co si myslí muž a jak dál


13.07.2009 - 15:37
(Lev) marketzaki
co si myslí muž a jak dál
Ahoj,chtěla bych znát váš názor na situaci, ve které se teď plácám. Byli jsme s přítelem rok spolu, je mu je 26 let,mě 29. V podstatě to byl jeho první vážný vztah a velmi se do mě zamiloval. Já jsem se to první půlrok snažila krotit, jen tak se někomu neotevřu. Byl na mě až závislý, byli jsme spolu každý den. Po čase se to dostalo do rovnováhy z obou stran (myslela jsem si). Našel si jinou práci, která ho zaměstnávala i mimo pracovní dobu a naše setkání začaly řídnout. Začal mít špatné nálady, obviňoval se, že nedokáže fungovat v životě, štvalo ho jak vypadá, že má plno nesplněných snů. Měsíc zpět se mnou přestal spát a ochladnul. I když bylo pořád vidět, že mě má rád a záleží mu na nás. Vždycky když jsem se zmínila o tom, že mám pocit že ho ztrácím, odbyl mě, že to tak nemám brát a že to není pravda.Obejmul mě a bylo. Před 14 dny jsem to už nevydržela a řekla, že si myslím, že by bylo lepší se rozejít, že to psychicky nezvládám. Tak jsem mu sbalila věci a nechala ho odejít.Bylo to strašný. Jediné, co jsem z něj dostala, bylo, že musí být sám a přemýšlet, že to s námi vlastně nesouvisí a že se ozve. Ať nedělám unáhlené závěry. První týden se mě snažil psát, druhý týden už se skoro neozval.Včera jsme si předali zbytek věcí, byli na výletě a promluvili si. Výlet byl fajn, blbi jsme jako by se nic nestalo, až na konci mi řekl, že už se neplánuje vrátit. Nedokázal mi říct, že už mě nemiluje. Jen že je tohle jeho rozhodnutí. Vím, že jsem udělala pár chyb, hlavně to, že si nedokázal vytvořit ve vztahu osobní bariéru a já toho řekněme využívala. Kam mě pustil, tam až jsem šla. Ale nikdy mi nic nevyčetl, prý to nedokázal až se to nahromadilo a on si udělal takový závěr, že už nemůžeme být spolu. Ale chtěl by, abysme spolu jezdili na výlety a vídali se dál - což jsem odmítla, nezvládla bych to. Vím, že už ho nemůžu kontaktovat, vše jsem mu řekla, jak to vidím, omluvila se, díky tomuhle jsem si pár věcí uvědomila. Vypadalo to, že to jde mimo něj. Ještě dnes ráno mi psal, jestli jsem v pořádku. Na otázku, jestli to nemůžeme zkusit ještě jednou, mlčel. Nevím, co si myslet - doufat, že za pár týdnů se vrátí? Pořád mám pocit, že to není konec... Jinak měli jsme vše úplně společné, zájmy, názory, vize do budoucnosti, žádné rozkoly...

Řazení:
13.07.2009 - 15:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele lubatko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj ..rada by som nejeko múdro poradila,neviem čo si muži myslia,ale viem ,že by som na neho teraz netlačila...nebolo by asi múdre s ním chodiť na výlety a trápiť svoje srdiečko...myslám si,že viac dosiahneš,ak ho nebudeš kontaktovať,nech vie o čo prišiel...daj mu čas,ak Ťa miluje,vráti sa....Ak nie,zistí neskôr o čo prišiel...Viem,že sa mi to ľahko hovorí,ale čas zahojí všetky rany.......
Držím Ti palce...veľa síl.. :62: :17:
13.07.2009 - 16:07 | Filtr
(Štír) sweetie
Ahoj... určitě potřebujete nějaký čas, on možná víc než ty a ty pokud ho miluješ, jak říkáš, mu ho dáš. Moc se neupínej k tomu jestli se vrátí a kdy se vrátí, žij svůj vlastní život a třeba budeš za nějakou dobu mile překvapená. :1:
13.07.2009 - 16:12 | Filtr
(Lev) Mrtvý
Jen tak se někomu neotevřu. Začal se najednou chovat chladně. Nevytvořil si osobní bariéru.

To si opravdu myslíš, nebo jsi to někde pochytila? :63:

Mám takové tušení, že začal mít pocit málo opětovaného vztahu, podle toho co píšeš. Ale nejsem žádný guru přes vztahy, takže to neber jako pravdu, nýbrž jen jako můj pohled...
13.07.2009 - 16:18 | Filtr
(Lev) marketzaki » Mrtvý
Možná máš pravdu. Zpětně vím, že dával víc než by člověk měl dávat (aby si zachoval vlastní já - což mi řekl, že má pocit, že ho se mnou ztratil) a já mu to ve stejné míře asi nevracela. Ale jak se k tomu postavit? Nemůžu ho už přesvědčovat, že se to dá napravit.
13.07.2009 - 16:23 | Filtr
(Lev) Mrtvý » marketzaki
Můžu se zeptat, proč ta poraženecká slova, lvice nebohá? :39: To je snad sebelítost a ztracenost lepší než boj?!

Jestli to je ztracené, tak to je ztracené a on už se nevrátí. S tím moc nenaděláš :24: ale nenaděláš nic tím, že se budeš litovat sebevíc. Na druhou stranu, jestli to není ztracené, tak se dolituj a bojuj za svou lásku. :27:
13.07.2009 - 16:30 | Filtr
(Lev) marketzaki » Mrtvý
Jak ale bojovat? Můžu jen čekat. Nebo mám přistoupit na jeho výlety a doufat, že se to zlomí? :25:
13.07.2009 - 16:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » marketzaki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj, to že si nedokázal udržet svou integritu ale není tvoje vina, ale jeho chyba.
Nelituj se, ani na sebe neber vinu za co nemůžeš. Ten vztah se prostě nepovedl, tak to tak ber. Teď s tím nemůžeš podle mě dělat vůbec nic, takže nejlíp udělat tlustoučáru. Až to přebolí, zkus zpětně a pokud možo nezaujatě posoudit co kdo z vás udělal za chyby a vem si z toho ponaučení. Zas budeš v pohodě, čas to vyléčí, však to víš sama jak to chodí. Pak se zas někdo objeví, zamiluješ se..a tentokrát budeš moudřejší, vybereš si lépe a ta šance že to vyjde bude větší. :17:
13.07.2009 - 16:37 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Janíčko Skútrista, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Budem vam oponovat :1:

Nezamiloval sa do vas,ale do svojej predstavy o vás :3:

:29:
13.07.2009 - 16:38 | Filtr
(Lev) Mrtvý » marketzaki
Možná ty výlety nejsou špatný nápad, možná mu taky zkus něco říct? No, na konkrétní rady, jak ztáhnout chlapa zpátky, to asi budeš muset počkat, než se chytne diskuze nějaká žena :4: ale rozhodně podle toho, co jsi napsala to nevidím tak, že by se mezi vámi něco přímo rozbilo, spíše jen došlo k zchlazení a možná taky dost zbytečnému. Hlavně se nevzdávat zbytečně :15:
13.07.2009 - 16:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » marketzaki
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ***, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
"Nebo mám přistoupit na jeho výlety a doufat, že se to zlomí?"

jen to ne! Stáhni se, úplně přeruš kontakty, nedoufej, neživ plané naděje. Pokud spolu máte být, jednou se to stane bez toho aby ses o něco snažila. Naopak čímkoliv co uděláš ho teď zaženeš dál.
13.07.2009 - 17:00 | Filtr
(Lev) marketzaki » ***
Vzhledem k tomu, že ode mne dostal dlouhý email a dvě sms s mými pohledy na věc, že ho miluju a chtěla bych to zkusit znovu - a na ani jedno neodpověděl, přikláním se spíš k tomu ho nekontaktovat. Cítím to, jak píšeš, je to na něm. Ale je to těžký uvěřit, že je konec. Když žena řekne, že se neplánuje vrátit - i tak není nikdy pozdě, názory mění, když se muž snaží. U mužů fakt netuším, jak to je.
13.07.2009 - 20:54 | Filtr
(Panna) laku
Myslím, že Saint-Ex to napsal naprosto přesně.
Přerušit kontakt a neživit v sobě naděje jestli se vrátí.Své jsi mu řekla a víc už stejně udělat nemůžeš.Láska se nedá vynutit.Ty společné výlety by Ti jen ubližovaly a braly sílu. Vím o čem mluvím, byla jsem v úplně stejné situaci. Přistoupila jsem na občasné schůzky a doufala, že to časem přeroste zase v lásku a budeme spolu. To se nestalo a po každém našem setkání jsem byla totálně na dně, zralá na prášky.Čas je opravdu mocný a dokáže obrousit i ty nejostřejší hrany. Držím palečky
13.07.2009 - 21:53 | Filtr
(Štír) sweetie
Já tedy nevím, ale pokud stojí o to společně trávit čas na výletech,tak mu asi nejsi úplně ukradená. Třeba je pro něj důležitý ten pocit,že už nejste spolu, že ten vztah skončil a on se teď může svobodněji rozhodovata má čas na přemýšlení :1:. Spíš je to o síle, jestli zvládneš trávit s ním čas, pěkné chvilky a neupínat se pořád k tomu jestli se vrátí, spíš jen žít tím, co máte teď, jako by to byl úplně jiný vztah
13.07.2009 - 22:10 | Filtr
(Panna) mikiduc
toto často říkají a dělají muži,kteří mají další ženu na obzoru,ale to nemusí tak být,jen jsem to už někde slyšela... :22:
13.07.2009 - 22:57 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Milan Kouba, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
ahoj marketzaki. Myslím si, že s odstupem času nejlépe všechno vyšumí na povrch. Zkus se nad to povznést, rozebrat to z různých hledisek a priorit ale můžu ti říct, že někdy to trvá i více let, než pochopíš čí to vlastně byla chyba. Já tu svou udělala několikrát s horkou hlavou a dodnes toho lituji. Měla jsem mít svůj názor. Avšak byla jsem ještě dítě. Teď jsem taky, ale chytřejší. To sem ale nepatří. Hodně štěstí ať už tvůj vztah dopadne jakkoli. :68:
13.07.2009 - 23:27 | Filtr
(Lev) Mrtvý
Hmmm, ukončit:bojovat 4:1 jestli počítám správně. Ale rozhodnutí je stejně na tobě. Takže pevné nervy a hodně štěstí :17:
14.07.2009 - 08:24 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Bravboys, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ahoj, pro chlapa je důležité,aby měl vytvořené rodinné zázemí a měl se kam rád vracet,budování kariéry je součást mužského plánování a to se musí respektovat, chtělo to asi více pozornosti a podpory, protože tohle mi chlapi vyžadujeme. Dej mu čas a pokud ho budeš chtít kontaktovat,tak s odstupem několikati dní, pokud jsi si vědoma, že jsi chybovala, pak se omluv a řekni, že tě to mrzí,věř mi prožívám teď to samé co tvůj přítel, držím palečky!
14.07.2009 - 08:38 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele funik, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Nejspíš si s tou novou prací našel i nový objev.Je mladší a asi uznal za vhodné ještě nezakotvit..asi mu rok stačil :17:
14.07.2009 - 10:16 | Filtr
(Lev) marketzaki » EVOTY
Děkuju všem za názory a rady. Jsem si jistá, že nikoho nemá. Ještě když bylo před rozchodem, říkal, že pokud k tom dojde, nechce vztah půl roku, rok. Navíc ještě teď v neděli mě zval i na závody, co se konají až na konci srpna. Je to těžké nic nedělat, no. Ale asi pokud si má uvědomit, co by chtěl, bude to to nejlepší. Vím, že teď o nás nebo o mě přemýšlí, jen nevím, jestli ze soucitu nebo zda neudělal chybu. Kontroluje jestli jsem na icq, jestli jsem v pořádku. Mám pocit, že ho ještě uvidím, nevím proč, prostě vntřní pocit.
14.07.2009 - 10:23 | Filtr
(Váhy) Simply » marketzaki
Je konec holka, tak to přijmi, prostě finito, chlapi v tomhle nekličkují a neumí předstírat, žádné kličky a smyčky, na tohle v lásce nemají mozek ani náladu, to jen ženský jsou citové masochistky... zamilovanost je ta tam... Ber to pozitivně tak , že musí uvolnit místo někomu jinýmu, který k Tobě má přijít ... :3:
14.07.2009 - 10:31 | Filtr
(Vodnář) EVOTY » marketzaki
Viem o čom hovoríš a snáď aj máš pravdu,len dúfam ak by Vás to zviedlo ešte niekedy spolu,tak Vás to do budúcna poučí .Prajem Vám to. :17: :17: :17:
14.07.2009 - 10:39 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Jan.ina, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dělej, jak myslíš, ale já bych tu kaši nenastavovala. A jak říká filozof Saint (a je to chlap, ten bude vědět, co si myslí muž :2:) občasné schůzky a výlety Tě budou jen trápit, budeš od nich očekávat víc a ono to třeba nepřijde. Jseš mladá a určitě to nebyl Tvůj poslední vztah. Tak si pobreč a hurá vstříc lepším zítřkům :3:
14.07.2009 - 11:05 | Filtr
(Štír) sweetie
Já bych to nevzdávala... tak prostě váš vztah teď bude jiný.... budete jezdit na výlety, budete spolu méně než dřív, ale pořád je to víc než nic. Já si prostě pořád myslím, že chlap,který nemá zájem se chová jinak. A pokud je nezralý,tak třeba aspoň dostane příležitost dozrát. Pokud máš pocit, že mezi vámi ještě někdy něco bude, zkusila bych třeba kartářku, jestli tedy takovým věcem věříš. :1:
19.10.2010 - 12:54 | Filtr
(Vodnář) Hanel
Tak trochu mi to připadá, jako kdyby jsi mluvila o mně.. totiž podobně jsem se v životě už zachoval a víckrát.. teď nevím jestli je možné to vysvětlit.? možná ano..
:29:
:74:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »