Z......é praktické lékařství, v......á psychiatrie!


20.12.2018 - 19:23
(Štír) tronco
Z......é praktické lékařství, v......á psychiatrie!
howgh.
EDIT:Vycenzuroval jsem si nadpis sám, děkuji za trpělivost.

Příspěvky v diskuzi

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
23.01.2019 - 19:47 | Filtr
(Štír) tronco » Džejn123
Jano, prosímtě, promiň, stálo by mi spousta energie Ti odpovídat stejně rozsáhle. A to právě nemám. držím se ve veselé deprivaci, snad mi to nespadne do depky, to pak přestanu psát úplně. A dobře mi tak...
23.01.2019 - 19:43 | Filtr
(Štír) tronco » fanik
jj... to troubení :39: :20:
23.01.2019 - 19:41 | Filtr
(Štír) tronco » Flory
:28: antibiotika.... už jen ten název... proti bio .. protivitální, protiživotní..... Naštěstí si nenechávám k tělu připouštět a množit se na mě žádné patogeny ....
23.01.2019 - 19:37 | Filtr
(Štír) tronco » Flory
To Ti řeknu naprosto přesně. Obě. :3:
23.01.2019 - 19:36 | Filtr
(Štír) tronco » Flory
Jo, jsem nemocný a láskyplně si to jsem schopen uctivě připustit, ale nejsem nemocný těmi diagnozami, které na mě psychiatrie navalila !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NE. NEJSEM PARANOIDNÍ SCHIZOFRENIK SE ZÁVISLOSTÍ NA HEROINU NEBEZPEČNÝ SOBĚ A SVÉMU OKOLÍ. NE! To vážně nejsem a uráží mi to!
23.01.2019 - 19:32 | Filtr
(Štír) tronco » Bosch
Tak s tímhle se mýlíš těžce. V inzerátech v seznamce by Ti můj inzerát Tvůj názor podkopl.
Znění asi něco ve smyslu: Maniodepresivní alkoholik se závislostí na heroinu, hmotně nezajištěn, zato s bipolární poruchou a velikými exekucemi... atd... hledá věrnou přítelkyni na společnou sebevraždu.... nechám tajemstvím, jestli se někdo na toto chytil.....
V podstatě psychopatie se do veliké míry dá léčit uvědoměním si své nemoci - nadhled a poté varovat se příčin, spouštěčů... Tak .. a kruh... člověk, který mi má pomáhat s psyché mi přivádí do traumat. A pokud si to žádný psychiatr nepřipustí, poté není možná spolupráce. Ke všemu ... já nechápu, proč ..... .... nechápu...
23.01.2019 - 19:22 | Filtr
(Štír) tronco » Flory
Laki... promiň, že nereaguji na všechny Tvé příspěvky jednotlivě... a tak nějak ve zkratce... už vážně nemám energii ... Jedu dnes .. vlastně šel jsem zpět pěšky zhruba 30km, protože nejel vlak a nestavila auta na stopu ... a nemám ten... řidičák, abych si tam dojel... měl jsem jet na kole, kdyby mi nesrazili, asi bych to dal rychleji,než HD-čkem.... Jo... a ty mé psychiatričky, ke kterým údajně docházím, mi nikdy nechtěly poradit, pomoci a nyní už ani mít ve své ambulantní péči, kterou vyžadují i přes můj nesouhlas a soudní zamítnutí tohoto... tak zkouším v jiném městě jiného psychoiatra. Ptám se ho, jestli mi je schopen pomoci z tohoto bludného kruhu a on mi řekl, že můj bludný kruh nedokáže rozmotat nikdo. .... soud nerozhodl nikterak ve věci mého její matkou znemožňovaného kontaktu s dcerou ... dvě věci, které mi tu motivují a stávají se snem... zařadit se zpět do funkčního úderníka ... s tím potřeba neomezeného pohybu - ŘP .... ne... systém mi jej neumožňuje získat ... psychiatrička mi vyvolává traumata a stres spouštějící těžce mé sklony k chlastu a jsem vážně na hraně se opít (! - má opice pak bude klidně dva roky v kuse) ... soud mi trestá za nevím co. Proč nechápe, že mi rve srdce nemožnost podílet se na výchově mé dcery? To, že jsem dostal vyhazov kvůli nadpočetnosti, to mi trhá žíly ze všeho nejméně... hned ten den jsem si domluvil jinou práci. Jdu stavět sruby. Alespoň něco, co sám užívám a ne nějaké trapné rozdělovače na televizní signál, když sám taková media nesleduji..... jsem teď těžce pod vlnou, ale to je normálka... těším se na jaro....
12.01.2019 - 19:38 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
ok
12.01.2019 - 19:37 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
ano, ja si myslim ze Tronco nemocny je
a je to tvrzeni vychazejici z lasky
12.01.2019 - 19:34 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
really?

to nemohu posoudit, nebyla jsem u toho

ale prekvapils me
12.01.2019 - 19:08 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
no zatím každý kdo ho považoval za nemocného poslal do prdele
tak tito lidé to s ním asi myslí destruktivně
12.01.2019 - 17:15 | Filtr
(Ryby) Flory » Bosch
nez odpovim k tvemu dotazu, zeptam se jaka je za nim energie

kreativni nebo destruktivni? :1:
12.01.2019 - 17:14 | Filtr
(Ryby) Flory » Džejn123
to nebylo mysleno ironicky, ale uprimne :1: :74:
12.01.2019 - 15:39 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Flory
a on je nemocný?
12.01.2019 - 13:42 | Filtr
(Štír) Džejn123 » Flory
hele, já neříkám že mám patent na rozum, at si každej věří čemu chce, já mám za sebou (téměř) jen sakra těžkou zkušenost, že tohle prostě funguje.
12.01.2019 - 13:19 | Filtr
(Ryby) Flory
vyvstava otazka

„chce se Tronco vylecit?“
12.01.2019 - 13:18 | Filtr
(Ryby) Flory
slyseli jsme slovo bozi
12.01.2019 - 13:15 | Filtr
(Ryby) Flory » Džejn123
:74:
12.01.2019 - 10:54 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Džejn123
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Mond83, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Sice jsou tvé příspěvky adresované někomu jinému, ale děkuji za ně :27:
12.01.2019 - 07:35 | Filtr
(Štír) Džejn123 » tronco
Tenhle přístup, tedy "to co se mi děje, jsem si postupně vytvořil sám, tedy jsem tvůrce svého života" ti nahání strach? Není to spíš naopak? Když víš, že se vším, co ti život přinese, se dá pohnout, když pohneš sám se sebou patřičným směrem? Jo takhle, ty vnímáš asi to, že kdybys tuhle zcela přirozenou teoriii přijal, tak by ses začal bát jaké hrůzy Ti život ještě přinese jako trest boží? No jo, už jsem zapomněla, že se dá nazírat na nepříjemné a těžké věci v životě jako na trest, nebo že by se člověk choval určitým způsobem, tedy lépe než mu velí jeho přirozenost, jen aby se vyhnul trestu? Ta motivace ke změně tvého života by neměla vycházet jen z těchto pohnutek, resp. si myslím, že nikam vůbec nepovede.... Myslím si že vše se rozhýbe patřičným směrem až zkrátka v hloubi duše zatoužíš být lepším člověkem, až ti bude ze všeho co vidíš kolem sebe natolik zle, z bolesti kterou dokáže udělat člověk druhému člověku, že prostě zatouží s tím něco udělat, zatouží být ten co nešíří zlo, bolest, ale naději a radost, tedy udělá třeba něco krásnýho né proto, aby za to něco dostal nebo něčemu se vyhnul (trestu) ale jen proto, že chce, proto, že to tak cítí., prostě zapojí srdce, lásku................
Já první roky své nemoci, dokud jsem se ještě mohla hýbat, jsem sjezdila celou republiku, abych našla léčitele či lékaře, který něco udělá nebo mi
něco doporučí a nemoc odejde, onoho uzdravovatele, a trvalo mi to hodně dlouho, než jsem pochopila, v době kdy mě nemoc už znemožnila cestovat a upoutala na několik let doma , že toho uzdravovatele mám v sobě
..
12.01.2019 - 06:01 | Filtr
(Štír) Džejn123 » tronco
Dušane,
já nevím co ti na tohle odpovědět, já o tomhle už vůbec nepochybuju, od té doby co v tom žiju plně, věci se hýbou správným směrem,....... První obrovský posun v nemoci(operace mozku 2014), harmonizujou se mi vztahy nejen v rodině ale i v partnerském vztahu, potkávám více vědomé lidi než dřív, kteří se stali mými přáteli, potkala jsem svou spřízněnou duši, nyní silný pocit že oficiálně neléčitelná neurodegenerativní nemoc odchází úplně, což nejenom cítím ale mi i potvrdilo nezávisle na sobě několik lidí s darem jasnozření,,no čas potvrdí zda tomu tak bude..... Z mojí osobní zkušenosti to prostě tak funguje,tak nahlížím na svět už dávno automaticky, a vidím ze svého okolí že stěžovat si na okolnosti kolem sebe zkrátka nikam nevede.
Ta tvoje primářka může být samozřejmě současně kráva, která si na tobě opravdu hojí náky svoje mindráky, ale současně ti přišla do života, aby sis něco v tom kontextu uvědomil,když změníš přístup a budeš hledat cestu v sobě, staneš e v jistém smyslu víc pokorný, přestaneš kolem sebe kopat, uvidíš že se začne všechno měnit a tobě se bude dařit. Dostaneš zpátky řidičák.Seš chytrej kluk, až moc, tak proč bys sakra nemohl mít práci kde budeš pracovat hlavou a budeš adekvátně hodnocenej, třeba si dálkově něco dostuduješ a máš to v kapse.Dál potkáš ženu po které toužíš, závislosti budou minulostí, atd atd
11.01.2019 - 23:38 | Filtr
(Štír) tronco » Džejn123
Jejda, to je dlouhé video. Zrovna jsem se bavil s kámošem o jedné mé teorii, kterou jsem psal do zdejšího diskuzního fóra a nedopsal (málem mi to stálo místo a tak jsem nestihl zveřejnit, napravím) a součástí úvah bylo i to, že se dříve lidi tolik nebáli, protože prostě žili více s přírodou a my z těch bubáků máme ještě větší bubáky, protože je neznáme, ale nevadí... a strach.. jak primitivní způsob manipulace s celou civilizací, která žije v nevíře o své historii, jelikož mocní nemocní kdyby jim toto vše řekli, lidstvo by pochopilo,jak zdegenerovalo a šlo by zpět na stromy a tam by jim bylo dobře, jen mocipáni by přišli o svojí hru... safra... jenže věnovat větší pozornost a delší čas být v obezřetnosti před možným nebezpoečím je přirozené od přírody více, než se věnovat příjemnostem, při kterých jsi beztak obezřetná.... teda.. tak nějak.... jen jedna z myšlenek... Jinak helou, hau dů ár jů kom from ?
11.01.2019 - 02:45 | Filtr
(Ryby) Flory
a jeje.. uz tady zase mame to zrcadleni
aka univerzalni lek na vsecko..

zabralo by skvele na sobce a narcisty, kteri na tuto teorii ale bohuzel :93: pac zrcadlo pouzivaji jen k sebeobdivu

takze asi takhle Dzejn:

Zkus zavrit schizofrenika nebo bipolara do zrcadlovyho salu.
Vyleze jich ven 40 a budou se snazit se zabit :85:

U cloveka s intenzivnimi a cetnymi vjemy se musi pozornost uzit, ne nasobit
11.01.2019 - 02:27 | Filtr
(Ryby) Flory
hele ja si zas precetla tu tvoji diskuzi o histronske poruse
to je prdel fakt :61:
jako rict psychiatrovi kterej se te zepta kdo jsi, ze na to neumel odpovedet ani Sokrates :61: :61: :61: :61:

nad tim se tady chlamu celou noc :75:

mam ted tyden antibiotika tak si ctu stary diskuze
jooooo najdise :98:

skoda ze ta diskuze je archivovana a nejde ozivit
ono se tu vubec dnes archivuje ve velkem :25:
10.01.2019 - 14:19 | Filtr
(Štír) Džejn123
Dušane,

myslím že nebudu první, kdo ti tohle řekne a navíc už tě taky znám nějaký ten pátek.

Přemýšlel si někdy o tom, proč se furt plácáš ve(použiju-li tvůj slovník) stejných sračkách? Co třeba přijmout zodpovědnost za všechno co se ti děje a přestat za to obviňovat kohokoli zvenku i kdyby to byl opravdu syčák. Říká ti něco princip zrcadlení? Tedy volně řečeno že to co se ti děje hodně vypovídá o tobě?

Věř mi, že to nejsou žádný ezoterický pindy a že pro mě tohle uvědomění bylo jedno z těch nejdůležitějších, který mi hodně pomohlo dostat se z mýho bahna tam kde jsem teď. Jednoduše když se mi děje něco, co se mi nelíbí, nemám tendence hledat viníka prvoplánově a výhradně venku ale vždy se automaticky zamýšlím nad tím, proč jsem si to já zasloužila, proč mi to patří. Mám tenhleš princip zrcadlení v sobě už tak dávno zautomatizovanej a časem mnohokrát prověřenej,. že nemám prostor pro pochybnosti.

Hezky to popsal režisér Petr Vachler, v jednom rozhovoru kterej jsem nedávno četla, cituju : "Vše vně je ve mně.Co vidím, jsem já. Celý život je film, který si sám promítám, tvořím. Takže pokud je moje promítačka v pořádku, tžak mám "čisto". Není možné, abych si promítal film, kde bude násilí nebo konflikty, pokud jsem v pohodě. Realita je odraz mé karmy, cesty, přítomnosti, mého aktuálního stavu. Co vidím před sebou, co promítám, to jsem právě já. Promítám is sám sebe, jaký právě jsem.

doporučuju si poslechnout tohle video -

https://www.youtube.com/watch/…

a taky tohle, příběh bývalého feťáka, a alkoholika, který měl psychiatrickou diagnozu schizofrenie a sám se z toho vyhrabal pomocí uvědomění a práce na sobě, dnes dělá terapeuta, a má na youtube.cz spoustu zajímavých videí, možná by stálo za pokus si s ním pokecat -

https://www.youtube.com/watch/…
YouTube
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Váhy Vahách
ukázat kalendář »