Hlavní strana > Diskuzní fórum > Poslední příspěvky v diskuzích

Filtr:

Crumb - Poslední příspěvky (Archiv)


  
 
 
 
10.05.2018 - 20:14

Crumb » Najdise.cz
Ta idea "bublin" souvisí s již uvedeným pojmem "astrál", pod nímž se rozumí neviditelná dimenze, která je diferencovaná jako našimi smysly vnímatelný svět. Astrálu je významově obdobné staroindické slovo "akáša", výraz ze sanskrtu pro jemnou neviditelnou látku, která prostupuje vesmír. Výraz "akáša" je používán také jako název pro jakýsi "spirituální éter", pro látku, která má pronikat a naplňovat celý vesmír. V hinduismu je pojem "akáša" chápán jako hmotný "éter", v buddhismu jako "prostor". Pojem pro astrál měli i staří Egypťané, kteří ho označovali jako "ka". Kabalisté označovali astrál výrazem "nefeš" (živoucí či oživující síla), Paracelsus ho označoval slovem "evestrum" (což byl ekvivalent egyptského výrazu "ka").

V astrálu se mají nacházet útvary psychických hnutí, afektů, idejí atd. Astrál je také označován jako "morfogenetické pole", které má mj. fungovat i jako jakási "univerzální paměť", která obsahuje a současně i určuje zkušenosti a chování lidských bytostí. S astrálem souvisí tzv. "astrální kronika života" (spojovaná také s označením "akašické záznamy"). Z této kroniky zvláštním způsobem nadaní jedinci (jasnovidci, média apod.) dokáží číst minulé události. Dokáží se přesunout v prostoru a čase např. do oblasti a doby starověké Mezopotámie a popisovat, co se tam v určité době odehrávalo, dokáží v transu i hovořit mrtvými jazyky staré Mezopotámie, mluví např. akkadsky, ačkoli v bdělém stavu tento jazyk vůbec neznají. Je popsán případ, kdy jedno takové médium opravovalo znalce akkadštiny, vytýkalo mu špatnou výslovnost, nepřesnosti v interpretaci určitých výrazů apod.

Na astrál se ovšem nenapojují jen jasnovidci atd. Všichni jsou na něj napojeni, někteří si to uvědomují, jiní ne. Astrál ale působí na všechny, i na ty, kdo o něm nejsou informováni. V astrálu se můžeme vědomě přimknout k určitým "sektorům" ("bublinám") a potlačit tak vlivy jiných sektorů. Číňan, který se utvářel pod vlivem čínské kultury, zůstane definován čínskou numerologií i poté, co se přestěhuje do Evropy. Pokud se ale tento Číňan rozhodne přijmout evropskou kulturu, osvojí si některý z evropských jazyků, přejmenuje se, zapíše si jméno a datum narození evropským způsobem atd., bude tím vším po určité době ovlivňován. Podobně by se vedlo i Číňanovi, který by zůstal doma, ale intenzivně by se tam věnoval evropskému způsobu života, žil by v Číně jako Evropan, přijal by evropský způsob myšlení, evropskou kulturu atd.

"Místní numerologie" ovlivňuje i ty, kdo se o numerologii nezajímají a číslům žádný zvláštní význam nepřikládají, včetně malých dětí. Všichni jsou totiž pod vlivem kulturního prostředí, v němž se rodí, vyrůstají a žijí. Od mala je každému vštěpováno všechno možné z jeho kulturního prostředí, jazyk, zvyky atd. Tyto věci na nás působí i z astrálu, kde jsou otištěny. Týká se to i astrologie a číselné symboliky. Vlivy našeho kulturního prostředí formují naši povahu a osud. Svou povahu si každý nosí s sebou, poveze si ji i na dovolenou do Číny, vezme si na cestu svou mateřštinu, svou výchovu, své zvyky atd. Nenapojí se hned za hranicemi Číny automaticky na čínskou kulturu, nestane se okamžitě Číňanem. Jede do Číny na dovolenou, nejede se tam stát Číňanem. Stejně tak ani "uprostřed Sahary na velbloudovi", ani "na lodi uprostřed oceánu" nepřijde jedinec o napojení na svou kulturu atd.

Odpojit se vědomě od všech "bublin" či "sektorů" astrálu je věc obtížná. Podobá se to pokusu odpojit se zcela od světa. Zvládnout to prý dokáží jen jogíni, mystici atd., kteří se ve svých meditacích snaží o vysvobození z tohoto světa. Pokud jde o tu poslední otázku, tak si myslím, že symbolika čísel ovlivňuje i toho, kdo je "bytostně přesvědčen, že numerologie je totální nesmysl, že nic takového není" a že ho tudíž "nemá jak ovlivnit". Ta otázka mi připomíná uživatele s "nickem" "pozemstan", který se tu k otázce numerologie rovněž vyjádřil. "Pozemstan" se k numerologii staví skepticky, připouští tu ale "v první odpovědi minimálně alespoň náznak možného pravdivého jádra". "Pozemstan" tu také uvedl: "Vliv toho, že se celý život (klidně i podvědomě) soustředím na nějaká svoje čísla, je asi nepopiratelný."

V jedné diskuzi tu někdo označil uživatele s "nickem" "pozemstan" za jakéhosi "soudce". Tomuto označení odpovídá z numerologického hlediska právě "nick" "pozemstan". Uživatel "pozemstan", který podle všeho nepraktikuje žádnou formu numerologie, si svůj "nick" jistě nezvolil s ohledem na jeho číselnou hodnotu a její symbolický význam. Přesto jeho "nick" číselně odkazuje na označení "soudce". Odkazuje i na materiální svět, na jakousi "pozemskost". Jak tu již bylo uvedeno, povahu a osud jedince spoluurčují čísla jmen, významy číselných hodnot jmen, tzv. "jmenná čísla". Jména si může jedinec měnit a ovlivňovat tak svůj charakter a osud. Své významy mají také přijatá jména, přezdívky, "nicky". Podle pravidel numerologie si lze zvolit např. "nick", který může ovlivňovat charakter a osud jedince, nebo naopak obojí odhalovat. Často si lidé volí "nick" bez znalosti numerologie, nebo bez ohledu na ni. Někdy si i přesto zvolí "nick", který svou číselnou hodnotou vystihne jejich povahu a osud. Demonstrovat to lze např. na "nicku" "pozemstan", který jsme zmínili, na "nicku" patřícímu uživateli, který tu pro někoho představuje jakéhosi "soudce".

Převedeme-li "nick" "pozemstan" na čísla podle tzv. "chaldejské tabulky" (tj. podle tradičního kabalistického převodního systému, který vychází z analogií mezi hebrejskou abecedou a latinkou, na nichž je založena západní numerologie), dostaneme čísla 44 a 8. Číslo 44, které v tomto případě při výpočtu jmenného čísla předchází osmičce, dává po zápisu hebrejskými písmeny "mem" (40) a "dalet" (4) výraz, který značí "měřit", "odměřit", "zkoušet", "cejchovat". Zapíšeme-li "nick" "pozemstan" hebrejskými souhláskami (stará hebrejština nezapisovala samohlásky), dostaneme výraz, který se překládá jako "šikovatel", "strážník", "seržant", "četař". Redukcí čísla 44 (4 + 4) dostaneme jmenné číslo 8. Uvedu zde základní významy tohoto čísla: Osmička platila u pýthagorovců za symbol stability. Její "dvojí čtvernost" (4 + 4) odkazuje na spoutanost se zemí a hmotou. Symbolizuje zájem o hmotný svět. Zastupuje také zákon, rovnováhu a spravedlnost. V hebrejské abecedě odpovídá osmičce písmeno "chet" (s číselnou hodnotou 8), jehož esoterickým významem je "rozdělení", v tarotu odpovídá osmičce trumf Spravedlnost (VIII), který představuje "archetyp soudce".

Je zajímavé, že i "nick" "mbb" má číselnou hodnotu 8. Lidé s tímto jmenným číslem jsou bojovní, odvážní, houževnatí, individualističtí, silní, sebejistí a sebevědomí. Mají vůdcovské a organizátorské vlohy, s oblibou vedou a řídí druhé, rádi přikazují a poroučí. Jsou to povahy realistické a praktické. Přitahují je spíše materiální stránky života. Mohou však být i hluboce nábožensky založení (často je ale přitahují tzv. "zemitá náboženství", náboženství orientovaná na hmotný svět). Tito lidé mají smysl pro spravedlnost, jsou ctižádostiví a podnikaví, mají rádi výzvy, usilují o dokonalost atd. Bývají však i podivínští, odtažití, úzkoprsí, strozí, odměření, netolerantní, nespolečenští, netaktní a neomalení. Trpívají obavami ze ztráty dosažených pozic. Stavějí se s oblibou do opozice a rádi vyhledávají spory. Bývají také příliš kritičtí, nekompromisní, tvrdošíjní, chladní, bezohlední, tvrdí, pyšní, nadřazení, hádaví, panovační, vznětliví atd.

O tom, že čísla působí i na jedince, kteří číslům nepřikládají žádný zvláštní význam, svědčí i osudové cykly spojené s číslem 9 (nejde o numerologické výpočty ORV a devítiletých cyklů), jejichž působení jsem tu stručně popsal v diskuzi "Osudové cykly". Tyto cykly ovlivnily výrazným způsobem i životy jedinců, kteří se o symboliku čísel nikdy nezajímali.
09.05.2018 - 23:36

Crumb » Najdise.cz
Podle mého soudu Vás bude ovlivňovat čínská numerologie, s níž se ztotožňujete, kterou přijímáte za svou (což mimochodem může mít vztah k některému z Vašich minulých životů). Místní numerologie je jaksi "vetknuta" do tzv. "astrálu", do vymezené geografické oblasti, do místa, které je, jak píšete, "jakási geograficky umístěná bublina v prostoru". Pokud Vás přitahuje čínská numerologie, přesunete se astrálně do příslušné oblasti, která Vás bude ovlivňovat, napojíte se vědomě na "čínskou bublinu", která překryje (potlačí) vliv té české.

Uživatel Dan se tu zmínil o tarotu Rider-Waite, kde jsou prohozena čísla 8 a 11. Někteří kartáři se s tímto prohozením ztotožňují, a toto prohození pak na ně působí, překryje u nich tradiční řazení tarotových trumfů. Podobně to funguje při změnách jmen za účelem ovlivnění osudu. Můžeme si zvolit jméno (nebo "nick" apod.), jehož číselná hodnota má příznivě ovlivňovat náš osud. Nové jméno překryje (potlačí) vliv původního jména. Tuto metodu praktikovali už staří kabalisté.

Židovští kabalisté byli napojeni na svou "bublinu", Češi jsou napojeni na evropskou "bublinu" atd. Lidé mohou být napojeni na vědomé úrovni (v případě, že se zajímají o numerologii, praktikují ji apod.), nebo na nevědomé (podvědomé) úrovni. Na nevědomé úrovni jsou lidé ovlivňováni příslušnou geografickou bublinou, aniž si to uvědomují.
09.05.2018 - 18:58

Crumb » Najdise.cz
Mayského krále by asi nenapadlo zasahovat do systému mayského kalendáře a jeho věštebných funkcí. Kdyby to přece jen udělal, narazil by patrně na silný odpor kněžské vrstvy, která by po smrti "krále reformátora" nejspíš rychle obnovila předchozí stav. Něco podobného se událo ve starém Egyptě, kde faraón Achnaton (původně Amenhotep IV.) vyzdvihl na první místo slunečního boha Atona, a to především proto, aby zlomil moc bohatého kněžstva boha Amona. (V případě Achnatonovy reformy nešlo o zavedení monoteismu v dnešním slova smyslu, jak se často mylně uvádí.) Po skončení Achnatonova panování byla provedena restaurace předchozích poměrů.

Kdyby se ale nějakému mayskému králi přece jen podařilo rozšířit mezi obyvatelstvo nějaký nový význam určitého čísla nebo božstva a lidé by časem tento význam přijali za svůj, tak by to Maye jistě ovlivnilo. Horší by to v tomto ohledu měl "v dnešní době vlivný autor knih o numerologii", který by si do svých knih o číslech přidal k určitému číslu "nějaký význam", který k danému číslu tradičně nepatří. Ostatní autoři knih o numerologii by se proti tomu asi rychle vymezili a "numerolog reformátor" by nejspíš se svým novým významem neuspěl.

Kdyby se ale přece jen někomu podařilo "protlačit" nějaký nový význam určitého čísla, který by se udržel, pak by tento nový význam po čase začal působit. Podobný proces, ovšem pomalý a nenásilný, lze pozorovat u čísla 13, u něhož pozvolna dochází k jakémusi přeznačení jeho tradičního významu nešťastného čísla. Je zajímavé, že jde o jakousi "revoluci zdola". Řada lidí odmítá negativní význam třináctky, snaží se ji přeznačit na číslo pozitivní či dokonce šťastné. Je možné, že jednoho krásného dne bude toto číslo vnímáno všeobecně jako číslo veskrze pozitivní a šťastné.

Snad tak po čase vymizí i notoricky známá fobie z čísla 13, odborně nazývaná "triskaidekafobie", tj. "chorobný strach z čísla 13". (Existují ovšem i fobie z jiných čísel - u nás je to kromě již zmíněné třináctky např. chorobný strach z čísla 6 nebo 666, v Japonsku je to fobie z čísla 9, Čína je zase pověstná strachem z čísla 4 - a také strachem z čísel obsahujících čtyřku, např. strachem z čísla 14.) Zajímavý je posun významu čísla 13 ve Východní Asii, kde toto číslo platívalo tradičně za číslo příznivé. V důsledku globalizace se ale dnes ve Východní Asii prosazuje i západní význam třináctky, tedy ten negativní.

Pokud jde o kulturu, která číslům samotným žádný speciální význam nepřikládá, tak tu bychom snad našli jen u některých těch kmenů v džungli, i když i tam jsou číslům (resp. tomu, co je zastupuje) přikládány nějaké symbolické či magické významy. Číselná symbolika se pěstovala ve všech velkých kulturách starověku. Dnešní numerologie se pěstuje nejen na Západě, v Evropě a v Americe, ale i na Východě, v Indii, v Číně, v Japonsku atd. Podobně se pěstovaly ve všech velkých kulturách starověku i různé formy věštění z hvězd. Čísla nás v různých formách provázejí odpradávna, snad již od samého úsvitu lidstva, a nejspíš jim vždy byly přisuzovány nějaké symbolické, magické a mantické významy.
08.05.2018 - 23:15

Crumb » dan162
Zajímavý postřeh a výklad Blázna. Já ho mám rád na tradiční pozici. Je pravda, že Blázen, který přešel do moderních hracích karet jako "joker" (šprýmař), bývá často kartáři kladen (jako tzv. "divoká karta") buď na začátek, nebo na konec řady trumfů. Některé soubory proto opatřují Blázna nulou, jiné ho nečíslují vůbec. Staré soubory označovaly tuto kartu číslem 21. Bylo to nejspíš proto, že podle analogií s hebrejskou abecedou, které se přidržovala stará kabalistika (z níž se vyvinula i dnešní numerologie), mu v řadě tarotových trumfů příslušela právě jedenadvacátá pozice.
08.05.2018 - 19:00

Crumb » Najdise.cz
Ano, jde o čísla, přesněji o významy čísel, s nimiž jsme spojováni.
A jde také o kulturní prostředí. Jak už jsem uvedl, věštění z data narození praktikovali i staří Mayové, kteří prosluli svou "kalendářní astrologií". I oni znali něco jako "životní číslo". Už jsem tady o tom někde psal, takže se nejspíš budu opakovat. Zmíněné věštění bylo založeno na složitém kalendářním systému Mayů. Věštilo se podle kalendářních cyklů, podle časových úseků, časových period, podle koloběhu tzv. "katunů" atd. Při věštění osudů jednotlivých Mayů hrál významnou roli posvátný měsíční kalendář "tzolkin". Každý Maya dostával své první jméno podle svého dne narození v tzolkinu. Za starých časů zanesli rodiče své dítě ke knězi, který mu na základě tzolkinu připravil předpověď jeho osudu, jakousi obdobu našeho natálního horoskopu.

Každý Maya posuzoval den svého narození podle příslušného dne tzolkinu, v němž přišel na svět. Božstva příslušného dne byla jeho patrony a určovala jeho povahu a osud. Každý den tzolkinu byl kombinací čísla a jednoho z dvaceti mayských dnů, například 13 Ahau, čímž vlastně představoval jakousi božskou dvojici. Dny byly vnímány jako božská břemena nesená božskými nosiči. Těmito nosiči byla čísla 1 až 13, která byla ztotožněna s třinácti božstvy nebes. Tak například božstvo deště Chac, které bylo patronem čísla 13, neslo jako břemeno den jménem Ahau, jehož patronem byl pán nebes Itzamná, hlava mayského panteonu.

Také ostatní dny měly své božské patrony, např. patronem dne Cimi, což maysky znamená "smrt", bylo božstvo smrti Ah Puch. Vlivy těchto božstev byly brány v úvahu při sestavování zmíněné předpovědi individuálního osudu. Zohledňoval se také sluneční rok, zvaný "haab", který probíhal současně s rituálním rokem tzolkinu atd. Oba roky měřily čas společně. Každý den měl své místo jak v haabu, tak i v tzolkinu. Data se samozřejmě zapisovala mayskými znaky pro čísla a příslušnými hieroglyfy. My zapisujeme data jinak. Tak např. období, do něhož Mayové kladli tzv. "nultý okamžik" svých dějin, označujeme jako 0.0.0.0.0. 4 Ahau 8 Cumhu (což podle tzv. "korelace GMT" odpovídá našemu 11. srpnu 3114 př. n. l.).

Pro nějaký kmen v džungli, který nepoužíval podobně sofistikované datování a neznal mayská božstva, nemělo mayské věštění žádný význam. Nemělo by pro něj samozřejmě žádný význam ani životní číslo definované podle juliánského či gregoriánského kalendáře. Ovšem i kmeny v džungli měly potřebu orientovat se nějak v čase. Většinou se orientovaly podle běhu Měsíce. Už pravěký člověk měl kalendáře, které byly založeny na pohybu Měsíce. Na povahu zrozence se později usuzovalo např. podle toho, v jaké fázi Měsíce se daný jedinec narodil, stalo-li se tak při novu či úplňku atd. V potaz se samozřejmě braly vlivy příslušných božstev Měsíce atd. Z pozorování Měsíce a jeho proměn vznikla později mezopotamská astrologie. Ta byla už od svých počátků spojena s číselnou symbolikou - astrologickým planetám byla přiřazena čísla, např. Měsíc měl číslo 30, Venuše číslo 15 atd.

Pokud jde o ty paradoxy, vznikající např. "narozením pár sekund před půlnocí", tak ty připomínají známý astrologický problém narození na rozhraní dvou znamení. Stává se, že lidé narození na rozhraní dvou znamení neznají přesný okamžik svého zrození, a nemohou proto přesně určit své sluneční znamení. Těmto lidem se pak často přisuzují vlivy dvou znamení. Západní numerologie, jak už bylo uvedeno výše, vychází z čísel data narození (při výpočtu životního čísla a dalších osobních čísel). Pracuje také s číselnými hodnotami jmen, jejichž písmena jsou převáděna na čísla (za starých časů - před zavedením oddělené sady znaků pro čísla - se čísla zapisovala písmeny). Jak už bylo uvedeno výše, životní číslo není jedinou numerologickou hodnotou. Zkoumají se i čísla jmen atd.

V numerologii jde tedy o symboliku čísel a jejich kombinací, o vliv této symboliky na jedince, o vliv toho, co je s čísly tradičně spojováno, co zastupují.
08.05.2018 - 00:43

Crumb » Najdise.cz
Numerologie má podle mého názoru co dělat s tzv. kolektivním nevědomím, kde má být uloženo vše, co kdy lidé svým myšlením vyprodukovali, tedy i dávné představy o významech čísel. Tyto významy, které jsou už po celá staletí součástí kolektivního nevědomí, působí na utváření lidských povah a osudů. Každý jedinec je podvědomě napojen na toto kolektivní nevědomí a čerpá odtud informace, podle kterých se nevědomky utváří.

Tak například pro jedince narozené podle našeho kalendáře 26.10.1994 představuje tato kombinace čísel jakýsi číselný kód. Jednotlivá čísla tohoto kódu, a také jejich součty, mají své významy, které začaly utvářet povahu a osud těchto jedinců ve chvíli, kdy se na tyto významy podvědomě napojili a přijali je za své. Člověk narozený v tentýž den např. v Izraeli, nebo v jiné zemi, kde užívají jiný kalendář, může ale mít jiný číselný kód, protože jeho datum se zapisuje jinak. Protože se ale na tento kód, který mu byl v dané kultuře přidělen, napojí a přijme ho za svůj, bude se podle něj vyvíjet. Může ale mít úplně jinou povahu a osud než jedinec narozený ve stejný den na jiném místě, kde mu bylo zapsáno datum narození podle jiného kalendáře. Může mít v datu narození jinou kombinaci čísel.

Stejně tak nemůžeme posuzovat datum narození příslušníka staré středoamerické kultury Mayů podle dnešního křesťanského kalendáře, protože Mayové zapisovali data jinak a přikládali jim také jiné významy. Každé číslo jejich kalendáře bylo zároveň bohem a mělo své věštebné významy, kterých si byl každý Maya dobře vědom. Mayové se posuzovali a vyvíjeli podle čísel a jmen dní své složité kalendářní soustavy. Pro nás jsou rozhodující významy čísel našeho kulturního prostředí. Tyto významy na nás působí, ať už na nevědomé nebo vědomé úrovni, a ovlivňují náš charakter a osud.

Ano, životní číslo 6 má celá řada lidí. Životní číslo však není jedinou numerologickou hodnotou, která se podílí na utváření povahy a osudu jedince (podobně jako v astrologii není jedinou hodnotou sluneční znamení). I v numerologii určují povahu a osud jedince ještě další hodnoty - posuzují se také čísla jmen, tj. významy číselných hodnot jmen, tzv. "jmenná čísla" atd. Pokud jde o Vašeho dědu, může být napojen na dvě kombinace čísel (na juliánské i gregoriánské datum), může mít dvě životní čísla. Posoudil bych obě čísla a zhodnotil bych, které se na něj víc hodí, které svým vlivem převažuje. A probral bych také další numerologické hodnoty.
07.05.2018 - 20:22

Crumb » Najdise.cz
Myslím, že trefně to vyjádřil už první komentář od uživatelky allika. Důležité je datum narození, které je uvedeno v rodném listě. V případě Vašeho dědečka bych použil datum narození podle juliánského kalendáře. Stejně postupují v těchto případech i ruští numerologové. Jako příklad lze uvést životní číslo Vladimira Iljiče Uljanova (Lenina). Ten se podle juliánského kalendáře narodil 10.4.1870, podle gregoriánského 22.4.1870. V knize A. Alexandrova "Velká kniha numerologie. Číselná analýza" (Большая книга нумерологии. Цифровой анализ) je uvedeno, jak se počítá životní číslo (число жизни) V. I. Lenina. Vychází se z data narození 10.4.1870, které dává "první číslo" (первое число) 21 (1 + 0 + 4 + 1 + 8 + 7 + 0 = 21). "Druhé číslo" (второе число), tedy "životní číslo" (число жизни), je 3 (2 + 1 = 3).

Číslo 21 je tradičně spojováno s tarotovým trumfem Blázen (Některé moderní soubory ho označují nulou; staré soubory mají na této kartě číslo XXI, což koresponduje s kabalistickým přiřazením čísel k tarotovým kartám.) Karta Blázen značí všeobecně nevědomost a pošetilost. Tato karta ohlašuje mj. "sklony k extravaganci, anarchii, šílenství či moudrost, zkoušky, nestálost, bloudění, cesty, nedotažené plány, krok do neznáma nebo otevření nové životní kapitoly. Blázen ukazuje na nebezpečí, jež plynou z bezstarostnosti, naivity, nezkušenosti, nevyrovnanosti, rozptýlenosti, lehkomyslnosti, ukvapenosti a nerozvážnosti. Upozorňuje na riziko podceňování významu či vážnosti určité situace a varuje před iracionálními popudy, jež mohou přivodit omyly, zmatky, ztráty, úpadek apod."

Číslo 21 dává životní číslo 3. Toto životní číslo je zde na Najdise celkem trefně popsáno (viz text k numerologii, jehož autorem je numerolog Ing. Milan Walek: "Numerologie v praxi"). Doplnil bych k tomu ještě několik charakteristik "životní cesty" podle životního čísla 3: "Tato cesta nabízí velké možnosti a řadu slibných příležitostí. Lze se na ní nadít velkého a rychle nabytého jmění, dosažení rychlého úspěchu, naplnění ambiciózních tužeb, získání skvělé kariéry, významného společenského postavení, popularity a slávy. Může však přinést náhlé a nečekané ztráty (...) varuje před povrchností, závistivostí a přehnanou kritičností k druhým. Varuje také před roztěkaností, nevyrovnaností, netrpělivostí, přílišnou smělostí, vznětlivostí, výbušností, neuváženým rozhodováním a impulzivním jednáním. Nabádá k opatrnosti a sebekontrole."

Myslím, že životní číslo 3 vystihuje dobře Leninovu životní cestu, že na ni "pasuje". Na Najdise je samozřejmě popsáno i životní číslo 6, které získáme z Leninova data narození podle gregoriánského kalendáře, tj. z data narození 22.4.1870 (2 + 2 + 4 + 1 + 8 + 7 + 0 = 24; 2 + 4 = 6). Mezi hlavní témata životního čísla 6 patří láska, vztahy, partnerství, manželství, rodina, domov, záliba v pomáhání druhým, ochota k ústupkům apod., tedy témata, která podle mého soudu na Leninovu životní cestu "nepasují".
21.12.2017 - 16:59
Numerologie: Číslo popisné

Crumb » Drahomiluše
Já vyrostl v domě, který měl č. p. 193, což je také 13. Negativních energií bylo v tom domě na kila. V kabale koresponduje tarotová Smrt s písmenem "mem" (s číselnou hodnotou 40), jehož významem je rovněž "smrt". Redukcí čísla 13 je čtyřka, mezi jejíž významy rovněž patří hrozba smrti. Proto i čtyřka bývá pokládána za nepříznivé číslo na domech, bytech atd. (zvláště v Číně a Japonsku je čtyřka velmi obávaná). Za nepříznivá na domech bývají pokládána i jiná čísla. Jde například o číslo 16, které v tarotu zastupuje karta Věž (také Dům či Zřícení chrámu) představující archetyp zničení a zkázy. Číslo 16 patří také - stejně jako číslo 13 - k číslům tzv. "karmických dluhů".
19.12.2017 - 17:58
Numerologie: Číslo popisné

Crumb » andula1
Možná jde ve Vašem případě o podvědomou reakci na symboliku dvoumístných čísel spojovaných s dvaadvaceti trumfy tarotových karet. První z uvedených popisných čísel 770/95 dává po redukcích dvakrát číslo 14 (7 + 7 + 0 = 14; 9 + 5 = 14). Čtrnáctka je v tarotu spojena s kartou Mírnosti, která zastupuje archetyp harmonie. V druhém z uvedených popisných čísel 429/15 figuruje číslo 15, které se objevuje i po redukci čísla 429 (4 + 2 + 9 = 15). A číslo 15 odpovídá v tarotu kartě Ďábla, který symbolizuje boj mezi dobrem a zlem, mezi řádem a chaosem atd. To je možná důvod, proč Vám to druhé popisné číslo vadí.
18.11.2016 - 02:02
Numerologie: dve osoby s 29/11

Crumb » edina86
Dvě osoby s číslem 29 vytvářejí obvykle neutrální vztah. Ústředním motivem vztahu dvou devětadvacítek bývá společné hledání bezpečí a jistoty, dodržování pevně stanovených pravidel a určitých rituálů, snaha o pevnost, stálost a spořádanost. Přesto se v jejich vztahu může objevit mnoho různých potíží, překážek, zkoušek a prudkých zvratů. Vztah dvou devětadvacítek se časem může stát svazujícím, jednotvárným, tíživým a vyčerpávajícím. Lidé s vyšším číslem 29 se mohou často cítit velmi nešťastní. Mohou mít různé potíže a všelijaká trápení. Číslo 29 vyžaduje od svých nositelů rozhodnost, připravenost k boji a odhodlanost překonávat překážky. Tito lidé si často nevěří, mívají sklon podléhat snadno stresu a únavě, mohou prožívat těžké vnitřní boje, někdy se obtížně prosazují, mohou trpět obavami z nešťastných událostí, pokládat se za smolaře atd.
Stránka 2 / 2
« předchozí   další » »|
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »