Je nevěra špatná?


03.01.2012 - 14:52
(Panna) Přívětivý Jack
Je nevěra špatná?
Pokud ji netolerujeme, neozývá se zde jen naše potřeba chtít někoho vlastnit, mít jen pro sebe? Není to omezování partnera? Kolik z nás už pomyslelo na někoho jiného?Neděláme to, protože si říkáme že nechceme toho druhého zranit, ale opravdu zraníme ho nebo jen jeho nedokonalé ego které nás chce vlastnit?Bojíme se že když to uděláme, "zradíme", mohl by to udělat i on nám? Bojíme se že ho ztratíme? Bojíme se být sami?Proč ji těžko tolerujeme?DODATEK:Nevěrou zde myslím sex s někým jiným.========================NOVÉ HLAVNÍ TÉMA:Proč nám nevěra vadí? :1:

Stránka: 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
04.01.2012 - 23:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak až to shrneš,tak to sem písni,jsem jedno velký oko. :3:
04.01.2012 - 23:21 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » bubobubo
Tak pro někoho je to rána pro jeho ego, ať už jde o jeho pocit vyjímečnosti nebo snahy někoho vlastnit či ovládat, pro jiného porušení morálních principů, pro tebe porušení dohody, pro dalšího jakési narušení něčeho vyjímečného romantického jen mezi dvema lidma, a tak dál, ještě to analyzuju :1:
04.01.2012 - 22:49 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A můžeš mi prozradit tedy,proč ostatním lidem nevěra vadí?To mě fakt zajímá a možná to použiju někdy i v praxi,až dám tu krásnou,jasně znějící odpověď nějakému nešťastníkovi. :3:
04.01.2012 - 22:43 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » bubobubo
:4: :15: :15: :15: je to tak...jak jsem psal.Každá nevěra má své kořeny a jinou půdu ze který vyrůstá......je to individuální záležitost a nedá se nacpat do jedný krabice.Každej odpovídá jak ji vnímá on sám, podle toho jak by se ho osobně dotýkala.....takže žádný universum se konat nebude....
04.01.2012 - 22:42 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » bubobubo
:4:
O tom jsou diskuze o dloubání :4:

Já už jsem zjistil co jsem potřeboval :1:

Já hlavně chtěl vědět proč nevěra ostatním lidem vadí.

Souhlasím že otázka je nevěra špatná, je blbě položená, ale aspoň je tu pěkná diskuze kde si každý něco najde :1:

A kupodivu na tuhle otázku už taky někdo odpověděl :3: Nevěra není dobrá ani špatná :2:
04.01.2012 - 22:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
A to ti nakukala kukačka?No každý máme své životní zkušenosti a z toho vycházíme.V každém případě bych to tak nějak uzavřela mezi námi dvěma tím,že mě se zdá v první řadě úplně špatně položená ta tvoje otázka a to je tak všechno,protože na takovou otázku nejde odpovědět.Je nevěra špatná?Je.Je nevěra špatná?Není.Je nevěra špatná?Možná jo a možná ne.Je nevěra špatná?Nevím.Je nevěra špatná?Je mi to jedno.Je nevěra špatná?Když nevěrním já,tak né,když ten druhý,tak jó.Spousta odpovědí a žádná ta správná a žádná ta špatná.Je dloubání v nose špatné? :17:Tak asi tak. :29:
04.01.2012 - 22:27 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » bubobubo
To nemusí být jen ješitnost, ale když je žena nevěrná, tak je většinou v tom i citově, a to už je větší problém ohrožení vztahu.
04.01.2012 - 22:23 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ne hodinu před sexem,aby jsme si stihli pokecat o tom,z jakého důvodu tak činí u kávičky a pak nechť činí,co tedy musí,když to jinak nejde. :3:Ovšem na oplátku, nechť je napříště také velkorysý,až mu cinknu,že také nemůžu jinak. :4:Rovnost a rovnováha. :27:No zatím takové věci neřešíme a je nám dobře,protože oba dobře víme,že až takové věci řěšit začneme,tak je to začátek konce našeho vztahu,oba jsme již jednou instituci manželství vyzkoušeli a oba víme,co to obnáší.Také jsme každý úplně jiný a každý se na podobné věci,jako je nevěra díváme úplně jinak.Víš co si myslím?Že ženy nevěru svého muže až tak neřeší,když už k ní dojde,ale muži velice často díky té své odvěké ješitnosti velice řeší nevěru své ženy,když už k ní dojde,toliko má zkušenost. :3:
04.01.2012 - 21:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » mikiduc
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kareline, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====



Mikinko, i kdyz si myslim-nemyslim vsechno uplne jinac, klobouk dolu...myslim, ze jsi byla pro sve partnery drogou...protoze, jsi tim tvim liberalnim zpusobem byti velmi cerstva a svezi.. Zatimco nektere zivotem a zasasami strhane damy ve ctyricictce zacinaji trpeve resit, ze uz nemaji krom sve vernosti svemu musi co nabidnout...

Jsi proste darecek :3: :54:
04.01.2012 - 21:33 | Filtr
(Kozoroh) Pithecanthropus erectus » Laki :)
Nic nekopíruj :39: nechcu se stát Leninem :61: :61: :61: :61: :61: :61:
04.01.2012 - 21:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » OldDog21
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kareline, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====



K cemu ze je vernost? Na stara kolena? Vedet treba, ze jsi mohl, ale nechtels....
04.01.2012 - 21:22 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » Laki :)
Já to četl, a nebojíš se teda když nebudeš tolerovat nevěru že se ti stane? :2:
04.01.2012 - 21:21 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Pithecanthropus erectus
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:4:

a tenhleten prispevek budeme donekonecna kopirovat na kazdou novou stranku od tedka :3: :75:

sazim ze tato "zbytecna" diskuze se totiz rozroste do nekonecna :3: :75: :61: :61: :61: :15:
04.01.2012 - 21:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Přívětivý Jack
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
toz..

precti si to este raz co sem psala :4: :32: :32: :32: :32: :32:
04.01.2012 - 21:08 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » 1karel
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ale prosim tebe, v kterem antikvariatu te nasli?? na hranici se uz dnes davno neupaluje :3: :45:

dostanes normalne kreslo jak vestci v Iranu :3: :1: :4:
04.01.2012 - 21:08 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » bubobubo
Tak dobře, vadí ti jen ten podvod.

Takže pokud pošle minutu před sexem s jinou ženou smsku že jde s někým spát, tak je to ok? Žádný podvod :1: :3:
04.01.2012 - 21:07 | Filtr
(Panna) Přívětivý Jack » Laki :)
Tak jo :15:

Já když mluvil o té "lidské verzi" tak jsem myslel to co většina žen očekává...věrnost věrnost :4:

A přemýšlel jsem jestli je jedna správná verze vztahu.
Jak jsem říkal věrnost plus tolerance na nějaký úlet.

Říkala jsi totiž že když člověk netoleruje vůbec nevěru tak tomu člověku někdo právě udělá tu něvěru :2:

Tak mě jen zajímalo jestli tím že budu trochu tolerantní k něvěře, tak vlastně nevěra vůbec nenastane? :1:
04.01.2012 - 21:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Laki :), který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:6: :6: :6: :6: :14:
04.01.2012 - 17:12 | Filtr
(Býk) player » Laki :)
Jsi moudrá.
04.01.2012 - 17:01 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
:15:
Tak!
04.01.2012 - 16:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No už jsem to tu psala,že je to o té vzájemnosti a upřímnosti,autor se mě neustále ptal,co vadí na nevěře mě a já mu stále psala,že ten podvod a přitom není nic jednodušího,než prostě říct,co cítíš a proč to cítíš a nechat toho druhého,aby se k tomu mohl nějak vajádřit a zaujmout postoj,nevěra je prostě srabáctví,ty sám určíš,že ten druhý není natolik silný,aby unesl pravdu a to je to co mi vadí,degraduješ svého kamaráda životního na úplného ňoumu,který by nepochopil,proč chceš píchat bokem.Takže pokud si s partnerem vyjasníte v tomto ohledu vše,co se vyjasnit dá,tak si nejste nevěrní.Já jsem třeba několikrát doma navrhla skupinový sex,protože je pěkný,když ti dva vědí,co chtějí a co od něho čekají,ale každý na to prostě není a chce toho druhého jen pro sebe a i tento postoj chápu,jak píšu,je to naprosto individuální a je jen na těch dvou,jak to chtějí. :3:
04.01.2012 - 16:01 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
Ano.leč to má smůlu.Když je to skupina,tak je to skupina. A po tom,je to jenom postel...že?
tam by nic neničilo dobrý vztah těch dvou dotyčných.Jen by si udržovali svěžest.

Samozřejmě,mohlo by se stát,a třeba i stalo,že by doma už sex nevyhledávali,jen ve skupině.To je možné.Ale od toho by byla.
04.01.2012 - 15:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » OldDog21
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano,je to individuální a každý člověk se na to mrkne z trošku jiného úhlu pohledu,protože každý to vnímá jinak.Souhlasím s tebou,ta odpověď je velice výstižná. :30: :1:
04.01.2012 - 15:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele bubobubo, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Neznamená,ale jsou k tomu vedené,rozhodnutí už je na nich.Osobně jsem věrná a pokud někdy budu mít chuť na jiného pána,tak proto,že mi někde něco začne chybět a myslím,že tak to má většina lidí.Ostatní muži se mi líbí,jsou mi sympatičtí,kolikrát si i řeknu,že být nezadaná,tak by stál za hřích,ale nemám důvod to udělat a příležitost je vždycky a všude.Takže nevěra je o osobním přístupu ke vztahu a k partnerovi,mém osobním přístupu,jestli to má partner jinak,je zase na něm.Ale rozhodně ten čistý dětský pohled je fajn.Tvůj model skupinového párování má háček v tom,že je tu vždycky riziko,že ti začne ten někdo nový s kým se spojuješ,tak nějak imponovat po té sexuální stránce víc,než partner,takže ani to není úplné a konečné vyřešení této problematiky.Ona totiž žádné řešení nemá.Prostě když vstoupíš do vztahu,přijímáš zodpovědnost za vztah a to je celé,pokud podstoupíš nevěru,tak si pak následky poneseš sám,pokud nemáš velkorysou partnerku,či partnera,kterému to,že se čas od času někde zapomeneš nebude připadat jako katastrofa.Pro mě je důležité mé osobní svědomí a to mi říká ser na to. :3:
04.01.2012 - 15:07 | Filtr
(Býk) player » bubobubo
děti jsou zázrak....


...ale to neznamená,že budou někdy někomu věrné.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »