Za chvíli mám rande


24.01.2016 - 15:34
(Střelec) Lokii
Za chvíli mám rande
Je to tak, po dlouhé době rande, nemám to slovo rád.Napsali sme si přes seznamku a vypadá to, že tam asi i příjde.Máte nějaké tipy, co si mám vymýšlet abych zaujmul?Je jí 29 let, jinak o ní nevim nic :32:

Stránkování od konce: / 16 

Řazení:
26.01.2016 - 12:43 | Filtr
(Býk) player » 16ka
A co když ses jí líbil a bojí se cokoliv napsat, aby se neztrapnila. Slušnost, no každý máme nastaveny mantinely jinak.


Nesmysl. Okamžitě , čtvrt hodiny po rande už by byla sms , kdy příště. Natolik baby znám. Protože se zároveň děsej toho , že maník přijde domů , zasedne ke kompu a vyzve další. A vcelku právem.

nene , pokud by se jí zamlouval , už by si ho hlídala.

A pokud váhá a přemejšlí , tak si stejně hoch moc neužije.

Svět se změnil. dneska je mnoho věcí daleko jednodušších (např svlíkout babu, klidně i o 3 generace mladší) a mnoho věcí daleko složitější. A nejsložitější je dát tomu důvod a smysluplnost.

Protože - jdu na rande , protože už mě nebaví být sám - to je důvod. Ale dost nedostačující a blbej.
26.01.2016 - 12:41 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Lokii
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele 16ka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo, zapomínám. Hlavně majly a smsky. To jsou pro mě hrozně neosobní formy komunikace a chodí mi jich desítky denně, hlavně služebně. Prostě mi zapadnou. Kámošky už to ví a připomenou se.

Hele ony o mě vážně stojí a nepředjímají scénáře, že jsem na ně naštvaná či něco jiného. Nedělám to furt, jen asi z 60%. :6:

Ty mobily to je taková náhražka. Z osobního rozhovoru ji neuteču, ale nějaký řádek někde holt přehlédnu když nevyřídím hned.

Nehledej v tom, že to dělam ve zlém.

Jsi rozmrzelý že hned nenapsala. Jak se budes cítit až ti nabourá auto? Ego, ego, ego.
26.01.2016 - 12:38 | Filtr
(Býk) player » tulačka
Bejčice nejsou upřímný? :3:
26.01.2016 - 12:28 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tulačka
Však já tomu taky rozumím, sama jsem měla v životě takové "hluché období" a vidíš, astrologie mi (bohužel až později) ukázala, že jsem tehdy měla napírat energii úplně jiným směrem. Prostě jsem šla hlavou proti zdi :17:
26.01.2016 - 12:21 | Filtr
(Střelec) Lokii » Freja
nic takovýho, spíš naopak
26.01.2016 - 12:18 | Filtr
(Střelec) Lokii » 16ka
Ty běžně zapomínáš na lidi o který máš zájem?...špatná organizace práce?..nemyslíš vážně?
26.01.2016 - 12:17 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Mici Angóra
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nemám co dodat. :17:
Konkrétně Tommerovi jsem se chtěla na tranzity pořádně podívat, ale nakonec jsem to nestihla a zapadlo to. :41:

Vlastně jim rozumím. Když dlouho chceš, máš pocit, že je to to, co potřebuješ, a ono to nepřichází, vzniká frustrace. Problém je, že čím víc se na to člověk soustřeďuje a trápí, že se nenaplňuje jeho představa, tím větší odpor to v reálném životě vyvolává. Rozumím jejich smutku, zklamání, depresi. Souhlas - 31 není moc. Ale pak zůstává otázka, červ pochybností hlodá - co dělám špatně, když všichni ostatní to mají/žijí? A vsaď se, že jako na potvoru kolem sebe vidí přesně to, co by chtěli pro sebe. Ale ono když někomu napíšu: pusť tu myšlenku, nedává to smysl. A ještě hůř se to provádí.

:29:
26.01.2016 - 12:12 | Filtr
(Štír) Freja » Lokii
Počkej..a tys jí řek,že ti na ní něco vadí? :25:
26.01.2016 - 11:56 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Lokii
OK. Je to neuctivý a je to vrchol drzosti. Ale ty tomu ještě navíc vyrobíš velký emoční závaží, kterým pak zasíráš svou hlavu. A to už je tvoje chyba.
26.01.2016 - 11:55 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tommer
Řekněme, že se skutečně dají předpokládat jisté neblahé milostné zkušenosti. Nevím, jestli lze zpracovat to, že člověk třeba působí moc tvrdě a taky je asi těžké působit, že člověku o nic nejde, když mu o to jde. Každopádně si myslím, že kdo hledá najde (dokonce se někdy vyplácí i nějaký čas vůbec nehledat a něco se třeba objeví samo). Je to jen otázka načasování (ano, vím, že už hledáš hodně let). Ale taky určitě neberete všechno, co vám přijde do cesty, ne? A stejně tak to mají i ty holky. Myslím, že takovéhle zkušenosti má celá řada lidí (hlavně těch, co se seznamují na seznamkách). Třeba kamarádka už po zkušenostech smazala všechny registrace a já si myslím, že to je u ní dobře, protože má v hlavě naprogramováno, že přes internet nikoho normálního potkat nemůže a přesně tak to potom taky dopadá. :17:
26.01.2016 - 11:53 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » tommer
Ono taky není důvod, abys proti mě něco měl. Já ti je nepřebírám... :4:
26.01.2016 - 11:32 | Filtr
(Štír) tommer » Lokii
Jo znám. Ale nic nenaděláš. Jen ta vůle časem ubývá.
26.01.2016 - 11:30 | Filtr
(Střelec) Lokii » Glimmer Man
Já to považuju za neuctivý a vrchol drzosti, tohle je prostě jedna z mála věcí, kterou mám problém tolerovat.
26.01.2016 - 11:27 | Filtr
(Štír) tommer » Mici Angóra
No a co tam je tak zlého, že chodíme od porážky k porážce?
26.01.2016 - 11:22 | Filtr
(Štír) tommer » Glimmer Man
Chlape já ptoti tobě nic nemám. Ale prostě teda popisujem situaci. To že neodpoví asi každý chápe, protože nevím jestli je nějaká tak blbá, že by bez nějaké domluvy šla někam do kavárny dřepět a čekat až přijdeš.
Ukřivděny nikdo není, já nepsal že to jsou všechn krávy a že se to má střílet. Jen já a čakry makry prostě dali do toho tolik, co několik lidí za život a prostě nechápem co je blbě, když žádná ani neřekne apson jsi debilní fnukna co stojí za prd. Navíc třeba u mě se každý ptá na přitelkyni, nikdo se neptá jestli někoho mám, ale nerou že určitě mám. Tak nevím jestli působím jako fnukna na celé širé okolí a na rande tohle nikdy neřeším.
Ano pokaždé, i když ted už ne, jsem šel hledat jinou a pak tak, a pak taky a pak taky a pak taky, a i potom, i pak, a pak taky .... jestli mi rozumíš
Ne každý žije jen tak sám sebou a druhého nehledá jako doplněk, či zábavu. Bohužel, je to stav mysli a asi debilí prokletí ale je to tak.
26.01.2016 - 11:15 | Filtr
(Štír) vlna.c » 16ka
Taky si myslím, ze clovek se má chovat upřímně. Jeli cakra primej a neomalenej, ať se tak chová. Ať dělá svoje vtipy a mluví za sebe.

Kazdymu se líbí přece někdo jinej ne. A když nenapíše nebo se nebude bavit, tak to není ta pravá a může být rád ne?
26.01.2016 - 11:14 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti
Hlavne mi teda furt nejde do hlavy...me pride ze vsichni okolo me hledaj...chlapi i zensky...nechapu ze se furt nikdo nenachazi :4:
26.01.2016 - 11:10 | Filtr
(Hadoken) Hustokrutě obscénní Morti » Lokii
Jako asi te to nepotesi ale neni to traga...90% textu v zensky literature je na tema PROC nezavolal... :46:
Ja te sice neznam ale ostatni tady zminujou strelci uprimnost...ja mam venusi ve strelci a sem si vedoma toho ze sem primocara...a dost...nikdy mi nedelalo problem kohokoliv rovnou odpalkovat pokud sem nemela zájem - nohe zkusenost? Chlapi se toho vylozene bojej...a to i kdyz si myslim jak sem desne mila. Mozna ze u tebe je to taky tak...i kdyz delas max furt tak nejak poustis hruzu...jako nevim co s tim...asi holt doufat ze narazis na ranarku co se nezalekne...ale jak uz to tak bejva budes spis zatizenej na takovy etericky vily... Achjo...je to dycky tak blbe zamotany a pritom je to jednoduchy. Co treba zkusit nejakou hodne sebevedomou...ta by se leknout nemela...a i kdyz ti takova bábovka asi moc nevoní zkus to ustat...oni to vetsinou bejvaj mimikry..
26.01.2016 - 11:07 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Lokii
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele 16ka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A co když ses jí líbil a bojí se cokoliv napsat, aby se neztrapnila. Slušnost, no každý máme nastaveny mantinely jinak.
Nějaká neosobní sms, hmmm. Já občas neodpovím na majl hned, bo se chci na odpověď soustředit no a potom zapomenu a neodpovím vůbec.

To není neslušnost, jen špatná organizace práce. Kdo se na mě kvůli tomu naštve místo aby mi napsal ještě jedou, no tak ten mi za slzu nestojí, když mě "odepíše" jen proto, že jsem mu hned neodepsala.
26.01.2016 - 11:05 | Filtr
(Štír) vlna.c » Lokii
každej člověk má nějaké svoje chování a reakce.Když ho neznas , tak nevíš, co to je.
Všeobecne si myslím, ze clovek elemtu ohne hodne tlačí pilu.

Souhlasim, ze štíri a střelecké chování je hodně o aroganci a neomalenosti.



26.01.2016 - 10:56 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » tulačka
Z chování lidí na seznamkách podle mě nelze tak úplně usuzovat na jejich jednání v "běžném" životě...a astrologii bych sem v tomto případě netahala (např. zmiňovaná "střelčí" upřímnost-nechci se nikoho dotknout-často hraničí až s neomaleností, takže za mě na tomto místě snad radši trochu toho pokrytectví).

Podle mě je zásadní si říct, že to, jak ty ženy jednají, není ani tak o Tobě, jako o nich. Čili určitě je dobře položit si otázku, jestli já sám nedělám něco špatně, ale ty holky můžou být prostě jen nevychované, neumí konflikt, je jim to jedno, jsou dementní....co já vím.
26.01.2016 - 10:55 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » vlna.c
Ale když budu hledat a budu mít zájem, tak se může stát cokoliv, ale vždycky půjdu hledat způsob, jak svůj zájem dám co nejdřív najevo.

Co takhle zavolat:

"Nazdar, já jsem ten tydýt, s kterým jsi byla na rande, no a protože neodepisuješ, tak se chci zeptat, jestli se chceš ještě vidět a nebo mám táhnout do řiti..."

Položí = nemá zájem.
Chci se vidět = má zájem.
Cokoliv ostatní = nemá zájem.

Nezvedá = je třeba zkusit znova, nejlépe z jiného čísla. Nezvedá dlouho = je to seznamovací číslo, který jinak nepoužívá = zoufalka = buďte rádi, že nezvedá a zdrhejte, co vám síly stačí.
26.01.2016 - 10:55 | Filtr
(Střelec) Lokii » tommer
Však já ti rozumím, máme stejné zkušenosti a podobné názory, snažim se z toho nic nedělat, ale asi znáš to střídání emocí které vždycky následují po neúspěchu...
26.01.2016 - 10:51 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Lokii
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo, zase s Tebou jednou souhlasím. Upřímnost se mezi ženami moc nenosí. Lžeme prakticky pořád - sobě, společnosti, rodině...
Občas přemýšlím, zda je za tím víc vědomá snaha neztratit tvář, nebo přání druhému neublížit. Jenže motivy chování druhých - to je to, co se učím, rozhodně neovládám.

Vím, že astrologii nefandíš, ale stejně to sem dám - zatím se mi z hlediska "upřímnosti" nejvíc osvědčily ženy, které měly v horoskopu buď hodně Střelce nebo Panny. Samozřejmě - popisuji jen to, co jsem poznala. Nemám patent na pravdu.

A ono zase - najít hranici mezi taktem a neomaleností, tak aby vyhovovala všem, je téměř nemožné. Snažím se tím říct, zda třeba nejsi přímý až moc. Jenže zase - pokud Tě nepřijme, když jsi sám sebou, nemá to cenu.

Moje otázka je, zda si vůbec něco hezkého myslet o ženách chceš?
26.01.2016 - 10:50 | Filtr
(Býk) Glimmer Man » Lokii
Ok, je to neslušný, není to hezký a není to ani správný.

Ale nemá cenu nad tím naříkat a ani se v tom rejpat.

Kluci, nebuďte ukřivděný fňukny, přeneste se přes to a běžte hledat jinou. :3: :2: :75:

(to je i na Tomera)

P.S.: Myslím, že ženský poznaj fňuknu na 100 honů a podvědomě se jim vyhejbaj. Ale to je jen můj pocit. Možná se pletu. Ukřivděnej "chudák" prostě není atraktivní. A to se nedá obelhat, to je stav mysli = řeč těla.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »