Placebo efekt nebo zázrak ???


04.02.2020 - 04:54
(Štír) Džejn123
Placebo efekt nebo zázrak ???
Nedávno proběhla Duše K s hlavními hosty z Klubu přátel Bruna Groninga. https://www.youtube.com/watch/…

Bruno Groning byl údajně zázračný léčitel, jenž skrze svůj léčebný proud (tzv. heil storm.) uzdravoval tisíce lidí ze všech nejrůznějších chorob, vč, slepých. chromých.... Působil zejm., v Německu, odkud pocházel, krátce po 2.sv. válce. Když umíral, tak prý prohlásil, že svým léčebným proudem bude uzdravovat dál i po smrti..Většina lidí v diskuzi na fb, která po odvysílání tohoto pořadu vznikla, věří v jeho vliv, tedy i posmrtný, a spousta z nich uváděla svá konkrétní uzdravení většinou po týdnech či měsících provádění jeho léčebných modliteb. Vyskytly se i názory že BG měl pravděpodobně duševně uzdravit Německo po II.sv. válce, a to hlavně skrz důkaz Boží lécivé síly, přivézt co nejvíce lidí zpět k víře, aby se spustilo odpuštění a srovnání se zatěží, která jim díky válce vznikla.

S členy tohoto klubu jsem se sešla před lety, v době kdy jsem hledala zejm. co mi je (byla jsem dlouho medicínskou záhadou) ale i úlevu. .Můj postoj k BG i jeho spolku byl tehdá spíše skeptický. Měla jsem pocit, že se jedná o očekávání a víru v zázrak uzdravení skrze vliv tohoto muže bez ohledu na to,zda člověk už pochopil proč onemocněl. Nejsem si jistá zda a nakolik BG při svém léčení v tomto smyslu rozlišoval?

Před pár dny jsem si uskřípla sval na krku, ukrutně to bolelo při sebemenším pohybu. Vyzkoušela jsem tu léčebnou meditaci BG a během ní se soustředila hlavně na zbavení se té ukrutné bolesti, tedy jsem "odevzdávala " hlavně tuto akutní bolest,a po skončení té meditace jsem zjistila že bolest zmizela.Že by to fungovalo:?

Máte někdo nějakou zkušenost? Pokud by chtěl někdo vyzkoušet, přikládám odkaz. V případě závažných chronických nemocí je prý potřeba často opakovat, někdy mšsíce....
YouTube

Příspěvky v diskuzi

Řazení:
04.02.2020 - 07:03 | Filtr
(Ryby) thééé
Ahoj, přispěju k tématu v několika rovinách.
Za prvé vidím jako důležité srovnat si v sobě zhruba představu o celém Stvoření. Pokud je nějaké Absolutno, které má nějaký smysl, musí být i nějaká hierarchie, nějaký řád.
Tozn. bytosti jsou stvořené z určité ideje, která slouží tomu celku, je v souladu, je nějak prospěšná. A ano, tady věřím, že jsou bytosti stvořené přímo z ideje léčení, mají schopnosti léčit, učí nás, co to je návrat do harmonie.

K tomu patří další věc, myslím si, že působí i z jiných úrovní, i když opustí tuhle fyzickou Zemi.

A nakonec, pokud by to tak bylo, tak myslím, že stačí samotná víra v léčení, v návrat k Harmonii, a když je silná, podaří se cokoliv. Asi bych termín placebo nepoužívala, protože mám ten proces víc v nějaké úctě, nebo jak to napsat.
Taky jsem to sama zažila. Ale muselo mi to něco, v co jsem věřila, dávat smysl. A právě jsem si vzpomněla na kamarádku, která si vyladila obrovské bolesti díky džusíku. Prostě tomu uvěřila, že může být v tu chvíli bez bolestí a použila,co měla v tu chvíli po ruce.

No, ale na druhou stranu si myslím, že ve fyzické rovině existuje souvislost mezi zdravotními stavy a naším celkovým stavem, jak psychickým, emočním, duchovním a kdovíco..takže bolest a nemoc může být signál - ty pozor, něco není o.k., někde si škodíš. A prostě dokud si škodíme, tak se kolikrát nemůžeme vyléčit, i když zkoušíme všechny možné metody a léčby.
Přesto nám může být pomoženo, že zažijeme stav Harmonie a je na nás, jestli se vrátím zpět, nebo budeme pokračovat dál.

A tak pod čáru, třeba léčitel E. Cayce v té době radil léky, které ještě nebyly vynalezené. Tady je jasné, odkud čerpal informace.
Je fajn, že všichni můžeme :78:
:29:
04.02.2020 - 09:53 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » thééé
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele AL8EX, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
naprostej souhlas..

jen lehce rozvinu myšlenku - to, že tě někdo zbaví bolesti neznamená, že tě vyléčil...trochu jak být přivázanej na gumu - čím větší tlak vytvoříme, tím větší silou nás vrací zpět..


přiznám se, že nemám rád "davové" léčení...trochu to "smrdí" :14:
04.02.2020 - 11:02 | Filtr
(Ryby) thééé » AL8EX
vidím to stejně

Taky nevěřím na vyléčení někým,na druhou stranu mám zažité jakési bloudění. A to, že mi někdo ukáže stav, ke kterému bych se měla dostat, je pomoc. I když si to pak musím postupně vyšlapat sama.
Je to, jako si dát prášek na bolest, na uklidnění apod.
04.02.2020 - 11:08 | Filtr
(Štír) Džejn123 » AL8EX
Ahoj,
přesně, vadí mi na tom právě to, že to vyvolává iluzi, že se člověk nemusí snažit, prostě to odevzdá a hotovo. To by nemoci ztrácely svůj význam. Jsou tu přece, aby nás nakoply k sebereflexi svýho života, podle této teorie postupuju už dávno. Takže si pokládám otázku, zda ten člověk co hromadně léčil, rozlišoval v tomto smyslu. ??? V Duškově dokumentu se okrajové zmiňují, že občas také někoho označil za neléčitelného,....
Ale také moc nemusím davové léčení ani jakékoliv spolky sdílející společnou víru
J.
05.02.2020 - 10:21 | Filtr
(Rak) aktigram
Nepočula som to a tiež som nečítala všetky komenty, ale môj názor:
Neexistuje nikto kto môže niekoho vyliečiť, nie je to možné. Ak ten človek sa uzdravil tak je to iba jeho zásluha ale nie zásluha liečiteľa, liečiteľ ma človeka nasmerovať k tomu čo by mal urobiť.
Energia choroby sa nestratí a nespáli nad plameňom ani nič iné, takže bud to vedome prevezme /veľakrát aj nevedome/ niekto iný. Vyliečenie je ale možné iba v pravý čas, ak ta choroba drží človeka pri niečom čo musí ešte doriešiť tak vyliečenie nie je možné - verte mi - telo je múdrejšie ako my.
Nesúhlasím s tým že bolesť a choroby nie sú potrebné - veľa veci sa znesie zo sveta cez bolesť a oveľa rýchlejšie ako v inej realite.
Tiež každý jedinec to ma nastavené inak, lebo si to tam hore pred vtelením takto vybral, prečo je to tak? - zistime to až v tom inom stave ked sa tam domov vrátime.
Takže pre mňa dávove liečenie je teatr a môže mať placebo efekt, ale veľakrát príde už smrteľná fáza choroby - mnoho som poznala ľudí s rakovinou, kde odrazu z ničoho nič to ustalo a po rokoch sa to vrátilo s veľkou silou. Je otázne či by to tak bez návratu ostalo ak by myslenie človeka sa zmenilo?
05.02.2020 - 14:01 | Filtr
(Štír) Džejn123 » aktigram
Dívám se na to stejně a i když jsem zpočátku hledala někoho, kdo by mě "vyléčil" nebo alespon řekl , co mi je (tehdá jsem se setkala mj. s kruhem přátel BG), pozcději jsem pochopila, že to za mě nikdo nevyřeší, max nakopne nějakým směrem, ale ten klíč mám v sobě já.

Proto jsem právě založila tuto diskuzi, protože mi BG přijde opravdový, i jsem cítila jisté vibrace a uvolnovaly se mi emoce, když mě při meditaci opouštěla ta šílená bolest z uskříplého svalu. Proto si kladu otázku, proč uzdravoval často takto teatrálně, zda přitom rozlišoval, zda ti jimž vrátil zdraví, svou nemoc už pochopili, zpracovali...On sice prý také říkal, že neexistují nevyléčitelné nemoci, jen nevyléčitelní pacienti, ale přesto ......No a ty které uzdravil, prý až do konce svého života zůstali naprosto zdraví.

Myslím že ta teatrálnost mohla souviset s tím, jak jsem již psala, že chtěl dodat co nejvíce lidem v Německu víru v Boží existenci, kterou často ztratili následkem válečných a poválečných útrap.

Ano, máš pravdu, člověk si musí přijít na všechno sám, a myslím že tu existuje přeci jen něco, co mu může pomoct, pokud už sám udělal dost a to MILOST BOŽÍ at už skrze Bruna Groninga nebo Ježíše Krista, Archanděla Rafaela nebo Panny Marie. Ale nejlepší je spoléhat hlavně sám na sebe...

Přikládám ještě jedno video v daném kontextu.
https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
16.05.2020 - 19:19 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Pat, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Taky jsem kdysi byla zázračný léčitel :16:.

Kdysi dávno jsem pracovala na psychiatrii. A pokud měly děvčata nějaký problém ať už fyzický nebo psychický a přišly požádat o terapeutickou pomoc, měla jsem pro ně zázračné tobolky z Ameriky. Bylo to ještě za totality, byly nádherné, blankytně modré. Vždy jsem přidala průpovídku o dodávkách z Ameriky, které jsou omezené, že je dostáváme jen na kusy, ani nemáme nikdy celé balení. Zabraly zcela vždy, bez výjimky. Dostávali jsme je z lékárny v sáčku vždy po pár kusech. Byl to jen mléčný cukr. Někdy byly lisované do malých bílých tabletek - ty už neúčinkovaly na 100%, ale tak na 75%.

Víra tvá tě uzdraví. Jde jen o sílu víry.

Určitě jsou ale věci, které vírou neovlivním. Amputovaná noha asi nenaroste. Ale síla myšlenky je obrovská. Měla jsem třeba pacientku s rakovinou s rozsáhlými metastázemi připojenou na osobní pumpu s morfiem. Podle zdravotního stavu, když od nás z oddělení odcházela, měla před sebou tak maximálně 2 týdny života. Jenže ona měla 4 malé děti, partner ji, když onemocněla opustil - asi po půl roce ji kolegyně potkala ve městě :22:.

Mně osobně jako ještě dítě ovlivnil seriál Arthura Charlese Clarka, v kterém se snažil racionálně vysvětlit různé záhady. Jeden z dílů byl o chlapci, který měl kožní chorobu, jejíž příčinou bylo vrozené chybění nějaké složky kůže. Takže neléčitelný. A ten kluk se vyléčil po létech psychoterapie.
To je možná důvod proč jsem nikdy žádnou dg.nepřijala jako konečnou, i když mě doktoři přesvědčovali, že je to neléčitelné.

Tímto nijak nesnižuji možné účinky různých duchovních sil. Jen poukazuji na obrovskou moc víry či placebo efektu. Mimochodem ve studiích u běžných léků není často zas tak markantní rozdíl mezi účinkem pravé látky a placeba :63:. Až jsem si někdy říkala, zda by nebylo v některých případech zdraví prospěšnější podávat pacientům placebo :22: (v některých, netvrdím, že u všeho).


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »