věrnost? pasé


11.07.2018 - 01:02
(Váhy) Wermolinka
věrnost? pasé
Zdravím všechny,které tohle téma zajímá.
Nevím co si mám  myslet. ..ze všech stran opravdu ze všech stran  vidím  jen podvody intriky a lži. .to jsou všichni takový?  to jsem fakt tak divná? Je normální aby holka spala  se svým  kámošem,  když má kluka a on má holku. ..jenom tak? Asi ano. .protože  tohle  je to co vidím, kam se podívám..co mám dělat. .nadávat?  vztekat se, nebo být  smutná? 
Asi mi zbývá jen věřit, věřit že i lidi  s kapkou účty a důstojnosti stále jsou..lidi, kteří  opravdu milují.
Vlastně mě i celkem zaráží, že i na téhle stránce potkat někoho (jak to jen říct :D ) "úctyhodného" je těžké.

Příspěvky v diskuzi

Stránkování od konce: / 13 

Řazení:
05.09.2018 - 09:03 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
Naprostý souhlas! :15:
05.09.2018 - 08:52 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Sosna zvlčelý
nebylo to myšleno ve smyslu teroru rodičů dítětem svými požadavky
ale ponecháváním si zapouzdřené křivdy která se v životě dítěte hlásí o slovo vždy když ji životní okolnosti aktivuji
když se objeví krizová reakce a vzpomínka, stopa na to že "to oni mi..se nechovali jak měli"
mamánci si na své rodiče nestěžují obtěžují svými rodinnými zámotky své partnery pokud ti to s nimi vydrží
společenský koncept cti otce svého matku svou je snadno zneužitelný jako vše toho druhu a není snadné mu dát opravdu zdravý význam, ale je to nutné chceme li "normálně žít"
05.09.2018 - 08:06 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » tulačka
Empatie je (může být) dobrá. Samozřejmě vhodně zvolená. Může dát spravedlnosti formu, která je pro druhé přijatelná a snáze pochopitelná. A přitom se nepokřiví, zůstane spravedlností.
Rozhodnout nemusíme shora, můžeme sestoupit dolů, obejmout a rozhodnout, pokud si to situace žádá. Je to jen naše volba. A slova o kácení lesa a létání třísek je často jen naše vlastní obrana před tím, co nás samotné zraňuje, ale nechceme to ukázat.
Je to hodně o individuálním přístupu a naší schopnosti jej praktikovat. :74:
05.09.2018 - 07:59 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
:15:

Platí bez výhrad!

Bohužel nastává okamžik, kdy rodič(-e) nevidí dostatečně (řekněme zdravě, žádný extrém není zdravý) své dítě. A přestože dítě nemá právo terorizovat své rodiče svými požadavky, činí tak, ale v často až v důsledku jejich konání. Jde stále často jen o důsledek, nikoli příčinu. Což nemění pravdivost Tvých slov, ale mění okolnosti, za nichž je na problém nahlíženo.

A zde pochopitelně očekávám, že ze svého pohledu bude každý reagovat různě. Že co člověk, to názor.
05.09.2018 - 07:49 | Filtr
(Kozoroh) Sosna zvlčelý » Bosch
Já říkám prostě jen:
Dospělost je, když se člověk ze všeho neposere! :15:

Ale měřítka pos... jsou také různá. A nedospělost bývá často obranný mechanismus. Někdo musí dospět předčasně, jiný vůbec nechce...
A největší pochybnost o dospělosti dotyčného mějme tehdy, když sám o sobě prohlásí (myslí si): Jsem dospělý!
Skutečně dospělý totiž zpravidla na dospělost poukazovat nepotřebuje. Snad kromě obecné definice, aby bylo s čím srovnávat. Ale víš, k čemu jsou definice? Aby se na mnohé nevztahovaly. :4:
04.09.2018 - 22:06 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tulačka
svobody máš jenom tolik kolik si jí vezmeš
04.09.2018 - 21:14 | Filtr
(Býk) tulačka » Bosch
Rovný a rovnější? :63:
04.09.2018 - 21:09 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Buddha/2
jak pro koho
04.09.2018 - 21:07 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Bosch
Právo... kdo ti ho dává a kdo ti ho může vzít ?
Není ta svoboda náhodou už tady?
04.09.2018 - 21:04 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Buddha/2
pokud si chceš ponechat svobodu pak se práva nesoudit nezřekneš
04.09.2018 - 20:55 | Filtr
(Váhy) Buddha/2 » Bosch
"Dítě nemá právo soudit svoje rodiče".
Proč myslíš :3: ?
Nebude to v reálu náhodou tak, že když rodiče soudí dítě, bude pak ono soudit je ? "Instant karma" :21::4:
Krom toho diskutabilního práva jsou tu ještě možnosti soudit/nesoudit - a věř, že dítě si z nich vybere bez ohledu na to, jestli mu to právo přiznáš nebo ne :3:.

No a za další - chodí mezi námi nemalé procento 30+ dětí :14:
04.09.2018 - 18:07 | Filtr
(Býk) tulačka » Bosch
Mně ti vlastně přijde trefné, že jsme v diskuzi o věrnosti.
Naskakuje mi tu "věrný sám sobě"
Ono taky mnohdy - co přesně to je, že?

Rodič/dítě vs. partner
Vypozorovala jsem, že nejprv byla fáze "vyrovnávám se v sobě s obrazem otce"
Po letech otců teď 2x bylo "vyrovnávám se s matkou"
Netuším, co bude příště. Pokud.
Vzorec "rodiče" asi probíhá souběžně.


"snesitelnější úroveň"
Přála bych jim (některým) spíš zapomenout. Ale to by to tu pak bylo (možná) zbytečné.
04.09.2018 - 17:54 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tulačka
jak kdy. někdy je zbabělé mlčet. kdo to posoudí. možná vnitřní cit. ale i ten se může mýlit. proto je veden dialog do kterého se zapojíš anebo ne. a i to ne může mít své důvody protože vše vyžaduje svůj čas. do důsledku to téma rodič potomek tady je a bude neustále protože toho se nemůžeme nikdy zcela zbavit. ostatně to ani není cílem. jde jen o to pozvednout to na snesitelnější úroveň.
04.09.2018 - 17:40 | Filtr
(Býk) tulačka » Bosch
Vidíš, teď s tebou souhlasím naprosto.
"Problémem nedořešeného vztahu dítě rodič je to že takový člověk svůj budoucí vztah sám vykrádá anebo se vykrádat nechá aniž by chtěl či či to uvědomoval."
To je právě ono. Řekla bych, že do určitého věku/zkušenosti asi většina.

Mně šlo opravdu o tu kompetenci - volbu, kdy cíleně jitřit rány. (Zkoumám to v jiné diskuzi.)
Jsou prostě chvíle, kdy je asi lepší mlčet. Protože přes obrazovku je reálný odhad situace spíš ruleta.
04.09.2018 - 17:32 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tulačka
To je můj názor došel jsem k němu vlastní zkušeností.
Osvobodil jsem se v momentu kdy jsem je nechal být sebou a přestal se snažit chtít aby věci byly jinak. To je v podstatě "jen" účetnictví.
Vztahy, dům 7 , to jsou smlouvy. Když na to přijde klidně i psané.
Problémem v parterství bývá nejčastěji bianko úvěr. Lidé často nabývají dojem že vztah je sámoška bez placení. Když beru měl bych také dát. Jinak skončí (ten druhý) špatně. A ve vztahu jde taky i o ohledy na druhé žejo.
To jsme ale zabředli trochu někam jinam.
Problémem nedořešeného vztahu dítě rodič je to že takový člověk svůj budoucí vztah sám vykrádá anebo se vykrádat nechá aniž by chtěl či si to uvědomoval.
Protože ty pohnutky k činům nemáme(z 98%) nikdo pod kontrolou. Jsou to nevědomé vzorce chování a ty je zapotřebí narovnat tak že do nich odpovědně hrábneme. Obyčejně se tak stává až v době kdy se náš život stává nám samým nesnesitelný.
Spousta zdánlivě harmonických rodinných vztahů je založena na vzájemném vykrádání energií. Na prostituci, příživnictví, zneužívání, Atd.
04.09.2018 - 15:59 | Filtr
(Býk) tulačka » Bosch
Ano. Ale nechodíš-li v botách druhého, - jsi kompetentní osoba?

Jo, asi vím. "Jen" cituješ/opakuješ něčí názor. :2: A diskuze má být věcná a další pravidla, které z nás dělají víc teoretické stroje než konkrétní lidi.

______
Ad Khali - empatii moc nedávám. Mým motivem je většinou spravedlnost. :17:
04.09.2018 - 15:42 | Filtr
(Střelec) Tsagaan Baavgai » Bosch
Pod to se můžu naprosto podepsat...
04.09.2018 - 15:16 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » tulačka
dospělost se v tomto smyslu počítá od momentu když přestaneš řešit křivdy které se na tobě dopustili rodičové
když na ně přestaneš házet "vinu"
04.09.2018 - 15:07 | Filtr
(Kozoroh) Bosch » Khalia Zvlčelá
malému děcku bych to nevyprávěl né proto že by ho to bolelo ale proto že by to nebylo schopno pochopit a zpracovat
30 letému to říct jde né proto že to 30 letého nebolí ale proto že je schopen pochopit a zpracovat

je důležité pochopit a přijmout jednu věc: "Dítě nemá právo soudit svoje rodiče".
04.09.2018 - 14:54 | Filtr
(Býk) Khalia Zvlčelá » tulačka
Pro nás, pro druhé, pro všechny, i pro Ty, co teprv přijdou. I pro ty, co už odešli, pokud to není totéž.

Rozumím Ti a vlastně zcela souzním s tím, co píšeš.

Tady hodně balancuju na hraně a myslím, že jsme v tom všichni takoví sloni v porcelánu. Ne, že bych měla v tomhle ráda paušalizování, je pravda, že empatií se nikdy nic nezkazí. Ale často ani nespraví (ale tohle asi nebyl ten případ, uznávám).

:62:
04.09.2018 - 14:44 | Filtr
(Býk) tulačka » Khalia Zvlčelá
A když už se tady tak rádi oháníme slovem filtr/zrcadlo: Pochopení. Přijetí.
Pro nás? Pro druhé?

Víš, že to nepíšu přímo na Tebe. To jsou úvahy do éteru.
Protože třeba můj názor je, že dospělý člověk nemá důvod se tu předvádět a hledat (sebe)potvrzení.

Ne že bych u některých nevnímala rodičovský dozor na hřišti :76:

Ten poslední odstavec něco připomněl. Bylo to o tom, že někteří jsou nuceni předčasně dospět. Právě tím, že potlačí emoce.
A je z toho začarovaný kruh.

Mnohý trpící člověk si "dospělácké" principy uvědomuje. Ale taky ví, že když je potlačí, aby vyhověl diktátu okolí, neuzdraví se.
A opravdu si myslím, že když se někdo topí, rozhodně mu nepomůže mlátit ho ze břehu prknem.
04.09.2018 - 14:34 | Filtr
(Býk) Khalia Zvlčelá » tulačka
Zodpovědnost, pochopení a přijetí. Rodiče již stojí za Tebou jako pevná opora, ne vedle Tebe. Jsou Tvými předky, jsou bezpečím, ale už nejsou spolutvůrci Tvého vlastního života.

Je fakt, že s bláznama a letadlem se dá spojit mnoho výmluv.

To nic nemění na faktu, že si myslím, že jsme dětmi všichni. Jen si nabalujeme v průběhu života další nálepky.

Možná to není důležité.

Já chtěla jen říct, že máme všichni právo na bolest i na nefalšovaný hněv, na projevy emocí. I my, nejen děti. U dětí se to spíše toleruje, protože jsou "jenom děti".
04.09.2018 - 14:34 | Filtr
(Býk) tulačka » Buddha/2
:1: Myslím, že zahradní terminologie je mi blíž. :35:
04.09.2018 - 14:23 | Filtr
(Býk) tulačka » Bosch
Dospělý člověk... Definujte mi to.
Podle jakých kritérií? Věk můžeme vynechat.

Jinak to není nic jiného, než ten fór o bláznech a letadle.
04.09.2018 - 14:07 | Filtr
(Býk) Khalia Zvlčelá » Bosch
Pravdu díš... ale i tak... je to o přístupech z různých pozic v nás. Něco bolí víc, něco míň, i když jsi dospělý
Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2018
Lunární kalendář
Luna ve Vodnář Vodnáři
ukázat kalendář »