Hraniční porucha osobnosti


14.10.2011 - 14:36
(Váhy) LemmOny
Hraniční porucha osobnosti
JanježekByl jednou jeden sedlák, který měl dostatek peněz i polí, ale ač byl bohatý, přece mu něco chybělo. Neměl se svou ženou žádné děti. Když chodíval s ostatními sedláky do města, dělali si z něj často posměch a ptali se, proč nemá žádné děti. Nakonec se rozzlobil, a když přišel domů, řekl: „Chci mít dítě, i kdyby to měl být ježek.“ Jeho ženě se pak skutečně narodilo dítě, které bylo od pasu nahoru ježek a od pasu dolů chlapec. Když žena dítě uviděla, zděsila se a řekla: „Vidíš, ty jsi nás zaklel.“ Muž odpověděl: „Tady už nářek nepomůže. Chlapce musíme pokřtít, ale nemůžeme nikoho pozvat za kmotra.“ Žena dodala: „A nemůžeme ho ani jinak pokřtít než Janježek.“ Když ho farář pokřtil, řekl: „Kvůli bodlinám ho nemůžete dát do pořádné postele.“ Připravili mu tedy za pecí trochu slámy a položili jej do ní. Janaježka nemohla matka ani kojit, protože by ji popíchal bodlinami.A tak ležel za pecí osm let, a jeho otec byl unavený a přál si, aby syn raději zemřel. Stalo se, že ve městě byl jarmark a sedlák tam chtěl jít. Zeptal se ženy, co by jí měl přinést. „Trochu masa a pár chlebů, co už je tak doma zapotřebí,“ odpověděla. Pak se zeptal služky, ta chtěla pár pantoflů a punčochy s klínky. Nakonec se také zeptal: „A co bys chtěl ty, Jeneježku?“ „Tatíčku, přineste mi dudy,“ odpověděl. Když se pak sedlák vrátil domů, dal ženě, co nakoupil, maso a chleba, pak dal služce pantofle a punčochy s klínky, a nakonec zašel i za pec a dal synovi dudy. Když Janježek uviděl dudy, řekl: „Tatíčku, jdi do kovárny a nech mi podkovat kohouta, pak odejdu a nikdy víc se nevrátím.“ Otec byl rád, že se ho zbaví, a dal mu kohouta podkovat. Když to udělal, Janježek na kohouta nasedl a odjel.Vzal s sebou i prasata a osly, které chtěl v lese pást. V lese s ním musel kohout vyletět na strom a na něm Janježek seděl, hlídal osly a prasata. Seděl tam dlouho, až se stádo rozrostlo, a otec doma o něm nevěděl. Když tak Janježek seděl na stromě, nadouval své dudy a krásně hrál. Jednou jel kolem král, který zabloudil, a slyšel krásnou hudbu. Velice se tomu podivil. Poslal sluhu, aby se poohlédl, odkud ta hudba pochází. Uviděl, jak na stromě sedí zvířátko, vypadalo jako kohout, na němž sedí ježek a hraje. Král nařídil sluhovi, aby se zvířete zeptal, jestli neví, kudy se jde do jeho království. Janježek slezl ze stromu a řekl, že mu ukáže cestu, když mu král podepíše a slíbí první, co potká na královském dvoře, až se vrátí domů. Král si pomyslil: „To mohu snadno udělat, Janježek tomu stejně nerozumí, můžu mu napsat, co chci.“ Král vzal pero a inkoust a cosi načmáral. Když to udělal, Janježek mu ukázal cestu a král přišel šťastně domů. Jeho dcera jej už zdálky zahlédla, plna radosti mu pospíchala v ústrety a zlíbala jej. Král si vzpomněl na Janaježka a vyprávěl dceři, co jej potkalo. Že musel připsat podivnému zvířeti, co první potká doma, a to zvíře sedělo na kohoutovi jako na koni a krásně hrálo. Král ale ve skutečnosti napsal, že to nesmí dostat, protože to zvíře stejně neumí číst. Princezna se tomu zaradovala a řekla, že je to dobře, protože by stejně nikam nešla.Janježek dál hlídal osly a prasata, byl pořád veselý, seděl na stromě a hrál na dudy. Tehdy se stalo, že kolem jel jiný král se svými sluhy a posly, zabloudil a nemohl najít cestu domů, protože les byl veliký. Také slyšel zdálky krásnou hudbu, i řekl jednomu poslovi, aby se podíval, cože to je. Posel došel až ke stromu, uviděl, jak na větvi sedí kohout a na něm Janježek. Posel se jej zeptal, co tam nahoře dělá: „Pasu své osly a prasata, a co si přejete vy?“ Posel mu pověděl, že zabloudili a netrefí zpátky do království, jestli by jim nemohl ukázat cestu. Janježek na kohoutovi slezl ze stromu a řekl starému králi, že mu ukáže cestu, když mu dá to, co doma před královským zámkem potká jako první. Král přitakal a podepsal Januježkovi, že to má mít. Když se to stalo, jel Janježek na kohoutovi před nimi a ukazoval jim cestu. Král dojel šťastně do své říše a všichni se velmi radovali. Měl jedinou dceru, která byla velice krásná. Princezna mu běžela v ústrety, padla mu kolem krku, políbila jej a radovala se, že se její stařičký otec zase vrátil. Ptala se také, kde byl tak dlouho. Král jí vyprávěl, že zabloudil a málem se už nevrátil, ale když jel přes veliký les, jeden napůl ježek, napůl člověk seděl na kohoutovi na vysokém stromě a krásně hrál. Ten že mu ukázal cestu, ale král že mu za to slíbil to, co prvního potká na královském dvoře. A tím je právě ona, proto je mu to tak líto. Dcera mu ale slíbila, že s Janemježkem ráda půjde, z lásky ke svému starému otci. Janježek pásl svá prasata, a ta prasata měla další prasata, a bylo jich tolik, že jich byl plný les. Janježek už nechtěl zůstat v lese a dal vzkázat svému otci, aby vyprázdnil všechny chlévy ve vesnici, protože přichází s takovým velkým stádem, že si bude moct každý vzít tolik prasat, kolik chce. Jeho otec posmutněl, když to slyšel, protože si myslel, že Janježek dávno zemřel. Janježek se ale posadil na svého kohouta, hnal prasata před sebou do vesnice a tam je dal porazit. Potom řekl: „Tatíčku, dej mi mého kohouta ještě jednou podkovat, pak odjedu a v životě se už nevrátím.“ Otec nechal kohouta podkovat a těšil se, že Janježek se už neukáže.Janježek jel do prvního království. Král rozkázal, že když někdo přijede na kohoutovi a bude mít u sebe dudy, všichni na něj mají střílet, sekat a bodat, aby se nedostal do zámku. Když se Janježek přiblížil, doráželi na něj bodáky, ale on pobídl kohouta ostruhami a vylétl nad bránou až do králova okna. Volal na krále, aby mu dal, co slíbil, jinak že zabije jej i jeho dceru. Král začal dceři hezky domlouvat, aby s Janemježkem šla a zachránila život otci i sobě. Dcera se oblékla do bílého, otec jí dal kočár s šesti koňmi, množství služebnictva, peněz a statků. Princezna se posadila do kočáru a Janježek s kohoutem a dudami vedle ní, rozloučili se s králem a odjeli. Král si myslel, že už je nikdy neuvidí. Bylo to ale jinak, protože když byli kousek za městem, svlékl si Janježek krásné šaty a popíchal princeznu svou ježčí kůží, až byla celá krvavá. „To je odměna za vaši faleš! Běž, nechci tě,“ řekl a zahnal ji domů. Princezna byla nadosmrti zostuzená.Janježek ale jel dál na svém kohoutovi a se svými dudami do druhého království, jehož králi také ukázal cestu. Tento král ale přikázal, že když přijde někdo jako Janježek, mají mu vzdát poctu, pustit jej dovnitř, provolávat mu slávu a uvést jej do královského zámku. Když jej královská dcera uviděla, vyděsila se, protože vypadal opravdu zvláštně, ale řekla si, že se nedá nic dělat, když to otci slíbila. Uvítala Janaježka a vdala se za něj. Janježek s ní musel ke královské tabuli, princezna usedla po jeho boku, a jedli a pili. Když přišel večer a chtěli jít na lůžko, princezna se zalekla jeho bodlin. Janježek ji ale uklidňoval, aby se nebála, že se jí nic nestane. Starému králi řekl, aby postavil čtyři muže před dveře komnaty na stráž, a když vejde do komnaty a bude si chtít lehnout, svlékne ježčí kůži a nechá ji ležet u postele. Pak musí stráže rychle přiskočit, kůži hodit do ohně a zůstat na místě, dokud ji nestráví oheň. Když odbila jedenáctá, vešel do komnaty, svlékl ježčí kůži a nechal ji ležet u postele. Stráže přiběhly, rychle ji uchopily a vhodily do ohně. Když kůži pohltil oheň, Janježek byl vysvobozen – ležel v posteli v lidské podobě. Byl jenom černý jako uhel, jakoby spálený. Král k němu poslal svého lékaře, který jej omyl vonnými mastmi a nabalzamoval, takže získal světlou kůži. Stal se z něj krásný mladý muž. Když to uviděla královská dcera, byla šťastná a druhého dne svatbu teprve pořádně oslavili. Janježek dostal od starého krále celé království.Když uběhlo několik let, odjel Janježek se svojí manželkou k otci. Řekl mu, že je jeho syn. Otec ale odpověděl, že žádného nemá. Měl jen jednoho, který ale přišel na svět s bodlinami jako ježek, a ten že odešel do světa. Janježek se mu dal poznat, starý otec se zaradoval a odešel s ním do jeho království.A zazvonil zvoneca pohádky je konec...v životě to ale nekončí vždy tak jednoznačně, rychle a jednoduše dobře. rozbor této zdánlivě neviné pohádky najdete zdehttp://obchod.portal.cz/produkt/… kdo s tím máte cokoliv dočinění a nějak se vás to v životě týká, vřele doporučuji. :29:

Stránka: 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
23.10.2011 - 19:20 | Filtr
(Váhy) LemmOny » hela215
nejvíc se mi líbilo na tvém výkladě to, že janježek se nezachoval jako správný najdisák :61: :15:


23.10.2011 - 19:13 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Levleon
podstaty mohu souviset jenom s jedním to máš pravdu, ale to něco se od podstat zároveň odvijí ..není to tak jednoznačný pokud to máme tedy rozebrat, ale člověk je ve svém životě vždy jenom "konkrétní" individuální, nikdy ne objektivní.

Co budu tedy násleovat?
Podstatné věci závyslé na celku, nebo neuchopitelný a nedosažitelný celek, jen s několika podstatami, protože víc jich jako "konkrétní individualita" nemám.

ted je ted a přitom jakoby není, no a co,
mě teď zajímá jak se to děje a ne co se děje :3:
23.10.2011 - 19:04 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ok... Podstaty ale souvisí s celkem, už mlčím... Jdu si nalít čistého vína. Rulandské Modré. IN VINO VERITAS. :37: :15:

Říkám tomu: ´jdu se odbloknout´
23.10.2011 - 18:58 | Filtr
(Blíženci) hela215
no.tak jsem to přečetla.celkem dobrý.asi se po čtenáři chtělo,aby se nad tím zamyslel,tak takhle to vidím já.ten otec mi připadá jako můj manžel,věčně něco chce a když to dostane,tak se mu to nelíbí,nebo kolem toho má kupu keců.nejraděj dyž na to nemyslí,nebo se toho nějak"zbaví".
jan ježek i kdyby se rozkrájel,tak mu nikdo vděčnej nebude.tak hledá štěstí všude olem,jenže je trochu naivní a důvěřivý,tak s ním vyčůrají.najde se ovšem i někdo kdo slovo drží i když to třeba jak ježek nepozná hned.
když dojde na lámání chleba,zjistí jan ježek že byl podvedený a nezachová se,jako správný najdisák :3:,nýbrž dá průchod svým emocím a pudovým reakcím.to co z toho pak je-ostuda a další zranění ho nezajímá.
pokračuje dál,kde zjistí že se lidem věřit i dá,podstoupí cestu bolestné terapie a uzdraví se.
pak nastane čas,kdy zajde za svým otcem a narovná vztahy.
ještě mi tam chybí že otec uzná chybu,ale on jí neuzná,no tak stačí že dožije asi v klidu.
a jan ježek by ještě měl vykonat kajícnickou pout do lurd za to,že ublížil první princezně.

p.s.ten výklad jsem nečetla přišel mi dlouhej a složitej.

no,tak jsem zvědavá co psycholog na můj výklad..... :32:
23.10.2011 - 18:58 | Filtr
(Štír) Svá štírka » Michaelli
Každý máme v sobě něco, nač nejsou tabulky :75: :61:
23.10.2011 - 18:55 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli » Michaelli
Psychologove maji pro vsechno nazev.Pro VSECHNO to by znamenalo, ze nikdo neni normalni. NIKDO
Kazdy clovek ve spolecnosti se obcas te spolecnosti podridi, se obcas odkloni a obcas fokusuje, obcas se mu stane neco prijemneho a nebo neprijemneho, obcas ho neco vyhodi z drahy atd..nikdo neni normalni.
A pritom jsou vlastne normalni vsichni, protoze ten seznam co psychologove stihli rozepsat, nepopisuje nic, co by se stalo jen tak, nebo nenormalne. Vse ma sve priciny. Budto to rusi vyvoj individua v zivote, a nebo okoli, pak je treba to hodit do spolecenske normy, nebo si tim clovek zprijmenuje zivot a bavi tim ostatni..
Jde vlastne hlavne o spolecenske normy, pokud se odklaneji biologicky, nebo dusevne, to je normalni..jen jsou popisovany priciny pro lepsi chapani.
23.10.2011 - 18:54 | Filtr
(Váhy) LemmOny » Levleon
já ti rozumím jak to myslíš, ale já tady řeším, no spíš tu jen povídám o konkrétní hlíně a ne o teorii její existence, to je Tome rozdíl :17:

nehovořím o objektivním celku, ale o jedné podstatě. Snažím se nejdřív porozumět konkrétní věci, nesnažím se hned pochopit celý svět. :3:
23.10.2011 - 18:42 | Filtr
(Kozoroh) Michaelli
Ja bych si tipla, ze timhle syndromem trpi prevazna vetsina nasich spoluobcanu.. da se to i vycitit z jejich reakci, ktere vychazeji hlavne ze zazitych, nebo naucenych predsudku,
neustale negativne hodnoti hlavne lidi kolem sebe, delaji to z podvedomeho strachu, strachu, ze nebudou milovani za to, co reknou, jak budou negativne hodnoceni, nebo nedostanou dalsi sanci opravit sve chyby (protoze spolecnost to malokdy umoznuje) To vsechno je kolotoc, je to porad dokolecka, protoze tuto spolecnost, tvori prevazna vetsina negativnich lidi..
Puvod je ve vychove.
Vidim vice natazenych xischtu kdyz se projedu metrem, nez nekoh kdo by se vzajemne pochvalil treba dobrej outfit. Zpravy neinformuji, ale soudi a pohorsuji se nad zlocinci (na to nema nikdo pravo i zlocinec je presne takovy clovek chudak, jinak by svuj zlocin neudelal) atd..
23.10.2011 - 18:26 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » LemmOny
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Levleon, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Marku, pokud bych okolí hodnotil podle tohoto paskvilu, nenašel bych nikoho normálního a to by nutně znamenalo vytvářet si o ostatních předsudky. To by tím byla ta největší porucha na mé straně, aniž bych si to uvědomoval. Reaguju, protože jsem tyto tendence míval a stydím se za to...
Jelikož nejsem psychiatr a ani psycholog, tož zůstanu na pozorování a naslouchání a budu hledat dobré stránky a snažit se je posílit, aby ty špatné postupně opadali. Opačně je to špatně. Nejsme stroje, ale lidi... a psychologie stojí už dávno na hliněných nohou a voda pomalu a jistě stoupá.... :3: :14:
23.10.2011 - 18:10 | Filtr
(Váhy) LemmOny
Chcemeli více porozumět, pak mějme na paměti i to, že znatelný počátek je až v rané dospělosti, i přesto, že porucha vniká do jednoho roku po narození, porucha se navíc projevuje v nejrůznějších oblastech života.

K tomu, abychom mohli s větší pravděpodobností, už i jen jako amateři, neodborníci, diagnostikovat HPO, musíme vědět, že musí být splněno nejméně pět z následujících kritérií:

------------------------

1. Vzorec nestabilních, ale intenzivních mezilidských vztahů, který se vyznačuje střídáním obou extrémů, přehnané idealizace a devalvace;

2. impulzivita u nejméně dvou potenciálně sebepoškozujících aktivit, např. utrácení peněz, sexuality, zneužívání omamných látek, krádeží v obchodech, bezohledné jízdy a záchvatů žravosti (kromě sebevraždy nebo sebemrzačení, viz k tomu bod 5.);

3. nestabilita v oblasti emocí, např. výrazné změny nálady od základního pocitu k depresi, podrážděnosti nebo úzkosti, přičemž tyto stavy obvykle trvají několik hodin, nebo v řídkých případech déle než několik dní;

4. nepřiměřená, silná zlost nebo neschopnost ovládat zlost, např. časté záchvaty zlosti, přetrvávající zlost nebo rvačky;

5. opakované vyhrožování sebevraždou, náznaky sebevraždy nebo sebevražedné pokusy nebo jiné sebemrzačící chování;

6. výrazná a trvalá porucha identity, která se projevuje ve formě nejistoty v nejméně dvou z následujících oblastí života: obrazu sebe samého, sexuální orientaci, dlouhodobých cílech nebo přáních ohledně povolání, v druhu přátel nebo partnerů nebo v osobních hodnotových představách;

7. chronický pocit prázdnoty nebo nudy;

8. zoufalá snaha zabránit reálnému nebo imaginárnímu osamění (kromě sebevraždy nebo sebemrzačení, viz k tomu bod 5.).
23.10.2011 - 16:32 | Filtr
(Střelec) :o)) Nori » ohenvoblacich
no človek,ktorý lieta v takýchto stavoch si nepripustí ,že má problém a nie okolie mu ho spôsobuje,ale že on vníma okolie podla svojich predstáv a nie faktov.Jeden bývalý kamrát mu to povedal ako to vidí a on s ním úplne prerušil kontakt.Lenže jeho rodina sa nemôže zobrat a prerušit s ním kontakt,vybudoval si ju tak aby bola na ňom finančne závislá.vyzerá to na neverending story,kým sa niečo zlomové nestane a potom sa to bud polepší alebo celé zrúti.

No ale už stačilo,nevyriešime to tu a diskusia je trochu o niečom inom ako o hladaní riešenia pre konkrétnu rodinu,oni sa s tým musia popasovat.
23.10.2011 - 15:17 | Filtr
(Štír) Svá štírka » ohenvoblacich
Nevím, jestli mám nějakou poruchu nebo ne, ale když jsem si ten námět diskuze přečetla a navíc si vygooglovala příznaky této nemoci, jako bych se viděla. :61:...Jen zabít nehodlám ani sebe, ani předmět mojí touhy,jak se snad stalo u Lednice.....
Musel by to asi posoudit odbornk, ale ten popis nemoci sedí skoro na každého a největší blázen je ten, kdo tvrdí, že není bázen. :63:
Fakt je, že někdo, kdo se liší od ostatních, to opravdu nemá lehké a bývá ze společnosti často vyřazen, ačkoliv není nebezpečný a naopak by mohl být leckomu příkladem a přínosem.
Mám pár přátel, kteří se mnou buď nadávají a nebo mi pomohou se na problém podívat z jiného úhlu. K psychitrovi jsem zatím nechodila,ale poslední dobou se toho nepříjemného nahrnulo docela dost a necítím se opravdu dobře.Možná jsem jen přetažená.....zrovna mám dovolenou, tak pak uvidím. :3:
23.10.2011 - 15:09 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » exit
...a proto Tě mám ráda :32:


nnn,vím,žes to nemyslela kriticky a ani jsem to tak nepobrala :74:

odpovím později..teď musím zas jít-zas.aná práce :43:
23.10.2011 - 14:52 | Filtr
(Rak) Lynx » ohenvoblacich
ano, chtěl jsem připomenout "úděl" toho okolí... To je další rozměr toho všeho.
23.10.2011 - 14:47 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » :o)) Nori
Příznačné jsou rychlé a intenzivní emotivní propady,euforie střídá deprese a mezi tím...nic,prostě prázdno.Občas "normalita".

Hraničář se necítí nemocný.Ona to taky nemoc není,ale jak už jsi řekla,může velmi potrápit blízké okolí,dokud daný jedinec nepochopí..aha :25: ono to asi nebude v tom okolí..cesta k tomuto "přijetí" je ovšem velmi komplikovaná,protkaná mnoha bolestnými zkušenostmi-na obou frontách.


U toho tvého známého to ale nemusí být hranice,může to být taky třeba dosud nediagnostikovaná afektivní bipolární porucha,kt.je tomuto velmi podobná atd..záleží na intenzitě a jiných faktorech.To patří do rukou odborníka.Teď ho ještě přesvědčit..tento krok bývá obvykle jedním z nejtěžších.
23.10.2011 - 14:44 | Filtr
(Rak) Lynx » ohenvoblacich
ano, známe se :-)
23.10.2011 - 14:38 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Lynx
No jo,Ty znáš samý kapacity.. :5:
23.10.2011 - 14:30 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » exit
Víš,Evi,ono když se něco "pojmenuje",mnohem lépe se pak s tím pracuje.

Představ si třeba situaci,kdy najdeš na ulici ležet člověka..Co tě napadne jako první? Přehnal to krapet s alkoholem asi..Někdo ho překročí,někdo se začne zajímat.
Přistoupíš blíž,cítíš něco jako čpavek :25:..aha :44: prohledáš mu kapsy,pěněženku..a najdeš..průkazku diabetika.Do telefonu na záchranku kolikrát právě jedno jediné slovo může vést k záchraně lid.života.

Uvedla jsem malinko extrémní příklad a chápu,co jsi tím chtěla říci,ale v urč.případech prostě pojmy mají svůj význam.


"důležitý je, aby to co člověk přijme za svý, bylo skutečně jeho...a bylo nějakým-jakýmkoliv způsobem tvůrčí..." :15:



..a ano,máš pravdu,to musí každý sám za sebe :17:






23.10.2011 - 13:37 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Svá štírka
+ Lakriel

..a na závěr..řekněte mi,holky,jak se vyrovnáváte s nejméně snesitelným symptomem HPO? Co děláte,když to přijde - tipy?

:17:


http://www.youtube.com/watch/…
23.10.2011 - 13:37 | Filtr
(Rak) Lynx » ohenvoblacich
Znam cloveka, ktery TO umel diagnostikovat velice rychle...
23.10.2011 - 13:32 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Laki
No,ona je skutečně těžko rozpoznatelná,ty hranice jsou neostré a může se prolínat ještě s dalšími typy poruch osobnosti,proto se jí taky říká hraniční.
Tak kolik jsi těch psychologů měla? přiznej se.. :5:


Jinak docela fajn úvaha :4: Možná by se po zevrubnějším zkoumání skutečně změnil náhled na mnohá známá díla,v oblasti hudby,malířství,prózy,poezie..atd.atd..


Účinná medikace existuje,ale je to samozřejmě hodně individuální a vychytání té správné medikace může trvat velmi dlouho.Myslím,že konstruktivnější než do sebe cpát chemii( samozřejmě nemluvím o případech,kdy opravdu nic jiného nezbývá),je terapie s emočně inteligentním odborníkem,kt.věci rozumí a ke kt.si vytvoří hraničář důvěru.
23.10.2011 - 13:17 | Filtr
(Vodnář) ohenvoblacich » Svá štírka
Oceňuju "odhalení" :5: :15:

Řekni mi,včelko..

Ty HPO skutečně máš nebo se domníváš,
že ji máš? Jak se projevuje,konkrétně u Tebe?
( můžeš i do vzkazníku)


(.. neber jako impertinenci)


:74:
23.10.2011 - 12:47 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Svá štírka
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
a ty mas vcelko nekoho kdo ti s tim pomohl? pomaha? :1:
23.10.2011 - 12:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Laki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
me jen rozciluje, ze zadny z mych 4.. 5.. psychologu to nepoznal

kde se stala chyba??

zadny z mych xxxxxxxy lecitelu kartaru a vestcu to neodhalil, nediagnostikoval a ani naznakem nepochopil..

dale me stve ze neni dosud znamy zpusob jak to ucinne medikovat

je snad problem vice rozsahly??

zatreti se desim, kdyby se to opravdu vyneslo na povrch a svetlo sveta, kolik new age freaku by bylo zklamano, zniceno, nepochopeno.. ? skoncilo by? nebo bybyli vyleceni?

a za dalsi..

uz vubec nevim kde je vlastne pravda..

:25: :25: :25:

:1:
23.10.2011 - 09:58 | Filtr
(Štír) Svá štírka
No líbí se mi, jak se nikdo nechce konkrétně vyjádřit....jako by se všichni báli,že mají hraniční poruchu osobnosti :63: :3:
Tak já tedy jako včela bodnu do vosího hnízda.... :61:
Zřejmě mám hraniční poruchu osobnosti. :3: Proto už se nehlásím jako osoba, ale hmyz, i když snad užitečný.....
Tolik lidských vlastností,které se tu dají najít....a nakonec ta neochota příjmout něco,co je jiné než to, co bežně vídáme...jak málo lásky máme v sobě, jak málo tolerance a málo pochopení......
Bzum, bzum, nejde mi to na rozum :63:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »