inkarnace, reinkarnace? :))


05.04.2011 - 10:04
(Býk) Najdise.cz
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====

inkarnace, reinkarnace? :))
Nedá mi to, musím sem napsat veršík pro osvěžení tematiky Mezi nebem a zemí :4:"Až mi bude tak 110, přijde Bůh a zmáčkne RESET."(Karel Plíhal)Přeju prima den :3:

Řazení:
09.04.2011 - 21:42 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Defleppcat
Probohyni, co to je????!!!! :32:

To čekali velké krveprolití...
09.04.2011 - 20:52 | Filtr
(Blíženci) Brid Hopki » Defleppcat
:75: :61:
05.04.2011 - 23:33 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » Defleppcat
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:61: :61: :61: :61: :61: :61: :61: :61: :61: :61:
No ale to je fakt přesný!!!!!!
:61: :61: :61:
05.04.2011 - 23:28 | Filtr
(Panna) Defleppcat » il*ča
Já si nemůžu odpustit k těmto výstižným veršíkům ještě malý dodatek:

Na Silvestra nečekaně
změnil falus tvar i tón
Pod ochranou Policie
proměnil se na tampón!

05.04.2011 - 22:31 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No to jo, já mám pocit, že ještě pár příspěvků a už to bude na knihu - Jak se bavila duše s duší je dobrej název - když si to každej koupíme, tak jistě dva kusy prodáme. :4: :61:
Hele, co kdybychom ukončili tu pedagogickou diskusi (máme aspoň námět na zítřejší ... nebo prostě další), ať se nám to tak neprotahuje? Taky pak než si něco napíšeme, tak je to doba .. Jinak 1 z 15ti - to seš šikovnej, žes prošel! Pak ta okecávačka k humanitním oborum patří a kolikrát se hodí víc než samotný obsah učiva, co? :4:
Takže pedagogiku necháme na příští level, jo? :3:

A pak k tomu sebedotazování - tak to je teda asi jedna z těch mých přirozeností odmalička. Od školky :1:
Jinak nevim, jestli je opravdu o co stát, když se dějou takový zvláštní věci. Myslim, že ani ne. Jak říkal Eduard Tomáš - jsou to spíš jakýsi zkoušky hlavně pro ego. Pokud člověk zůstane jen u toho, že on něco umí a to je střed zájmu, tak je to právě konečná. Přijde mi, že člověk má opravdu co si zaslouží, co si nadrobil, co unese - jen to pak umět zpracovat, no. Mě to přijde snazší bez těch záhad:)
Pan Dragomirecký tu v Čechách tušim začínal s regresí. Právě u něho jsem ji podstoupila a fakt je to velká osobnost. Tak nad věcí s takovou moudrostí :) to mě dostalo.

No a přezdívka - nic rafinovanýho :4:

Intuice je zajímavá, viď? Taky mi přijde moc užitečná, ale nevim jak ji jako vědomě uchopit. Vždycky si až po něčem řeknu, že jsem to tušila nebo mě něco k tomu vedlo - ale jak s tim pracovat? :)

Jo a to sebepozorování jsem teda asi taky dělala odmala, jak to čtu. Nevim, že čim je člověk starší, tak je to těžší. Hodina je hodně ... To ti jde? To jsi šikovnej! A to pracuješ v naprostým klidu, co? Nebo se zvládáš oprostit od šumů okolí?

Já se poslední dobou snažím pozorovat okolí bez myšlenek, to mě moc baví - to bude si myslim právě jako to tvé sebepozorování - akorát já to beru z vnějšku zatim :)) a pak skoro každou noc odmala se před spanim snažim naprosto uvolnit, čim se pak v určitym momentu naráz zhoupnu do takovýho širokýho, svobodnýho stavu - a to se mi taky moc líbí. Ale co to je, to nevim. Jen je to fakt prima :1: taky děláš něco podobnýho krom toho zmiňovanýho sebepozorování?
05.04.2011 - 22:01 | Filtr
(Býk) PetV » Noční
Nějak se ty naše texty příspěvek od příspěvku prodlužují, pak s to můžeme vydat jako román nebo sebrané spisy :4:
Jak se bavila duše s duší.

Já měl v prváku ve skupině ještě jednoho kolegu, ale ten to po půl roce vzdal a už jsem v tom babinci zůstal sám, ale spolužačky většinou dobré a rozumné, to zas nic.
Jo, na tu mou kombinaci byl nával, brali tuším tak jednoho z 15, zase kluci to měli trochu snazší, asi zkoušející přimhouřily oko, aby to nebyl úplně babský kolektiv. Všichni se cpali na jazyky no a občanka, to se studovalo samo, samé humanitní předměty, stačilo se naučit pár dat a zbytek člověk okecal a vydiskutoval, tak mám dobrou průpravu k Najdise :4:
Taky si myslím, že čeština se nestuduje lehce, tam u nás z ní dost vyhazovali.

No teda, dojíždět 40 km do práce, máš se na co těšit :3:

Já se zase tomu moc nedivím, že učí neaprobovaní, a vlastně to i schvaluju, pokud to s dětmi opravdu umí, že by měl ředitel mít možnost zvolit si učitele podle schopností, i když třeba nemá diplom. Takže se to prý různě obchází, smouvy na dobu určitou...

Já taky ve školce většinou spával nerad, protože to bylo povinné, no ale jako učiteli by mi to nevadilo :3:
Ale to jen tak kecám. Lepší je stejně asi děti zaměstnat a nějak zabavit a unavit.

To sebedotazování by mělo být jednoduše to, že si pořád v duchu opakuješ otázku Kdo jsem já a snažíš se stále pozorovat ten proces no a ideálně ti za čas něco docvakne :1:
Já tohle nezkoušel.

Mně se vždycky líbí, když lidi píšou nebo říkají, podobně jako ty, že u nich nejdřív začal nějaký neobvyklý proces a až na základě toho se začali pídit po informacích, co se to s nimi děje.

Já nejsem ten případ, ale rád bych byl :4:

Jméno Dragomirecký mi něco říká, ale teď si nevzpomenu, co?

Takže takhle jednoduše vznikla ta přezdívka, sice mě to taky napadlo, ale řekl jsem si, to asi bude něco rafinovanějšího.

Práci s intuicí sleduju hlavně u druhých, chtělo by se dodat, bohužel :3:
A docházím k tomu, že je určitě užitečné zkusit se ji naučit vnímat, ovšem další věc, ke které docházím, je, že to nejspíš nebude vůbec lehké, protože chlapi na ni nejsou vyladění.

No, kouzelný (to sebepozorování), jak se to vezme, to třeba hodinu sedíš a jen se snažíš udržet pozornost na dechu, nebo hodinu chodíš, a všímáš si jen chůze :75:
Když se to člověk naučí vydržet, je to moc příjemné a užitečné.

A ty něco praktického zkoušíš? Co ti tak vyhovuje?

To jo, asi jsme ostatní diskutéry odradili odklonem od tématu a délkou psaní, že se sem neodvažují :4:
05.04.2011 - 21:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Teda, to jsme si udělali diskusi, co? :4:
05.04.2011 - 21:34 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Technika - chápu :4:

S tim učenim je to divoký. Aby ta učitelka opravdu vyzařovala klid, tak by musela mít snad ocelovej obal nebo být naprosto splachovací - nevim jak to říct, ale je těžký nevnímat ty okolní boje. To by pro mě byl těžkej úkol. No a ženskej kolektiv, to je peklo. Fakt že jo a píšu to ze svýho holčičího pohledu. Střední - pedák - 1 kluk ve třídě. Vejška - pedák - samý holky na dvojoboru. Mám pocit, že kamarády mám jen kluky a pak stálou partu holek ze základky. Jak jsem ze vsi (v ČB studuju, jinak jsem kousek od Třeboně) zvyklá spíš na tu samotu, tak mi ten kurník holčičí fakt vadí. Když kolektiv, tak jsou tam třeba chlapi i ženský - když jsou jen ženský, tak je to tragédie (aspoň podle mně!) Takže naprosto souhlasim! Bohužel. a pak s tim ventilovánim vzteku - to je asi prostě přirozenej důsledek. Taky bohužel. Já nevim, jak by se tomuhle dalo bránit - to by zas byla diskriminace asi :4:
Jinak jak jsem psala, tak jsem od ČB asi 40km. Nechci se tam stěhovat, mám ráda samotu. A tady v okolí ty místa nejsou. Většinou ten obor učí i neaprobovaní učitelé, ale na to se tu asi moc nekouká - každej se zná s každym a lidi jsou rádi, že maji práci ... pak to vypadá, jak to vypadá :25:
To chudáci děti ve školce, kdyby měly povině 4 hoďky spát :)) si pamatuju, jak jsem spaní ve školce nesnášela - vůbec celou školku :61:

U nás ani nevim, jak je těžký se tam dostat na Aj ... ale co slyšim od kamarádů, tak to maji zlý. A ti, co mají češtinu s angličtinou, tak mi přijdou jako sebemrskači :4: čeština je taky těžká ... kdyby dělal každej, co ho baví, třeba by si nestěžovali :3: proč bylo těžko se tam dostat? Velkej nával?

Taky mám ráda Eduarda Tomáše. Moc se v téhle duchovní sféře neorientuju, ale on působí tak přirozeně a moudře ... takovou lehkost a jednoduchost cejtim z jeho vyprávění, že mě tim dostal. Svým způsobem mi připomíná toho pana Dragomireckého - taky vyrovnanej, klidnej, nadhled ... To, co potom říkají, si už třídim. A vůbec se neorientuju v těch druzích jógy a vlastně ani nevim, co je ta technika sebedotazování? Já jsem k té duchovní stránce opravdu přišla jako slepá k houslím ... spousta věcí mi přišla od dětství jako samozřejmost, akorát ty různé věci, schopnosti, co se mi dějí, mě nutí víc hledat, a tak jsem se dostala k lecčemu - třeba i sem :1:
A to sledování co a proč se v člověku děje, to mi přijde kouzelný. Jak jsem četla, tak taky sleduješ práci s intuicí :) k čemu docházíš?
A tu Lukjaněnkovu Noční hlídku jsem nečetla, ale četla chválu :) Noční hlídka mě nejprve napadl Rembrandt :4: ale taky samá voda. Přezdívku jsem vymýšlela pozdě v noci, tak mě moc jinýho nenapadlo. Žádná romantika :1:
05.04.2011 - 20:45 | Filtr
(Býk) PetV » Noční
Prostě jsem na klepnul na nějakou klávesu, na kterou jsem neměl, a bylo to pryč, samozřejmě ve chvíli, kdy jsem toho měl většinu napsanou.

To řešení, co popisuješ, někomu funguje, i jsem slyšel o případech, kdy dotyčná opravdu vyzařovala jakousi pohodu, že se tím vším psaným nenechala znechutit, já ti nevím, mě dost odrazoval i ten ženský kolektiv, to bylo nezdravé. A i to, že u kamarádů učitelů, co už učí nějakou dobu, opravdu pozoruju syndrom ventilování nepříjemných zážitků ze školy při mimoškolních aktivitách, že dlouhodobější učení je asi opravdu diagnóza. Tím tě ale nechci odrazovat, mladistvé nadšení je fajn a koneckonců, někdo to dělat musí :4:
A to je v ČB takový problém se uchytit jako učitel? Takové velké město :25:

No tak děti se přece ve školce dávají po obědě spát, ne? Aspoň za našich mladých let to tak bylo, tak bych jim to protáhl o trochu dýl, no :1:
No na tu moji kombinaci bylo hlavně těžké se dostat, samotné studium byla spíš pohoda, když jsem viděl, jaké požadavky kladou třeba na češtináře, tak jsem jim nezáviděl.
Ale čeština by se mi hodila, občas jsem v něčem nejistý a písmenkováním se živím.

Víš co, mě přípravy (na hodinu) zoufale nebavilo dělat, takže jsem se nepřipravoval, ale mám pamatováka a prolézám diskuze a tu o videích od Tomáše jsem taky prolezl a nakoukl i do té duchařské.
Mně je Tomáš z českých osobností asi nejsympatičtější, jednu dobu jsem taky zkoušel nějaká cvičení z jeho Jógy pozornosti, ale to dotazovací ne :1:
A já si říkám, že na to nejsem moc citlivý, a na duše už vůbec ne, takže já poznávám tou delší cestou - džnána jóga alias jóga poznání alias meditace všímavosti, klidu, prostě sledování, co se ve mě děje a proč se to děje.

Třeba se potkáme u Kolína :4:

A Noční jako Noční hlídka, že by Lukjaněnko? :3:
05.04.2011 - 20:29 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Jakto, že podruhé? Že by zazlobil net? :)
No a s mobilama ve školce - teda to nevim, co bych dělala - asi bych nutila rodiče, aby je přede mnou rozdupali sami :4: což by asi chtěli spíš rozdupat potom mně - za vše přece většinou může učitel. No je to zvláštní, ten přechod ze školy do praxe. Mě to taky štvalo ty vztahy - přesně jak píšeš. Na všech frontách spory, byla jsem z toho znechucená. Ale řešení bych pak viděla v tom, jít si prostě po svých hodinách a neřešit zbytek - ale jak by mi to vycházelo, to se nedozvim :)
Hele, ale angličtina s občankou - to je dobrý. Aspoň u nás ve škole (ČB) je angličtina dost těžká. Což?
A s tou školkou jsi mě pobavil - 4 hodiny spánku po obědě - kdes na to přišel? :61: :61: to teda vyzkoušim :61:
Tyjo, ses na mě připravil :1:
Eduarda Tomáše teď sleduju v těch videích na YouTube a jen tak si z toho vybírám, co se mi hodí - hledám ... ne všechno se mi tam zas tak líbí no a s těma dušema - to se mi stalo jen jednou a byl to nářez - ale zase se tim leccos spojilo do nějaký logiky, za což jsem ráda. A jak ty hledáš a poznáváš? - kde se potkáme? :4:
Tyjo, ale já jsem se na tebe špatně připravila - ale napravím to v příštím příspěvku!
05.04.2011 - 19:41 | Filtr
(Býk) PetV » Noční
Tak už tohle píšu podruhé, grr

Jen neříkej, třeba ty mobily budeš taky rozdupávat, až dorazí i do školky :3:
Žádná sabotáž? Škoda :3:

Tak aspoň sebesabotáž podle Karla

Koukám na svůj obličej,
co dnes lidi nezničej :1:

Takže ty jsi čeština s výtvarkou, pěkná kombinace, taková vlastenecká, já jsem vlastenec tak napůl, angličtina s občankou :4:

Ale odradila mě školní praxe, na obou školách, kde jsem ji dělal, válčili žáci s žáky, učitelé s žáky, učitelé s učiteli, učitelé s ředitelem, ředitel se žáky :8:

Tak možná nějaká malá vesnická škola, kde jsou děti ještě vděčné, tam možná, ale ve městě :19:
Nebo tu školku bych i bral.
Dát děti po obědě na 4 hodiny spát :4:

A kde to študuješ, státnicuješ? Já byl v Olmiku.

A ty teda poznáváš po vzoru Edy Tomáše, sebedotazováním? Kdo jsem já? :3:
Pokud teda zrovna neexpeduješ duše ke správnému vchodu :3:
05.04.2011 - 19:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » il*ča
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No jasný, že se sem hodí! Díky za ni :61: :4:

Já o tom orloji jen četla nebo slyšela, no a jak to tu tak vidim a čtu, tak se opravdu bavim. Ještěže se tu u nás na jihu nechtěji taky trumfovat - kdo ví, kam by to vedlo :4:
05.04.2011 - 19:06 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Žádná sabotáž :D nakonec je to krásná gradace v plíhalovské poesii - doufám, že z mojeho úvodního příspěvku je patrno, že nešlo o hlubokomyslnosti, ale odlehčení - splněno na 100% :4:

"Dětem, které zlobily,
rozdupeme mobily!"

když už jsme u těch dětí, tak mě zanedlouho čekaji státnice na pedáku - taktéž druhostupňová (ČJ, VV - jakou máš aprobaci ty? a proč si nešel učit?)- já bych i učit šla, ale nejsou tu místa, tak mě čeká od září školka, což je taky prima!

No přesně - jen tak si plynou, s nadhledem pozorovat. Takže až se poznáme, tak se navzájem jistě lépe poznáme :4:
05.04.2011 - 18:06 | Filtr
(Býk) PetV » il*ča
:61: :61:

No je to fakt dílo všech děl, jako ten slavný penis. Ta básnička je dobrá

A na té fotce vypadá líp než v reálu.
05.04.2011 - 18:02 | Filtr
(Blíženci) il*ča
Ondyno jsem četla na netu oslavnou básen na orloj v Brně ... a normálně jsem myslela, že se udusím smíchem ... vím,že se sem nehodí, tak ji klidně smázni ...já jen, že tu veršujete :

Přes léto vyrostl tu na náměstí falus
někdo se pohoršuje jinej volá haluz!
podobnej postavil jsem už ve školce z lega
a zůstat u toho mám dneska třináct mega

zas máme něco co nemá ani Praha
asi to bylo třeba každej na to šahá
a já vám říkám ich spreche je parle
že vždycky v jedenáct vypadne mu varle

:61: :61: :61:

05.04.2011 - 17:51 | Filtr
(Býk) PetV » Noční
Tak to vypadá, že si tu budeme psát jen mi dva, házet po sobě plíhalovy veršíky a vzájemně se jim smát :4:
Asi jsem ti to reinkarnační téma nějak sabotoval, tak promiň.
Máš recht, železo je lepší ve špenátu.

Tak posílám něco zpět:

Nehas benzínem ohniště!
Teď už je to jedno, ale pro příště :4:

a taky

Léta pátrám po kraji
kde Elišky dávají
dobrou noc.

Tak hlavně, abysme se našli, nakonec asi zjistíme, že já jsem ty a ty jsi já a všechno je jedno...a raději se do toho nezaplétat, jak by řekl již bohužel nedávno zesnulý klasik
"Já mám se svou hlavou problémů dost"
No nevím, jestli to cituju úplně přesně, zkrátka Cimrman :4:

No přesně, já chci docílit toho nemít žádný cíl, je si tak plynout.

A učíš ve školce nebo první stupeň?
Já jsem druhostupňový Igor Hnízdo, ale nešel jsem do toho :3:
05.04.2011 - 13:58 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
Petře, taky mě těší. železem se neodívám ani nic kovovýho nenosim :)
A odkaz je fakt perfektní!

Já mám holku z Madridu,
když si sundá hadry, jdu.

Psal jsem si se slepýšem,
ale už si nepíšem.
Čekám zcela unaven,
až vyleze kuna ven.

:61: :61: :61: no tak to je pecka ... já bych to tu musela celý zkopírovat! Mooooc děkuju za odkaz, slzím tu u monitoru :))

Jinak myslim, že v tomhle máme stejnou myšlenku - taky v tom Bohu nakonec nacházim sebe :) Třeba nakonec dojdeš k tomu, že si na Zemi sklouzneš jen tak - prostě bez nějakýho cíle ...

No a děti - zvlášť ty malý - to je prostě kouzlo. Škoda, že jsou nakonec umasírovaný normama a pravidlama a výchovou, ...
05.04.2011 - 13:19 | Filtr
(Býk) PetV » Noční
Těší mě, Terko, moc hezké jméno :3:

Ale železa asi žádné nenosíš, co?

Ještě, že existuje ten internet, tak jsem hned zagoogloval, abych si Mistra trochu osvěžil, co třeba tahle? :75:

Někdo zvoní, nadávám,
nemám ruce volné,
právě tchyni vyndávám
z kyseliny solné.
Pár gumových rukavic
marně šmátrá po dně,
nezbylo z ní vůbec nic
i když jí bylo hodně.

Jinak se můžeš taky kochat
http://basnicky-husty.blog.cz/0804/…

No tak to jsme zvědavý dva, koho tím vypěču, jedna část mne mi říká, že to budu nakonec jen já sám :4:

Já na to jdu taky přes to poznávání a doufám, že až ho poznám na 100 %, tak už nebude moct to tlačítko zmáčknout :3:

Souhlasím, děti kolikrát ví samy nejlíp a my jim asi trochu závidíme, tak se jim to často usilovně snažíme vytlouct z hlavy :3:
05.04.2011 - 13:09 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
:61: jmenuju se Tereza :4:

A "magoři" fakt nemaji chybu! Ty jsem ještě neslyšela - ani tu "Terezu" ne :) Já mám naposloucháno jen z desek a CD, žádnou knížku nemám - koneckonců ty už taky ne, viď? :)

Nad tim bych se taky měla zamyslet, jak některý slovní spojení používám tak zautomatizovaně, bez původního významu ... už samo "dobrý den", "děkuju" , "prosím", ... ale v tom se hlídám :) aj, tos mi teď stejnak "nasadil brouka do hlavy" :1:
Myslela jsem právě, že reaguješ na ten muj dotaz na sny, jak jsem to nemohla pochopit - tak už jsme doma.

Jinak jsem docela zvědavá, koho tim nakonec vypečeš :3: já se totiž toho pánaboha snažim co nejvíc poznat, abych zjistila, co za inženýra sedí za tim počítačem světa ... a překvapuje mě, koho to vlastně poznávám :4:

A jo, na převtělování věřím. Přijde mi to docela logický. Pracuju mezi dětma a zjišťuju, že nejsem ta, co by měla učit, ale ta, co se kolikrát od těch dětí učí. Tak mi to tam taky pak sedí :1:
05.04.2011 - 12:37 | Filtr
(Býk) PetV » Noční
Jo, jeho básničky jsou super, byla to jedna z mála knížek, kterou jsem si byl ochotný koupit, jinak si jen půjčuju, ovšem už jsem ji někomu někdy věnoval, tak si moc těch veršíků nepamatuju, ale tak ještě něco trefného vydoluju:

Krásná a něžná je Tereza,
když sundá všechny ty železa :4:

nebo

Na souši i na moři,
všude samí magoři :75:

No a ta má reakce, zda ti "někdo" to "něco" už dal, byla na tvou první větu v záhlaví: "Nedá mi to" :4:

Já zase pilně pracuju na tom, aby ten reset už pokud možno nemohl nastat a pánaboha tím vypeču :3:

A ty na převtělování věříš?
Já jo, dává mi to smysl, proč jinak bysme tady byli?
05.04.2011 - 11:59 | Filtr
(Býk) Najdise.cz » PetV
Systémová zpráva: Příspěvek je od uživatele Noční, který(á) již smazal(a) registraci na tomto webu:
=====
No Karel mě ohromně baví. Vždycky mi zvedne náladu. Jeho "Teráriem varan de ... na rande" je nepřekonatelnej a pak třeba ten s těma skinama "Víš co děsí nejvíc skíny? Jejich vlastní černé stíny." ... toho by bylo ... :)

No a pak, protože jsem taková maličko natvrdlá (možná že mám o kolečka víc), tak nevim, jestli jsem dobře pochopila. Někdo něco dal ... to se moc nechytám bohužel ... jestli ten pokyn - no čekám na něj a baví mě to čekání :4: má mužná složka se asi zatím zaobírá technikou chodu mého ženského mozku ... tak snad zatím nedojde k nutnosti zmiňovaného resetu :4: ...
05.04.2011 - 11:21 | Filtr
(Býk) ave
:15: :61:
05.04.2011 - 10:29 | Filtr
(Býk) PetV

:15: :1:
Jo, Karel má dobré veršíky.

A až jsi to teda napsala, už ti ten "někdo" to "něco" dal? :4:


Pokyn železničářům či snad všem mužům?

Po odstavení zajistěte klínem :-)


Aktuální postavení planet
Aktuální
postavení planet
ukázat planety »
Lunární kalendář 2024
Lunární kalendář
Luna v PannaPanně
ukázat kalendář »