírat mé názory co ti tu teď píšu. Pokud opravdu odpoutáš svůj zaujatý rozum a vynaložíš svou nejhlubší intuici svůj cit k tomu, aby si vnímala jen na chvilku podstatu člověka a jeho spajatost k vesmíru, tak sama dojdeš po delší době k opravdu silným zážitkům a k přesvědčení, že to vlastně je jen tvá fantazie převzatá od cizího rozumu. Nikoliv citu. To znamená, že astrologie je jen myšlenka člověka, jež je jemu natolik vlastní a natolik vyšperkovaná a důveryhodná, že je mu niní obdobnou věcí jako zrcadlem mysli, ve které vidí svůj charakter.
07.06.2009 - 19:11 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:15: :15: :15:
07.06.2009 - 19:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Iza23
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a bez smajla? to myslíš vážně?
:3:
07.06.2009 - 19:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » haf
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
v hviezdach predpokladam...
07.06.2009 - 19:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » musiúa
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
kde bere takový astrolog výrazivo k vyjadřování? v psychologických pojmech?
07.06.2009 - 18:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » ži.va
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jé dík, jsem se trochu bála, že nebudu pochopena :43: :4:

To portské se mnou dělá divy! :44:
07.06.2009 - 18:54 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
Lostri, smekám...krásně vysvětlené a zajímavá inspirace, dobře ty! :30: :15:

a souhlas :3:
07.06.2009 - 18:54 | Filtr
(Panna) Wolfinka
To je zajímavé...

Prvně chci říct, že astrologie není úplně to, co si myslíme většinou že je... tedy - sluneční znamení a charakteristiky... je to zřejmě komplexní věda, která podle výpočtů sleduje různé aspekty... a porozumnět tomu chce opravdu více, než si přečíst stručné charakteristiky 12-ti znamení... to může být jen počátek... Neumím astrologii... a vím o lidech, kteří ji umí a věnují se jí...

Za druhé: zrovinka včera se mě sestřička ptala - jak je to s tím tvým ascendentem a jaký to má vlastně vliv? a já jsem jí odpověděla: "vlastně nevím... astrologie je vlastně jen vymyšlená věda - lidmi - zase jenom lidmi - ke škatulkování a roztřiďování se... a může se dotýkat určitých vlastnotí ale také nemusí...

Za třetí... na druhou stranu je pravdou, že nějakou dobu celkem dobře dokážu odhadnout, co je člověk za "znamení" (tedy sluneční)... a aby to byla náhoda??? nevím...

:64:

07.06.2009 - 18:48 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Vezmu to od jinud :4:

Cokoli má existovat a projevovat se - musí nějak vzniknout, stačilo by znád kód, či vzorec a staneš se tvůrcem :3:
Astrologie je úžasná a jistě nám nebyla dána zadarmo.. a teď, k tomu aby jsi dostal ucelený obraz kohokoli, či čehokoli bys musel znát přesné postavení celého vesmíru - rozumíš mi? Je to fantastická věc - proto nenajdeš dvě věci co jsou stejné, protože pokud by vznikly ve stejný čas není možné aby se začaly manifestovat na stejném místě :44:

Kdysi dávno měl někdo znalosti o tom jak to funguje... zbyla nám poměrně srozumitelná nauka, která je ovšem pouhým vzorkem. Díky ní víme z jakého těsta je co upečeno, ale neznáme celý recept :3:

Proto je astrologie dobrá pomůcka, ale co se charakteru a vlastností týče, nikdy ji nemůžeme brát doslova...
07.06.2009 - 18:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
no snad má něco do sebe nějakej ten rozbor od pořádnýho astrologa....
ale jinak z toho mám srandu :4:
07.06.2009 - 18:43 | Filtr
(Váhy) LemmOny » haf
..a jak jseš na tom Ty :3: Věříš v dogmu nebo jen v přerostlou dogu :5:
07.06.2009 - 18:41 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Iza23
To je právě ta další teorie, která odklání od pravdy a nepotvrzené lži o astrologii. I kdyby tedy byli téměř totožné dva charaktery ohledně narození a astrologie, tak nebudou nikdy dvě totožné bytosti, jako nástroje toho charakteru, jež se skrz ně projevuje. Z toho vyplývá, že se to prostě takto prokázat nebo vyvrátit nedá, jelikož v tom dělá bordel právě navíc ještě ta anatomie a individualita člověka.

..jak říkám je to buď perfektně vymyšlené a pro šťourali již do detailu totálně vyšperkované, že je to prostě nevyvratitelné. Přeci jen ale vnitřní cit člověka je neomylný a někdy se naskýtá podezření, že tomu tak vůbec není a vše je jen pouhá pohádka a krásná mysterie. Kterou spousta z nás bere jako dogma či absolutní nevyvratitelnou a danou věc.
..konec koncu je v tom určitá obdobnost v mystifikaci jako u boha a víry k němu.
07.06.2009 - 18:33 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Tyna_Tynka
Celý život také zažívám obdobné pocity vnímání a cítění při sice konkrétně odlišných, ale přitom dosti podobných situacích.

..ten pohled zvenší, a to nejen nejen na sebe sama, moc dobře znám. Pomáhá mi to dosti si uvědomovat sám sebe v přesvědčení, že se mýlím a že to není jen tak, jak to vidím jen já, ale tak jak to vidí mé druhé já. Nemluvím o schizofrenii nejsem schizofrenik, ale tohle co často prožívám, mě tak nějak posilní a žene kupředu. Defakto mě to vychovává a chrání před sebou samotným. Už jako malý jsem měl v sobě kdesi huboko jednu jedinou otázku jak to asi vnímají ostatní? Jsem vyjmečný, to je hloupost, ale pokud nejsem, tak jakto že ostatní tomuhle nerozumí? Jakto, že to necítí jako já. Postupem času jsem si uvědomil, že je to nemožné vysvětlit cokoliv takového, jelikož prožitek je nepřenosný a i když jsem se snažil sdělit něco, co cítím, tak jsem to neuměl popsat, i když jsem se snažil sebevíc.
Obdobný pocit jsem měl právě ohledně astrologie, který neumím popsat, ale tak nějak mi napověděl, že astrologie je jen člověk a jeho psychika, jež je ovlivnitelná přizpůsobivá především k obrazu svému. Proto taky vznikla tahle diskuze nejprve v mé hlavě a následkem tlaku z nutkání se o to podělit, jsem to napsal.
07.06.2009 - 18:28 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele haf, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
je to magie a hra...příležitost, impuls k dumání...
ale nebrat nic jako dogma
:1:
07.06.2009 - 18:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iza23, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
presne...mala som spoluziaka, ktory mal jednovajecne dvojca...zaujimave na tom bolo to, ze obaja boli ale totalne inak zalozeni, jeden bol skor hudobnik-rocker, nakratko ostrihany...a ten moj spoluziak mal dhlsie vlasy, zaujimal sa o modu a teraz je z neho znamy modny navrhar. a pritom mali byt teoreticky rovnaki, fyzicky mozno ale predsalen rozdielne dusicky to su :1:
07.06.2009 - 18:19 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Iza23
To, že spousta věcí z horoskopu sedí, či nesedí, má za následek jen zobecnění onoho popisu jednotlivých charakterů, ale také to tak být nemusí.
Já se však přikláním k té první teorii. Člověk totiž vše co má od přírody dané, tak nechtěně, spíše nedobrovolně ničí, deformuje a přeměňuje z hlediska sebevývinu a hlavně pod vlivem jeho adaptace do prostředí ve kterém žije. To nás všechny odklání od obrazu svého vlastního já, jež je uvnitř nás zakořenéné.
I kdyby se narodili na planetě Zemi dokonce na stejné zeměpisné šířce, či délce a ve stejnou sekundu či minutu dva lidé, tak vzledem k tomu, že nebudou žít společný život budou dejme tomu ve 30ti letech absolutně odlišní. Otázkou je jak moc odlišní. Jestli jen povrchově nebo opravdu do vnitřní hloubky charakteru.
Vem si příklad jednovaječných dvojčat, která se narodí v časovém rozdílu třeba jen o 5 minut. I když spolu defakto tráví celý život do určitého věku, tak přesto je jeden uplně jiný než druhý.
07.06.2009 - 18:17 | Filtr
(Kozoroh) Tyna_Tynka
Takto v souvislosti s astrologií nebo podobným ne.
Ale to tvé psaní mě navnadilo k tomu, že někdy v životě cítím takové odosobnění od sebe. Jakoby můj život byl pohádka/příběh a já se na něj koukala jako pozorovatel, nikoli jako já.
Nevím proč, ale hodně se mi to stává, když chci pojmout vztah s mým přítelem. Hrozně silně tam cítím, že jsem naprosto maličká a že náš vztah je příběh, který se jasně má udát a já se na to někdy můžu dívat i jinak, než jako přímý aktér (přitom přímý aktér jsem). Je to hodně zvláštní.

Teď mi sice přijde, že to asi je úplně o něčem jiném, než jsi měl přesně na mysli ty, ale na toto mé vnímání jsem si vzpomněla při čtení tvého příspěvku, tak jsem to napsala. Asi je to mimo, ale myslím, že snad nevadí.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v BýkBýku
ukázat kalendář »