Najdise.cz Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Flame, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Karma je zdarma-sebeprijeti
Zdravim☺Takhle jednoho dne zjistite,jakoze si s konecnou platnosti uvedomite,co to ta karma vlastne asi je.Ono je to fakt takhle jednoduchy-co vysles,tak se ti vrati.A to ctu pres deset let knizky duchovni,o seberozvoji atd.A po tyhle dobe sem zjistila,ze je to fakt takhle jednoduchy .Jenze.Jak to prenest do praxe?Pro me utek pred tou pravdou znamena a)zit jako psychopat,kterej si nevazi ostatnich a ze strachu ublizuje,za b)zblaznit se uplne a furt utikat,c)hodit si masli,d)prijmout se.Beru za d.A i B jsem ochutnala a C neni pro me reseni,takze D je spravne?Ale jak na to,kdyz clovek zjisti,ze si vsechno kurvi sam,pak se nenavidim jeste vic..Nebo jeste potrebuju lekcicku...Tusim,ze to konec nema,ale rada bych se pohla z mista.Jedu tak 8let ve stejnem stylu.Je to spravna cesta bejt co nejvic pri vedomi at to boli jak to boli a ono me to navede samo?Zatim diky☺
Svetlonošk.a
» dan162
Čo sa učím nového? 1. Stáť si za svojimi pocitmi a presvedčením tam, kde som najzraniteľnejsia. 2. Dlhšie pozorovať a až potom reagovať tak, aby som bola spravodlivá, až niekomu vyprášim kožuch ( tzv. rýpalom).Dovtedy si nachám nakladať ja a ego je upozadené. 3. Prijímať a vo všetkom vidieť aj dobrý rub mince a podriadiť sa v tomto voli Stvoriteľa, Vesmíru, Boha - ako ho nazývaš, neviem? To všetko intenzívne od 6.11. Akurát si sa spýtal presne:-)))
Svetlonošk.a
» dan162
MC,AC, áno, tak preto možno stále hľadáme nové možnosti. Máš pravdu v tom, že sme sa neučili tvoriť a stále pretvárať vzorce zotrvačnosti.Postupne ma život vyviedol z kludných vod rybníka do búrlivých vôd vodopádov až tak, že som aj fyzicky unavená a vydržím prijímať. V týchto dňoch však nemám energiu naviac na pretváranie nevyhovujúcej časti realityUčím sa nové veci, pritom slušný fyzický pohyb...A možno to tak má zostať, uvidíme :-)))
dan162
» Svetlonošk.a
Máme MC ve stejném fleku, AC ve stejném Vodnáři.
Neuvěřitelné? Ale jo, semo tamo, zřídkakdy, nestojí to moc za řeč. Neuvěřitelné je jen omezenost naší představivosti, když to přijmeme, už to není neuvěřitelné. Tak jen posouvám své meze, svou představivost, ruším uzavřenost kde na ní přijdu (a je toho furt dost) a objevuju sám sebe, každou chvíli nějaký objev zralý na privátní nobelovku, překvapení.
Změnou všeho spíš rozumím možnost změnit karetní či astrologický výklad vykolejit nějakou setrvačnost, například změnit nějaký předpoklad, změnit přístup k problému, takže se to pak odehraje jinak, než když bych nic neudělal.
Svetlonošk.a
» dan162
Tak to sa mi na jednu stranu uľavilo, že to máš podobne ako ja :-)Určite je všetko neskonale jednoduché. Až na to prídem,napíšem o tom knižku:-))) K tým zmenám: Minule v relácii GEN bol prírodovedec, ktorý povedal, že nejaký prvok, čo zmenil svoju DNA tak, že by podľa súčasnej vedy musel byť mŕtvy, ale opak je pravdou...a že toto by chcel vedecky skúmať a dokázať ako je to možné.Možno sme na zmeny tzv. nezmeniteľného príliš zložití...Ja mám ascendent vo Vodnárovi. To i mnohé iné,ma vedie k transcendentálnu a jeho prevedeniu do reality...Takže verím v neuveriteľné a ešte radšej to žijem. Už si niečo neuveriteľne zmenil, zažil? Napíš, zaujíma ma to.
dan162
» Svetlonošk.a
Ne, neumím to rozlišit a naivně si myslím, že změnit mohu všechno. MC ve Střelci asi nebo co. Jo a tvé věty jsem si nakreslil na stínítko u auta, až budu mít pocit, že to už nepotřebuju nebo naopak že to je afirmace, tak to sundám :-)
Svetlonošk.a
» dan162
Díky, Dane.Fakt je, že to takto robím, ale i pri tom všetkom je to v poslednej dobe neskutočne turbulentné a moja myseľ robí všetko pre to, aby mi nasadila chrobákov do hlavy a mohla dumať...A že má podnetov neúrekom :-)))Ale som v strehu :-)Vieš rozlíšiť medzi dianím - karmou a dianím, ktoré karmou nie je? Ja sa držím tých svojich bodov,ale niekedy by som rada vedela,či niečo môžem zmeniť, zvrátiť alebo nie. Eli
Antony52
Karma jsou následky činů. Jakýchkoliv činů. V zemích odkud termit karma pochází se jako čin bere i pouhá myšlenka. Tedy i pouhou mylšenkou můžeme měnit svou karmu a tím svůj osud. Moho meditačních praktik které páchají originál východní jogini má za cíl vylepšit jejich karmu a tím i jejich následnou existenci. Co v meditaci myslím, to vytvářím anásledně tedy k sobě přitahuji.
Najdise.cz
» Buddha/2Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Flame, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
No jasne☺Presne takova parada vznikla z tak vazne a vznesene diskuze
Najdise.cz
» dan162Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Flame, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Tak jsem měla takovou "vědeckou diskuzi"s jedním kamarádem o fyzice☺Čím nižší teplota,tím nižší odpor.Takže mi byla řečena krásná věta:"Pokud nechceš mít k sobě odpor,stačí vyrazit do vesmíru bez skafandru".
Najdise.cz
» Buddha/2Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Flame, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Jasně,vlastně je to -dvakrát měř a jednou řež?Jenže zas,člověk to kolikrát změří blbě tak jako tak,což občas je na mašli.Takže tady konzultujeme svoje zkušenosti,což je fajn
tronco
» Buddha/2
No jo, kazda situace ma sve reseni. Hotel s nekonecnym mnozstvim pokoju. Plne obsazen. Prijede autobus s nekonecnym mnozstvim cestujicich. Jak je ubytujes do toho hotelu? Jednoduse reknes ubytovamym, ze se prestehuji do pokoju s lichym cislem a nove navstevniky ubytujes v tech se sudym.
tronco
Kdo dela vse jen pro sve pomyslne stesti, bojuje tim jen proti svemu osudu. Mame svobodnou vuli. Ano. Muzeme si delat, co chceme, ale musime za to nest nasledky (pouze) svych cinu. A nedelejme si starosti o svoji budoucnost, vsak co ma prijit, prijde a nestrachujme se ani o budoucnost nasich bliznich, vsak i jejich osudy se naplni.
tronco
» Buddha/2
No a ze pry zalezi na to, jak se vec pozoruje a takovou se pak stane. Proste kouknes na neco a ono se to na zaklade Tveho pozorovani teprve stane tim, co vidis. Ja vim, to uz je prehnany pro nase predstavy... ale. Co je pro cloveka nepredstavitelne, je u Boha mozne. Jako ze... myslis, ze by vsemohouci dokazal stvorit nekonecne tezky balvan, ktery by sam nedokazal zvednout?
dan162
» Svetlonošk.a
Krása. Kdykoliv takhle funguju, dokážu fungovat, tak vím, že to je správně. Pěkně jsi to napsala pokupě, dosud jsem si to takhle pěkně nesestavil.
Svetlonošk.a
Mám vyskúšané toto: 1. Nie som obeť, vedome žijem. 2. Prijímam, aj keď nerozumiem. ( Občas je to fuška.) 3. Nezdrhám a verím. 4. Ďakujem, som v nadhľade a tvorím :-)))
THX1138
» Flame
Pokud chceš něčeho dosáhnout, tak tomu musíš věnovat patřičné úsilí. Není rozdíl v tom, jestli se učíš na housle, hrát fotbal, studuješ. Princip je pořád stejný - dostaneš instrukce a ty opakuješ dokud nedosáhneš cíle. Vnitřní pochopení, intelekt, motorika, síla... to jsou schopnosti, které se dají trénovat. Fungujeme na základě opakování. Jednou to bohužel nestačí a člověk se nenarodí s tím, že by ty vlastnosti měl rozvinuté na sto procent. Ani na Tebe ve spánku zákeřně neskočí... :) Pokud znáš nějaký duchovní směr, který Ti dává smysl, tak ho zkus následovat. Čtením knížek se člověk moc neposune. To je konstatování.
Příspěvek je od uživatele Flame, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Navod tam urcite ve spouste knih je,ale jak jsem zjistila,tak muze fungovat tak pro inspiraci,dokud to dany tema nezazivam,tak stejne uplne chapu ten smysl toho proc to delam.Proste podle navodu se zit neda☺
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - thx1138 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - svetlonosk.a v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Svetlonošk.a (* 14.4.1964) Žena
Mám vyskúšané toto: 1. Nie som obeť, vedome žijem. 2. Prijímam, aj keď nerozumiem. ( Občas je to fuška.) 3. Nezdrhám a verím. 4. Ďakujem, som v nadhľade a tvorím :-)))
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - dan162 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Praxe je jednoduchá: Vysílej jen to, co chceš aby se Ti vrátilo, nebo aspoň aby Ti nevadilo když se to vrátí . Nevím co je na tom na mašli
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
tronco (* 13.11.1976) Muž
A ted prichazeji kvantovi fyzici na to, ze cas bezi pozpatku, takze nase budoucnost tvori minulost
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
už blbnou moc
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
tronco (* 13.11.1976) Muž
No a ze pry zalezi na to, jak se vec pozoruje a takovou se pak stane. Proste kouknes na neco a ono se to na zaklade Tveho pozorovani teprve stane tim, co vidis. Ja vim, to uz je prehnany pro nase predstavy... ale. Co je pro cloveka nepredstavitelne, je u Boha mozne. Jako ze... myslis, ze by vsemohouci dokazal stvorit nekonecne tezky balvan, ktery by sam nedokazal zvednout?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Jo, pro představy možná. Ale jinak to tak prý je. Jen to neprobíhá (podle našich představ) v čase, ale současně.
To jako že by vytvořil neřešitelný problém ? No proč ne
Hele , možná by vytvořil ten pevný bod, po kterém volal Archimédes . A nebo nekonečně velký autojeřáb
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tronco v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Praxe je jednoduchá: Vysílej jen to, co chceš aby se Ti vrátilo, nebo aspoň aby Ti nevadilo když se to vrátí . Nevím co je na tom na mašli
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
dan162 (* 26.6.1968) Muž
Fyzice až tolik nerozumím, ale definoval bych to takto : Odpor je schopnost statické soustavy odebrat energii dynamické soustavě.
Viz elektrický odpor, kdy proud uvnitř vodiče je sice v pohybu, ale ztrácí s každým metrem energii ve prospěch ohřívajícího se vodiče. Odpor k tomu něco udělat - zde se statický objekt, ten kdo se nechce hnout, nechce něco přijmout, brání před změnou, něčím co oproti němu je v pohybu, pružné, dynamické, přizpůsobivé, žádná tvrdá a pevná struktura. Ten pohyb se snaží svým odporem v sobě zastavit.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Flame, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Tak jsem měla takovou "vědeckou diskuzi"s jedním kamarádem o fyzice☺Čím nižší teplota,tím nižší odpor.Takže mi byla řečena krásná věta:"Pokud nechceš mít k sobě odpor,stačí vyrazit do vesmíru bez skafandru".
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buddha-2 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Tak tady už se fyzika spojuje s nekrofilií
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Buddha/2 (* 11.10.1962) Muž
Tak tady už se fyzika spojuje s nekrofilií
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - najdise.cz v této diskuzi
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - antony52 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
dan162 (* 26.6.1968) Muž
Krása. Kdykoliv takhle funguju, dokážu fungovat, tak vím, že to je správně. Pěkně jsi to napsala pokupě, dosud jsem si to takhle pěkně nesestavil.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - svetlonosk.a v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Svetlonošk.a (* 14.4.1964) Žena
Díky, Dane.Fakt je, že to takto robím, ale i pri tom všetkom je to v poslednej dobe neskutočne turbulentné a moja myseľ robí všetko pre to, aby mi nasadila chrobákov do hlavy a mohla dumať...A že má podnetov neúrekom :-)))Ale som v strehu :-)Vieš rozlíšiť medzi dianím - karmou a dianím, ktoré karmou nie je? Ja sa držím tých svojich bodov,ale niekedy by som rada vedela,či niečo môžem zmeniť, zvrátiť alebo nie. Eli
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - dan162 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
dan162 (* 26.6.1968) Muž
Ne, neumím to rozlišit a naivně si myslím, že změnit mohu všechno. MC ve Střelci asi nebo co. Jo a tvé věty jsem si nakreslil na stínítko u auta, až budu mít pocit, že to už nepotřebuju nebo naopak že to je afirmace, tak to sundám :-)
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - svetlonosk.a v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Svetlonošk.a (* 14.4.1964) Žena
Tak to sa mi na jednu stranu uľavilo, že to máš podobne ako ja :-)Určite je všetko neskonale jednoduché. Až na to prídem,napíšem o tom knižku:-))) K tým zmenám: Minule v relácii GEN bol prírodovedec, ktorý povedal, že nejaký prvok, čo zmenil svoju DNA tak, že by podľa súčasnej vedy musel byť mŕtvy, ale opak je pravdou...a že toto by chcel vedecky skúmať a dokázať ako je to možné.Možno sme na zmeny tzv. nezmeniteľného príliš zložití...Ja mám ascendent vo Vodnárovi. To i mnohé iné,ma vedie k transcendentálnu a jeho prevedeniu do reality...Takže verím v neuveriteľné a ešte radšej to žijem. Už si niečo neuveriteľne zmenil, zažil? Napíš, zaujíma ma to.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - dan162 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
dan162 (* 26.6.1968) Muž
Máme MC ve stejném fleku, AC ve stejném Vodnáři.
Neuvěřitelné? Ale jo, semo tamo, zřídkakdy, nestojí to moc za řeč. Neuvěřitelné je jen omezenost naší představivosti, když to přijmeme, už to není neuvěřitelné. Tak jen posouvám své meze, svou představivost, ruším uzavřenost kde na ní přijdu (a je toho furt dost) a objevuju sám sebe, každou chvíli nějaký objev zralý na privátní nobelovku, překvapení.
Změnou všeho spíš rozumím možnost změnit karetní či astrologický výklad vykolejit nějakou setrvačnost, například změnit nějaký předpoklad, změnit přístup k problému, takže se to pak odehraje jinak, než když bych nic neudělal.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - svetlonosk.a v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Svetlonošk.a (* 14.4.1964) Žena
MC,AC, áno, tak preto možno stále hľadáme nové možnosti. Máš pravdu v tom, že sme sa neučili tvoriť a stále pretvárať vzorce zotrvačnosti.Postupne ma život vyviedol z kludných vod rybníka do búrlivých vôd vodopádov až tak, že som aj fyzicky unavená a vydržím prijímať. V týchto dňoch však nemám energiu naviac na pretváranie nevyhovujúcej časti realityUčím sa nové veci, pritom slušný fyzický pohyb...A možno to tak má zostať, uvidíme :-)))
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - dan162 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
dan162 (* 26.6.1968) Muž
Co se učíš nového ?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - svetlonosk.a v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
dan162 (* 26.6.1968) Muž
Co se učíš nového ?
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - svetlonosk.a v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bosch v této diskuzi