věrnost? pasé


11.07.2018 - 01:02
(Váhy) Wermolinka
věrnost? pasé
Zdravím všechny,které tohle téma zajímá.
Nevím co si mám  myslet. ..ze všech stran opravdu ze všech stran  vidím  jen podvody intriky a lži. .to jsou všichni takový?  to jsem fakt tak divná? Je normální aby holka spala  se svým  kámošem,  když má kluka a on má holku. ..jenom tak? Asi ano. .protože  tohle  je to co vidím, kam se podívám..co mám dělat. .nadávat?  vztekat se, nebo být  smutná? 
Asi mi zbývá jen věřit, věřit že i lidi  s kapkou účty a důstojnosti stále jsou..lidi, kteří  opravdu milují.
Vlastně mě i celkem zaráží, že i na téhle stránce potkat někoho (jak to jen říct :D ) "úctyhodného" je těžké.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od začátku: / 11 

Řazení:
13.07.2018 - 11:54 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » tulačka
aháááá, tak už ti rozumím
jasně, pokud chceš ve vztahu zůstat, vyber si: nevěra nebo to horší...
ale některé vztahy přece neobsahují ani jedno z toho, to jsem chtěla Wermolince vzkázat
co se nevěry týká - je několik druhů, Wermolinka mluvila o nevěře týkající se výhradně sexu, na to jsem reagovala.

Na začátku mého prvního manželství jsme debatovali o mimomanželském sexu a tehdy mi manžel řekl:"kdyby byla čistá a milá, proč ne" a já zděšená, asi jako ta naše Wermolinka, říkám :"cože!" a on na to: byl by to jen sex, nevěrný bych ti nikdy nebyl...

možná i pánský a dámský pohled na věrnost je jiný...
13.07.2018 - 12:07 | Filtr
(Býk) player » kopretina4
A jsme u jádra věci.

Protože sex není nic. Někdo z toho dělá středobod vesmíru, ale není to nic. Je to prostě vzrušení následované rozkoší. Ale není to rakovina kostí , není to mandala jadernýho výbuchu , není to tornádo beroucí vše s sebou , není to hladomor , tsunami , ani výbuch supernovy.

Je to hra. A lidé jsou hraví od nepaměti.
A kdo si nehraje , tak jen čeká na smrt. Samozřejmě - není to jediná hra. Je to prostě jedna z mnoha her , pohříchu bohužel - pokud se to umí - ta nejvzrušivější.

Ale jinak? Doteky, ty legrační kopulační pohyby prdelí nahoru a dolu? Jakou to samo o sobě má bonitu , hodnotu? Je to motor a bez motoru bychom se zastavili. Ale z hlediska venkovního pohledu - co je špatný na tom , když člověk objeví a objevuje barvitost a mnohočetnost , místo jedné černobílé fotografie?

13.07.2018 - 12:12 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele tulačka, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"co je špatný na tom , když člověk objeví a objevuje barvitost a mnohočetnost , místo jedné černobílé fotografie? "


Špatnýho? Doufám, že nic. Princip leží jinde:
Ta černobílá fotografie pro něj měla hodnotu.

:128:
13.07.2018 - 12:13 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » player
no i v případě některých pánů si umím představit, že je pro ně věrnost v této oblasti jednou, možná jedinou, podmínkou dobrého vztahu

je zcela rozdílný prožitek při milování a při sexu, byť podstata je fyzicky stejná
páni to jsem se rozkecala :61:
13.07.2018 - 12:15 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » tulačka
tu hodnotu přece nemusí ztratit, snad byla v jiných věcech než jen v těch směšných pohybech...
jiná věc by byla kdyby ta na té fotografii chápala sex jako jedinou podmínku dobrého vztahu, pak by to bylo hodně pod pás...
13.07.2018 - 12:16 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele aktigram, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No chápem že z tvojho pohľadu je to tak.
Vernosť či nevera, - ak niekoho miluješ tak zrejme nebudeš mať ten problém ale tam kde to škrípe alebo o tom človek sníva tak zrejme nežije s tým pravým a niekto celý život strieda a hľada a hľadá a nevie nájsť, lebo jeho libido prehlušuje všetko.
Sú rôzne kultúry a všade je to inak nastavené prečo a kvôli čomu ma netrápi. nechcela by som sa dozvedieť že môj partner ma podvádza ale v pohode viem uniesť to že nam to neklape a on si našiel inú.
Poznám ľudí a aj muž nie len žena že sú roky rozvedení a požadujú vernosť od partnera - on či ona nemá právo na partnera - takže toto je choré ale tiež je choré žiť v manželstve a mať stále nejaký pomer s inými ženami.
Ak ju miluješ, nie je čo riešiť - lebo nepôjdeš za inými.
13.07.2018 - 12:17 | Filtr
(Beran) Háňa* » player
Muži ji přiznávají. A často hodně nadsazují - jak jinak se světu předvést jako bejk, po kterém každá prahne :4:
Takže bych to s těmi 60% neviděla tak vařící. :2:
Ono jde taky o to, co kdo považuje za nevěru.

Jééé, nevěra, téma tady už tisíckrát omleté. Nevěra je, když :75:
Ještě si počkám, až bude debata "Co je to láska" - po tom se mi taky docela stýská :4:
13.07.2018 - 12:18 | Filtr
(Býk) player » kopretina4
Jde o to , o co v sexu vlastně jde. Lidi si to pletou. Chlap řekne že o nadvládu a orgasmus , žena řekne o splynutí v jeden celek. Hovno leda. Jde o nejvyšší možný vstupeň vzrušení - ale to až za bé. To za á je stále - přežitít druhu.

Jasně - páni vyžadují věrnost proto , že se děsí svého neumění. Budí se hrůzou , že ho někdo spláchne do ajnclíku jedním tahem , protože prostě samičku vzruší líp a dýl...

Ješitnost a ego.

Protože většinou , co já znám , ti najžárlivější sami svatí nejsou. Dokazují si svou jakost jinde. dokonce se ještě po čísle nechaj pochválit.

Ale je fakt , že nejsem žena. Tudíž můj pohled bude vžycky ten samčí.
13.07.2018 - 12:20 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » Háňa*
:15: :15: :15:
13.07.2018 - 12:27 | Filtr
(Býk) player » aktigram
A co když ji miluješ , ale zcela tě přestala vzrušovat. Jen toužíš , aby se před tebou nesvlíkla ...protože tohle je lidskost. Chlap zase bábě zasmrádne. Ta úžasná voňavka se jednoho dne promění v cosi tfuj...

Co pak?

Celej problém je , že prostě sexualita je pro lidstvo jen ztěží vyřešitelná , protože ať uděláš tak či onak , vždy se najde někdo připravenej ti dát přes hubu a když budeš svatej , tak zas budeš jak přeplněnej papiňák čekající na explozi.

Není správný návod. Ale dnešní mladí testují. Testují , kudy vede cesta do Nirvány. Hledají , protože můžou. Oni nechodí v neděli ke svaté zpovědi , nechodí před mravnostní komisi za to , že se svlíkli v křoví na technopárty a osahávali kolektivně - a proč to dělají? Protože cítí , že někde třeba nějaká cesta mimo frustrační existenci je.

Samozřejmě - někdo to dělá a někdo nedělá. ale jde o motivaci a nebo třeba taky přemíru stydlivosti , vimplantovanou cudnost.

Ale myslím si osobně , že nastanou dva scénáře: Buď nás přírodní katastrofa zastihne co nevidět a když pak cicvilizace bude povstávat z popela , bude se spíš množit , než vzrušovat , nebude mít na radovánky čas.

Druhá možnost - přechod k erotismu. Skončí pradávné kodexy a civilizace se zase přes genderovou svobodu posune do toho Nerova Říma. Ale spíše to za ní vytvoří virtuální realita a erotičtí androidi. Země by to uvítala. Lidé se odseparují do svých bublin a na Zemi za 200 let bude na Zemi půl miliardy lidu. Množit se budou jen výjimky.
13.07.2018 - 12:29 | Filtr
(Býk) player » Háňa*
Dyť jo. Civilizace v Evropě , Americe je vychovávaná v sexuálním pokrytectví. Zejména holky. Tady se vyrábí z dívek princezny a koukej rozkrok vydražit...v rámci cudnosti.
13.07.2018 - 12:31 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » tulačka
tak ti jí trošku posílám, taky melu z posledního, to jde i číst :3:
:44: :44: :44: :44: :44: :44: :27: :27: :27: :27: :27:
13.07.2018 - 12:33 | Filtr
(Beran) Háňa* » player
Hm, tak nevím, u mě se jim to asi nepovedlo - jsem princezna i bez rozkroku .... tedy vydraženého. :45:
Princeznu dělá úplně něco jiného ..... přece korunka :61:
Ale když má ráda sex, je dobré si ji dát na pevnou gumičku, aby jí při TOM nespadla :44:
13.07.2018 - 12:35 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » player
stejně myslím, že Khalí to vystihla: svůj k svému a neprošu..strovat život
pokud máš partnerku, který to chápe stejně, ok, ale pokud ne je to ubližování a tady je to špatně
13.07.2018 - 12:37 | Filtr
(Býk) player » kopretina4
Přesně. Bingo.

Nebo-li ale , takové vyhledávání , to je přímo prosívání mořskýho písku , než se najdou dva-x souznějící. Sexualita je opravdu labyrint. Knósos hadr. Víme o tom , že je to potřeba dělat a že je to zdravé , ale nevíme , jak s tím zacházet.

Ale já bych stále hlasoval pro tu hru. To je člověku asi nejblíž.
13.07.2018 - 12:37 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » Háňa*
no lepší je snad dolárek :75:
13.07.2018 - 12:41 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » player
to je nejblíž tobě, ty zvrhlíku :3: :3:
jasně, ty prosíváš rád a dobře viď :61: co až jí najdeš? bude konec prosívání nebo budeš dělat jako že ještě tamto moříčko jsi nezkontroloval? :1:
13.07.2018 - 12:42 | Filtr
(Beran) Háňa* » kopretina4
Ideální je, aby sex chápala jako jedinou podmínku dobrého sexu - a konec. Jak z něho začne vyvozovat a stavět na něm něco dalšího, většinou ho pokazí a pak nejen, že toho svého neužene, ale připraví se i o ten dobrý sex ...
Vztah má se sexem společného jen to, že bývá jednou z jeho četných stránek.
Dneska už jsem vyskotačená, ale když si vzpomenu, vždycky byli v mém životě lidi, o kterých jsem jistě věděla, že bych s nimi nemohla ani nechtěla žít v tom, čemu se v systému říká vztah, ale přitom mě nesmírně sexuálně rajcovali. A co, je to snad nějaká nehoráznost ?
Vztah stojí na úplně jiném základě. Tedy, přesně řečeno, pokud něco stojí na úplně jiném základě, pak je to vztah.
13.07.2018 - 12:43 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"co je špatný na tom , když člověk objeví a objevuje barvitost a mnohočetnost , místo jedné černobílé fotografie?"

Samozřejmě nic. Teda pro mě není vyloženě špatnýho nic...

Já miluju film Avatar. Nádhernej, barevnej, výborně udělanej. Člověk tam najde i spoustu hezkých myšlenek, ne-li poselství.
Třeba můj táta - ten miluje sci-fi, hlavně ty, co jsou "na oko". Vizuální orgie. Najdem se právě jen u kombinace typu Avatar...

Ale stejně se pak radši vrátím k tisíckrát omílaným snímkům s Oldřichem Novým, Natašou Gollovou nebo Burianem. Ono to pro mě má prostě nějak větší hodnotu. Znám to i pozpátku, pokračování už nenatočej, a stejně...

A tak - kterej z nás je teda blbej, že? :3: Objevila jsem obojí, ale preference mám jasné. On taky.


Ale jo, já chápu, cos tím chtěl vyjádřit.
Můj názor je, že po povrchu umí klouzat každej :49:. A to už je pak úplně jedno, jestli jdeš po barvitosti nebo černobílým, protože v obou případech se nikam nedostaneš a po +- dvouletých cyklech jedeš odznova, čemuž je nejblíž vývojové stádium křečka. :4:
13.07.2018 - 12:48 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » Háňa*
sex je v žebříčku hodnot člověka hodně vysoko, někdo na tom může i založit vztah, ale pak se třeba dočká těch v mých očích horších "požitků" než je nevěra, viz první moje reakce.
Ono je to těžké, zejména s malými životními zkušenostmi, rozeznat, "když je mi s ní/m tak krásně tak to přece bude krásné ve všem..."
13.07.2018 - 12:52 | Filtr
(Beran) Háňa* » kopretina4
No práááávě - a v tom je právě nejčastější kámen úrazu a motiv k podobným debatám "podvedených nešťastníků".
Ono to tak prostě nefunguje. Je to i logické - málokdo k nám pasuje úplně ve všech směrech - kdo s tím počítá, je v pohodě. Je lepší dostat od každého to, co umí dát, než chtít po jednom všechno, tím ho odehnat a nedostat nic.
13.07.2018 - 12:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Háňa*
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jo, souhlas. Poslední věty to shrnuly perfektně. :15:
13.07.2018 - 12:55 | Filtr
(Beran) Háňa* » .
Jééé, ty jsi i tady ? :1: :37:
13.07.2018 - 12:55 | Filtr
(Blíženci) kopretina4 » Háňa*
no jo, ale kdo s tím počítá???

to by snad měli dát do školních osnov,
v 15 jim to ofiko dovolí ale neřeknou:je to jen sex, nic v tom nehledej
13.07.2018 - 12:56 | Filtr
(Beran) Háňa* » kopretina4

:45: :37:
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Úplněk ve Štír Štíru
ukázat kalendář »