Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky: Všechny | 144

Řazení:
28.12.2017 - 19:09 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
nerozlišil jsem to. Psychicky asi je důležitější. :4:
12.01.2018 - 09:29 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » 144
fakt je že pedofilie se děje, a je jí mnohem více nepřiznané než přiznané, děje se převážně v rodinách, a to nepřiznání je převážně z důvodů že ..rodičovská autorita tabu miluj otce svého matku což se ale začíná naštěstí radikálně měnit
jedná se o silně tabuizované téma otázka je jak by vypadaly opravdové /absolutní/ statistiky kdyby se téma společensky odtabuizovalo a děti by mohly o něm mluvit zcela bez zábran
problém zneužívaných dětí je ten že své zneužívání obyčejně zatajují
podobně jako ženy mnohdy zatají znásilnění nebo útoky obtěžování
možná jednou nastane doba kdy lidstvo nebude potřebovat žádné berličky v podobě zákonů boha náboženství peněz..ale to už nebude homo sapiens ale zcela jiný druh
12.01.2018 - 13:11 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » 144
min ve 40proc.
to je homosexualita pravá
ta nevrozená je pak něco jako náhradní chování, nepřirozené
homosexuál s vrozenou homosexualitou se jako homosexuál chová a cítí přirozeně
i když chlapi často strkají svoje péro do čehokoli je jim to někdy celkem jedno :4:
14.01.2018 - 00:26 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
myslím, že odradit se nedá, neboj se. Od asi 35 si člověk uvědomí "mládí pryč a do důchodu daleko", které následuje po prvním oběhu Saturna ve třicítce. Astrologicky další obtížné období začíná opozicí Urana na rodnou polohu, zhruba ve 40 letech. Pak odrostlé děti nutí předefinovat co ještě chce člověk zvládnout v životě. Nebo dokud ještě má sílu. Případně když partner duchovně skončil a jen dožívá, těch důvodů je celá řada, proč odejít jinam, u žen i u mužů. Nálepka na tom nic nezmění.

Vuvuzelka jen konstatuje, že my muži často v procesu změn měníme jen kulisy, ale ne sebe.
14.01.2018 - 11:19 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
za socializmu to šlo, dnes to jde taky. A vlastně celé ezo je o úniku z nevyhovujícího systému a jak rozkvétá.
14.01.2018 - 12:08 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
Společnost má krizi středního věku, dalo by se to tak říci.
Reagoval jsem na to, že ze systému se nedá uniknout - docela dost se dá.
14.01.2018 - 13:09 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
Stačí, když přetlak odpustíš, máš ventil, nějaký prostor, který má jiná pravidla. Kdysi k tomu účelu lidi měli trampské osady, později jezdili do přírody, na chaty, dnes máme ohromný svobodný virtuální prostor a ještě větší v sobě samých. Pocit, že jsme v lisu, ze kterého není úniku, podle mne lidi nezažívají.

14.01.2018 - 13:16 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
Možná to jen přijímám a pro sebe volím nejlepší možné řešení.

Možná nechápu, zkus mi to prosím vysvětlit.
14.01.2018 - 15:33 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
Hodně můžeš. Změníš občanství do nějakého zapomenutého státu a zdraví platíš vždy za své, očkování dětí se tě netýká, ale můžeš si ho připlatit. Ostrovní systém u elektřiny, mít svou čističku nebo naopak si zaparkovat maringotku na pronajatém pozemku a odpad vyvážet, děti si můžeš učit doma, sníš co vypěstuješ, příjmy máš tak malé, že nemáš ani daně - do míry, kterou sneseš jde žít dost volně bez systému.
14.01.2018 - 18:11 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
změna občanství a žít tady
15.01.2018 - 08:31 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
Ne. Ty máš představu, že to, co chceš ty, chtějí všichni. Změna občanství je jen pro toho, kdo chce žít svou představu, odlišnou od toho co tu je nyní a není ochoten přijmout současný stav. I dnes se tak lze od diktátu společnosti odtrhnout, zatím jen za cenu radikálního kroku, ale lze. Individuální cesta.

Ostatní musí přijmout co je, a měnit to co jim nevyhovuje, ale až má podobný názor většina společnosti.

Žádných pár sluhů to není, možná máš ještě před sebou poznání, že když vyházíš z něčeho nechtěného všechny lidi, tak abstraktní systém si je vychová tak, že jsou po čase skoro stejní jako předchůdci.
15.01.2018 - 17:15 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
Každý za sebe, řeším sebe, a moje postavení mi vyhovuje, plus mínus. Revoluce dělat umím, nyní netřeba. V době, kdy mi toho příliš nevyhovovalo, jsem uvažoval jak se oddělit, ale to byla zároveń doba, kdy jsem byl nešťastný, zavřený, souvisí to spolu.

Vždy mluvíme za sebe, chtěl jsem říci asi toto: když ti něco nevyhovuje, zkus to přijmout a pak třeba i měnit, co změnit chceš nebo dokážeš. Když nemůžeš přijmout co ti nevyhovuje, odtrhni se, třeba změnou občanství, třeba maringotkou u lesa. Mluvím k tobě, volba druhých je na nich, v diskuzi nezajímavá.
16.01.2018 - 12:44 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
I když jak píšeš že to je názor skromný, tak stejně se mi nezdá - nevystihuje podstatu problému, zabývá se vnějšími okolnostmi, jak výměna partnerky tak i pokusy o útěk ze systému jsou vnější opatření. Podstata je v tom nepřijetí, které znemožní vnímat vnitřní svobodu (která na vnější realitě nezávisí).

Taky to neumím pořádně, jsem třeba naštvaný, že platíme daně 75%, ale tím naštváním, nepřijetím si kazím svůj život.
16.01.2018 - 13:47 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
ano, protože zbytek už je můj zcela. Koho uctívám, v co věřím...

Hlavně to beru subjektivně, jednotka jedinec, ne národ.
18.01.2018 - 12:45 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
a mohlo by to být neřízené ? Že lidi mají svobodu si řídit sebe v míře, která byla kdysi nemyslitelná, nemají se o co opřít (neexistují precedenty z minulosti, ani nejde použít toho moc od minulých generací) a tak mají ochotu na experimenty se svým životem ?


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »