Proč ženy mužní a muži ženští ?


28.12.2017 - 18:43
(Rak) dan162
Proč ženy mužní a muži ženští ?
Můj výběr z diskuze k 10.1.18:

1 doba her to oběma pohlavím umožňuje. A odbouráním sexuálních tabu posílá obě pohlaví k sobě blíž. (player), trend - pohlaví už není biologicky dáno (Kiyoko)

2 ženské hormony (bubobubo) ve vodě nejsou (dan162)

3 muži už nemusí lovit zvěř... páry, které si zjevně daly za cíl vytvořit ve vztahu jedno pohlaví - ani ženu, ani muže. ...A tak se ženy připravují na to, ze se budou muset o sebe postarat samy. Tak jsou z nich trochu chlapi.(player)

4 My muži dnes málokdy podstupujeme riziko. Riziko ztráty, které Honza za pecí nepodstupuje. (dan162)

5 neni to pro deti zdrave vyrustat jen s jednim solo rodicem, ktery ma treba jen milenku/milence... proste nevyroste z decka vyrovnany jedinec, bude hledat chybu v druhem polu muzske/zenske casti v sobe.... potom se neprirozene na sebe partneri "prilepuji" a chteji si nahradit tu lasku a pozornost, kterou jsme nedostali v detstvi a to nedokazeme jiz dohnat a tak se radeji rozchazime. (tronco) Možná kdyby si krizi středního věku lidi řešili změnou uvnitř a ne změnou vnejsi, taky by to možná vypadalo jinak. (vuvuzelka)

6 hrej si. To máš lepší , než dřít na rodinu. Hrej si , společnost ti to umožní.kopací míč a pistoli vyměnili za tablet. Jenže u holek nakonec mateřský pud vyhraje , a najednou potřebují muže starší školy , kterej zvedne prdel od počítače a s něčím jí helfne. (player)

7 potřeba životní úrovně je výš než potřeba harmonického vztahu (dan162)dnes si lidi chtějí více užívat (Bosch)

8 Já se držím svého jinu zuby nehty, ale někdy je to fakt těžké (Mici) jin + ambice dělají hlavní paseku u žen. Co s negativní energií, když není vše tak, jak si žena přeje (protože ví i protože rozmar). Umět snést to, co si žena nepřeje je asi dost obtížné (dan162) Jako ženě mi vadí nejvíc to že mám málo prostoru pro to "jen tak plynout" (siili) kdy sem se skutečně cítila i chovala jako žena, když mam vedle sebe CHLAPA. a na rovinu, tenhle stav sem vědomě pocítila jen jednou v životě (Marhon) Co bych chtěla? Chlapa kterej se umí postarat bez keců o rodinu a chlapem je. ti opravdový jsou asi zadání (ohniva tygrice) chlap ma smrdiet potom a cibulou (Loreena)

9 mužskost jako vizi, konání, směr, aktivita, odvaha, vnějšek a ženskost jako vnímání, pasivita, blízkost, vnitřek (dan162) tyhle kvality v lidech sílí. K oběma polaritám patří cit (hell2046)

10 holky konečně mohou být eroticky svébytné bytosti , které si mohou volit co ano a co ne. (player) Chlapovi se líbili chlapi , tak byl prostě teplej.(player)

11 Pokud jde o aktivní řešení situací, to si myslím, že vymřelo někdy po válce.(nebestanka) v práci to je jiné.(dan162) to celé začalo při druhé světové válce, kdy muži nebyli schopní postarat se o bezpečnost své rodiny a naopak ženy museli tuhle roli převzít (marhon) po válce se ženy vrátily ke starému, nechtěly ještě uplatňovat co se naučily. Když se dívám na raná šedesátá léta, tak tam žena není, čistě mužská záležitost. O pět let později už minisukně, antikoncepční pilulky, bílé kozačky, barvitost, ženy našly k uniknuvším mužům cestu. Ale poté nastoupily drogy, šedesátá léta končí, konjunkce Urana a Pluta se rozchází, derniéra, kocovina zůstává. ale v šedesátých letech že se pánové stáhli ke svojí zábavě, to je jen stará generace (dan162)rodinná karma, převzatý rodinný vzorce, zvyky a návyky rodin, co přecházejí z generace na generaci, kdy se stanou samozřejmostí a člověk už si ani nevšimne, že dělá něco špatně(marhon)Takže jde o postupně odeznívající vlnku. A děti narozené s dvojkou (po roce 2000) to posunou úplně jinam. (dan162)

12 potlačená jangová složka agresivně hlásit o svá práva... expanduje násilí na ženách ve společnosti (Kiyoko)

13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)

14 natřepávají synáčkům maminky..peřinky (Bosch) mamánka vytváří například citový problém u matky promítaný do dítěte. Každá máma dělá pro své děti to, co považuje za nejlepší, co nejlepší ze sebe může dát a když je v pořádku, tak podporuje zdravý vývoj dítěte jako autonomního člověka, žádný mamánek tak nevyroste. (dan162) né ze všech (sourozenců) jsou mamánci, protože mají každý lunu jinde a jinak reagují na matku (Bosch)

15 absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany. Řekněme tohle. Vymýváním jen přetrhneš přirozený vývoj a nahradíš ho poslušností. (dan162) Obezita spouští pubertu dříve, kluci se stávají amorfními (Bosch)

16 Protože to ženy vzaly za špatný konec. Místo aby muže ovlivňovaly ženskými zbraněmi, tak se jim snažily vyrovnat v té mužské straně. Ukázat jim, že se bez nich obejdou ... což je neskutečná blbost. Proto pak muži začaly tu energii podvědomě vyrovnávat a začali být zženštilí. (Pomněnka) napadlo to ženy, které se ženami být necítí (Kiyoko) nejsme vaše hračky , nebudem otrokyně vašich vrtochů a šmytec.No a tím se do toho musely dát.(player)

17 což takhle začít od adama a evy (Bosch)

Příspěvky: Všechny | dan162

Stránka: 8 7 6 5 4 3 2 1
Řazení:
14.01.2018 - 11:19 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
za socializmu to šlo, dnes to jde taky. A vlastně celé ezo je o úniku z nevyhovujícího systému a jak rozkvétá.
14.01.2018 - 00:26 | Filtr
(Rak) dan162 » 144
myslím, že odradit se nedá, neboj se. Od asi 35 si člověk uvědomí "mládí pryč a do důchodu daleko", které následuje po prvním oběhu Saturna ve třicítce. Astrologicky další obtížné období začíná opozicí Urana na rodnou polohu, zhruba ve 40 letech. Pak odrostlé děti nutí předefinovat co ještě chce člověk zvládnout v životě. Nebo dokud ještě má sílu. Případně když partner duchovně skončil a jen dožívá, těch důvodů je celá řada, proč odejít jinam, u žen i u mužů. Nálepka na tom nic nezmění.

Vuvuzelka jen konstatuje, že my muži často v procesu změn měníme jen kulisy, ale ne sebe.
14.01.2018 - 00:13 | Filtr
(Rak) dan162 » Marhon
Dík za zajímavý článek. Věděl jsem o situaci, kdy kolonie lýkožroutů v panenském lese vymřela právě pro přílišnou hustotu populace a silný stres. Studie myší jde dál, moc pěkné. Asi srovnání s námi kulhá, protože (sociálních) rolí máme stále nekonečně, máme i práci, máme také prostor tvůrčí od umění ale i objevování. Pokles atraktivity samiček se též nekoná, chlapi jsou přitahováni špičkovými ženami. Homosexualita i přes medializaci neroste do podoby problému. Mladí nemohou napodobovat starší ne proto, že by starší je odmítali, ale že mladší vrůstají do silně jiného světa, který žádá jiné přístupy, asi přerod do vodnářské společnosti.
14.01.2018 - 00:02 | Filtr
(Rak) dan162 » Mk angel
To bude k tomu určitě přispívat, pěkný postřeh
13.01.2018 - 23:49 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
Nemyslím si, můj pohled je, že naše situace je unikátní. Možná fyzická ohrožení dnes jsou v rozvinutém světě slabá a rostou psychická ohrožení, která v páru se spíš zesilují, protože neumíme zacházet se sebou. Ale novější generace jsou už zase jiné.
13.01.2018 - 20:58 | Filtr
(Beran) Mk angel
Protože se celý svět a společnost, přes poslední dekády a století, velmi rychle a zásadně mění ... má to konkrétní dopady na charakter lidské psyché ...

Dnes je již společenské nastavení (podle mě bohužel) takové, že se osoba dříve, či později dostane do pozice, kdy zjistí, že jí nikdo s ničím nepomůže a je tak nucena si najít svou vlastní cestu, na které se naučí spoléhat pouze sama na sebe (zjistí, že jinak to nejde) ... bez ohledu na pohlaví ...

Dříve bylo pár jedinců, kteří měli do vínku dáno, že si budou šlapat vlastní cestičku. Ostatním se dařilo v rytmu rodiny a rodinných tradic.
Dnes je jen pár jedinců, kteří mají do vínku dáno, že potřebují rodinu (stará škola). Ostatní jsou již rytmem společnosti přetvořeni do podoby "starám se sám" ...

Děvčata, která se starají sama o sebe mužní
Chlapci, kteří se starají sami o sebe ženští

:27: :50:
13.01.2018 - 19:43 | Filtr
(Lev) Marhon
jen tam mimochodem, tady máš možná odpověď.
https://ifenomen.cz/veda/…
12.01.2018 - 19:33 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
jen začneš přispívat :-))

Jo je tu pár pěkných vláken. Jako by bylo potřeba emoušky trochu nadzvednout, než ze sebe vydají to krásné ?
12.01.2018 - 19:18 | Filtr
(Štír) Freja » dan162
No páč nad tím se potřebuju ještě zamyslet, hernajs, Ty máš postřeh! :4: :15:

Jinak, těší mne, že je tu po delší době dnes co číst... :17:
12.01.2018 - 19:13 | Filtr
(Rak) dan162 » Freja
pěkněěě ! A ještě jsi devítku vynechala :-)
12.01.2018 - 19:09 | Filtr
(Štír) Freja
ad 1... a který hry má plája na mysli?

ad 2...já do vody žádný hormony nenačůrala, tudíž věřím Danovi :4:

ad 3...jak to mají vegetariáni?

ad 4...kolega se včera už potřetí vyboural na kole a stejně jezdí furt bez
helmy...je to frajer! :4:

ad 5...lepší jeden normální solo rodič, než dva magoři, co jsou věčně v sobě

ad 6...jo tak to jsou ty plájovy hry...už rozumim

ad 7...platit nájem ze dvou paltů je výhodnější, než z jednoho

ad 8...v podstatě souhlas, až na cibuli a pot :63:

ad 10...:61: :61: to vůbec nechápu, ale připadá mi to srandovní

ad 11...zajímavý postřehy :15:

ad 12...fakt?

ad 13...yes, I´m your sugar, baby... :5: :45:

ad 14...inu...tak jest

ad 15...absence vojenské základní služby (player) rituálu/zkoušky pro přechod z dítěte do dospělosti.(dan162) Kluk potřebuje mužský vzor. Schopnost konat. Mít cíl a za ním jít. Držet slovo. Obhájit si své. Být si vědom sebe, nebýt ohnutý lokaj, oportunista. Rozvíjet svou osobnost. Mít cit, přiměřenost. Odpovědnost. Sílu přesvědčení i schopnost uznat lepší názor. Schopnost podpory, ochrany

ad 16...souhlas s Pomněnkou

ad 17...což takhle dát si špenát? :4:
12.01.2018 - 18:56 | Filtr
(Rak) dan162 » Petr9
Téma mne zajímá, ostatně proto jsem ho založil.
12.01.2018 - 18:52 | Filtr
(Býk) Petr9 » dan162
no však jo, v tomhle duchu jsem i odpověděl;
mi přijde teda dost divné, že zrovna ty máš k tomuhle potřebu něco dodávat - když zrovna tebe se vůbec netýká ani to, že odpovídám třeba na Boshe; nebo na bod 13/
12.01.2018 - 17:29 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
"Někoho jiného třeba frustruje vědomí přítomnosti mříží či zdí. Ví, že chce ven (za ně), ale nerozumí, že ho chrání. "

dnes jsem zrovna si říkal, že v jedné kanceláři bych nechtěl pracovat - měla mříže, že bych měl mřížovanej pohled na většinu dne. A pak jsem si řekl, že pro někoho, kdo třeba byl v base by to naopak byla paráda - jsi sice za mřížema, ale v pohodě kdy chceš z nich vyjdeš ven :-))
12.01.2018 - 17:24 | Filtr
(Rak) dan162 » nebešťanka
:61: :61: :61:

Konečně to vidíš z druhé strany. Hej ty tam nahoře, děkuju !
12.01.2018 - 17:23 | Filtr
(Rak) dan162 » Petr9
no taky jsi četl výběr z celé diskuze, to nevzniklo jedním tahem :-)) Každej k tématu přidává, co ho napadne, pálí, zná nebo chce vědět.
12.01.2018 - 17:14 | Filtr
(Býk) Petr9
13 chlapi mají jíst jen velmi málo cukru (Bosch)
===
jen jsem to letmo prolítl a tohle mě zaujalo
(nechci moc psychologizovat :) ... ke každému bodu by se dalo napsat mnoho :15:)

jsem už několik let na paleo stravě - jím jen maso a zeleninu, abych trochu zhubnul (vynechal jsem veškerý cukr, pšenici, pečivo...) a dělá mi to dobře.

a jednou za čas ulítnu a dám si něco sladkého; k tomu zbaštím nějaké to pečivo; na to to zazdím zase něčím sladkým, když už jsem to takhle porušil :16:; zapiju to kafem s mlíkem; a pro jistotu to ještě něčím přesladím ... a najednou si připadám jak ženská během PMS - všechno je špatně, cítím se jak přecitlivělá hysterka kterou všechno sere; nic nemá smysl ... a nejradši bych všechno a všechny poslal do :71: :93:

tak jen potvrzuji bod 13) :15:
11.01.2018 - 06:56 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » dan162
good job :15: :4:z toho astrologického helediska tam máš že mají lunu a slunce jinde..to se vztahovalo jen k vnímání matky dvojčaty
ale dalo by se říct že obě pohlaví mají lunu i slunce + všechny ostatní tělesa v nativu zastoupena stejně tudíž astrologicky není důvod k rozlišování pohlavnosti u u člověka
každý jedinec má sám v sobě zastoupeny obě složky jak animu tak i anima, statisticky muži i žen stejně¨
což znamená že ke svému vnitřnímu vývoji teoreticky z tohoto úhlu pohledu muž ženu a žena muže vzájemné nepotřebují, každý je sám za sebe kompletní osobnost
ale..ve dvou se to lépe táhne a život v páru má ještě i další přednosti
11.01.2018 - 01:22 | Filtr
(Rak) dan162 » Bosch
prohrabal jsem se aspoň naší diskuzí a dal inspirativní výcuc do úvodního příspěvku. Nejlepší vysvětlení z mého pohledu je jedenáctka - důsledek války, 60. let a ovlivnění následujících generací po rodičovské linii, téma diskuze je pak dočasná vlnka, která sama brzy odezní. A zůstane to perspektivní, třeba jak psala Hell2046 v devítce, že cit patří k oběma pohlavím, nebo playerovo že pohlaví se sbližují
11.01.2018 - 00:06 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » dan162
tak tedy pro přehled
uděláme sčotku?

ty
boen
kiyoko
koczka ?
144?
tronco?
..
..
10.01.2018 - 23:49 | Filtr
(Rak) dan162 » Bosch
jako doma, ale jsem rád, když tu je svobodno.
10.01.2018 - 23:41 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » dan162
no dobře tentokrát jsem se přehlédl
10.01.2018 - 23:35 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Dispozice jo, takové ty čarodějnické, které má víc lidí (sextil Neptun-Pluto), spojitosti pak si uvědomíš, ale správný výklad spíš kulhá.
10.01.2018 - 23:23 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
jo. Vnímám je pozitivně, někdy pobaveně. Vidím, jak si rozmýšlíš, jak příspěvek zabarvíš, kde zdánlivě přitlačíš na pilu, kde zvolíš styl Chruščovova bota, kde běháš fórem si to s nějakým zabedněncem rozdat, kde si spokojeně vrníš...
10.01.2018 - 23:10 | Filtr
(Rak) dan162 » Kiyoko
Ne, není to ironie. Svou kousavost nikdy nepřeženeš a když jsi zřídka v úzkých, tak jsi roztomilá slovní tanečnice.

Na blacklist ? Vítej v dobrém klubu :-D

Edit : aháá, tvůj Merkur sextilem do mé Venuše.
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »