pomoc se vztahem skrze astro


11.06.2022 - 15:18
(Panna) monca11
pomoc se vztahem skrze astro
Dobrý den,

našel by se tu někdo ochotný mi pomoci blíže pochopit co se děje? Mame opravdu hezky vztah (dlouhodobejsi) a myslim ze zijeme dost nekonvecne proti beznym vztahu, i pres spolecneho potomka podnikame plno aktivit, mame hezky sex atd.
ale jakobych se bala zda ho neztracim, mela jsem divny sen, byl konec sveta a my se objimali a loucili, na to mel v praci povzbuzeni od jedne kolegyne kde ale l nicemu na fyzicke urovni nedoslo pry ho ale motivovala k tvorivosti a lepsi praci ale je velmi uprimny a bolelo me ze mi rekl ze ho bavi travit cas i s jinou zenou (kratce ted se spolu nebavi vubec) a tam nsem zacala pochybovat zda jsem si jeho absolutni vernost nejak neviidealizovala tim jak se mi krasne venoval a byla ve vztahu i romantika, prijde mi ze se ted nejak vic snazi vztah znovu rozproudit a je trochu jiny a ja nevim zda bych unesla mit partnera co se po tolika letech zmeni tak ze je pro nej hlavne prace fitko pak ja a az nakonci syn. ten je miminko a moc ho zatim nebere temer od sebe s nim nic nepodnika. ale pritom manzel je hodny clovek ale ja vlastne nevim co se najednou po letech (kdy se obravdu spolu dobre bavime delame si randicka apod) deje.
manzel 05.04.1993 v 5:00 Cesky brod
ja 27.8.1993 00:35 Praha

nechci abych hazela chybu jen na manzela mozna to jde ode me tohle clovek nikdy sam jen tak nevi, proto bych rada poprosila o radu a vazim si vaseho casu, Dekuji!

Příspěvky v diskuzi

Řazení:
17.06.2022 - 18:18 | Filtr
(Panna) Mici Angóra
Je prima, že se s dítkem zadařilo, gratuluju! :17:
12.06.2022 - 22:03 | Filtr
(Býk) player » monca11
:15:
12.06.2022 - 21:46 | Filtr
(Panna) monca11 » player
dekuji vim co tim myslite ale nejsme ten pripad klise 30 tniku kdy je zena po porodu jen s mimcem a muz osameli a hleda pobaveni jinde, jen za poslednich 24 hod jsme spolu spali 4x! :-) a mluvili s mluvili abychom odstranili me obavy, tyden jsme se moc nebavili byla jsem urazena s nejake veci nechapala proc treba maluje kvuli impulzu od kamaradky a nema to ode me apod, tak jsme to resili ze jsem obcas moc kriticka s mohu si sama za to asi ze pak hleda oceneni u jinych lidi ale fyzickeho v tom neni to mu verim ze obdiv je u nej v tomhle ten problem a uz je nam lepe, tad nejde o zadnou krizi ve smyslu rozchodu ale snazim se spis zjistit co udelat lepe aby vzta vydrzel klidne navzdy, jsou na internetu div ne rady jak zacit vztah apod ale nikde se moc neresi aby vztah se spokojene udrzoval a jak na sobe pracovat a v tom myslim muze astrologie velmi pomoci aby clovek byl vic vnimavy a mohl sam neco i u sebe treba zmenit.

ja jsem si za posledni dny nakonec sama uvedomila ze je muz mym zrcadlem a ze se zlobim za veci co jsem sama delala a vykomunikovali jsme to, to co hledal je uznani a respekt a to sem neumela dat najevo, u muzi jsou holt ne tolik sebevedomi jak se nekdy mohou zdat a muz jako beran holt chvalu musi vic citit a js to zanedbavala
12.06.2022 - 20:55 | Filtr
(Kozoroh) ES
rýchly pohľad s numerológie....moc toho spoločného nemáte ani životné cesty vo finále si máte porozumieť,tak ľudsky.....žena sa tam má niečo naučiť a môže sa to naučiť prostredníctvom muža,ale úplne beznádejne to nevypadá....muž je konzervatívnejší a ide mu všetko pomalšie,žena je akčnejšia,komunikatívnejšia a má ľahšiu cestu......skúste vydržať každý vsťah má svoje turbulencie nehádzala by som flintu do žita :25:
12.06.2022 - 18:19 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » player
Ach ty pojmy :4:.
Buddhu tu nechci probírat, o něm tahle diskuze není.

Zralost jak jsem ji použil má hodně blízko k tomu, cos nazval moudrostí. Příklad (lehký :5:) : Jiná žena by reagovala úplně jinak, možností je spousta :4: :
- tuhle sukni chci taky :12:
- dnes nevečeřím :14:
- zítra musím zajít do fitka :21:
- pozítří se odbarvím na blond :5:
- to bude nějaká od tyče :4:
- si doplň sám ... :46:

Jenže ona nic podobného neudělala, protože tyhle tendence má prokouknuté a celkově ví o čem to je - já to nazval zralost a jestli tomu říkáš moudrost, nemám s tím problém :5:
12.06.2022 - 16:47 | Filtr
(Býk) player » Buddha/2
Hele - Gautháma Buddha nic jinýho nedělal. Jen jako lotosový květ seděl a pozoroval. Protože zjistil , že nic jiného nemá smysl. Že nemá smysl se dějů účastnit , nýbež je jen pozorovat.

Statické. Ale asi dost osvobozující. On v tom našel zralost....

Zralost. OSHO říká , zůstańme hravými dětmi. Neustále experimentujme. Jen to nás posune o něco blíž pravdě a osvícení. Termín zralost mě přijde jako z nouze ctnost. Ale termín moudrost? Co to je? To je syntéza toho , co jsme vyexperimentovali , naučili se , vyčetli , a neseschli při tom. Je to zpracovaná studna vjemů.

A jinak - v Bermudách mizej lodě. Ve vagínách se rodí věčnost.
12.06.2022 - 16:40 | Filtr
(Býk) player » cimi
Jako prd. Musíš jít na subatomární úroveň. exustuješ? Neexistuješ. Jen si myslíš , že existuješ.

Jsi tvořena ničím. Nekonečným prostorem mezi jádrem atomu a obalem. Neexistuješ , ale co existuje, to jsou tvé sny a přání. Není cimi, ale je soulož. Není Jarda a hamburger , to jsou hologramy, ale je žraní.

Takže muž (moudrý,nemoudrý) - to je jakási představa o hmotě ale uvnitř je to truhla dosud nesplněných přání. On sám se může zakuklit do kodexu , no problem. Ale v momentě, kdy ten děj, to svlíknutí , ta new motivation , ta můza naběhne před něj , tak se prostě ten děj uskuteční. A proč? No protože je. Kdyby nebyl, tak se neuskuteční.
Někdy se stane , že ten nový zdroj tě rozžehne jak betlémský světlo. Tvoje podstata začala vadnout. Jako květina bez vody. Ale mrkni vedle - řeka průzračné chladivé a chutné tekutiny , krásně šumící...

No a téma perspektivní život. To je jako masturbační fantazie. Chcete pobavit boha? Nastiňte mu svoje plány. Kodex je pryč. Zůstali jsme každý sám za sebe a jedem v labyrintu. Naše truhly snů a přání se potkávají , sráží se a vzniká chaos. Jenže - při pohledu na univerzum - chaos je dominantní. Je krásnej ve své mnohočetnosti a variacích. Taky nebudeš celej život hrát jen jednu skladbu. Nechci vyznívat moc pesimisticky. Sám si kladu otázky a neumím na ně mnohdy odpovědět. Ale to nikdo. Kdo by věděl vše, dotkne se božství.

(a doménou mužů to není. Proto je na světě mnohem více milenek , než milenců).
12.06.2022 - 14:21 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » cimi
S tím , že víme celkem vzato prd musím souhlasit. Asi proto tady všichni podléháme určitému zobecňování a idealizaci vzorů :16: :4:.
Zdánlivě to nesouvisí, ale vzpomněl jsem si na jednu milou příhodu s kamarádkou. Šli jsme po ulici a proti nám opravdu hezká holka. Já se za ní otočil a pak se z důvodu společenských konvencí cítil lehce trapně :6: :4:. Kamarádka bleskově vyhodnotila situaci a povídá: joo, hezká, to já se taky někdy ráda otočím :75:. Takhle nějak si představuju reakci zralé ženy - jenže těch je bohužel jako šafránu.

Doufám že mi sem Plája nepřipíše něco o bermudském trojúhelníku :4:
12.06.2022 - 13:51 | Filtr
(Blíženci) cimi » player
"Žena většinou - když ucítí potřebu změny , tak balí a mizí. Ale jsou i výjimky - nemálo. Ale chlap, ten to až takhle vyhraněné nemá."

S tím teda moc nesouhlasím, to si myslím, že je spíš doména mužů : )
Žena se takto rozhoduje až se ukáže že dotyčný muž není perspektivní pro život, jinak většinou naopak má tendenci měnit vše pro to aby to fungovalo.

A nesouhlasím ani s tím, že odolá spíš člověk starý než moudrý x)
Moudrý muž ví, co má udělat, aby jeho žena byla štastná a jemu se to, že by se nedokázal naplnit přesně u té SVÉ ženy nemůže stát. Ten pohár natolik přetéká, že nemá ani nejmenší prostor na to aby jak ty vtipně píšeš "se dostal pod tlak cizí vagíny" - to je mimochodem dost zakleté v tom konkrétním dramatu : ))
Bo vysvětli mi jak se může (moudrý) muž dostat pod tlak "cizí vagíny" :3:

Ad tento konkrétní případ. Nemám žádné info o tom jak to ve skutečnosti vnímá ten partner, jestli to není jen záležitost Monči, která se na to ptá. Možná jí to zrcadlí to co se prostě jen teď odehrává - že nemá pocit, že by svému muži dávala tolik co by ho dokázalo rozzářit - to je ale často iluze a to že si sráží sebevědomí situaci vůbec nepřidá. Jestli má strach, bylo by lepší si o tom narovinu promluvit - hele tady to to se mě tady a tady dotklo, co si o tom myslíš? Má mi to něco říct, nebo tak podobně...co to vypovídá o mě a o nás...na jaké rovině to oslovuje tebe... Takhle si myslím, že víme prd a k tomu se dá vyjádřit snadno "buď smrdí, anebo ne" x)
12.06.2022 - 10:38 | Filtr
(Býk) player » tiferett
Já bych řekl, že přírodě odolá spíše člověk starý, než moudrý. Až v momentě, kdy sexuální vzrušení pozbyde přidené hodnoty. :3: :6: :18:

Asi mluvím spíš za samce.
12.06.2022 - 10:31 | Filtr
(Býk) player
Dva skorotřicátníci...chm. Zažil jsem totéž. Několikrát. Proto vím , co se děje.

Takže - na astro hážu bobek.

Popis:
Kdyby jste neměli potomka a byli o trochu mladší , tak napíšu: prohrálas. Hold - změna postavení figurek na šachovnici , to kolem sebe vidíme dnes a denně. Věta o absolutní věrnosti patří buď do červených knihoven nebo tak do devatenáctého století a i to s velkými výhradami.
Věc se má tak. Feminismus musel přijít. Holky musel osvobodit ze sexuálního útlaku mužů, protože to , co muži prováděli x staletí ženám byl (a do dneška na polovině planety je) zkrátka hnus. Avšak v momentě, kdy se stala žena rovnocenou bytostí jí zároveň umožnilo používat své zbraně k dosažení jejich cílů. A zkrátka, ten kus masa ve tvaru trojuhelníku nám vládne. Jsme proti němu takřka bezmocní. Jako když dítě vidí hru či laskominu. Musí to mít nebo se rozpláče a je k ničemu.
Máte spolu potomka, takže už nejste ve stadiu zánětu nervové soustavy z prvních dotyků. On prostě zaslechl volání přírody. Ta je silnější, než si lidé jsou ochotni připustit. I když sem tam někdo odolá , ale to už je na jinou debatu.
Ale šanci ještě máš. Buď to přijmeš jako holý fakt se kterým toho stejnak moc neuděláš a zachováš si fazonu. Tvá šance spočívá v tom, že konkurentka zahraje špatný tah. Šance je tak 50:50. Pak si on uvědomí, že v podstatě by toho až tak moc nezískal a víc ztratil. Když to pro tebe bude vypadat blbě, tak pořád ještě můžeš naslouchat a vidět to z vrchu. Dát si na misky vah zda tvé ego ta druhá zraňuje neúnosně či zda ho pochopíš. Žena většinou - když ucítí potřebu změny , tak balí a mizí. Ale jsou i výjimky - nemálo. Ale chlap, ten to až takhle vyhraněné nemá.
Mám kamaráda, kterej ženat se dvakrát dostal pod tlak cizí vagíny, ale vždycky , když přišel tlak na odchod od ženy si uvědomil: to bude stejný...a za cenu nervového vypětí a tak...je s ženou dodnes (62).
Takže dost slušný šance pořád máš, na sny nedej, to jsou konstrukty tvých zjančených myšlenek, a na šarlatány taky ne. Spíš si to zkus rozebrat z fyzicko-chemického hlediska a připrav si variantní cesty. Prober sama se sebou, kam až to pustíš.
Držím palce.


(On potřebuje energii z jiného zdroje , já jí taky vždycky potřeboval. Ale já jsem šťastnej samotář, takže stejnak se mnou nebylo moc co vyhrát :37:)

A OSHA si přečti. O mužích, O ženách , Knihu o egu. Tyhle tři minimálně. Ukáže ti to pravdu bez obalu a pochopíš věci, které se bohužel žačka sexuální výchovy ve škole nedozví.
12.06.2022 - 08:14 | Filtr
(Panna) monca11 » tiferett
děkuji vám mockrát není to tak zlé prostě jen hledám odpovědi n to jak třeba něco změnit a posunout vztah dále lépe, kazdopadne mste naprostou pravdu ze je to prave i o te energii a ne jen zda se k sobe hodime apod. milukeme de a tak doufam ze nejake divne obdobi prekleneme spolecne
11.06.2022 - 18:21 | Filtr
(Střelec) tiferett
Iste by sa dal urobiť partnerský horoskop a iste by sa v ňom kadečo objavilo. Ale čím dlhšie sa astrologii venujem a je to už 25 rokov, tým viac vidím, že toto všetko a aj tvoj vzťahový problém nie je o astrologických aspektoch, ale o múdrosti. Aj vo vašom vzťahu skrátka prechádzate určitou fázou . Vzťah sa vyvíja. Za tie roky ste kadečo prežili, porozprávali, alebo aj neporozprávali a energetika vzťahu sa zmenila. Nikto nerobí zrejme nič zle - podľa toho, ako vzťah popisuješ. Ale - ako hovorí mudrc OSHO - každý vzťah akonáhle vznikne, už aj speje k svojmu koncu. Je to normálny proces.
Podľa astrológie môže vzťah prejsť určitým "oživením" pri nejakých aspektoch - a čaro sa zase obnoví. Ale niekedy nepomôže ani také oživenie, vzťah je nejaký čas nasilu udržiavaný - čo je veľmi namáhavé - a speje ku koncu. Ale je veľa ľudí, ktorí takto "nasilu" udržiavajú a oživujú vzťah celý život. A žijú spolu prakticky v mrtvom vzťahu. Možno viac ako astrologický rozbor pomôže vlastný vhľad do energetiky a psychologie vzťahu, do jednotlivých okamihov, ktoré prežívate - byť sám sebe dobrým psychologom a pravdivo sa na vzťah pozrieť.
Človek cíti zo všetkých koncov strach. Za týn strachom je v skutočnosti strach zo samoty, strach zo smrti. A za týmito strachmi je v skutočnosti túžba po nekonečnej láske, po splynutí s Bohom. Treba urobiť hlboký vhľad do seba, do svojich pocitov, do pocitov partnera - čo kto cíti, čo kto hovorí, ako sa správa....komuniikovať spolu. To povie viac ako horoskop. Horoskopy a celá astrologia - je iba barlička. Múdrosť, inteligencia, láskavosť, milosrdenstvo - to sú skutočné cesty a tam treba hľadať odpovede.
Každý človek je skutočný šťastný, keď je autentický - teda sám sebou, keď je taký, akého ho Boh stvoril. keby partnerský horoskop vyjavil nejaké problematické záležitosti, začala by si sa meniť, alebo meniť partnera, aby ste si podľa horoksopu "lepšie" rozumeli?...vlastne by ste sa akože mali stať niečím a niekým, akým v skutočnosti nie ste? bolo by takto možné šťastie a spokojnosť? Nebolo. Buď ladíte, alebo neladíte. Môžete sa akurát vo vzťahu učiť správať sa k sebe slušne, láskavo, dobrotivo, tolerantne. to nás učia vzťahy. Všetkých. a na to nepotrebujeme astrologiu.-)


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »