Hypersenzitivita v horoskope


07.06.2017 - 14:57
(Rak) Saly
Hypersenzitivita v horoskope
Dá sa z horoskopu alebo numerológie zistiť predpoklad k tomu, či je človek hypersenzitívny ... sú nejaké prvky v horoskope, ktoré by mohli poukazovať na nadmernú citlivosť, nadmernú vnímavosť?

Stránkování od konce: / 12 

Řazení:
12.06.2017 - 17:40 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Saly
Když máš například některého prvku málo, budeš se chovat ve vyjadřování tohoto elementu hyperaktivně. Jako když přiškrtíš kohout tak voda bude stříkat okolo a potřísní vše. Tím dává najevo nedostatek, nerovnováhu. Tam se stahuje pozornost ducha a citlivost k tomu bodu vzrůstá. Když jsou toky plynulé, třeba trigony, nikdo si ničeho nevšímá. Když je prvku mnoho, stagnuje a vytváří znova napětí.
Opět přitahuje pozornost a člověk a často okolí je k tomu místu senzitivní. Podle toho kde v jaké oblasti se napětí vybíjí..to je záležitostí diagnostiky.
V mysli nebo v těle nebo obojí.
12.06.2017 - 17:40 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » R5
:61: :30: :30: :30: :15:
12.06.2017 - 17:30 | Filtr
(Rak) Saly » MG34
áno, každý sa môže zmeniť, ale hypersenzitivita ostáva ako aj iné danosti,ktoré boli dané narodením do konkrétneho tela ... zmeniť pochopením sa môže len pohľad a postoj k k svojej hypersenzitivite, sebe, k druhým ...
12.06.2017 - 17:30 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Saly
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Koczka.obyczajna, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Ta 11 - např. práh bolesti lze sebemanipulací úspěšně posunout. Fyzické i duševní bolesti. A dobrým tréninkem i víc věcí.
12.06.2017 - 17:27 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Mici Angóra
To není můj problém čemu věříš a čemu ne.
Znalost toho co je to citlivost a (nebo) citovost je jedním ze základních pilířů znalosti astrologie. Je založen na znalostech živlů.
12.06.2017 - 17:23 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Saly
Když mluvím o astrologii a živlové podstatě tak ta numerologie je jiná parketa.
Ano když není vzduch v horoskopu jako třeba u mně tak ho může nahradit například napětí. Když ti bude přejíždět kudla po slabinách budeš vnímat každý její záchvěv.
Například luna v beranu. Pak kvadráty opozice..rozložení v domech postavení planet a různé další vlivy. Horoskop není jediný ukazatel toho jak na tom člověk může být. Je to jen pomůcka.
Rozhodující je jak se člověk aktuálně doopravdy cítí. Tam může být převeliký rozdíl.
Dokonce konstituce (živlová podstata) se podle horoskopu jen někdy shoduje se skutečným stavem. Tak možná z 50 procent.
Ten zbytek jsou různé další proměnné. Způsob života, vnější vlivy, genetika, výchova..
12.06.2017 - 17:17 | Filtr
(Ryby) MG34 » Saly
Všechny body jsou tam oprávněně (tím ale neříkám, jak to mám konkrétně já), jen ten poslední 13. tam nepatří - každý se může změnit.
12.06.2017 - 17:15 | Filtr
(Rak) Saly » Loreena Mckennitt
1.bod .. neviem posúdiť čo je to "často" ... musela by som najskôr vedieť, ako často plačú ostatní ľudia :1:
ale plačem pri čítaní kníh, pozeraní filmov, alebo pri premýšľaní o živote, o ľuďoch ... nedá sa presne definovať kedy a čo ma rozplače ... stačí mi hlboké precítenie nejakého smútku, žiaľu druhého človeka, alebo dobré skutky ma dokážu dojať až k slzám ... niečo čo ma zasiahne vnútorne či už pozitívne alebo zo súcitu, ma dokáže rozplakať.

tak ten 3.bod, to mi nesedí vždy, lebo niekedy sa viem rozhodnúť rýchlo, teda väčšinou, ale pravda je, že v podstatných veciach, napr. ktorým smerom sa vydať čo sa týka práce, tak to neviem. Neviem sa rozhodnúť pre jednu konkrétnu činnosť, jednu konkrétnu prácu do ktorej by som sa pustila a bola v nej dobrá... bude to však aj tým, že si potrebujem byť istá sama sebou v tom, čo by som robila a mohla robiť a to nie som... najradšej by som väčšinu času trávila doma, pracovala doma, len prísť na to, čo by som dokázala robiť, zarobila si na živobytie a bola zároveň aj spokojná. Práca mi musí dávať zmysel. Predstava, že by som mala robiť iba pre peniaze mi spôsobuje úzkosť a smútok.

nesedí mi č.8. horory si rada pozriem a zaujímavé je, že ich nepociťujem ako niečo strach vyvolávajúce, skôr naopak, pomáha mi to vyrovnávať protipóly svetlo-temnota :27: :64: :74:
12.06.2017 - 16:41 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Saly
:1: a tebe co nesedi? :1:
12.06.2017 - 16:40 | Filtr
(Rak) Saly » Loreena Mckennitt
to máš pravdu, všetko nemusí sedieť ... a ak aj sedí niekomu, tak je to výnimka :1:

a ako prišlo na body 3 a 9 netuším ... zrejme robili nejaký výskum a toto im vyšlo, že prevažuje, možno
12.06.2017 - 16:19 | Filtr
(Rak) Loreena Mckennitt » Saly
nikdy nemusi sediet vsetko :1: ja som hyperultrasenzitivna, ale ako prisli na body 3 a 9, je mi zahadou :23: predsa extra citlivy neznamena nerozhodny tutmak, co s prepacenim zvazuje hodinu aj ranny vyber ponoziek alebo (9) egoman, co mu konstruktivna kritika nie je dost dobra :61:
12.06.2017 - 14:58 | Filtr
(Rak) Saly
Pripájam článok s 13.bodmi k porozumeniu hypersenzitivity ... prevážna časť by sedela, niečo málo však nie

http://www.pronaladu.cz/vysoce-citl…
12.06.2017 - 14:54 | Filtr
(Rak) Saly » psice
veľká vnímavosť a následné spracovanie údajov je náročné ... problém mám s hranicami a preto som radšej v menšej spoločnosti ľudí ktorých poznám, ale potrebujem i veľa času byť iba sama....tiež s podceňovaním a preceňovaním. vysoké nároky na seba tiež no ako sa to vezme ... zároveň ale i vysoké nároky na druhých
12.06.2017 - 14:44 | Filtr
(Rak) Saly » vibe
máš pravdu, som prevažne melancholik ... no nemenila som sa rokmi veľmi.
Ono tak či tak čistý melancholik, sangvinik, cholerik či flegmatik neexistuje :2:
12.06.2017 - 13:57 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
:4: Tak jak to chápu, je asi jednodušší se naučit konstruktivně zpracovat hysterii, než zvnitřnělou senzitivitu. Následky toho prvního jsou většinou hned zřejmé všem v okolí a dotyčný je relativně blízko zpětné vazbě a sebekorekci. To druhé žere člověka zevnitř, pokud nemá cestu, jak to konstruktivně vyjádřit navenek. Vezměme si muzikanty. Nejlepší kytaristy registruju mezi lidmi s významněji obsazenými znameními Ryb, Raka a Štíra. Našli svůj ventil pro citově-emoční přetlak a v ideálním případě se to obešlo bez ponorů do fetu a alkoholu.
12.06.2017 - 13:24 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
Já když zohledním tohle všechno, tak z toho vyjdu jako hysterka (ale bojuju s tím). Ale lepší být hysterka než být hypersenzitivní. Nebo to má k sobě blízko? :41: :4:
12.06.2017 - 13:23 | Filtr
(Blíženci) psice » Saly
Problém hypersenzitivity podle mě souvisí se zvýšenou vnímavostí vůči vnějším podnětům – člověk má poněkud širší spektrum, v němž vnímá různé signály, a se schopností vnímané dojmy zpracovávat, aby se jimi nezahltil (ve vodní poloze), nepřepálil (živel ohně) nebo nezadřel (země, vzduch). Tvoje Luna v 7. domě se nachází v citových a společenských kontaktech a péči o ně. Ve spojení s Neptunem v idealistickém Střelci a v aspektu na Pluta může snadno ztrácet hranice a se značnou intenzitou vnímat i vyzařovat. Luna vládne Merkuru v Raku a je v sextilu na Pluta, což emoční a komunikační účinnost značně posiluje. S rozpínavým Jupiterem na AS může člověk citově zaplát a svá přesvědčení šířit doslova „ohněm a mečem“ a překračovat hranice těch druhých ale sám být značně zranitelný ve vztahu k tomu, jak ho druzí vnímají a komentují. Moc slova je zrádná. Jádro pudla u Tebe vidím ve spojení ohně a vody. Komplikace mohou činit vysoké nároky sama na sebe (Jupiter na AS, T kvadrát Saturn ve Lvu v kvadraturách s Uranem a Černou Lunou).
12.06.2017 - 13:22 | Filtr
(Rak) R5 » Mici Angóra
:3: Ono dost záleží, co je čím motivované a jaký to má potenciál vyvalit se navenek. Trochu přitom pomáhá, když se člověk prokouše "posloupností vládcovství". U někoho to tvoří "smyčky", u jiného "jednosměrky". K tomu zohlednit aspekty...

:20: :74:
12.06.2017 - 13:03 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » R5
Přesně jak říkáš, záleží, co si pod tím kdo představí a přecitlivělost na vlastní ego si pod tím já nepředstavuju.

P.S.: Pěkný rozbor mimochodem :3: :15: :21:
12.06.2017 - 12:37 | Filtr
(Rak) R5
Záleží, co si pod tím představíme. Vnímavost na emočním poli bude patřit pod vodní znamení, ale každé s tím nakládá jinak.
Komplexněji vzato bude emoční labilita vystihnutelná umístěním Luny a její aspektací. Třeba taková Luna v Panně bývá silně vnímavá na detaily a pokud k tomu na ni působí kvadraturou Mars, tak z toho bývá sklon k agresivnějšímu hysterčení - generování emocí navenek. Pokud by kvadraturou působil Merkur, tak z toho bude třeba hádavost pro vlastní nechápavost a domýšlivost.

Vnímavost na jemné impulzy z nadsmyslovějších rovin zase bude popisovat vztah Luny a Neptunu, nebo Neptun obecně.

Ještě se dají brát v úvahu i aspekty Uranu na Lunu, Mars a Merkur - zesilují intenzitu reakcí. Při labilitě signované disharmonickými vztahy osobních planet to může být kvalitní řetězová reakce.

Vezměme si nějakého hypotetického Bosche. Na první pohled nemá silně obsazenou vodu. Asc má ve Lvu a jeho vládce Slunce v panním 6.domě ve ctižádostivé Koze. Je tam i Merkur a oboje přijímá kvadraturu od Luny v Beranu. Když tomu nechá volný průběh, vyjde z toho lehce narcisní egon odrážející od sebe kritiku shazováním ostatních. Neptun mu dráždí Mars kvadraturou, což je zase o tom, že má pasivním způsobem pootevřená vrátka k praktičtějšímu poznání jemnohmotnějších sfér. Před zneužíváním ho (snad efektivně) chrání sextily Neptunu na Slunce a Merkur. Musí se haltovat, protože má v sobě narušený princip míry (neharmonická od Jupitera na Venuši a vzdáleněji i na bouřlivácký Mars ve Vodnáři) - když dojde na touhy, snaze ujede.
12.06.2017 - 11:01 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » Bosch
U tebe je potíž, že ti to ani trochu nevěřím :3:
12.06.2017 - 10:59 | Filtr
(Panna) Mici Angóra » sunrise
Jenže ta Luna v 8. je právě zabarvena Štírem, obdobně planety ve 4. jakoby v Raku, Neptun skoro na IC atd. :3:
12.06.2017 - 10:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Saly
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele vibe, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
hypersenzitivita, neboli citlivost(precitlivelost) se da menit
pokud by jsi si udelala takovy ten klasicky psychologicky test, dost mozna by ti tam vyslo "melancholik" - coz je jediny typ osobnosti, ktery ma skutecnou empatii a jeste k tomu si ji nese jako kriz (teda plus jeste cholerik, ktery si ji nese jako mec)
jak jsem ale psal, tohle je mozne menit/ meni se to
ja treba jako dite do nejakych 4 let byl cisty sangvinik, potom flegmatik, potom radu let melancholik a ted neco mezi cholerikem a flegmatikem

aby te nematli ty klasicke nazvy, aby jsme zustali u same podstaty veci, muzes si je pojmenovat i takto:

http://ografologii.blogspot.cz/2015…

cholerik=fanatik
sangvinik=serif(nekdy taktez "robot")
stezovatel=flegmatik
mucednik=melancholik(na tom se ukaji potom vsichni 3 zbyli)
12.06.2017 - 09:07 | Filtr
(Beran) Háňa*
Hypersenzitivita vlastně neexistuje. Je to slovo, které vzniklo, aby se těm druhým nemuselo říkat tupci, to zní nehezky. :4:

Je to prostě jen označení lidí, kterým zůstalo jejich přirozené a vrozené vnímání, takže nejsou otupělí, jako většina ostatních.
12.06.2017 - 06:56 | Filtr
(Rak) Saly » Bosch
a myslíš si, že ak niekto nemá živel vzduch v horoskope, alebo ho ma málo, nemôže byť tiež hypersenzitívny?

nemôže nahradiť vzdušný živel napríklad aj nejaké číslo v dátume narodenia (numerológia)?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »