naše duše bez kvadratur


16.11.2010 - 14:25
(Panna) jeho výsost žufan
naše duše bez kvadratur
nativní horoskop bez kvadratur :4:co si pod tím predstavujete vyhody nevyhody? :3:budu rad za kazdy komentar :16:

Řazení:
16.11.2010 - 14:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
opravdu za každý? :21: :4:

lidé bez kvadratur...

říká se, že ti co kvadratury mají - musí překonávat více překážek, tudíž jsou pro život lépe zoceleni....

co je na tom pravdy, nevím! :3:

tak ať Ti to tu frčí! :3: :2:
16.11.2010 - 14:31 | Filtr
(Panna) jeho výsost žufan » Kordelie
yeah :4: pravda kordulko :74:

tak frčte lidi, hodte sem nejaky zásyp at mam co cist :4:
16.11.2010 - 15:06 | Filtr
(Ryby) Hariett
Absence kvadratur souvisí s malou výdrží při překonávání obtíží, s pasivitou, energie může být rozptýlena a chybí ukotvení v nějakém dlouhodobém záměru.
Ovšem je to opět vytržené z kontextu stejně jako Váš dotaz,takže pokud ostatní dispozice v horoskopu hovoří o schopnosti realizace (např. převaha fixních znamení), může být situace zachráněna.
16.11.2010 - 18:06 | Filtr
(Rak) Loen
A ty někoho takovýho znáš? :23: Já se dívám do mé astro-databáze a jedinej člověk, kterej se k tomu přibližuje je jedna známá, co má 2 kvadratury s MC (což se prej počítá jako vedlejší aspekt)...
16.11.2010 - 18:35 | Filtr
(Váhy) Lynette » Loen
Já mám jen čtyři kvadratury na ASC.... Jinak nic jinýho....
16.11.2010 - 18:57 | Filtr
(Váhy) Lynette » Ajví
Tak mám také celkem málo kvadratur oproti jiným, ale že bych měla celý život stejné názory, nešla do hloubky, měla nudný plochý život bez utrpení atd..? :63: To je už trochu přehnané. :7: Já bych naopak už konečně uvítala ten klid a pohodu, ale nějak se mi nedaří... :2:
16.11.2010 - 19:14 | Filtr
(Váhy) Lynette
Mám pocit, že kvadratury ukazují na oblasti, kde by měl člověk na sobě pořádně zapracovat, kde se radikálně změnit, jsou to ty oblasti, které v min. inkarnacích nezvládnul. Takže absenci kvadratur beru jako že člověk má prakticky ty své nedostatky a dluhy z min. inkarnací zmáknuté. Nevím, jestli je to pravda a zda jsem se vyjádřila správně, protože je to už dlouho, co jsem něco o tom četla někde na netu.. :2: :3:
16.11.2010 - 19:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Lynette
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Psyko, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Tak to je skvele, mam 10 kvadratur. To jsem asi v minulem zivote byl vypohodeny flakac :4:
16.11.2010 - 23:14 | Filtr
(Rak) Loen » Psyko
Já mám kvadratur myslím 8 + 6 opozicí :3: :4: a shrnula bych to takto, ne že bychom byli v minulém životě flákači, jen jsme si toho v tomto životě vytyčili hodně :3: :4: :61: :32:
16.11.2010 - 23:43 | Filtr
(Ryby) Hariett » Ajví
Ano, trefné. Ale někdy jim tyto charakteristiky,které jste zmínila, upřímně závidím. Zkrátka těch "hloubek prožitých utrpení" je někdy zbytečně moc.
17.11.2010 - 01:22 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loen
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Kordelie, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Znám jednoho jen se dvěma opozicemi :3: Jinak samé konjunkce :3:
17.11.2010 - 01:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Ajví
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele A., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
pche taková nuda :7: :46: :4: :61:
18.11.2010 - 01:27 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý
Absence kvadratur se může projevit asi zejména v tom, že lidi by sice meli mít dost sil i možností provádět změny, někam se posunovat, ale chybí jim silný impuls k jejich usputečnění, takže spousta příležitostí jim zkrátka proteče mezi prsty. Nespokojenost je tím impusem, proto vznikají vynálezy, objevy atd. Bez překážek se nelze zdokonalovat, překonat sám sebe. A bez kvadratur může být člověk spokojený sám se sebou. Nebo třeba i nespokojený, ale líný. Proč se hnát do boje s nejasným výsledkem? To už raději vydrží, co znají, sice to není ideální, ale kdo nic nedělá, ten nic nezkazí...
18.11.2010 - 02:09 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Kordelie
To já znám jednoho, který má jen jednu slabou opozici (navíc separující), pak je to samá konjunkce a samý sextil. Sextily pouze mezi osobními planetami z Berana do Blížence a zpět. Neosobní planety nejsou nijak s osobními propojeny, nespolupracují a stojí si osamoceně ve třetím znamení.
Ani jeho okolí moc nezávidím. :41:
18.11.2010 - 22:31 | Filtr
(Váhy) Lynette » Psyko
Z toho si nic nedělej, moje neteřinka jich má také požehnaně a dle mého kyvadla byla opravdu ve všech svých předchozích inkarnacích poněkud pohodlnější tvor.. :4: :3:
18.11.2010 - 22:37 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Sosna zvlčelý
No ale ty neaspektované planety mají taky nějaký význam....mám o tom jednu knížku, přiznám se, že jsem ji dosud ani neotevřela :6:...je to pro mě ještě vzdálená budoucnost. Hned na ni mrknu :3:
18.11.2010 - 22:41 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Znovuzrozená
Jj. Jenže to s nimi není vůbec jednoduché. Na jedné straně to může znamenat, že planeta se vyvíjela bez jakýchkoliv vlivů "z venčí), tudíž plně v souladu se znamením a domem, v nichž stojí. Na straně druhé je tomu naopak - planeta nedostala impuls k působení a zakrněla, její působení je o to slabší.
A teď babo raď! :41: Ale oceňme široký výběr. :4:
18.11.2010 - 22:51 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Sosna zvlčelý
Tak babo, jo? :21: :61:

Jo, už to tady čtu:
"Planeta bez aspektů se podobá zvířeti žijícímu v džungli. Někdy je nelze vůbec spatřit, jindy zaslechneme jen jeho řev, a pak se najednou objeví a ukáže, co dovede."
No nazdar :2:
a nebo dále:
Přenos
Odloučená planeta se často stává příčinou přenosu. Ten, kdo ji má v horoskopu, má sklon přenášet nebo přesouvat témata, jež s ní souviseji, na druhé osoby nebo předměty. Tyto osoby a předměty většinou tematicky korespondují s domem, v němž je tato planeta. Jakmile dotyčný prožívá obsahy této planety ve stavu "přenosu", má k těmto obsahům velmi ztížený přístup.
Autor: Gabriel E. Affentranger Neaspektované planety

21.11.2010 - 19:10 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Dévi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Není velké štěstí, když člověk nemá v horoskopu žádné těžké aspekty,musel by narodit jako světec, aby se dokázal chovat jako svatý. Znám i troch lidí, kteří mají samé trigony, sextily, jeden je těžký pijan a kuřák, druhá osoba sklouzla k strašně agresivnímu a negativnímu chování, ta třetí se chová jako obětní beránek, která svého manžílka poslouchá na slovo a po 30-ti letech tvrdí, že ho zbožňuje. To není normální.
:68:
22.11.2010 - 00:18 | Filtr
(Lev) Alberto
bez kvadratur - člověka to nikam netlačí. člověk nikam necílí, nemíří, nevyvíjí výkon do nějaké oblasti. nechává se životem unášet, co přijde, přijde. čili větší pohoda, ale méně produktivity. chybí duševní svaly, motivace, dynamika, prudkost pohybu někam.
23.11.2010 - 18:42 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Loen
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Dévi, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Z okruhu mých známých, kteří mají samé pohodové aspekty: 4.7.1954 Rimavská Sobota, 18.10.1957 Rimavská Sobota, 2.9.1964 Žiar nad Hronom. Ale jejich život není nijak v pohodě, ještě horší, než toho, kdo má nějakou tu kvadraturu a opozici., Život je nenaučil bojovat, mysleli, že jim všechno padne do klína.
:1: :74:
23.11.2010 - 23:40 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Hariett
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele mawuska, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Dnes jsem mluvila se svými známými, byli v Indii a navštívili tamnější knihovnu, kde jsou prý napsány osudy všech lidí na planetě .Neuvěřitelné že? Jenomže jaké bylo překvapení, když za asi českých 1500 a otisk palce jim knihovník přinesl několik svitků, pak vybral ten pravý , přečetl křestní jména rodičů a život, který už prožili...pak se mohli na něco zeptat z budoucnosti a bylo jim vyhověno. je to celkem šok, že je asi opravdu už všechno dané...věřte nebo nevěřte - jeďte do Indie :3:


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »