Prostě musím...


17.11.2009 - 11:32
(Hadoken) ži.va
Prostě musím...
Lidé mají problém se svými emocemi. Přemýšlíme příliš racionálně, přehlušujeme hlas srdce svými domněmkami, jak by to mělo být, jací jsme, protože si myslíme, že víme, jací jsme, že víme, co je pro nás dobré a potřebujeme si něco dokazovat.Blbost!Nicméně...je to tak. Upínáme se na svoje iluze, lžeme sami sobě, okolí, i když uvnitř, v našem nejniternějším nitru šeptá a skučí...naše duše, náš opravdový cit. Ale my ho stále okřikujeme, protože to přeci nejsme my!...Omyl, právě že zrovna TO jsme my. To TO, které nemá žádné racionální vysvětlení, které neuvažuje, které jen JE. Nic nechce. A přesto má největší sílu, protože je to naše podstata.Ale o tomhle jsem nechtěla psát....Prostě a jednoduše: Lidi, buďme upřímní, naslouchejme si víc, jak sami sobě, tak následně mezi sebou, říkejme na rovinu, co cítíme, i když z racionálního hlediska to je v rozporu s tím, "kdo nebo co jsme", protože to v podstatě nejsme- teprve až přestanu přemýšlet a vytvářet si o sobě obrázky, malbičky, kresbičky, iluzičky, hodnocení a AŽ SI PŘESTANEME DÁVAT FORMU, teprve pak jsme to my. A teprve pak může vzniknout Láska. V nás...A teprve pak milujeme, bez výhrad, beze chtění..ale o tom jsem taky nechtěla mluvit...(achjo :4:)Vztahy...opravdu je důležité nemaskovat se před ostatními a už vůbec ne před těmi, na kterých nám záleží, které máme rádi, které milujeme, a naopak i které nenávidíme. PROČ?Protože potlačujeme své emoce, tím pádem si lžeme, a tím pádem ubližujeme sami sobě.A proč ještě? Protože jakékoli potlačování způsobuje zánět, nemoc, myšleno jak fyzickou, tak duševní, a nejsme nemocní my, ale i vztah.A pak dostaneme přesně to, co jsme nechtěli, protože jsme si o to řekli.Zkrátka...nestyďme se, nebojme se být LIDMI.http://www.youtube.com/watch/…(omlouvám se žirafko a děkuji ti) :62:

Stránka: 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
29.11.2009 - 13:34 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena
Ajvy, proč to tak je? Proč nejsme upřímní ani k sobě? Je to snad zvyk, strach...?
Je to přesně tak, jak píšeš, jen nevím proč. Proč někoho posiluje právě to, že druhého oklamal, zvítězil nad ním, dokonce "sám nad sebou"...?! Proč je pořád všude samý boj... :39: :39: :22:

Pořád cítím kolem sebe málo lásky, každý si jí tak nějak škudlí pro sebe nebo co. Už vůbec ničemu nerozumím, fakt :8: :9: :11:

Ach jo... :25:
29.11.2009 - 13:10 | Filtr
(Lev) lionne
mas pravdu posledni dobou o tomhle taky premyslim i diky teto strance....jenze ja to uz nedokazu...tak moc jsem si navykla na svou "podobu" ze uz ji ani zmenit nechci ikdyz vim ze uvnitr jsem jina (zranitelnejsi) a tohle davat najevo fakt nechci... :16:
18.11.2009 - 23:29 | Filtr
(Hadoken) ži.va » královnafontán
ano...já taky :17:
18.11.2009 - 23:14 | Filtr
(Rak) královnafontán » ži.va
i ja pozoruji zmeny k lepsimu,vice lidi a hlavne mladych se zacina zamyslet,jit tou spravnou cestou,tak z toho mam radost :27:
17.11.2009 - 21:02 | Filtr
(Hadoken) ži.va » musiúa
:35: :35: :35: :15:
17.11.2009 - 20:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Namchan
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele musiúa, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ano... právě jsi přesně popsal rovnováhu! :15:


Tak tak, a já mám taky pocit, že nám ta duchovní evoluce zaostává za tou technickou, ale! Hmhmhm... cítím změny, ono nebude tak zle :3:

A pokud se vůbec chceme kam dostat, musíme každý udělat to, o čem píše ajvy - strhat si masky a beze strachu a studu, pohledět sami sobě do tváře :15:
Pokud se naučíme každý, bez obalu a skrupulí projevovat svou jedinečnost a uznáme svou vlastní autenticitu a důležitost - nebude nám dělat problém, uznávat jedinečnost a vyjímečnost ostatních - budeme milovat a podporovat jejich autentický projev, protože si budeme vědomi toho, jak nesmírně nás obohacuje, a jak sami tím svým obohacujeme ty druhé - to je skutečný vývoj. Až dokážeme tohle, budeme moci začít přemýšlet o dalších krocích cesty dopředu, chceme-li - za Světlem:74:
17.11.2009 - 20:56 | Filtr
(Hadoken) ži.va » 9_9_74
ahoj devítko :29: :68:
17.11.2009 - 20:55 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele 9_9_74, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
máš pravdu ajvynko... snad jen buďme lidmi co jsou sami sebou... né jen pro sebe :3:
:74:
17.11.2009 - 20:40 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Namchan
dobrý, a teď se vraťme zpět na Zem a přestaňem se v tom patlat "co by bylo kdyby, na stromě rostly ryby", navíc bych byla ráda spíš za reflexe k tématu :3:
17.11.2009 - 20:34 | Filtr
(Hadoken) ži.va » už zase ocelová žena
Ahoj Jituš :27: :3:
17.11.2009 - 20:33 | Filtr
(Hadoken) ži.va » !gby
"Porad budu bouchat svym stirim ocaskem o podlahu a skandovat heslo: ROVNOVAHA ... pokud zustava bez vetsich zmen zachovana... svet klidne muze prochazet vyvojem, technickym, fyzickym, psychickym ci ekonomickym."

chlapče, resp. muži, nepřestáváš mě udivovat :22: :15:
17.11.2009 - 20:30 | Filtr
(Hadoken) ži.va » !gby
já nevím, on to Šmajdalf nikdy neukázal :4:
17.11.2009 - 20:21 | Filtr
(Hadoken) ži.va » Namchan
ale já bych to neviděla zas tak pesimisticky :4: :3:

ano, už se mi tam nechtělo psát k tomu vývoji, že záleží, kterou stranou...volba je zase jen na nás...

ano technika, blééé :19:

ale nevím jak ty, ale já pozoruju i ty příznivé změny :27:
17.11.2009 - 20:07 | Filtr
(Panna) Namchan » !gby
Nemusi byt na urovni středověku :4: normalně by jsme měli techniku. Ale technicky vyvoj musi jit ruku v ruce s duchovnim vyvojem.
To znamena lide by nebyli vnitřně zotročeni...byli by si vědomi toho kdo jsou. Že jsou lidskymi dušemi inkarnovanymi v těle za nějakym učelem...nemam na mysli, že si to někde přečtu a uvěřim tomu...při spravnem vyvoji by došlo k prožiti a tim k přesvědčeni.
A vžadnem připadě nesmi byt u moci člověk s jednostrannym rozumovym vzdělanim. Na nejvyšši postech by měli byt duchovně zrali lide, kteři nikdy nemysli na sebe.
17.11.2009 - 19:58 | Filtr
(Štír) !gby » Namchan
duchovni vyvoj speje k upadku. Takhle, lide vice upousti od svetovych nabozenstvi - nejake predem nalajnovane tezi o tom v koho maji verit a za jakych pravidel, nicmene narusta pocet lidi vericich.. v sebe sama, v duchovno, v osud... mozna, ze vseobecne pocet lidi vericich upada a stale vice lidi bere svuj zivot do vlastnich rukou - ale tohle neni ani dobre, ani zle. Zalezi na konkretnim cloveku jak se se svoji virou / nevirou vyporada. Zabije jak verici tak atesita. Ukradne jak verici tak ateista. V tomhle bych to nehledal. Ekonomicky vyvoj.. hmm tak tady asi neni o cem, ten jde jasne kupredu. Sociologicky vyvoj - hodne slozite tema hodno polemizovani. Ale zkusim to takhle: pripadame ti ja, nebo tady milacek ajvy nebo ty sam jako lide pokleslych moralnich hodnot, kteri by si meli priklady brat napriklad ve stredoveku (takova doba inkvizice by byla jiste k tomuto ucelu jako stvorena) ?? ne ! Stale existuje plno lidi trimajicich svuj osud ve svych rukach, nepodlehajicich nicemu a nikomu, kteri jednaji spravne ve jmenu sebe ale i ve jmenu sveta. Snazi se pomahat, objevovat, ridit se srdcem aniz by to bylo v rozporu s prirodou ci lidstvem. Tito lide vedi, jaka byla jejich historie... snazi se vyvarovat chyb z minulosti, jiste, udelaji nove chyby ale neni to tim, ze by je k tomu dohnal jejich historicky vyvoj.. je to proste dan budoucnosti, ktera nemine nikoho. Ja take nesouhlasim s dnesnim svetem (mam na mysli vetsinovou spolecnost) take se mi nelibi jak se chova, ze doslova sestreluje moralni jistoty lidi jako na strelnici a nahrazuje ji jakousi nechutnou vatou, do ktere se zamotava cim dal vic lidi. Ale zatim nebyla rovnovaha narusena... zatim to jeste funguje i pres ponekud nepriznivy vyvoj v tomto smeru. Verim, ze hodne lidi se pouci a dospeje k zaveru (nenasilne) ze je na case neco zmenit, jak ty rikas - vratit se ke korenum a poznat sebe sama predtim, nez zacnu rozkazovat o chodu budoucnosti. Jeste neni vsem dnum konec (aspon ja si nevsim ze by venku radily eliasovy ohne a blizila se apokalypsa :O .. no, co ja vim.. ale abych se vratil k tematu: myslim, ze ani ten vyvoj ze sociologickeho hlediska neni jednoznacne degresivni. Lidstvo ma dnes snazsi pristup k inormacim (net, tv, dokumenty, knihy, vypraveni) a verim, ze tohle je ponauci. Ty bys chtel budouci spolecnost fungujici na principu staroveku? nebo jak to chapat? A nebo neco od tama a neco od tama a vytvorit vhodny mix (prevzit jen to dobre, vybrat to nejlepsi z jednotlivych epoch a aplikovat to na dnesni svet, na budoucnost o ktere zatim nemame ani paru? Jako ja ti rozumim, je nutne aby se neco zmenilo, protoze jinak dojde bohuzel zase k prudke reakce ve forme valky a to by mohlo byt nemile.
17.11.2009 - 19:44 | Filtr
(Panna) Namchan » !gby
Dokud lide nepoznaji zakony stvořeni (předevšim ty duchovni) a nevřadi se do nich, tak vyvoj pujde stale dolu k upadku. Myslim, že je to dnes dobře vidět, že dnešni vyvoj spěje k upadku.
17.11.2009 - 19:42 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » ži.va
:15: :30: :30: :30: :30: :30: :30: :30:

:27: :27: :27:
17.11.2009 - 19:40 | Filtr
(Ryby) už zase ocelová žena » ži.va
Ahoj ajvy... :17:

Díky, :62: :27: :74: :68:
17.11.2009 - 19:40 | Filtr
(Štír) !gby » Namchan
s tim tak uplne nesouhlasim. vyvoj nemusi smerovat dolu a nebo nahoru. Vyvoj je vyvoj, je to zmena, nove prichazi a stare odchazi. Neco se zlepsi, neco pujde cestou degresivni. Jiste, muzes pote udelat kominkovou tabulku a vyhodnotit, zda-li budoucnost prinasi vice dobreho a nebo spatneho... jenze kazdy to vnimame jinak. Vem si napr ted aktualni tema - pad komunismu. Nekteri v tom videli osvbozeni, ukonceni sporu mezi USA a SSSR melo byti jednim z nejvetsich vitezstvi v dejinach lidstva. Velkolepe prinasejici mir a blaho vsem lidem. Mno, jiste, bylo urcite spravne, ze rezim (nazvyejme jej jakkoliv) ktery omezoval prava lidi a narizoval opatreni se kterymi vetsina nesohlasila, zmizel v nenavratnu, ale nova nastavajici era prinesla toliko zmen, ze tehdy nikdo...opakuji NIKDO nebyl schopen rici, zda-li se blyska na lepsi casy a nebo jedna-li se jen o tzv. ticho pred bouri. A nyni? Svet stoji na prahu valky se zatim nejzakernejsim nepritelem - terrorismus nebo jinak - slepa vira lidi, ktera zatim napachala nejvice skod. Takze jedna cast sveta byla osvobozena, "nepritel" zahuben, no v nekolika dalsich se probral k zivotu nepritel se schopnosti antickych hyder. - useknes mu jednu hlavu, narostou dve dalsi. Ne, ja bych nerekl, ze vyvoj musi smerovat dolu nebo nahoru, ason ne v otazce dobra a zla. Porad budu bouchat svym stirim ocaskem o podlahu a skandovat heslo: ROVNOVAHA ... pokud zustava bez vetsich zmen zachovana... svet klidne muze prochazet vyvojem, technickym, fyzickym, psychickym ci ekonomickym.
17.11.2009 - 19:32 | Filtr
(Štír) !gby » ži.va
Neni to nahodou ten trik, po kterem me bude bolet sedaci cast tela? ... do toho nejdu jako :(
17.11.2009 - 19:19 | Filtr
(Panna) Namchan » ži.va
Jenže vyvoj muže směřovat dvěma směry. Buď dolu nebo nahoru. Dnešni jednostranny technicky pokrok neni vubec vyvoj vzhuru, protože kvuli tomu nejsme vubec na zemi.

V prvni řadě by bylo nutne zjistit proč tady vubec jsme a podle toho řidit vyvoj.
17.11.2009 - 19:07 | Filtr
(Hadoken) ži.va » !gby
Pán prstenů :61:

a ukážeš mi trik se špičatým kloboukem ?:61:
17.11.2009 - 19:05 | Filtr
(Hadoken) ži.va » player
lidstvo se nehorší ani nelepší...lidstvo se vyvíjí... :3:
17.11.2009 - 19:03 | Filtr
(Hadoken) ži.va » už zase ocelová žena
//Nevím jestli v dnešní době roste ego víc a víc a proč si lidi musí pořád něco dokazovat (nadlidi, atd...)

Vždyť láska je život...//

:62: :17: :17: :17:
17.11.2009 - 19:01 | Filtr
(Hadoken) ži.va
Vyřiď Vševědovi, že ho zdravím :3:

a jinak...no, taky jsem zvědavá- KDO...

:4:

ale, víš, já jsem ani tak nezkoušela uvést "návod jak mít dokonalý vztah", ale spíš šlo o jakousi sebereflexi (na základě určitých událostí a mých vnitřních procesů) a prostě o takový drobný apéélek na to, že máme strach odhodit masky a být prostě víc upřímnější...aby pak nedocházelo k různým mystifikacím a nedorozuměním a bolestem...
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Střelec Střelci
ukázat kalendář »