Tady zmizela poučná diskuze - salámová metoda dávkování pravdy


10.06.2019 - 10:30
(Ryby) MG34
Tady zmizela poučná diskuze - salámová metoda dávkování pravdy
Je to obecný jev, hodně lidí to tak dělá - uvedu na příkladech:

Přijde chlápek k doktorovi, řekne mu, že ho bolí játra a ať mu předepíše nějaké léky. Doktor pátrá po příčině, ale pacoš mlží. Po nějaké době přijde znovu, že po těch prášcích se to zhoršilo, že chce jiné. Atd. ALE už neřekne, že do toho občas chlastá...

Nebo ženská přijde ke zpovědi v katolické církvi - řekne, že se trochu napila alkoholu a chovala se nevhodně. Dostane za to 3x zdrávas a otčenáš a všichni happy. Ale už neřekne, že tím nasadila manželovi parohy s jeho synem z prvního manželství a že to nebylo jednou a možná se to ještě párkrát stane a ten alkohol tam vlastně nehrál vůbec roli, byl to jen malý přípitek. A teď fakt neřeším existenci "hříchu" - je to jenom příklad za určitých předpokladů.

Prostě určitý typ lidí si cíleně chodí pro iluzorní lék na ZNAČNĚ idealizovaný problém. Z "doktora" udělají idiota, ničemu to nepomůže, jenom to posílí iluzi, že jejich maska je v cajku - vždyť to přece vyřešil "doktor".

Zatím jenom mapuju - uvidím, co mne k tomu ještě napadne.

Příspěvky: Všechny | Najdise.cz

Řazení:
10.06.2019 - 11:46 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Co? Vadí ti, že jsem smazala diskuzi? :4: Jasně jsem napsala, že pokud se budu více rozepisovat o svém soukromí a detailech, tak následně diskusi smažu kvůli ochraně své anonymity.
Ale jinak... Jsi docela vtipný: ty tvoje dotazy - "A co facky a rozbité věci?"
Baví mě, jak si něco ve své hlavince domýšlíš, a pak se to druhým snažíš podsouvat jako skutečnost. A ještě se kvůli tomu považuješ za nějakou morální autoritu. No na tomto fóru jsou občas velmi zajímavé osobnosti - to se musí nechat :2:
A opravdu nemám důvod se přiznávat k něčemu, co jsem neudělala. Nesmíš být tak paranoidní...
10.06.2019 - 12:02 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
jenže kvalita doktora se pozná i podle toho, nakolik dokáže vidět skrz iluze druhejch.

není felčar jako mastičkář.

Idealizace a iluze patřej k procesu léčby..

pokud teda nemáš na mysli vypsání receptu na mastičku.
10.06.2019 - 12:21 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
Vidíš někde v tom textu nahoře, že píšu, že mi to smazání diskuze vadí nebo že nevím proč je to smazané? Prokazatelně ne. Takže na podsunování jsi tu prokazatelně expert ty. A zvlášť když to slovo máš vždy tak pohotově na jazyku v případech, které prokazatelně podsunutím nejsou.

Pak tam máš jedno jediné slovo správně - (ty moje) dotazy - ano, jsou to (moje) dotazy. Já na tvém místě bych prostě odpověděl. Ne tak ty - ty se obhajuješ a zkoušíš neohrabané "protiútoky" proti domnělému útoku. A když se obhajuješ (proti dotazu - aniž bys byla obviněna), tak se podle všeho cítíš vinna - já ti to nedokážu, pokud tě nějak ještě víc nenachytám (podle mne už toho bylo ale celkem dost a tvůj případ je jasný), ty to tuplem nedokážeš vyvrátit (pokud byses rovnou nepřiznala)

"A ještě se kvůli tomu považuješ za nějakou morální autoritu."
ne, za morální autoritu se považuju proto, že já ani v hluboké opilosti na rozdíl od tebe nevyvádím - to je holý fakt a to je celé, všechno ostatní si tam přidáváš

A ještě je tu jedna věc - kdybys chtěla všechno smazat, tak sem nelezeš a nepřevypravuješ to sem znovu do mého vlákna - tady tohle vlákno totiž nikdo nesmaže... Můžeš si smazat svoje příspěvky, ale tím, že na sebe přitahuješ pozornost, se to tady začne pitvat ještě víc. Já bych sem na tvém místě nelezl.

Já totiž sice už nepiju, ale vím velmi dobře jak to chodí - jak se mnozí v opilosti chovají a taky mi bylo jasné, že původní příspěvek o démonické ženě neodpovídal kalibru uvedené příhody. Takže moje dotazy byly velmi namístě a tvoje situace je možná komplikována i nějakými těmi výpadky paměti, takže možná ani nevíš, co všechno vyvádělas. Možná se tedy neptám té správné osoby - možná se mám ptát člověka, kterému pokazilas oslavu...
10.06.2019 - 12:25 | Filtr
(Ryby) MG34 » Buh je tlak
mám namysli "vypsání receptu na mastičku" (tak to totiž pacoška chtěla :4:) - doktor by měl mít důvěru v pacienta - že si nevymýšlí a uvádí všechno správně

jen hodně specifický druh doktorů pracuje s možným klamáním ze strany pacienta - ale za takovým ona zásadně nechodí (když už se tu tedy přihlásila ke "svému příběhu" :4:)
10.06.2019 - 12:27 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Milý zlatý :4: To byl dotaz: "Vadí ti, že jsem smazala diskusi?"
Dotaz s otazníkem na konci! Tak jaké podsouvání? :4: No jo no, co bych od tebe mohla čekat, že?
Jinak já jsem se za střízliva ptala... Ale to už je jedno. Asi fakt nemá smysl to tu dál pitvat - v tom se s tebou vzácně shodnu :3:
10.06.2019 - 12:30 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
Přišel mi jako řečnický (a na ty se neodpovídá). Pokud není řečnický (sice si myslím, žes ten status změnila až zpětně, ale to je jedno), tak moje odpověď zní "ne, naopak jsem to uvítal, abych to mohl dál řešit po svém".
10.06.2019 - 12:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dobrá paranoia o tom, že jsem dodatečně změnila příspěvek :15:
10.06.2019 - 12:37 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
Jinak samozřejmě se to teď pitvat bude - protože to ses se mnou shodla jen v tom, co já bych udělal na tvém místě - ale co udělám já na svém místě? Shrnu zásadní skutečnosti, aby bylo o čem se dál bavit:

-démonická žena pod vlivem prášku na alergii v kombinaci s neznámým množstvím neznámého alkoholu
-2hodiny brečení na stole
-zvracení
-neschopnost odejít po svých (=odvedena domů)
-sprosté výroky směrem k ostatním
-stížnost pořadatele na pokaženou oslavu

z toho mi vychází, že tam ještě něco chybí - tipuju:
-facka na sále, když měla být odvedena (musela být předtím zpacifikována)
-částečné okno
-poškození cizího majetku (sklo, oděv)
10.06.2019 - 12:38 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
ne, příspěvek bude stejný, ale změnilas to, jaks ho myslela (status), protože chápat se dá oběma způsoby

tahle reakce (poukaz na mou paranoiu) to měla zakrýt
10.06.2019 - 12:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jsem ráda, že jsi napsal, že něco "tipuješ". Za to ti tleskám :15:
Nikomu jsem podle svědků facku nedala ani jsem nic nerozbila. Pár lidem jsem vynadala. A to se nelíbilo člověku, který měl tu oslavu, za což jsem se mu na druhý den omluvila.
10.06.2019 - 12:44 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jinak "pořadatel" byla blízká osoba, která se mi snažila pomoct, což jsem nevyžadovala, ale zpětně mi to bylo vyčteno - že mě vzal domů, apod.
10.06.2019 - 12:49 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
ano, předtím to byl CELOU DOBU dotaz, TEĎ je to už tip - a zatím myslím, že správný

a tys to celou dobu nazývala podsunutím... (omluva asi nebude, co?)

jinak "podle svědků" - tzn., že okno tam je, co? :4: Tak to máš "milá zlatá" (abych taky trochu použil tvou terminologii) smůlu, protože v té své hlavince nemáš nic - máš tam jenom záblesky a spoléháš se na to, co ti řeknou ostatní. Ale ono se všechno neříká, víš? :3:

Prošel jsem si skutečně mnoha okny svými i cizími a mnoha pátráními za svůj život. Takže moc dobře vím, jak to chodí.

Tak, co ještě v tom příběhu chybí, když už to pomalu leze ven?
10.06.2019 - 12:56 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
V tomto příběhu už neleze ven asi nic... Tobě to připadá málo? Asi máme každý jiné měřítka no. Já třeba normálně moc sprostě nemluvím ani nebrečím na veřejnosti.
Jinak vlastně jsem psala o té démonické části proto, že jsem v ten večer neměla vůbec kontrolu nad svými emocemi. Ony ovládly mě. Normálně mi ukápne pár slz a konec. Ale ten večer to byly potoky slz a nedokázala jsem to zastavit. Spíš mě vyděsil ten pocit, že nemám určité energie v sobě pod kontrolou... Možná jsem to napsala moc v metafoře.
10.06.2019 - 12:58 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Vivianne
Mně to přijde jako docela normální agresivní opice :3:
10.06.2019 - 12:59 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
"což jsem nevyžadovala"
ožralec většinou pomoc nevyžaduje, nicméně je nutná - už třeba jen kvůli tomu, aby si nenablil do trubky - smrt nastává do pár minut, co jsem tak slyšel

pak kvůli přejetí autem na ulici, pád na hlavu, podchlazení, okradení, znásilnění, atd. je toho víc těch nebezpečí - taková pomoc se samozřejmě bere jako nutnost a zpětné prohlášení, že nebyla nutná, je pokrytecké
10.06.2019 - 13:00 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
Připadne mi to zatraceně málo - v kontextu "démonická žena".
10.06.2019 - 13:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No jo, ale proč by si "pacient" nemohl vybrat styl nebo způsob léčby? Někdo věří klasické medicíně, někdo bylinkářům, někdo jde do kostela, jiný medituje,... Prostě zkouší, třeba je mu nějaký směr něčím blízký, tak má možnost volby, kterou cestou se vydat. Proč by musel být pacient nutně v pasivní roli? Existuje třeba i něco jako sebeléčba. Třeba mě teď zaujaly knihy od Teal Swan...
Zkusím, uvidím. Já nemusím nutně k nějaké osobě se léčit, ale třeba sama na sobě zkusím nějaké metody. Uvidíme, co bude nebo nebude fungovat. Se svým životem si můžu dělat, co chci :3:
10.06.2019 - 14:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Buh je tlak, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
tak to byla asi ta diskuze kde jsem jí chtěl napsat, že jejího démona živí agrese - obrana hranic a chlast. a nešlo mi to odeslat.

asi si půjdu sehnat propisku a recepis :97:
10.06.2019 - 14:32 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
Vybíráš si jenom "vstupní dveře" - nemocnice, pohřební ústav, veřejná diskuze v drbárně (jako je toto) - dál už máš držet hubu.

Však jsem ti psal, že máš popletené role - vědět kdy mluvit a kdy držet hubu do toho taky patří.
10.06.2019 - 15:52 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » MG34
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Vivianne, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Já si i v diskusi vybírám, čím se budu řídit a čím ne. A ty mi to nemůžeš zakázat. Ono se ani nedá řídit všemi radami. A když jsem podle tebe nevím co hrozná bla bla, tak ti může být naprosto ukradené, čím se budu řídit a jak dopadnu, ne? :3:
10.06.2019 - 16:54 | Filtr
(Ryby) MG34 » Vivianne
Naštěstí se leccos zakázat dá. Když jsem psal, že už jsem viděl dost, tak jsem to myslel vážně - nemělas sem lézt a konkretizovat obecné téma na sebe.


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »