věrnost? pasé


11.07.2018 - 01:02
(Váhy) Wermolinka
věrnost? pasé
Zdravím všechny,které tohle téma zajímá.
Nevím co si mám  myslet. ..ze všech stran opravdu ze všech stran  vidím  jen podvody intriky a lži. .to jsou všichni takový?  to jsem fakt tak divná? Je normální aby holka spala  se svým  kámošem,  když má kluka a on má holku. ..jenom tak? Asi ano. .protože  tohle  je to co vidím, kam se podívám..co mám dělat. .nadávat?  vztekat se, nebo být  smutná? 
Asi mi zbývá jen věřit, věřit že i lidi  s kapkou účty a důstojnosti stále jsou..lidi, kteří  opravdu milují.
Vlastně mě i celkem zaráží, že i na téhle stránce potkat někoho (jak to jen říct :D ) "úctyhodného" je těžké.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 11 

Řazení:
29.08.2018 - 11:01 | Filtr
(Býk) player » Iteza
Přesně. Napříč věky se ty trendy mění , chvíli vede cudnost , pak přichází revoluce a Eros převere moc , aby se pak říše sexu zase rozpadla a později zase z popela povstal Fénix. Nyní jsme na přelomu , kdy eroticky staletí ujařmované ženy vzaly osud do vlastních rukou a pomohly odblokovat stavidla. Blížíme se ke Starému Římu. Pak ale jako druh už vymřeme - logicky , cyklicky po ekokatastrofě. A bude na pár stovek milionů let ticho a kopulovat se bude zase jen kvůli rozmnožování.
29.08.2018 - 10:59 | Filtr
(Býk) player » Nabi*
Pravda. :15:

Dva tábory , plné tribuny.
29.08.2018 - 10:56 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » .
plája tím chce asi říct že to kopulováni není až tak důležité že patří někde tam spíše dozadu za fotbal a kapelu.. až na první místo
29.08.2018 - 10:52 | Filtr
(Býk) player » Bosch
Ne. Vesmír je provotně konstrukce , následovaná destrukcí a rozpadem. Ale takhle - každému , co jeho jest. Nemůžu kázat žárlivému o zdravotně prospěšné nevěře , protože to je , jako bych mu kroutil červeným šátkem před očima. Nemůžu to samé říkat matce od dvou mimin , která shodou okolností za chotě pojala hodně atraktivního chlapa.

Jedná se prostě o životní styl a jak zde správně padlo - přezkoumávání a přrhodnocování hodnot. Někdo má orgasmus v hierarchii hodnot strašně vysoko (třeba i nejvýš) , jiný to bere jako občasnou formu relaxu...každej jinak.

Krásné je , jak jsme různí a pestrobarevní. Co je jediný blbý , že ta sexualita nás až moc zotročuje ať už tím nebo oním směrem a působí mnohým lidem strašný věci napříč životem. Mě ne. Já v podstatě žiju v celibátu (až na to , že sem tam mám v životě nějaký milenky) , ale kdyby nebyly ...moc by se nestalo (takovej Svěrákův Louka). Tudíž ty problémy , ty traumata v podstatě z nadhledu sleduju a snažím se jen pootočit úhel pohledu. Transformovat to , co se ještě dá zachránit.

V otázce nevěr jsem smířlivý. Nikoliv jejich reklamní bilboard. Lepší je bejt věrnej a dojet se vztahem do cílový stanice , pak se uložit k půstu a pak se zase někde spustit , než se někde každý ráno probouzet s otázkou: kruci , co tu vlastně pohledávám? Ale jsou i chvíle , že člověk prostě poslouží více lidem najednou prostě proto , že to situace vyžaduje.

A nejde o nic jinýho , než o to , že se dva lidi (nebo i víc) prostě svlíknou a pošlou si energii.
29.08.2018 - 10:49 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
"Tak například všechny slavné osobnosti..."

plájúv paušál

naopak slavné osobnosti ctí a uznávají věrnost čehož je důkazem už jenom to jak se jejich "pochybení" propírají v bulváru :3:
stálost a věrnost partnerovi je naopak pevná součást naší kultury i meinstreamu v showbyznysu pořád se o tom točí filmy ze všech stran na vrcholku pyramidy je věrnost věrnost věrnost ať se ti to líbí anebo ne pořád ještě nechodíme do kina na trojky ani grupáče a pokud takové scény ve filmech někdy jsou končí to obyčejně katarzí vyzvracením a návratem k "normálnímu" heterosexuálnímu vztahu 1:1

a na tom vzoru muž - žena - spojení ve stavu věčnosti žádná doba nic nezmění je to odvěký jev a biblický zákon
29.08.2018 - 10:45 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » player
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jen jestli to, Plájo, bylo o kopulování. Já se obávám, že v tom zase vidíš to, co vidět chceš... :4: :3:
29.08.2018 - 10:42 | Filtr
(Býk) player » .
Tak například všechny slavné osobnosti. Ve světě schowbusinesu se páři polobotka s umyvadlem. Pak drtivá většina extrémně bohatých lidí. Pak všichni dobyvatelé cizích území - berou si kořist. Pak všechny nymfomanky - ne , že by pořád , ale tak sem , tam si klofnou i někde mimo svůj rajón. A taky Saudek a Hausmann. A také lidé , mající moc. Ti chtějí doma věrného parťáka , ale k čemu by jim jinak moc byla , když by jim noetvírala brány do kamkoliv. Nebo domorodé africké kmeny , Thajci ...
29.08.2018 - 10:42 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » player
to sice je ale není to jediný přírodní jev toho koloběhu
existují i opačné než destruktivní procesy :3:
když se ti věkem rozpadá tělo neznamená to že se ti musí nutně rozpadnout i duše
29.08.2018 - 10:38 | Filtr
(Býk) player » Sosna zvlčelý
Já bych to nutně neviděl jako erozi. Může jít i o transformaci, kdy člověk skutečně zjistí, že konkrétně pro něho jsou důležitější jiné hodnoty (čímž se neříká, že věrnost by nezůstala důležitou, ale méně na ní trvá, než dříve).



DO KAMENŮ TESAT. A osvětu už sedmákům, aby z toho kopulování nedělali alfu a omegu , ale zašli taky do knihovny , na fotbal nebo do kapely na zkoušku.
29.08.2018 - 10:36 | Filtr
(Býk) player » Bosch
hmm že by věk působil i na erozi lidských hodnot...

No to rozhodně! Koroze je přeci součástí koloběhu.
29.08.2018 - 10:34 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
tak podlehnout je určitě snadné pokud se to bere jako podlehnutí a jsou i tací co to berou jako zpestření
něco jako obohacení jídelníčku
taky asi dost hraje roli genetika, vzory v rodině..
nemyslím si že by dnešní doba byla v tomto ohledu horší spíše naopak
dřívější doba byla rozdělena na oficiální svět a polosvět kam se mužové(i ženy) odebírali poté tajně neoficiálně svět zábavy a kratochvíle s kurtizánama
třeba morálka našich prvorepublikových filmových hvězd byla asi mnohem horší než dnešních
dneska jenom to pokrytectví více vyplouvá na povrch tak to lidi stále řeší protože je co, jsou to potlačené vnitřní obsahy nejen nás ale i našich předků

o udržování paralelních utajených vztahů je hezký film vrchní prchni :4:
29.08.2018 - 10:01 | Filtr
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Iteza, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Sleduju to tady nějaký čas. Můj názor je, že neexistuje nějaká velká objektivní morálka, pravda, platná pro všechno a všechny bez rozdílu (třebaže by mnohá náboženství vznesla výrazné námitky). Existuje mnoho dílčích, subjektivních pravd, z nichž se některé mohou docela dobře protínat. Pokud nejsme vyloženě Buddhové, pak myslím, že každý, kdo čte nebo přispívá do této diskuze, má nějaký svůj vztahový a věrnostní filtr, skrz který se na svět dívá. Astrologicky se to dá docela slušně podchytit. Hodnoty (ať už vrozené či naučené) ve vztazích bych hledal skrze Venuši a její postavení, a skrze pátý a sedmý dům (nezávazné versus závazné vztahy). Ale není úplně dobré vytrhávat věci z kontextu, ve skutečnosti funguje horoskop jako celek.
Já jsem třeba kombinace spíš konzervativní, striktní filosofie (Kozoroh, Býk) a filosofie, která je víc free (Střelec, Vodnář)...korunu tomu ovšem dává Lilith v sedmém domě, která víceméně říká, že to je všechno jedno. Ona morálku v podstatě neuznává a tudíž se směje jak našim pokusům jí vtěsnat do svěrací kazajky, tak i pokusu se z ní vymanit a žít jakože svobodně a bez omezení. Pokud je totiž svoboda podmíněna tím, že to je jen protest proti dřívějšímu omezení (případně jeho důsledek), pak ta svoboda nemá moc cenu. Mělo by to vycházet jen z nás...ale ruku na srdce, ono je snazší se odkazovat a vymazovat vůči hodnotám společnosti/církve/těch druhých.
29.08.2018 - 08:21 | Filtr
(Štír) Nabi* » Znovuzrozená
Mě běžně nebaví nad tímto tématem zde na najdise diskutovat, protože je to furt to samé. Dva (většinové) tábory si melou furt svoje a hlubší zamyšlení a uznání toho druhého v nedohlednu.
To není kontroverzní téma. Lidi z toho dělají kontroverzní téma. Buď se glorifikuje "čistota" anebo tělo. V jednom případě se haní tělo jako nečisté a hříšné a v druhém tělo a erotika nedává místo duchovnosti. Přitom jsou to věci, které jsou od sebe neoddělitelné. Dle mého názoru je velmi mylné myslet si, že když lidstvo spadne do opačného extrému, tak se bude mít líp. Takže hádejte co, nebude se mít líp. Je to vidět všude na světě, ekologie v prdeli, ekonomika v prdeli, rodiny v prdeli, všude korupce. Proč? Protože většina lidi nevidí celek. Nevidí, že jedno bez druhého může existovat jenom na chvíli. Takže doufejme, že si to lidstvo (jako CELEK) uvědomí dřív, než se o nás matka země postará (ale trochu jinak než tomu bylo doposud).
29.08.2018 - 07:38 | Filtr
(Blíženci) kopretina4
Milá zakladatelko této diskuze,
téma jsi vybrala opravu hodně zajímavé a mnoho lidí ti tu zanechalo spoustu mouder i vlastních zkušeností.

Ještě se vrátím k tvojí poslední větě...potkat někoho "úctyhodného"je těžké

Co pro tebe znamená "úctyhodný člověk"?
je věrnost jakýmsi základem úctyhodnosti?

znáte film Mravnost nade vše?
https://www.csfd.cz/film/…
je tu vykresleno mnoho "úctyhodných" postav, které bych osobně nechtěla ani potkat natož s nimi chvíli žít

Za mě úctyhodný člověk je subjektivní pojem, stejně jako milý nebo hezký.
Takže i tady můžeš takového potkat, záleží jen na tobě :3:
28.08.2018 - 22:51 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Bosch
to je věc názoru a zkušeností.... zeptej se Pláji, co je těžší :61: (mimochodem, kam zmizela ta kontroverzní diskuze? :63: :4:)

já mám na mysli ten prvotní impulz vedoucí k realizaci...je to snadné, jako lusknutí prstem...
28.08.2018 - 21:33 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Znovuzrozená
podle mně je těžší a náročnější být nevěrný než věrný
28.08.2018 - 21:31 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Sosna zvlčelý
no však jo mně se to líbí že jste idealisté
jen do toho
a neztrácet elán
28.08.2018 - 20:50 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Znovuzrozená
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Spíš by mě zajímalo, kdo (krom Pláji) věrnost nepreferuje. :61:
28.08.2018 - 20:30 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » .
Já jen dodám, že Kozorozi (rovněž ascendentoví) u svých partnerů preferují věrnost, takže není co řešit. :4: :2:
28.08.2018 - 20:26 | Filtr
(Vodnář) Znovuzrozená » Sosna zvlčelý
hmm, tak já teda nevím... :63:, vyzkoušela jsem si v životě všechny role a musím říct, že být nevěrný je mnohem, mnohem lehčí než zachovávat věrnost. A dokonce lze nemít žádné výčitky svědomí a užívat si to... :21: :6:
Ale být věrný(á) to chce pevný charakter a mít opravdu rád, uvědomovat si, že druhému ubližuji, ano, že tím vlastně zrazuji sama sebe, své ideály. Někomu to jde snáz, jinému hůř, ale já vím, že pro mne promiskuita není, mě je fajn ve stabilním, vyzrálém vztahu, kde jeden druhému může věřit a kde je každý odpovědný za své činy a rozhodnutí.
28.08.2018 - 20:14 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Bosch
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele ., který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:61:
Jestli Ti důvěra v to, že všechno bude fajn, když bude člověk věrný sám sobě nepřijde idealistická... tak už nevím. :4: :20:
28.08.2018 - 20:05 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
Nedávno jsi nás označil jinde za idealisty! :61: :61:
28.08.2018 - 19:43 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Sosna zvlčelý
a že to tedy říkáte zrovna vy dva..mládí
trocha ideálůůůůů :47:
28.08.2018 - 19:40 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » .
myslím si že se pleteš postupem času si člověk příznivých věci více cení a váží a záleží mu na nich
28.08.2018 - 15:52 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
Já bych to nutně neviděl jako erozi. Může jít i o transformaci, kdy člověk skutečně zjistí, že konkrétně pro něho jsou důležitější jiné hodnoty (čímž se neříká, že věrnost by nezůstala důležitou, ale méně na ní trvá, než dříve).
A také hodně záleží na věrnosti "3. pád" (komu, čemu). Ona ze všech nevěr je asi nakonec nejhorší ta sobě samému. Tedy alespoň pro mne. A teď.
A jestli zeroduji, nebo zkoroduji, kdo ví, co bude pak?
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna ve Štír Štíru
ukázat kalendář »