Najdise.cz Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bruggee, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: =====
Jak se zbavit cizi parazitujici duse???
Prosim o pomoc, radu ci nejaky navod, jak se zbavit parazitujici duse, ktera se "usadila" na mem otci. Zacina ho to docela dost nicit a zivot s nim je posledni dobou sileny. Problem je, ze on sam si tento problem ani v nejmensim nepripousti a rozhodne jej nebude resit (zrejme by mu to ani nebylo umozneno). Procetla jsem hodne clanku na toto tema a potrebuji neco opravdu spolehliveho - nejlepe kontakt na cloveka, ktery s tim ma zkusenosti a tyto veci aktivne dela.
ave
» bimbulka.j
No jen čas ukáže kdo z nás má pravdu Bimbulko. Věř mi,že i když to vnímám jinak a mám z toho počínání úzkost, byla bych ráda kdybys ji měla
bimbulka.j
» ave
To máš pravdu, provázejí ná s i dušičky jiné, to je v pořádku a do takovychto dušiček já nezasahuji, Ty jsi pořád neuvědomuješ že nemanipuluji se svobodnou vůli člověka. Ten pán si to prostě nevybral a jeho duše byla napadena v jeho těle duší co tam neměla co dělat. Každá duše si při narození vybíra tělo a v tom těle sídlí, spolu s jinymi aspekty pak tvoří povahu člověka. Změna povahy u toho pána je náslesdek. Příčina byla v napadnutí dušičky. Jsou 3 stupně urovní:vědomá, podvědomá a nevědomá. Ta nevědomá je o tom že ty jako osoba NEMÁŠ INFORMACE DOSTAT A JE TO ZÁLEŽITOST DUŠE.pODVĚDOMÁ A VĚDOMÁ UROVEN TO JSOU ZÁLEŽITOSTI A CESTY KDY SAMA ZODPOVĚDNĚ SI VOLÍŠ SMĚR A CESTY. tO JE SVOBODNÁ VŮLE ČLOVĚKA. nEJEDNALO SE O PŘIVTĚLENOU DUŠI, TĚCH MÍVAME NĚKOLIK, ŘÍKA SE JIM SESTERSKÉ DUŠE A JINÉ , ALE TO BY BYLO NA DLOUHÉ VYSVĚTLOVÁNÍ.tO CO JSEM ODVÁDĚLA BYLA ZBLOUDILÁ DUŠE. oDVEDLA JSEM JI DO SFÉR KAM PATŘÍ A POMOHAL TÍM OBOUM DUŠÍM
buburena
Ahoj když se takhle prudce mění povaha člověka tak je potřeba s tím něco udělat jinak nikdo neví kam až to může dojít už jsem to několikrát dělala musí mít samozřejmě povolení teď se to stává dost často. Když to dojde moc daleko tak už s tím nic nepůjde
ave
» alassea
No tam je to trochu jiné-tedy podle mých informací.Dětské duše,pokud jsou ještě takto malé jsou chráněnější svým Andělem před takovýmto napadením,dětské dušičky září a ještě jak psala Energie se počítá čas her-moc jsem tomu nerozuměla,ale píšu tu větu protože z ní při výkladu sálalo bezpečí.Děti často vidí Anděly,jiné bytosti Světla i duše,tyto jim,ale neubližují patří to k dětskému věku.Pokud tedy se přesto stane něco takového o čem píšeš,je to spíše napojení přes matku.Proto není chyba,když to svolení dá maminka.Ale to se týká jen vazby matka a dítě.Možná právě kvůli Ježíši a Panně Marii.
alassea
» ave
myslela som to,Alenka,aj tak,že tých detí sa nikto nepýtal priamo-vedome nedali k tomu povolenie,ale predsa ich duša mohla zvoliť-nie? ale ja len teoretizujem,nevidím do toho.Pred touto debatou sa mi táto téma nezdala až taká...zložitá
Mysterious
Všechno hned nemusí být přivtělená duše.Může to být larva, elementál.Jinak..,co jsem vyčetla, rozstřikováním odvaru z jetele se odhánějí zlí duchové.Místnosti můžeme vykouřit třezalkou, hlavně rohy.K zapuzení zlých energií se používá svíčka černé barvy.
Tulinka3
» ave
tiez si myslim,ze obe su skladacky,ktore ked sa spoja vytvoria nieco silne a uzasne,preto tato debata pomoze vsetkym,ktori hladaju pomoc
ave
» bimbulka.j
No jistě provázejí nás i dušičky těch,kteří se nám mají narodit..... Tedy podle toho co píšeš jsi odváděla přivtělenou duši od tohoto pána?On je nyní tedy již v pořádku? Zasáhla jsi do jeho nevědomé úrovně a srovnala jsi ji? Vědění a poznání Boha je ,ale i v tom,že víme,že respektuje vždy naši svobodnou vůli na všech úrovních,nebo se mýlím? Nepřu se s Tebou,jen je mi divné z jakého důvodu by pomocníci světla tuto svobodnou vůli nerespektovali
Artislove
» Tulinka3
ja si myslim ze tato debata je prospesna. obe maju dar a obe svoje informacie..je dovod preco a myslim si ze tato debata je puzzle, ktore treba poskladat a verim tomu ze sa naucime nove veci mam silny pocit ze za tym nieco je
bimbulka.j
» ave
JÁ TĚ MÁM TAKÉ RÁDA, A DISKUSÍ SI PŘEDÁVAME SKUŠENOSTI. tO OPRAVDU NENÍ ZÁSAH DO OSOBNOSTI, JENOM POMOC REINKRANOVANÉ DUŠICE, KTERÁ SE NARODILA DO DANÉHO TĚLA A ODVEDENÍ PARAZITUJÍCÍ DUŠE,KTERÁ SE TAM VETŘELA NÁSILYM BEZ VĚDOMÍ ČLOVĚKA. mĚJ SE HEZKY, MUSÍM DO HAJAN ZÍTRA JDU DO PRÁCE. dÍKY ZA DISKUZI
ave
» Tulinka3
Já mám Bimbulku ráda,no proto je diskuze,abychom diskutovali a i když na něco nemusíme mít úplně stejný náhled,nebo jsem se ještě s něčím nesetkali,dává nám diskuze možnost se to dozvědět a zvážit.Myslím,že se všichni tu snažíme pomoct tomu pánovi.Možná se zdá,že jsem bezcitná a nechci mu pomoct,že si tu hraju na moudrou nafukovací rybu,ale bojím se,spíše toho,že to je bez jeho vědomí a každý zásah do osobnosti druhého člověka proti jeho vůli,kterou dá jasně najevo je černá magie ať to nazýváme jakkoli jinak.A také vím kam takové věci mohou vést.Nedivím se tazatelce,že hledá pomoc pro otce,má ho ráda,bojím se jen,aby mu to spíš neublížilo.
bimbulka.j
» ave
Přivtělená duše se přivtělí do aury člověka a tam čerpá jeho energiji. Tohle byl zvlášní případ, kdy ta duše nebyla v auře, ale v místě sídla duše reinkrované a přímo této duši ubírala sílu, energiji a člověka měnila. Jsou i duše přivtělené které jsou přímo u duše člověka, ale ty ji nijak neškodí, kromně svídch programů. Podstata je že vše bylo uděláno s pomocí boží a duše šla do sfér kam patří. Tak jako ty i já pracuji s jinyma energiema světla. jSEM ŠAMAN, LÉČIM LIDI, ODSTRANUJI PROGRAMI A BLOKY Z DUŠE, VŽDY MÁM NA TO SVOLENÍ ATD. jE JEDNO ,JAK A KTERÁ Z NÁS S ČÍM PRACUJE. dŮLEŽITÁ JE POMOC V SOULADU S BOŽÍ VŮLI A SPOLUPRÁCE SE SVĚTLEM. tAKÉ UPŘIMNÁ VÍRA A VĚDĚNÍ A POZNÁNÍ BOHA, LÁSKA KE VŠEMU ŽIVÉMU ATD.nENÍ TO ZNEUŽITÍ, TEN ČLOVĚK BYL POSTIŽEN NA NEVĚDOMÉ UROVNI, VŮBEC O TOM NEVĚDEL. pOMÁHALI MI BYTOSTI SVĚTLA. nEBERU TI TVŮJ NÁZOR. JÁ MÁM SVĚDOMÍ A DUŠI ČISTOU.
Tulinka3
» ave
Ste obe krasne duse a to je vzacne,ze obe pomahate a odovzdavate tu ludom.Paci sa mi vasa debata ty a bimbullka,vidim,ze ani nikto nema odvahu tu sa k vam pripojit
ave
» bimbulka.j
Není to tak,někdy se vetřou i duše,které z nějakého důvodu nemohou najít cestu ke světlu,jakoby nestačily včas přesednout do jiného vlaku Potom jsou zmateny a může je k nám přitáhnout právě Světlo srdce.Potom se,ale těžko poznávají od těch,kteří jsou negativní,protože také potřebují naši energii.Je rozdíl snad jen v tom,že je mnohem lehčí jim ukázat cestu k PRAVÉMU SVĚTLU a ony snáze odejdou.Temné duše z jiné strany páchají zlo a i sebe dokáží svým zlem strávit.Také se navazují na tu duši,ve které zlo už je.Nemyslím,že by takovou duši někdo z nás dokázal odvést.Nesnižuji Tvou práci,nebo Tvůj Dar,jen říkám,že nevyžádaná pomoc,není pomoc.A v tomto případě je to zneužití daru,proti jasné vůli toho,koho se to týká.
ave
» terere
Pokud je přivtělená duše příliš silná,nebo nepochopí,že by měla odejít nedá Ti žádné svolení a pokud ji odvedeš potom skutečně jen za pomoci Boha.Jinak souhlasím s tím,že energii z živého člověka čerpá.Jednou jsem odváděla duši,která nepochopila,že už není mezi živými a její síla byla tak mohutná,že to přesahovalo vše s čím jsem se do té doby setkala.Nebýt pomoci Boha nikdy bych tuto duši neodvedla.Vím o čem píšu,mám zkušenost i s jinými energiemi než jsou duše.A někdy je i přivtělená duše u člověka součást jeho Karmy.
jo je to tak,přivtělené duše nám musí dát svolení k odchodu,nemůže se odvést bez jejího souhlasu v podstatě potřebují nějakou energii a tu si vezmou jedině u živého člověka a přilepí se tam kde je nějaká nerovnováha-nemoc,oslabení,drogy,alkohol...
tělo se vyčerpává a člověk se mění....
ale tvůj popis je přesný....
...teď jsem odváděla taky....
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
bimbulka.j (* 7.3.1960) Žena
Já v boha upřimně věřím a pomáha mi při mé práci. Duším pomáhám a duše které potřebují pomoci najít správnou cestu ke světlu se nevetřou nepozvané do těla osoby. To dělají duše temné, z jiné strany .Za deset let jsem odvedla a pomohla hledajícím duším hodně krát, prakticky za mnou chodí deně.Také chodím do astrálu spolu s anděli přesvědčovat duše, které se z nějakého důvodu bojí předstoupit před Krista atd, atd. Každopádně , ten pán tam měl duši přifařenou temna a už je pryč a ve sférách kam patří. Tím se pomohlo vtělené, reinkranované dušičce, v souladu s boží vůli.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Magicrocka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Já si taky myslím, že ho trápí něco vnitřně. To vůbec nevypadá na přivtělenou duši. Abych to uvedla na pravou míru. Je více pravděpodobnější, že má tatínek uvnitř opravdového parazita. A ti můžou ovlivňovat celé tělo i duši člověka. Ovládnou ho a manipulují s ním. Může to být cokoliv, na co si vzpomeneš. Je toho moc. Mám s tím dost zkušeností, tak proto, to píšu, tak jistě. I s přivtělenou duší i s parazity. A ti už teda jsou schopni postupně požírat cokoliv v těle. I mozkové buňky. Takže si myslím, že podléhá ,,nemoci´¨´Ale to chce zjistit.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Tulinka3 (* 24.7.1963) Žena
ja som nepisala,ze som expert a lekari zachranuju telo,ked nejaky orgam zlyha.Tu sa skor tyka duse a to je nieco ine myslim si.ja som pisala,ze musi mat povolenie toho dotycneho,ona moze pomoct vtedy,ked ju oto poziada.Ked nie tak zasahuje do jeho osudu a nevies ci nema daku karmu,pre nieco sa to deje,nic nie je len tak.Viem co pisem a mam podobnu skusenost ako ta baba,len to nebolo s rodiny.tiez som chcela zachranit a zobrala som to do vlastnych ruk a chcela riesit.Myslela som si,ze robim dobre nakoniec si chcela zobrat zivot ta osoba.potom som pochopila,ze nato nemam pravo aj ked som si myslela,ze robim dobre,tym som jej skor ublizila.Potom som aj dostala odkaz z hora,ze kde robim velke chyby.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
Ano může být více důvodů pro jeho chování.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tulinka3 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
Není to tak,někdy se vetřou i duše,které z nějakého důvodu nemohou najít cestu ke světlu,jakoby nestačily včas přesednout do jiného vlaku Potom jsou zmateny a může je k nám přitáhnout právě Světlo srdce.Potom se,ale těžko poznávají od těch,kteří jsou negativní,protože také potřebují naši energii.Je rozdíl snad jen v tom,že je mnohem lehčí jim ukázat cestu k PRAVÉMU SVĚTLU a ony snáze odejdou.Temné duše z jiné strany páchají zlo a i sebe dokáží svým zlem strávit.Také se navazují na tu duši,ve které zlo už je.Nemyslím,že by takovou duši někdo z nás dokázal odvést.Nesnižuji Tvou práci,nebo Tvůj Dar,jen říkám,že nevyžádaná pomoc,není pomoc.A v tomto případě je to zneužití daru,proti jasné vůli toho,koho se to týká.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bimbulka.j v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Tulinka3 (* 24.7.1963) Žena
Ste obe krasne duse a to je vzacne,ze obe pomahate a odovzdavate tu ludom.Paci sa mi vasa debata ty a bimbullka,vidim,ze ani nikto nema odvahu tu sa k vam pripojit
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
bimbulka.j (* 7.3.1960) Žena
AHOJ, NEVÍM JAK BYCH TO JINAK VYSVĚTLILA, POŽÍRAT BER V UVOZOVKÁCH. kDYŽ JE DUŠE V TĚLE MÁLO USAZENA V, MŮŽE DO TĚLA I JINÁ DUŠE A TU PŮVODNÍ PAK UTISKUJE, VYTLAČUJE. čLOVĚK SE PAK MĚNÍ I POVAHOVĚ.N a TO ABY SE ODVEDLA CIZÍ DUŠE, KTERÁ TAM NEMÁ CO DĚLAT APOSLALA DO SFÉR KAM PATŘÍ, TO NENÍ ZÁSAH DO NIČEHO, PROTI BOŽÍ VŮLI. pŘIJÍT O DUŠI ZLEM , TO JE ZASE JINÉ TÉMA.uPŘIMNÁ MODLIDBA TU DUŠI NEODVEDE, POMŮŽE JINAK, ALE TADY JE POTŘEBA JINY POSTUP.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - artislove v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
To je krásný příklad jak někdy můžeme i dobrou vůlí udělat chybu
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tulinka3 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
Já mám Bimbulku ráda,no proto je diskuze,abychom diskutovali a i když na něco nemusíme mít úplně stejný náhled,nebo jsem se ještě s něčím nesetkali,dává nám diskuze možnost se to dozvědět a zvážit.Myslím,že se všichni tu snažíme pomoct tomu pánovi.Možná se zdá,že jsem bezcitná a nechci mu pomoct,že si tu hraju na moudrou nafukovací rybu,ale bojím se,spíše toho,že to je bez jeho vědomí a každý zásah do osobnosti druhého člověka proti jeho vůli,kterou dá jasně najevo je černá magie ať to nazýváme jakkoli jinak.A také vím kam takové věci mohou vést.Nedivím se tazatelce,že hledá pomoc pro otce,má ho ráda,bojím se jen,aby mu to spíš neublížilo.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - artislove v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Najdise.cz (Systémová zpráva)
Příspěvek je od uživatele Bruggee, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu: === Moc Vam vsem dekuju za nazory a rady. Je to tezke popsat, ale proste to tak je. Popisovat to je na dlouho. Ja osobne zazivam kontakty s dusemi, at chci a nebo nechci, proto vim, ze jsou a trochu jak to s nimi chodi. Dokonce to s mym otcem i presne souhlasi i s literaturou na toto tema. Vim, ze se nema zasahovat do osudu a zivotu jinych, jenze otazka je, co delat, kdyz oni sami ztraci kontrolu nad vlastnim ja a sami si pomoci nedokazou. A jeste kdyz jsou to lide, kteri si poklepou na celo, kdyz jim vubec neco takoveho reknete. Modlim se za nej, mam vlastni atomatickou kresbu na jeho zachranu a bohuzel zatim nic nepomaha. A ja proste nemuzu a nechci sedet s rukama v kline a koukat, jak se mi nici otec, matka a vlastne cela rodina. Doufam, ze i vy, kteri to odsuzujete, pochopite ...
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - vacos v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
To je krásný příklad jak někdy můžeme i dobrou vůlí udělat chybu
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bimbulka.j v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Tulinka3 (* 24.7.1963) Žena
Ste obe krasne duse a to je vzacne,ze obe pomahate a odovzdavate tu ludom.Paci sa mi vasa debata ty a bimbullka,vidim,ze ani nikto nema odvahu tu sa k vam pripojit
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - artislove v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
bimbulka.j (* 7.3.1960) Žena
Přivtělená duše se přivtělí do aury člověka a tam čerpá jeho energiji. Tohle byl zvlášní případ, kdy ta duše nebyla v auře, ale v místě sídla duše reinkrované a přímo této duši ubírala sílu, energiji a člověka měnila. Jsou i duše přivtělené které jsou přímo u duše člověka, ale ty ji nijak neškodí, kromně svídch programů. Podstata je že vše bylo uděláno s pomocí boží a duše šla do sfér kam patří. Tak jako ty i já pracuji s jinyma energiema světla. jSEM ŠAMAN, LÉČIM LIDI, ODSTRANUJI PROGRAMI A BLOKY Z DUŠE, VŽDY MÁM NA TO SVOLENÍ ATD. jE JEDNO ,JAK A KTERÁ Z NÁS S ČÍM PRACUJE. dŮLEŽITÁ JE POMOC V SOULADU S BOŽÍ VŮLI A SPOLUPRÁCE SE SVĚTLEM. tAKÉ UPŘIMNÁ VÍRA A VĚDĚNÍ A POZNÁNÍ BOHA, LÁSKA KE VŠEMU ŽIVÉMU ATD.nENÍ TO ZNEUŽITÍ, TEN ČLOVĚK BYL POSTIŽEN NA NEVĚDOMÉ UROVNI, VŮBEC O TOM NEVĚDEL. pOMÁHALI MI BYTOSTI SVĚTLA. nEBERU TI TVŮJ NÁZOR. JÁ MÁM SVĚDOMÍ A DUŠI ČISTOU.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Artislove (* 11.5.1983) Žena
.
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tulinka3 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Artislove (* 11.5.1983) Žena
ja si myslim ze tato debata je prospesna. obe maju dar a obe svoje informacie..je dovod preco a myslim si ze tato debata je puzzle, ktore treba poskladat a verim tomu ze sa naucime nove veci mam silny pocit ze za tym nieco je
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - tulinka3 v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Tulinka3 (* 24.7.1963) Žena
mne obe pomohli aj ave aj bimbulka a preto viem,co nam tu odovzdavaju a cenim si to
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - artislove v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - mysterious v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - alassea v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
alassea (* 6.9.1969) Žena
myslela som to,Alenka,aj tak,že tých detí sa nikto nepýtal priamo-vedome nedali k tomu povolenie,ale predsa ich duša mohla zvoliť-nie? ale ja len teoretizujem,nevidím do toho.Pred touto debatou sa mi táto téma nezdala až taká...zložitá
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buburena v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
No jistě provázejí nás i dušičky těch,kteří se nám mají narodit..... Tedy podle toho co píšeš jsi odváděla přivtělenou duši od tohoto pána?On je nyní tedy již v pořádku? Zasáhla jsi do jeho nevědomé úrovně a srovnala jsi ji? Vědění a poznání Boha je ,ale i v tom,že víme,že respektuje vždy naši svobodnou vůli na všech úrovních,nebo se mýlím? Nepřu se s Tebou,jen je mi divné z jakého důvodu by pomocníci světla tuto svobodnou vůli nerespektovali
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - buburena v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
ave (* 20.5.1955) Žena
No jistě provázejí nás i dušičky těch,kteří se nám mají narodit..... Tedy podle toho co píšeš jsi odváděla přivtělenou duši od tohoto pána?On je nyní tedy již v pořádku? Zasáhla jsi do jeho nevědomé úrovně a srovnala jsi ji? Vědění a poznání Boha je ,ale i v tom,že víme,že respektuje vždy naši svobodnou vůli na všech úrovních,nebo se mýlím? Nepřu se s Tebou,jen je mi divné z jakého důvodu by pomocníci světla tuto svobodnou vůli nerespektovali
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - bimbulka.j v této diskuzi
Ukaž horoskopy diskutujícícho
bimbulka.j (* 7.3.1960) Žena
To máš pravdu, provázejí ná s i dušičky jiné, to je v pořádku a do takovychto dušiček já nezasahuji, Ty jsi pořád neuvědomuješ že nemanipuluji se svobodnou vůli člověka. Ten pán si to prostě nevybral a jeho duše byla napadena v jeho těle duší co tam neměla co dělat. Každá duše si při narození vybíra tělo a v tom těle sídlí, spolu s jinymi aspekty pak tvoří povahu člověka. Změna povahy u toho pána je náslesdek. Příčina byla v napadnutí dušičky. Jsou 3 stupně urovní:vědomá, podvědomá a nevědomá. Ta nevědomá je o tom že ty jako osoba NEMÁŠ INFORMACE DOSTAT A JE TO ZÁLEŽITOST DUŠE.pODVĚDOMÁ A VĚDOMÁ UROVEN TO JSOU ZÁLEŽITOSTI A CESTY KDY SAMA ZODPOVĚDNĚ SI VOLÍŠ SMĚR A CESTY. tO JE SVOBODNÁ VŮLE ČLOVĚKA. nEJEDNALO SE O PŘIVTĚLENOU DUŠI, TĚCH MÍVAME NĚKOLIK, ŘÍKA SE JIM SESTERSKÉ DUŠE A JINÉ , ALE TO BY BYLO NA DLOUHÉ VYSVĚTLOVÁNÍ.tO CO JSEM ODVÁDĚLA BYLA ZBLOUDILÁ DUŠE. oDVEDLA JSEM JI DO SFÉR KAM PATŘÍ A POMOHAL TÍM OBOUM DUŠÍM
Filtruj příspěvky nebo odpovědi na - ave v této diskuzi