NATURHOUSE nebo Svět zdraví ...výživový poradci..


30.12.2017 - 21:13
(Ryby) Roseanne
NATURHOUSE nebo Svět zdraví ...výživový poradci..
Mohla bych požádat o radu a informace? Má někdo opravdovou zkušenost s těmito produkty?? a má to vyzkoušené na sobě??.. Která metoda je nejlepší nebo nejůčinější na hubnutí? Má s tím někdo zkušenosti .. a jaké jste měli výsledky? Jestli jste si potom udrželi váhu?? :25:

Příspěvky v diskuzi

Řazení:
30.12.2017 - 21:34 | Filtr
(Váhy) *Jupiterka
Pozvolná, důsledná a hlavně s pohybem.Neboj, měla bych taky co sundat :4:.

Určitě cítím, když jsem vynechala skoro tuky,cukry, mléčné a mouku, že jsem ohebnější.Ale nedodržuju ještě úplně, jak si představuju. Kvůli zdraví budu tu důslednost muset doladit.
30.12.2017 - 21:38 | Filtr
(Býk) player
U mě selhalo všechno. Krom chůze do schodů a hladomoeu ,ale ten hladomor , to bylo na chvíli. Tělo má své programy a ty dodržuje. Je to v genech.
30.12.2017 - 22:01 | Filtr
(Váhy) *Jupiterka
Jo ještě , mám souseda, který má asi teď sedmdesát kilo. Už tři, čtyři roky jede hladovky 3x ročně po 21 dnech. Za měsíc má dole klidně deset kilo. Když nedrží hladovku, dělá si fresh, nejí nic jiného. Furt mi do toho cpe, ale já mám prášky, včetně hormonů a to nejde...Ovšem pleť jak dětskou prdýlku má a jelikož je stejný ročník co já, tak vypadá tak o deset méně ...a to fakt dobře :15:.
30.12.2017 - 22:27 | Filtr
(Býk) Deam
Po minulých Vánocích jsem cítil, že už je toho moc a tak jsem se nějaký čas v práci živil především nakládanou dýni, řepou a podobně, hlavní jídlo jsem si přesunul z večera na snídani a večer pak už buď nic a nebo jogurt s trochou medu a konopnými semínky. Asi tak 1,5 - 2 kg za měsíc. V první etapě hodně velké omezení pečiva.
30.12.2017 - 22:39 | Filtr
(Váhy) *Jupiterka » Khalia Zvlčelá
Jinak já za měsíc a půl zhubla asi 15kg jen vysazením bílé mouky.

---------------------------------------------------------------

Ty jsi extrém, já za dva měsíce jedení do patnácti hodin a přitom pití řepy, jsem zhubla dvě kila :61:, jako tedy jedla jsem k tomu ještě dvě jídla, ale nic moc velká a nebyly to větrníky... a chodila spát po desátý, abych nelezla kolem lednice :61:.
Je fakt, že kortikoidy, hormony apod. dělají své taky...
Psychosomatika taky dělá své.
31.12.2017 - 09:49 | Filtr
(Ryby) Roseanne » *Jupiterka
Prášky s hormonama beru taky a ještě na tlak, mám stále takovou stálou únavu, proto se ptám na tento systém hubnutí... Je mi jasný že to je hlavně o penězích a to mě taky zajímá ...
31.12.2017 - 09:52 | Filtr
(Kozoroh) Bosch
to jsou ty drahé granule něco jako herbalife žejo
nedoporučuju
pro hubnutí platí obecně asi tyto zásady
zvýšit podíl vlákniny postupně až na 35-50g/den
snížit mn.jednoduchých cukrů (sacharóza, fruktóza..) nahradit polysacharidy (ovoce)
rozložit stravu do více denních dávek (5)
večer nejíst sacharidy (u mužů)
..
dobrý návod dává nedávno zesnulý doc.Doleček který se svými radami celý život sám řídil
40 let si udržoval konstantní chtěnou hmotnost

k hubnutí-striktně se ze zdravotních důvodů (riziko) nedoporučuje rychlejší úbytek hmotnosti než 1-1.5 kg/měsíc, což je ale stále ještě cca 12-18 kg/rok což je dostatečné
31.12.2017 - 11:24 | Filtr
(Býk) player
Pravda - moje spoluhráčka byla na blázinec , šla k chochološkovi a ten jí řekl , že jejím problém je nadváha , ze které jí jebne. Tak ji poslal za dietologem.

ten ji vypracoval jídelníček a holka skutečně za 3 měsíce shodila 13 kg.

Zhezkla , sebevědomí se vracelo. A s ním bohužel i žravost. Takže po roce už byla zase tam , kde před tím. JO-JO.
31.12.2017 - 11:30 | Filtr
(Beran) Háňa*
Mně se osvědčilo jediné - jíst od všeho, co jsem zvyklá, polovinu. Týden jsem trochu trpěla, ale potom si tělo zvyklo a bylo to v pohodě a bez strádání, protože člověk může jíst všechno, jen si hlídá množství.
Váhu si udržet lze, pokud se člověk časem zase nerozežere. To se mi sice stalo, protože mi už lidé říkali, ať už nehubnu, že mi vylézají vrásky, ale kdykoli na to zase najedu, zhubnu bez problémů - a to už je mi 50 a to se říká, že se hubne špatně, v tom věku. Prd a vořech - co tělu nedáš, z toho špek vyrobit nemůže. Hubneš postupně, pomalu, ale ono je kilo za 14 dní po třech měsících 6kg pryč, takže pohoda - a bez stresu.
31.12.2017 - 14:30 | Filtr
(Váhy) *Jupiterka » Roseanne
Moje kamarádka něco takového podnikala kolem září, ale neviděla jsem jí od té doby. Každopádně vím, že pak odsouvala tu domluvenou návštěvu v tom centru...Rok předtím držela ketonovou, zhubla asi dvanáct kilo a během pár měsíců je měla nahoře.
Mně z toho všeho plyne, že je nejlepší se držet celoživotně nějakého programu, co třeba píše Bosch o Dolečkovi :3:. Dále rozhodně co funguje na jednoho, tak nemusí stopro fungovat na druhého.
Rozhodně, když se sníží příjem a dlouhodobě se důsledně vytrvá (s čímž mívám problém já, prostě třeba jednou za týden, ale sežeru něco, co nemám, třeba od chleba :4:), tak půjdeš s váhou dolů a nemusíš platit poradce..., ale to je na každém.
Někomu pomůže to, mít nad sebou bič, že je kdesi vedený a nemůže si dovolit selhat, aby ta ručička ukázala méně...
31.12.2017 - 16:14 | Filtr
(Kozoroh) The Ancient Dragon
Zmíňené produkty neznám ale výživě se věnuji dlouho a pomohl jsem zhubnout mnoha lidem.
Nejdůležitější je motivace, většinou to bohužel musí zajít daleko, aby do toho člověk šel naplno.
Takže zaprvé si utřídit myšlenky a být ochoten(na) tomu dát vše.
Nejúčinnější udržitelná metoda hubnutí se skládá z několika bodů.
1. Makra=vhodně nastavený jídelníček respektující příjem a výdej kalorií. 200-500kcal denní deficit pro zdravé hubnutí . Hladovky jsou zlo!!!
2.Vhodně volené potraviny-rozsáhlé téma. Shrnul bych to: žádná bílá mouka - nahradit celozrnou- pečiva, mouky, testoviny a celkově omezit průmyslově zpracované potraviny, radeji vařit ze kvalitních základních surovin. Minimalizovat příjem cukrů na pouze po fyz. výkonu či úplně vyřadit(ano i ovoce).
3.-Vitamíny-Hodně zeleniny během dne, ráno celý citrón do vody. Semínka, kličky, vločky, ořechy.
4.Hodně bílkovin- ideálně maso, vejce, mléčné výrobky. Krom toho že uvedené obsahují velké zastoupení vitamínů a prvků. Sníží katabolizační(ztráta aktivní hmoty) efekt, s přidaní fyz. zátěže i podpoří proteo syntézu. A celkově zvětší podíl dusíku v organizmu což dále i samo o sobe podporuje hubnutí.

Co musím zmínit je že každému vyhovuje něco jiného. Někdo upřednostňuje bilkoviny-tuky a minimum sacharidů a někdo naopak. Rozložení do 5ti jídel ma své výsledky hlavně díky rozložení bílkovin ale není to pravidlo. Když vám vyhovují 3 jídla klidně nechte (např. moje žena pohodově na 3 přesně spočítaných jídlech zhubla 15kg za půlroku a nějak nestrádala, jen hold sladkosti na minimu).

Musíš si hlavně dovolit zhubnout, vidět se štíhlá. Ztratit první kila, radovat se z úspěchu a už to pojede.
Neutracej za výrobky ani za rádce, radši nech zdroje na kvalitní potraviny.

A závěrem bych chtěl zmínit největší chybu, které se lidé dopouštějí. Málo jedí průběžně, málo se hýbou a jejich metabolismus stojí, pak se nacpou v jednom jídle a dlouhodobě tento režim vede k obezitě. Důležité je jíst, zdravě, často a občas se hýbat. Stačí chůze.
Hodně štěstí :17:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2018
Lunární kalendář
Luna v RybyRybách
ukázat kalendář »