a jak se vám žije s Uranem v 7. domě?:-)))


16.06.2010 - 09:10
(Panna) Ameliee
a jak se vám žije s Uranem v 7. domě?:-)))
mě inspirovala Ajvina diskuze o Saturnu v 7. domě...takže, jak to vypadá s námi, co máme v 7. domě Urana?? :23: :41: :61:opravdu máte spíše "volnější" vztahy, nebo vám to obvykle nevydrží? :3:

Řazení:
16.06.2010 - 12:11 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ajví
No vida, už ti ho skoro ani nemusím rozebírat, co? :20:
Ale jo, já docela souhlasím. Taky mám Uran v 1. domě (přímo na asc.), navíc v konjunkci s Venuší, která mi ovládá 7. dům (v Býku). Partnerka musí být především kamarádka. Sice se mi stalo, že se mi líbila někdy nějaká holka na první pohled, ale láska na první pohled je něco, co jsem nikdy nepoznal. Vždy jsem poznával holku nejprve jako kamarádku. A pokud se tam objevilo něco víc, neváhal jsem bojovat a dvořit se.
Má to své výhody, nejdete do vztahu s člověkem, který vás sice nesmírně přitahuje, ale je to úplně cizí člověk, který s vámi nemá nic společného.
Podle mě to není vůbec špatná kombinace, tedy pro nás, co to známe. Pro partnery to možná je horší, jenže oni neznají tu krásu, když je to to nejlepší přátelství a láska zároveň.
Zajímavé je to i u skončených vztahů. Nevím, zda je to kombinací zmíněných planet, ale pokud se láska vytratila, bojoval jsem aspoň o přátelství. A dařilo se. Nikdy jsem necítil po rozchodu nenávist (a že to mnozí nechápou, prý na mém místě :47: :11:). No co, jsem prostě lepší, no... :76: :15:
16.06.2010 - 12:13 | Filtr
(Panna) Ameliee » Ajví
jasně..propojení s 1. domem :15:
koukám, máš to taky pěkně poskládaný, ten Saturn je taky "přítel" :6: :1:
hmm...jo, dva kroky vpřed a pak stagnace a nebo couvnutí...já jsem si toho Urana zase dost užila skrzeva partnery, okolí - resp. mi bylo ukázáno, co je uranský vliv - když jsem jej přijala u sebe, tak mi to najednou šlo nějak jinak, líp. Uvidíme, co dál...ale každopádně, mně to najednu stranu sedí, akorát té stability by mi víc pomohlo, resp. nemůžu potkat nic, co bych sama "neměla"...
toho urana mám ve štíru - což je taky samo o sobě pro ten můj 7. dům hodně podstatný a někdy holt bolavý, ale je to tak...
16.06.2010 - 12:18 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
no a já to mám obráceně - na asc mám býka :66: :4: :6:....
ale jo, to asi tak nějak obecně, že v partnerství je hlavně přátelství :15:
mi šlo spíš o ty uranský vlivy - což je halvně o těch svobodnějších a volnějších svazcích - z toho, jak popisuješ mi přijde, že ten tvůj descendentní býk tu stabilitu a vytrvalost, ponechání (po ukončených vztazích) tomu dává :3:
16.06.2010 - 12:40 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ameliee
Toť otázka. Býk nesnese moc dobře odmítnutí, umí si i zažárlit (a mohu potvrdit, že za sebe nevím, co je to žárlivost). Že po ukončení partnerského vztahu zůstává přátelství přisuzuji spíše Uranovi, vládci Vodnáře (a tím i přátelství). Tak jsem si to vysvětloval dosud. Ale možná se mýlím.
A ve vztahu volnost potřebuji a taky nechávám. I když se umím zamilovat zcela bláznivě, ale vždy potřebuji o trochu více svobody, než většina. Tady cítím jednoznačně vliv Uranův.
Ale zase Býk mi dává docela pevnost vztahů, neutíkám z nich, snažím se o stabilitu. Hlava v oblacích a nohy na zemi.
Jo, pěkně se mi to spojuje, jen ještě nevím, jestli je to výhra, nebo prohra. Ale nestěžuji si, i samotnému je mi moc fajn a umím si to užít.
16.06.2010 - 12:54 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
no, tak pokud se takhle cítíš dobře, tak asi dobrý, ne? :3:
jo, to je dobrá kombinace svoboda + stabilita...to by šlo :15:
to s tím Vodnářem - Uranem - 11. domem = no, jo, přátelství mimo jiné...(no, tak já to tak zrovna i mám, 11. dům ve Vodnáři, ale ještě jsem to do teď nespojovala se 7. domem, možná bych měla :4: - anžto, když to tak vemu, že by moje partnerství byla hodně o tom přátelství - volnosti..hmm, zajímavý :44:)

16.06.2010 - 13:19 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ameliee
Asi jo, asi dobrý. Vlastně si to jinak neumím představit.

Ano, máš to taky propojené, tvůj 11. dům ovlivňuje svým vládcem (Uran) tvůj sedmý dům. A působí to i naopak. A když to takto prozkoumáš, všechno do sebe bude zapadat.
Krása astrologie spočívá v tom, jak je vše propojené, jak se dá vše chápat i vysvětlit v souvislostech.
Jinak Uran ve Štíru není zase pro jednotlivce něco tak zvláštního, je to spíše generační aspekt. A to vlastně všechny pomalé planety ve znameních. Ale vládce 11. domu ve Štíru už má význam vykládat i pro jednotlivce. Tady už je jedno, zda jde o pomalou planetu, protože to přímo souvisí s domy. Ale to jen tak na okraj. :3:
16.06.2010 - 13:32 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
tak tak, astroška je jedno z nej šťourání, co znám.. :5: :6: :2: :15:
no, svůj štírovej sedmej chlívek tak nějak prozkoumaný mám, resp. umím si ho tak nějak vysvětlit..ale s tím 11. domem ve Vodnáři to má skutečně souvislost - jen nevím, jestli si to vykládám správně - přátele, přeměna na úrovní osobní i společenské a vzhledem k 7. domu ve štíru = úzké vazby a vztahy s lidmi ze společnosti??..fakt teď nevím :23: :4:
16.06.2010 - 14:18 | Filtr
(Panna) Ameliee » Ajví
tak helej, chtrolínka se zamyslela :23: :4: :6:...hmm a teda, s tím trnazitem Urana a Jupitera - taky bych očekávala nějaká rozjaření ve vztahové oblasti, ale ono asi jo, jen to možná člověk nevidí a nebo s tím taky nic nedělá, to je taky podstatný :25:
mám to teď vůbec na Slunce a Venuši taky nasvícený, ale nic moc pěkným - od Urana a Jupitera kvinkunxy, od Neptuna opozity a od Marta konjunkce a ještě Lilitha tam řádí...takže taky pomalý energie a na dlouho a ono čím víc to napjatě člověk očekává, tím to je horší, tak se asi pokusit to nějak vědomě neřešit, což je obtížný :63:
16.06.2010 - 14:52 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ajví
Tak mi to přijde, že tvůj exmanžel se pere hlavně sám se sebou. Ona totiž kombinace Lva a Kozoroha při jejich odlišné povaze a vzájemném soupeření když se potká v jednom člověku, který si s tím pak neví rady, to může udělat sebestředného sobce. Nebo z toho může vyjít vyšší typ, který se s tím umí poprat a pak je štěstí být v blízkosti takového člověka, protože ten táhne ostatní k úspěchu. No těžko říct. Ale hlavní předpoklad je přeci ten, že cokoliv žádám, musím také nabídnout (volnost, svoboda - nemůže si ji jeden nárokovat a druhému ji omezovat)!
:44:Anebo jsem prostě divnej. Bingo! :75:
Asi jo, občas reju rypákem pro druhé.
16.06.2010 - 15:01 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ameliee
Když na tranzity já kašlu. Já je nezkoumám, nezajímá mě to. Astrologie mě vždy zajímala jako psychologie, udělat rozbor osobnosti, povahy, ale nehledět na předpovídání budoucnosti.
Stejně to u mne má svůj řád: Když si s nějakou holkou začnu rozumět jako kamarád, může se stát, že to přeroste v něco víc. A pak má cenu bojovat. Ale kdy to přijde, to je mi fuk. I pod jakým tranzitem se to stane. Třeba bych si nějaký tranzit mohl špatně vyložit a zahodit pak něco, co by mělo šanci, kvůli přesvědčení, že teď to ještě přijít nemá. Kdepak, radši žít, než čekat.
Takže dobře jsi to napsala, možná člověk jen nevidí příležitosti, nebo s tím nic nedělá. Přece se musíme snažit vždy, ne jen když máme dobré období.
16.06.2010 - 15:08 | Filtr
(Panna) Ameliee » Sosna zvlčelý
ti rozumím ohledně těch trnazitu a vnímání astra, mám to podobně...ale jedna věc je ta, že tranzity nejsou o budoucnosti, to vůbec takhle neberu, ale jako pochopení přítomnosti a souvislosti do minula... :15:
jistě, že je třeba mít nadhled a pokud možno zůstat objektivní při jejich výkladu
a hlavně, prostě žít a pokud tak konat, ale někdy, ať ccheš nebo ne, to prostě nejde, např. při tranzitujícím saturnu v konj. k nativu, tak během tohohle období, pokud člověk nemá zpracováno, tak neudělá ve skrze nic, za to se může hodně učit pokoře...atd.
16.06.2010 - 15:37 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Ameliee
Tak s tím nemohu než souhlasit.
Ale stejně si dál půjdu vlastní cestou. :3: :1: :15:
Nakonec stačí se trošku sledovat. Když něco nejde, tak to holt nejde. Však ono na to taky jednou dojde.
07.01.2014 - 03:53 | Filtr
(Střelec) Do-u-ší
Mně se s Uranem v 7.domě žije skvěle :3: - bude to nejspíš tím, že jej mám v konj. s Jupiterem, takže nikdy nepochybuju při náhlých zvratech ve vztazích, že \"takto tedy NE!\". A že dříve všechny ty \"volnější vztahy\" nevydržely, bylo naprosto pochopitelné. Věděla jsem odjakživa, že jsem sem vtělená někomu za odměnu a jiným za trest. Samo se mi rozkrývalo, komu mám být protějškem, jen jsem nikdy předem neznala dobu trvání. Věděla jsem, že ten pravý vztah je napořád, ale postupem času mě omrzelo dávat se k dispozici s vědomím, že na konci zase třeba zlomím srdce. Kolikrát si to protějšci ani nezasloužili. Chyba byla vždycky ve mě, protože neumím komunikovat ani sama se sebou. Nikdy jsem neměla žádnou konkrétní představu, co vlastně chci, -pouze jsem přesně rozeznala, co nechci. Takové vnitřní ladění má ve své podstatě expanzivní vnitřní rozlet


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »